Wel verstandig, lijkt me.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:47 schreef Fred_B het volgende:
Treurig nieuws trouwens dat Van Hooydonck definitief moet stoppen met wielrennen
Ja onvermijdelijk, bleek uit medisch onderzoek. Maar niet minder jammer voor degene die het overkomt.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel verstandig, lijkt me.
Ja bizar dat eerder niks in testen te zien was en ineens bam hartpatiënt met defibrillatorquote:Op woensdag 20 september 2023 18:47 schreef Fred_B het volgende:
Treurig nieuws trouwens dat Van Hooydonck definitief moet stoppen met wielrennen
Lijkt erop dat Geert weer door begint te krijgen waar hij zich het best kan positioneren voor het beste resultaat.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:54 schreef Momo het volgende:
Zelfs Geert Wilders is nu The voice of Reason in vergelijking met Sjerrie
[ twitter ]
Eng idee ookquote:Op woensdag 20 september 2023 19:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja bizar dat eerder niks in testen te zien was en ineens bam hartpatiënt met defibrillator
Wout had het er ook moeilijk mee
Ja, dat soort dingen hoor je nog best vaak. Ook bij niet-sporters trouwens.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja bizar dat eerder niks in testen te zien was en ineens bam hartpatiënt met defibrillator
Wout had het er ook moeilijk mee
Met het uiten van geleidelijk steeds minder toegankelijke standpunten voor de massa door Baudet (ik vind dit erg mooi eufemistisch uitgedrukt door mezelf), het imploderen van JA21, de niet zo idioot populaire Van Haga en de behoefte van VVD-stemmers voor een alternatief, ligt daar rechts van de VVD best wel een mooi stempotentieel natuurlijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt erop dat Geert weer door begint te krijgen waar hij zich het best kan positioneren voor het beste resultaat.
Absoluut. Dus ik twijfel nog of Wilders daadwerkelijk verstandiger is geworden, of gewoon nog steeds zo opportunistisch als voorheen.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met het uiten van geleidelijk steeds minder toegankelijke standpunten voor de massa door Baudet (ik vind dit erg mooi eufemistisch uitgedrukt door mezelf), het imploderen van JA21, de niet zo idioot populaire Van Haga en de behoefte van VVD-stemmers voor een alternatief, ligt daar rechts van de VVD best wel een mooi stempotentieel natuurlijk.
Ik denk dat je Wilders veel kan verwijten, maar niet dat hij niet verstandig zou zijn. Het is toch best een prestatie om als enige partij op de flanken structureel zo hoog te scoren, terwijl zo ongeveer alle anderen die enigszins in dezelfde vijver vissen zijn verdwenen of gemarginaliseerd. Uiteraard zit daar het nodige opportunisme bij, maar in dat gat springen zijn tegenstanders net zo enthousiast.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. Dus ik twijfel nog of Wilders daadwerkelijk verstandiger is geworden, of gewoon nog steeds zo opportunistisch als voorheen.
2-0 3-0quote:
Nee, we kunnen naar bed.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet te kijken. (helaas)
Ik heb vanmiddag al even een dutje gedaanquote:Op woensdag 20 september 2023 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, we kunnen naar bed.
Zo vroeg? Ik heb net thee gezetquote:Op woensdag 20 september 2023 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, we kunnen naar bed.
Ik ben nog in de Paradiso, dus bed opzoeken wordt hem eerst nog nietquote:Op woensdag 20 september 2023 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, we kunnen naar bed.
Veel plezier.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben nog in de Paradiso, dus bed opzoeken wordt hem eerst nog niet
Oh. Nou dan blijven we nog even op.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo vroeg? Ik heb net thee gezet
Dat snap ik wel. Zo’n reis kost nogal wat energie.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al even een dutje gedaan
Van wie?quote:
quote:
Sugababes. Ik wilde er misschien ook heen, maar ging toch niet. Achteraf maar goed ook, want ik ben moequote:
Nou ja we wisten dat toen niet maar met wat er allemaal op Jitsi is gebeurd en het feit dat ik dat daarna nooit op andere sites ben tegengekomen, had ik wel door dat het qua veiligheid wel goed zitquote:Op woensdag 20 september 2023 21:24 schreef Meke het volgende:
In Hunted maken ze gebruik van Jitsi omdat het blijkbaar héél cyberproof is. Wisten wij veelBracht wel veel herinneringen terug, dat was echt gezellig
In de orginele bezettingquote:
Leukquote:
Ho ho, geen andere sites waar je achter bent gekomen. Hoe denk je dat ik mijn luxe vakanties bekostig? Die beelden zijn goud waard!quote:Op woensdag 20 september 2023 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja we wisten dat toen niet maar met wat er allemaal op Jitsi is gebeurd en het feit dat ik dat daarna nooit op andere sites ben tegengekomen, had ik wel door dat het qua veiligheid wel goed zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ho ho, geen andere sites waar je achter bent gekomen. Hoe denk je dat ik mijn luxe vakanties bekostig? Die beelden zijn goud waard!
Hoe was het? Deden ze Round Round èn Push the Button?quote:
Ze deden beide nummers. Eigenlijks al hun grootste hits. Ze opende met push the buttonquote:Op donderdag 21 september 2023 00:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe was het? Deden ze Round Round èn Push the Button?
Ik heb de gordijnen nog niet geopendquote:Op donderdag 21 september 2023 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Dat wordt nat naar kantoor gaan vandaag.
Die kunnen vandaag ook gewoon dicht blijven.quote:Op donderdag 21 september 2023 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de gordijnen nog niet geopend
Ik moet vandaag naar buiten, want ik nog met de trein naar huisquote:Op donderdag 21 september 2023 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kunnen vandaag ook gewoon dicht blijven.
Echt herfst nu hier hequote:Op donderdag 21 september 2023 11:27 schreef BillDauterive het volgende:
Buh, al die regen... Nu wil ik weer naar het buitenland
Dan had je daar je verjaardag kunnen vieren over 2 dagenquote:Op donderdag 21 september 2023 11:27 schreef BillDauterive het volgende:
Buh, al die regen... Nu wil ik weer naar het buitenland
De pruimenboom is al bijna bladloos! Dat scheelt weer een hoop geveeg in een paar wekenquote:
Jaquote:Op donderdag 21 september 2023 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had je daar je verjaardag kunnen vieren over 2 dagen
Ik denk het wel, maar geen idee welkequote:Op donderdag 21 september 2023 12:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De pruimenboom is al bijna bladloos! Dat scheelt weer een hoop geveeg in een paar weken
[..]
JaGa je nog taart maken?
Nietquote:Op woensdag 20 september 2023 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch niet dat ene met @:redefine en de tomaat!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dieOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op donderdag 21 september 2023 12:59 schreef Meke het volgende:
[..]
NietNou, die jongen kan dus nergens meer een baan krijgen nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die![]()
Welke zomer?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:26 schreef sportfreak het volgende:
Eindelijk herfst
Die zomer mag wel wegblijven tot volgend jaar.
quote:Op donderdag 21 september 2023 12:26 schreef sportfreak het volgende:
Eindelijk herfst
Die zomer mag wel wegblijven tot volgend jaar.
Joker out komt ook naar ESNS in Groningenquote:Op donderdag 21 september 2023 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Joker Out is momenteel in Scandinavie, eerst al met Alessandra in Oslo en nu met Kaarija in Finland. Mijn socials overstromen weer met leuke filmpjes
Net wat ik nodig had op een regenachtige donderdag
Oh nicequote:Op donderdag 21 september 2023 15:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Joker out komt ook naar ESNS in Groningen
En dan klaag jij over matige mentionsquote:Op woensdag 20 september 2023 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch niet dat ene met @:redefine en de tomaat!?
Nog genoeg werk voor mij te vinden. Niet dat het nodig is, maar tochquote:Op donderdag 21 september 2023 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, die jongen kan dus nergens meer een baan krijgen nu
quote:Op donderdag 21 september 2023 15:47 schreef Arizona het volgende:
Dochter gaat in Antwerpen én Amsterdam naar Olivia Rodrigo![]()
Nicequote:Op donderdag 21 september 2023 15:47 schreef Arizona het volgende:
Halloowquote:Op donderdag 21 september 2023 15:47 schreef Arizona het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2023 16:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
om 12:00 vertrokken vanaf Amsterdam Centraal en ik was om 16:10 thuis.
De eerste vertraging begon richting Almere Centrum, want de trein reed langzaam dus aansluiting gemist. Toen was er een brug stuk tussen Meppel en Steenwijk. Daar pendelde maar steeds 1 bus op en neer en ik heb een uur in de regen staan wachten. Op den duur was de brug gefixt, zat ik pas 15:04 weer in de trein in Meppel richting Leeuwarden.quote:
En mama gaat natuurlijk meequote:Op donderdag 21 september 2023 15:47 schreef Arizona het volgende:
Catalonië?quote:Op donderdag 21 september 2023 17:34 schreef Redefine het volgende:
Ik ben nu in een land dat @Strani niet zal erkennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja! Ik was ingeloot voor Antwerpen en een vriendin voor Amsterdam. Mijn dochter is echt superfan dus hartstikke leuk voor haar dat beide gelukt zijn!quote:Op donderdag 21 september 2023 15:58 schreef H_T het volgende:
[..]Wat goed! Dan heeft ze wel een hoop geluk gehad met de tickets!
Haha nee, ik blijf mooi thuisquote:
Wat een gedoe weerquote:Op donderdag 21 september 2023 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De eerste vertraging begon richting Almere Centrum, want de trein reed langzaam dus aansluiting gemist. Toen was er een brug stuk tussen Meppel en Steenwijk. Daar pendelde maar steeds 1 bus op en neer en ik heb een uur in de regen staan wachten. Op den duur was de brug gefixt, zat ik pas 15:04 weer in de trein in Meppel richting Leeuwarden.
Morgen maar een refund aanvragenquote:
Ja inderdaad. Is dat nog ingewikkeld eigenlijk? In de zin van, een soort ontmoedigingsbeleid om een refund aan te vragen?quote:Op donderdag 21 september 2023 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morgen maar een refund aanvragen
Nee valt hartstikke mee. Even wachten tot de reis in de geschiedenis van je chipkaart staat, paar dingen aanklikken en de claim is de deur uit. Het kan wel even duren voor die verwerkt is overigens. Ik mag er ook weer een claimen voor een half uur vertraging van laatst, maar omdat dat neerkomt op 2 euro of zo heb ik er nog geen haast mee gehad.quote:Op donderdag 21 september 2023 18:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Is dat nog ingewikkeld eigenlijk? In de zin van, een soort ontmoedigingsbeleid om een refund aan te vragen?
@:H_T jij zat niet in de trein vandaag?
Nee ik moest ook meteen aan jou denkenquote:Op donderdag 21 september 2023 15:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog genoeg werk voor mij te vinden. Niet dat het nodig is, maar toch
Nou zal dat niet zo snel bij mijn oude werkgever zijn gezien de situatie aldaar.
Ik doe dit eigenlijk nooitquote:Op donderdag 21 september 2023 18:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee valt hartstikke mee. Even wachten tot de reis in de geschiedenis van je chipkaart staat, paar dingen aanklikken en de claim is de deur uit. Het kan wel even duren voor die verwerkt is overigens. Ik mag er ook weer een claimen voor een half uur vertraging van laatst, maar omdat dat neerkomt op 2 euro of zo heb ik er nog geen haast mee gehad.
En ik ben vandaag niet met de trein geweestVoor 17 uur ben ik niet eens de deur uit geweest, en daarna alleen even om boodschappen te halen. Ik ga morgen of overmorgen goulash maken
Het hangt ook van de route af hoe interessant het is. Ik heb inmiddels die claim ingediend en ik krijg denk ik minder dan 2 euro terug, want korte route en korting. Maar als je de volle mep betaald hebt voor een lange reis en dat geld kan je terugkrijgen omdat je meer dan een uur vertraging hebt gehad, dan loopt het wel op.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik doe dit eigenlijk nooitVergeet ook altijd dat het mag, en een half uur ofzo vind ik ook niet zo spannend meestal, dat heb ik bijna altijd
![]()
Zaterdag had de bus vertraging waardoor we de trein niet haalden, een halve minuut te laat op het station en meteen een half uur vertraging
Waar ik wel vaker actief aanspraak op heb gemaakt is dat ze verplicht zijn je veilig naar je eindbestemming te brengen als je je reis op tijd begonnen bent. Meerdere malen een intercity op een stoptreinstation laten stoppen![]()
Dat is wel een heel erg ingekorte versie, bij ons was het altijd ABC tot XYZ.quote:
Retteketetquote:
Naar Beter Bedquote:
Juichen danquote:
Whutquote:Op donderdag 21 september 2023 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erg ingekorte versie, bij ons was het altijd ABC tot XYZ.
Of je zei gewoon alfabet natuurlijk, dat was ook goed.
Nee, ik denk niet dat "Whut" zou zijn goed gerekend.quote:
Ik heb alleen af en toe de oranjezomer gezienquote:Op donderdag 21 september 2023 21:01 schreef NailQueen het volgende:
De nominaties voor de televizierring zijn bekend. Ik heb alle 3 programma's nog nooit gezien
2-2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |