Wel verstandig, lijkt me.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:47 schreef Fred_B het volgende:
Treurig nieuws trouwens dat Van Hooydonck definitief moet stoppen met wielrennen
Ja onvermijdelijk, bleek uit medisch onderzoek. Maar niet minder jammer voor degene die het overkomt.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel verstandig, lijkt me.
Ja bizar dat eerder niks in testen te zien was en ineens bam hartpatiënt met defibrillatorquote:Op woensdag 20 september 2023 18:47 schreef Fred_B het volgende:
Treurig nieuws trouwens dat Van Hooydonck definitief moet stoppen met wielrennen
Lijkt erop dat Geert weer door begint te krijgen waar hij zich het best kan positioneren voor het beste resultaat.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:54 schreef Momo het volgende:
Zelfs Geert Wilders is nu The voice of Reason in vergelijking met Sjerrie
[ twitter ]
Eng idee ookquote:Op woensdag 20 september 2023 19:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja bizar dat eerder niks in testen te zien was en ineens bam hartpatiënt met defibrillator
Wout had het er ook moeilijk mee
Ja, dat soort dingen hoor je nog best vaak. Ook bij niet-sporters trouwens.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja bizar dat eerder niks in testen te zien was en ineens bam hartpatiënt met defibrillator
Wout had het er ook moeilijk mee
Met het uiten van geleidelijk steeds minder toegankelijke standpunten voor de massa door Baudet (ik vind dit erg mooi eufemistisch uitgedrukt door mezelf), het imploderen van JA21, de niet zo idioot populaire Van Haga en de behoefte van VVD-stemmers voor een alternatief, ligt daar rechts van de VVD best wel een mooi stempotentieel natuurlijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt erop dat Geert weer door begint te krijgen waar hij zich het best kan positioneren voor het beste resultaat.
Absoluut. Dus ik twijfel nog of Wilders daadwerkelijk verstandiger is geworden, of gewoon nog steeds zo opportunistisch als voorheen.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met het uiten van geleidelijk steeds minder toegankelijke standpunten voor de massa door Baudet (ik vind dit erg mooi eufemistisch uitgedrukt door mezelf), het imploderen van JA21, de niet zo idioot populaire Van Haga en de behoefte van VVD-stemmers voor een alternatief, ligt daar rechts van de VVD best wel een mooi stempotentieel natuurlijk.
Ik denk dat je Wilders veel kan verwijten, maar niet dat hij niet verstandig zou zijn. Het is toch best een prestatie om als enige partij op de flanken structureel zo hoog te scoren, terwijl zo ongeveer alle anderen die enigszins in dezelfde vijver vissen zijn verdwenen of gemarginaliseerd. Uiteraard zit daar het nodige opportunisme bij, maar in dat gat springen zijn tegenstanders net zo enthousiast.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. Dus ik twijfel nog of Wilders daadwerkelijk verstandiger is geworden, of gewoon nog steeds zo opportunistisch als voorheen.
2-0 3-0quote:
Nee, we kunnen naar bed.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet te kijken. (helaas)
Ik heb vanmiddag al even een dutje gedaanquote:Op woensdag 20 september 2023 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, we kunnen naar bed.
Zo vroeg? Ik heb net thee gezetquote:Op woensdag 20 september 2023 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, we kunnen naar bed.
Ik ben nog in de Paradiso, dus bed opzoeken wordt hem eerst nog nietquote:Op woensdag 20 september 2023 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, we kunnen naar bed.
Veel plezier.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben nog in de Paradiso, dus bed opzoeken wordt hem eerst nog niet
Oh. Nou dan blijven we nog even op.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo vroeg? Ik heb net thee gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |