Ik voel mij ook onheus bejegend in deze onveilige postomgeving.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:27 schreef Strani het volgende:
Kom @:Fred_B we gaan, er is geen ruimte hier voor ons in dit racistische topic
Ze is bij mij in de woonkamer, samen met Sophie en ze maken ruzie over hoe we moeten omgaan met asielzoekers.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Is Sylvana je buurvrouw? En waarom kijk je naar haar?
Ja k dacht echt dat het hier anders was maar helaasquote:Op woensdag 20 september 2023 13:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik voel mij ook onheus bejegend in deze onveilige postomgeving.
Ga terug naar de SC waar je vandaan komtquote:Op woensdag 20 september 2023 13:27 schreef Strani het volgende:
Kom @:Fred_B we gaan, er is geen ruimte hier voor ons in dit racistische topic
Ik zou ze uit je huis gooien als ik jou wasquote:Op woensdag 20 september 2023 13:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze is bij mij in de woonkamer, samen met Sophie en ze maken ruzie over hoe we moeten omgaan met asielzoekers.
Jammer wel voor beiden dat de gemiddelde kiezer dit onderwerp amper interesseert.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze is bij mij in de woonkamer, samen met Sophie en ze maken ruzie over hoe we moeten omgaan met asielzoekers.
De KSC? Maar daar ken ik helemaal niemand meer, ik heb m'n leven in de ESC-SC opgebouwdquote:Op woensdag 20 september 2023 13:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ga terug naar de SC waar je vandaan komt
Koen en ik ken je.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
De KSC? Maar daar ken ik helemaal niemand meer, ik heb m'n leven in de ESC-SC opgebouwd
Zit jij ook in de KSC?! Waar haal je de energie vandaan om in twee SC's kwaliteitsposts te plaatsen??quote:
Ook als statushouder ben je je positie hier niet zeker, Straan.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
De KSC? Maar daar ken ik helemaal niemand meer, ik heb m'n leven in de ESC-SC opgebouwd
Het is wel vermakelijk en ik ben veilig, ik heb namelijk een knopje waarmee ik ze op zwart (sorry Sylvana) kan zetten als het echt te erg wordtquote:Op woensdag 20 september 2023 13:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou ze uit je huis gooien als ik jou was
Luctor kwam juist van hier en zit in de KSC een beetje van de zon te genieten en spreekt er vast de taal niet maar wel klagen over de locals.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zie voordat je het weet zit het hier vol met nareizigers @:Strani!
Is dat zo'n zelfde knopje als wat zo handig is om van een film met Doris Day af te komen?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook als statushouder ben je je positie hier niet zeker, Straan.
[..]
Het is wel vermakelijk en ik ben veilig, ik heb namelijk een knopje waarmee ik ze op zwart (sorry Sylvana) kan zetten als het echt te erg wordt.
GC / [KSC #16571] Bijna weekendquote:Op woensdag 20 september 2023 13:38 schreef Em31 het volgende:
Wat is KSC eigenlijk, zie het helemaal niet staan
GC / [KSC #16571] Bijna weekendquote:Op woensdag 20 september 2023 13:38 schreef Em31 het volgende:
Wat is KSC eigenlijk, zie het helemaal niet staan
Wanneer was dat?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
GC / [KSC #16571] Bijna weekend
Hoewel ik niet zeker weet of de KSC ook al dé SC was toen ik in de SC van GC postte. Dat was nog in m'n tijd als mod.
Ik denk rond 2012/13 dus dan zal het wel de KSC zijn geweest jaquote:Op woensdag 20 september 2023 13:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wanneer was dat?
Deze gaat zo te zien terug naar begin 2007.
Hier is het vaker stil en daar lees ik ook niet alles.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit jij ook in de KSC?! Waar haal je de energie vandaan om in twee SC's kwaliteitsposts te plaatsen??
Ja, dat klopt wel. Want ik drink helemaal geen koffie.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Luctor kwam juist van hier en zit in de KSC een beetje van de zon te genieten en spreekt er vast de taal niet maar wel klagen over de locals.
Als ik het goed zie staat de K voor Koffie, lijkt me best een interessante plek.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk rond 2012/13 dus dan zal het wel de KSC zijn geweest ja
quote:Op woensdag 20 september 2023 13:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gok ik
Oh een soort SC Subforumquote:Op woensdag 20 september 2023 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoewel ik niet zeker weet of de KSC ook al dé SC was toen ik in de SC van GC postte. Dat was nog in m'n tijd als mod.
Maar hoe kom je dan de dag door?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Want ik drink helemaal geen koffie.
Water met pfas waarschijnlijkquote:Op woensdag 20 september 2023 13:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan de dag door?
Het gaat daar vrij hard inderdaad. Maar uiteraard vindt iedereen koffie leuk.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik het goed zie staat de K voor Koffie, lijkt me best een interessante plek.
Ja, het is niet echt een Slow Chat.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat daar vrij hard inderdaad. Maar uiteraard vindt iedereen koffie leuk.
Nou @koffie, die kan je alvast in je zak steken.quote:Op woensdag 20 september 2023 13:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat daar vrij hard inderdaad. Maar uiteraard vindt iedereen koffie leuk.
Ja! Jammer dat jouw tip zo laat kwam, anders was ik vast minder moe.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen wonder dat je moe bent, als je de metro niet hebt weten te vinden
Volgens mij heb ik Waldo gevonden, alleen heeft hij nu ander haar en geen muts op.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:17 schreef H_T het volgende:
Gisteravond aan begonnen, nu is ie af![]()
[ afbeelding ]
Is deze geïnspireerd op het podium van Turijn?quote:Op woensdag 20 september 2023 15:17 schreef H_T het volgende:
Gisteravond aan begonnen, nu is ie af![]()
[ afbeelding ]
Er zijn er minimaal twee met een rood-wit gestreepte truiquote:Op woensdag 20 september 2023 15:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Waldo gevonden, alleen heeft hij nu ander haar en geen muts op.
Ja! Ik stuur die karaokebattle van Roger en Strani nog even door. Dat was echt lachenquote:Op woensdag 20 september 2023 15:35 schreef BillDauterive het volgende:
De Italiaanse week van Lidl en de pizza zou niet in de reclame zijn? Hier wel hoor, houtovenpizza voor 2,69.
En mee eens met H_T, mosterd is een goed idee!
[..]
Ja! Jammer dat jouw tip zo laat kwam, anders was ik vast minder moe.
@:NailQueen, wat leuk dat je hier een karaoke hebt georganiseerd. Stuur je de filmpjes nog even door?
Nee, deze puzzel was al voor het ESF Rotterdam 2021 te koop. Andersom zou wel kunnenquote:Op woensdag 20 september 2023 15:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is deze geïnspireerd op het podium van Turijn?
Is Electric Callboy vandaag of ga je naar wat anders?quote:
Ik zie het ja.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn er minimaal twee met een rood-wit gestreepte trui
Omdat dat podium ook in stukjes lag?quote:Op woensdag 20 september 2023 15:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is deze geïnspireerd op het podium van Turijn?
In de Koffie SC posten zonder koffie te drinken, in ESF SC posten zonder heel veel te hebben met het ESF... zijn er nog meer SC's waar je actief bent?quote:Op woensdag 20 september 2023 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Want ik drink helemaal geen koffie.
Ik was in de Stage SC actief, ook nog lang nadat ik geen stage meer liep.quote:Op woensdag 20 september 2023 15:52 schreef H_T het volgende:
[..]
In de Koffie SC posten zonder koffie te drinken, in ESF SC posten zonder heel veel te hebben met het ESF... zijn er nog meer SC's waar je actief bent?
Ik ga naar wat andersquote:Op woensdag 20 september 2023 15:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Is Electric Callboy vandaag of ga je naar wat anders?
Was ie niet al doorgedraaid?quote:Op woensdag 20 september 2023 16:37 schreef Arizona het volgende:
Baudet draaft / draait helemaal door
Nog meer dan normaal?quote:Op woensdag 20 september 2023 16:37 schreef Arizona het volgende:
Baudet draaft / draait helemaal door
Ik neem aan dat hij daar ja op antwoordde?quote:Op woensdag 20 september 2023 16:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Paternotte, ben ik een vrouw?"
Dat klinkt alweer als helaas voor beiden geen erg dringend thema voor de verkiezingen. Gisteren was er ook al een halve zool in een jurk van D66 bij Prinsjesdag.quote:Op woensdag 20 september 2023 16:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Paternotte, ben ik een vrouw?"
Die jurk stond je geweldig Fred!quote:Op woensdag 20 september 2023 16:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt alweer als helaas voor beiden geen erg dringend thema voor de verkiezingen. Gisteren was er ook al een halve zool in een jurk van D66 bij Prinsjesdag.
Ja, wat kan ik niet hebben hèquote:Op woensdag 20 september 2023 18:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die jurk stond je geweldig Fred!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |