Dat snap ik wel. Zo’n reis kost nogal wat energie.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al even een dutje gedaan
Van wie?quote:
quote:
Sugababes. Ik wilde er misschien ook heen, maar ging toch niet. Achteraf maar goed ook, want ik ben moequote:
Nou ja we wisten dat toen niet maar met wat er allemaal op Jitsi is gebeurd en het feit dat ik dat daarna nooit op andere sites ben tegengekomen, had ik wel door dat het qua veiligheid wel goed zitquote:Op woensdag 20 september 2023 21:24 schreef Meke het volgende:
In Hunted maken ze gebruik van Jitsi omdat het blijkbaar héél cyberproof is. Wisten wij veelBracht wel veel herinneringen terug, dat was echt gezellig
In de orginele bezettingquote:
Leukquote:
Ho ho, geen andere sites waar je achter bent gekomen. Hoe denk je dat ik mijn luxe vakanties bekostig? Die beelden zijn goud waard!quote:Op woensdag 20 september 2023 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja we wisten dat toen niet maar met wat er allemaal op Jitsi is gebeurd en het feit dat ik dat daarna nooit op andere sites ben tegengekomen, had ik wel door dat het qua veiligheid wel goed zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ho ho, geen andere sites waar je achter bent gekomen. Hoe denk je dat ik mijn luxe vakanties bekostig? Die beelden zijn goud waard!
Hoe was het? Deden ze Round Round èn Push the Button?quote:
Ze deden beide nummers. Eigenlijks al hun grootste hits. Ze opende met push the buttonquote:Op donderdag 21 september 2023 00:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe was het? Deden ze Round Round èn Push the Button?
Ik heb de gordijnen nog niet geopendquote:Op donderdag 21 september 2023 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Dat wordt nat naar kantoor gaan vandaag.
Die kunnen vandaag ook gewoon dicht blijven.quote:Op donderdag 21 september 2023 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de gordijnen nog niet geopend
Ik moet vandaag naar buiten, want ik nog met de trein naar huisquote:Op donderdag 21 september 2023 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kunnen vandaag ook gewoon dicht blijven.
Echt herfst nu hier hequote:Op donderdag 21 september 2023 11:27 schreef BillDauterive het volgende:
Buh, al die regen... Nu wil ik weer naar het buitenland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |