Ik voel mij ook onheus bejegend in deze onveilige postomgeving.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:27 schreef Strani het volgende:
Kom @:Fred_B we gaan, er is geen ruimte hier voor ons in dit racistische topic
Ze is bij mij in de woonkamer, samen met Sophie en ze maken ruzie over hoe we moeten omgaan met asielzoekers.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Is Sylvana je buurvrouw? En waarom kijk je naar haar?
Ja k dacht echt dat het hier anders was maar helaasquote:Op woensdag 20 september 2023 13:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik voel mij ook onheus bejegend in deze onveilige postomgeving.
Ga terug naar de SC waar je vandaan komtquote:Op woensdag 20 september 2023 13:27 schreef Strani het volgende:
Kom @:Fred_B we gaan, er is geen ruimte hier voor ons in dit racistische topic
Ik zou ze uit je huis gooien als ik jou wasquote:Op woensdag 20 september 2023 13:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze is bij mij in de woonkamer, samen met Sophie en ze maken ruzie over hoe we moeten omgaan met asielzoekers.
Jammer wel voor beiden dat de gemiddelde kiezer dit onderwerp amper interesseert.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze is bij mij in de woonkamer, samen met Sophie en ze maken ruzie over hoe we moeten omgaan met asielzoekers.
De KSC? Maar daar ken ik helemaal niemand meer, ik heb m'n leven in de ESC-SC opgebouwdquote:Op woensdag 20 september 2023 13:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ga terug naar de SC waar je vandaan komt
Koen en ik ken je.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
De KSC? Maar daar ken ik helemaal niemand meer, ik heb m'n leven in de ESC-SC opgebouwd
Zit jij ook in de KSC?! Waar haal je de energie vandaan om in twee SC's kwaliteitsposts te plaatsen??quote:
Ook als statushouder ben je je positie hier niet zeker, Straan.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
De KSC? Maar daar ken ik helemaal niemand meer, ik heb m'n leven in de ESC-SC opgebouwd
Het is wel vermakelijk en ik ben veilig, ik heb namelijk een knopje waarmee ik ze op zwart (sorry Sylvana) kan zetten als het echt te erg wordtquote:Op woensdag 20 september 2023 13:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou ze uit je huis gooien als ik jou was
Luctor kwam juist van hier en zit in de KSC een beetje van de zon te genieten en spreekt er vast de taal niet maar wel klagen over de locals.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zie voordat je het weet zit het hier vol met nareizigers @:Strani!
Is dat zo'n zelfde knopje als wat zo handig is om van een film met Doris Day af te komen?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook als statushouder ben je je positie hier niet zeker, Straan.
[..]
Het is wel vermakelijk en ik ben veilig, ik heb namelijk een knopje waarmee ik ze op zwart (sorry Sylvana) kan zetten als het echt te erg wordt.
GC / [KSC #16571] Bijna weekendquote:Op woensdag 20 september 2023 13:38 schreef Em31 het volgende:
Wat is KSC eigenlijk, zie het helemaal niet staan
GC / [KSC #16571] Bijna weekendquote:Op woensdag 20 september 2023 13:38 schreef Em31 het volgende:
Wat is KSC eigenlijk, zie het helemaal niet staan
Wanneer was dat?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
GC / [KSC #16571] Bijna weekend
Hoewel ik niet zeker weet of de KSC ook al dé SC was toen ik in de SC van GC postte. Dat was nog in m'n tijd als mod.
Ik denk rond 2012/13 dus dan zal het wel de KSC zijn geweest jaquote:Op woensdag 20 september 2023 13:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wanneer was dat?
Deze gaat zo te zien terug naar begin 2007.
Hier is het vaker stil en daar lees ik ook niet alles.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit jij ook in de KSC?! Waar haal je de energie vandaan om in twee SC's kwaliteitsposts te plaatsen??
Ja, dat klopt wel. Want ik drink helemaal geen koffie.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Luctor kwam juist van hier en zit in de KSC een beetje van de zon te genieten en spreekt er vast de taal niet maar wel klagen over de locals.
Als ik het goed zie staat de K voor Koffie, lijkt me best een interessante plek.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk rond 2012/13 dus dan zal het wel de KSC zijn geweest ja
quote:Op woensdag 20 september 2023 13:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gok ik
Oh een soort SC Subforumquote:Op woensdag 20 september 2023 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoewel ik niet zeker weet of de KSC ook al dé SC was toen ik in de SC van GC postte. Dat was nog in m'n tijd als mod.
Maar hoe kom je dan de dag door?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Want ik drink helemaal geen koffie.
Water met pfas waarschijnlijkquote:Op woensdag 20 september 2023 13:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan de dag door?
Het gaat daar vrij hard inderdaad. Maar uiteraard vindt iedereen koffie leuk.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik het goed zie staat de K voor Koffie, lijkt me best een interessante plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |