Mooi dat het voor Alireza is.quote:
Ja maar in de DM's met mij ging ze er wel gewoon in mee hoor, en dan bij jou een beetje slachtoffer spelenquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Al die DM's van EM31 over wat jij nu weer had uitgespookt.
En daar moest je dan doorheen prikken, sjongejonge.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar in de DM's met mij ging ze er wel gewoon in mee hoor, en dan bij jou een beetje slachtoffer spelen
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar in de DM's met mij ging ze er wel gewoon in mee hoor, en dan bij jou een beetje slachtoffer spelen
We hebben er allemaal trauma’s vanquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Al die DM's van EM31 over wat jij nu weer had uitgespookt.
Ik denk dat je gecatfished bentquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Hee die zat vandaag in mijn podcastquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoevaak denk jij eigenlijk aan het Romeinse Rijk?
De Romeinse Rijk of het Romeinse rijk?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee die zat vandaag in mijn podcast
En, wat was de conclusie?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee die zat vandaag in mijn podcast
Maar ik wil nog nietquote:
Hé, wie noem jij oud?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet met je tijd meegaan Beerske! Anders ben je straks net zo als die oude mensen die niet snappen hoe een mobiel werkt
De verwijzing naar de Tiktokhypequote:Op dinsdag 19 september 2023 22:56 schreef H_T het volgende:
[..]
De Romeinse Rijk of het Romeinse rijk?
Dat laatste, en dat die hype een beetje in stand werd gehoudenquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
En, wat was de conclusie?
(Ik geloof er helemaal niet zo in dat mannen zich bijzonder veel bezig houden met dit onderwerp.)
Ja precies, dat idee heb ik ook. En alle tiktok-koppeltjes willen natuurlijk hun videootje meepikken in deze hype.quote:Op woensdag 20 september 2023 06:44 schreef Meke het volgende:
[..]
De verwijzing naar de Tiktokhype
[..]
Dat laatste, en dat die hype een beetje in stand werd gehouden
Het gaat ook een beetje om het idee he.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:37 schreef Strani het volgende:
Verder nog net een goedemorgen maar ook alvast een goedemiddag beste mensen. Want waarom zou ik alleen goedemorgen zeggen als jullie daar nog maar 24 minuten plezier van kunnen hebben.
Zeker, maar daarom doe ik ook alletweequote:Op woensdag 20 september 2023 11:40 schreef H_T het volgende:
Zie, komt toch vriendelijker over dan 'de volgende twintig minuten kunnen jullie de hik krijgen, maar daarna wens ik jullie wel een fijne middag toe'
Je hebt helemaal gelijk! Ik had niet goed gelezen. Sorry!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker, maar daarom doe ik ook alletwee
Goedemorgen zeg...quote:Op woensdag 20 september 2023 11:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Ik had niet goed gelezen. Sorry!
Denk groter!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker, maar daarom doe ik ook alletwee
Gelukkig leven!quote:Op woensdag 20 september 2023 11:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Denk groter!
Met “gelukkig nieuwjaar” bereik je veel meer!
Ik verwacht dan wel een uitgebreide samenvatting.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in pak hem beet 5 weken weer getennist en ik verga van de spierpijn vandaag
De sportschool sla ik dus maar over, de wasmand de trap op tillen was al pijnlijk genoeg
![]()
Ik ga straks nog even een stukje wandelen en dan lekker de middag op de bank doorbrengen met me ergeren aan de algemene beschouwingen
Ben je toch nog geweest dan? Ik dacht dat het niet kon vanwege het weerquote:Op woensdag 20 september 2023 12:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in pak hem beet 5 weken weer getennist en ik verga van de spierpijn vandaag
De sportschool sla ik dus maar over, de wasmand de trap op tillen was al pijnlijk genoeg
![]()
Ik ga straks nog even een stukje wandelen en dan lekker de middag op de bank doorbrengen met me ergeren aan de algemene beschouwingen
Maandag ging inderdaad niet door vanwege de regen, maar gisteren kon het welquote:Op woensdag 20 september 2023 12:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je toch nog geweest dan? Ik dacht dat het niet kon vanwege het weer
Geweest? Ik neem dat als Ari bij de APB in actie komt, ze nog aan de beurt moet komen.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je toch nog geweest dan? Ik dacht dat het niet kon vanwege het weer
Welkom thuisquote:Op woensdag 20 september 2023 12:39 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Misschien komt er nog een verslag, misschien ook niet, voor nu ben ik best moe
Ik ben nu een half uurtje thuis en het voelt al onwerkelijk dat ik 8 uur terug net naar het vliegveld ging en nog in Belgrado was.
Mooie stad. Prachtige stad.
Rust maar lekker uit Billiequote:Op woensdag 20 september 2023 12:39 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Misschien komt er nog een verslag, misschien ook niet, voor nu ben ik best moe
Ik ben nu een half uurtje thuis en het voelt al onwerkelijk dat ik 8 uur terug net naar het vliegveld ging en nog in Belgrado was.
Zeker. We hebben vanaf vrijdagavond tot gisterenavond meer dan 60 kilometer gelopen. De local had nogal veel te laten zien. Eigenlijk was het net iets te lang, op een dag hebben we zelfs bijna 20 kilometer gelopen om alles te bekijken.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Welkom thuis![]()
Kan me voorstellen dat het vermoeiend is. Genoten?
Geen wonder dat je moe bent, als je de metro niet hebt weten te vindenquote:Op woensdag 20 september 2023 12:39 schreef BillDauterive het volgende:
Dat moet je ook niet elke dag doen.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Je kan via Zwolle, Almere en Lelystad met de trein.
Nee hoewel het nog altijd een stuk sneller is dan vanuit Twente.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet elke dag doen.
Ja, sta je daar zo 2,5 uur in Oldenzaal ofzo.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoewel het nog altijd een stuk sneller is dan vanuit Twente.
quote:Op woensdag 20 september 2023 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Je kan via Zwolle, Almere en Lelystad met de trein.
quote:Op woensdag 20 september 2023 12:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet elke dag doen.
quote:Op woensdag 20 september 2023 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoewel het nog altijd een stuk sneller is dan vanuit Twente.
Pero ¿qué dices?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:18 schreef Em31 het volgende:
Altijd weer die vervelende buitenlanders in dit topic
Is Sylvana je buurvrouw? En waarom kijk je naar haar?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:27 schreef Arizona het volgende:
Ik heb getuinierd in plaats van gewandeld. Nu kijk ik naar Sylvana
Bij de algemene beschouwingen gaat het nu ook over asielzoekers!quote:Op woensdag 20 september 2023 13:27 schreef Strani het volgende:
Kom @:Fred_B we gaan, er is geen ruimte hier voor ons in dit racistische topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |