Morgen maar een refund aanvragenquote:
Ja inderdaad. Is dat nog ingewikkeld eigenlijk? In de zin van, een soort ontmoedigingsbeleid om een refund aan te vragen?quote:Op donderdag 21 september 2023 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morgen maar een refund aanvragen
Nee valt hartstikke mee. Even wachten tot de reis in de geschiedenis van je chipkaart staat, paar dingen aanklikken en de claim is de deur uit. Het kan wel even duren voor die verwerkt is overigens. Ik mag er ook weer een claimen voor een half uur vertraging van laatst, maar omdat dat neerkomt op 2 euro of zo heb ik er nog geen haast mee gehad.quote:Op donderdag 21 september 2023 18:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Is dat nog ingewikkeld eigenlijk? In de zin van, een soort ontmoedigingsbeleid om een refund aan te vragen?
@:H_T jij zat niet in de trein vandaag?
Nee ik moest ook meteen aan jou denkenquote:Op donderdag 21 september 2023 15:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog genoeg werk voor mij te vinden. Niet dat het nodig is, maar toch
Nou zal dat niet zo snel bij mijn oude werkgever zijn gezien de situatie aldaar.
Ik doe dit eigenlijk nooitquote:Op donderdag 21 september 2023 18:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee valt hartstikke mee. Even wachten tot de reis in de geschiedenis van je chipkaart staat, paar dingen aanklikken en de claim is de deur uit. Het kan wel even duren voor die verwerkt is overigens. Ik mag er ook weer een claimen voor een half uur vertraging van laatst, maar omdat dat neerkomt op 2 euro of zo heb ik er nog geen haast mee gehad.
En ik ben vandaag niet met de trein geweestVoor 17 uur ben ik niet eens de deur uit geweest, en daarna alleen even om boodschappen te halen. Ik ga morgen of overmorgen goulash maken
Het hangt ook van de route af hoe interessant het is. Ik heb inmiddels die claim ingediend en ik krijg denk ik minder dan 2 euro terug, want korte route en korting. Maar als je de volle mep betaald hebt voor een lange reis en dat geld kan je terugkrijgen omdat je meer dan een uur vertraging hebt gehad, dan loopt het wel op.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik doe dit eigenlijk nooitVergeet ook altijd dat het mag, en een half uur ofzo vind ik ook niet zo spannend meestal, dat heb ik bijna altijd
![]()
Zaterdag had de bus vertraging waardoor we de trein niet haalden, een halve minuut te laat op het station en meteen een half uur vertraging
Waar ik wel vaker actief aanspraak op heb gemaakt is dat ze verplicht zijn je veilig naar je eindbestemming te brengen als je je reis op tijd begonnen bent. Meerdere malen een intercity op een stoptreinstation laten stoppen![]()
Dat is wel een heel erg ingekorte versie, bij ons was het altijd ABC tot XYZ.quote:
Retteketetquote:
Naar Beter Bedquote:
Juichen danquote:
Whutquote:Op donderdag 21 september 2023 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erg ingekorte versie, bij ons was het altijd ABC tot XYZ.
Of je zei gewoon alfabet natuurlijk, dat was ook goed.
Nee, ik denk niet dat "Whut" zou zijn goed gerekend.quote:
Ik heb alleen af en toe de oranjezomer gezienquote:Op donderdag 21 september 2023 21:01 schreef NailQueen het volgende:
De nominaties voor de televizierring zijn bekend. Ik heb alle 3 programma's nog nooit gezien
2-2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |