Dan had je daar je verjaardag kunnen vieren over 2 dagenquote:Op donderdag 21 september 2023 11:27 schreef BillDauterive het volgende:
Buh, al die regen... Nu wil ik weer naar het buitenland
De pruimenboom is al bijna bladloos! Dat scheelt weer een hoop geveeg in een paar wekenquote:
Jaquote:Op donderdag 21 september 2023 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had je daar je verjaardag kunnen vieren over 2 dagen
Ik denk het wel, maar geen idee welkequote:Op donderdag 21 september 2023 12:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De pruimenboom is al bijna bladloos! Dat scheelt weer een hoop geveeg in een paar weken
[..]
JaGa je nog taart maken?
Nietquote:Op woensdag 20 september 2023 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch niet dat ene met @:redefine en de tomaat!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dieOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op donderdag 21 september 2023 12:59 schreef Meke het volgende:
[..]
NietNou, die jongen kan dus nergens meer een baan krijgen nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die![]()
Welke zomer?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:26 schreef sportfreak het volgende:
Eindelijk herfst
Die zomer mag wel wegblijven tot volgend jaar.
quote:Op donderdag 21 september 2023 12:26 schreef sportfreak het volgende:
Eindelijk herfst
Die zomer mag wel wegblijven tot volgend jaar.
Joker out komt ook naar ESNS in Groningenquote:Op donderdag 21 september 2023 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Joker Out is momenteel in Scandinavie, eerst al met Alessandra in Oslo en nu met Kaarija in Finland. Mijn socials overstromen weer met leuke filmpjes
Net wat ik nodig had op een regenachtige donderdag
Oh nicequote:Op donderdag 21 september 2023 15:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Joker out komt ook naar ESNS in Groningen
En dan klaag jij over matige mentionsquote:Op woensdag 20 september 2023 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch niet dat ene met @:redefine en de tomaat!?
Nog genoeg werk voor mij te vinden. Niet dat het nodig is, maar tochquote:Op donderdag 21 september 2023 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, die jongen kan dus nergens meer een baan krijgen nu
quote:Op donderdag 21 september 2023 15:47 schreef Arizona het volgende:
Dochter gaat in Antwerpen én Amsterdam naar Olivia Rodrigo![]()
Nicequote:Op donderdag 21 september 2023 15:47 schreef Arizona het volgende:
Halloowquote:Op donderdag 21 september 2023 15:47 schreef Arizona het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2023 16:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
om 12:00 vertrokken vanaf Amsterdam Centraal en ik was om 16:10 thuis.
De eerste vertraging begon richting Almere Centrum, want de trein reed langzaam dus aansluiting gemist. Toen was er een brug stuk tussen Meppel en Steenwijk. Daar pendelde maar steeds 1 bus op en neer en ik heb een uur in de regen staan wachten. Op den duur was de brug gefixt, zat ik pas 15:04 weer in de trein in Meppel richting Leeuwarden.quote:
En mama gaat natuurlijk meequote:Op donderdag 21 september 2023 15:47 schreef Arizona het volgende:
Catalonië?quote:Op donderdag 21 september 2023 17:34 schreef Redefine het volgende:
Ik ben nu in een land dat @Strani niet zal erkennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja! Ik was ingeloot voor Antwerpen en een vriendin voor Amsterdam. Mijn dochter is echt superfan dus hartstikke leuk voor haar dat beide gelukt zijn!quote:Op donderdag 21 september 2023 15:58 schreef H_T het volgende:
[..]Wat goed! Dan heeft ze wel een hoop geluk gehad met de tickets!
Haha nee, ik blijf mooi thuisquote:
Wat een gedoe weerquote:Op donderdag 21 september 2023 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De eerste vertraging begon richting Almere Centrum, want de trein reed langzaam dus aansluiting gemist. Toen was er een brug stuk tussen Meppel en Steenwijk. Daar pendelde maar steeds 1 bus op en neer en ik heb een uur in de regen staan wachten. Op den duur was de brug gefixt, zat ik pas 15:04 weer in de trein in Meppel richting Leeuwarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |