Bohemian Rhapsody zal wel weer bovenaan staan danquote:
Ik ben in elk geval wel blij dat de Britten niet meer elk jaar kunnen gaan janken dat het allemaal door de Brexit komtquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook wel weer zo dat de ergste Britten waarschijnlijk niet kunnen lezen en schrijven
Hoera!quote:
Ja, dat Europa Spanje haatquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval wel blij dat de Britten niet meer elk jaar kunnen gaan janken dat het allemaal door de Brexit komt
Hadden de Spanjaarden de afgelopen jaren ook zo'n zwak excuus? Volgens mij niet toch?
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody zal wel weer bovenaan staan dan
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:17 schreef Strani het volgende:
Dan vieren wij groots feest, beste mensen!!! Gefeliciteerd allemaal met het échte topic 2000!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, daarom zie je ze ook vaak in groepen als er iets met voetbal is. Dan hebben ze 1 Brit die met een telefoon overweg kan en die filmt dan de rest van de groep terwijl ze wat richting de camera (of richting elkaar, of naar toevallige passanten) staan te lallen, hopend dat het een beetje verstaanbaar Engels is.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook wel weer zo dat de ergste Britten waarschijnlijk niet kunnen lezen en schrijven
Maar misschien maar beter voor de wereldquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt, daarom zie je ze ook vaak in groepen als er iets met voetbal is. Dan hebben ze 1 Brit die met een telefoon overweg kan en die filmt dan de rest van de groep terwijl ze wat richting de camera (of richting elkaar, of naar toevallige passanten) staan te lallen, hopend dat het een beetje verstaanbaar Engels is.![]()
Verder dan dat komen ze niet meer, triest hoe zo'n machtig rijk ineen kan storten.
Alsnog officieel gefeliciteerd!quote:
Ja, al moeten we nog zien hoe het verdergaat met de landen die hun plaats innemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar misschien maar beter voor de wereld
Oei, dat is nog best een lastig dilemmaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:17 schreef NailQueen het volgende:
Er is trouwens over een paar weken een festival met o.a. Simple Minds, RagN'bone Man en Krezip. Het lijkt me best leuk om daar heen te gaan. Het enige wat me een beetje tegenhoud is dat daar alleen zou moeten gaan. Ik heb wel vrienden hoor maar die houden niet van dit soort festivals. Ik vind het ook prima om alleen dingen te doen maar toen ik een paar weken naar het bevrijdingsfestival ging voelde dat toch wat alleen en was het niet zo gezellig. Dat is iets wat me tegenhoud
Maar ik denk dat er wel spijt van ga krijgen als ik er niet heen ga. Dat trekt me wel over de streep.
Nee, ik was er stiekem al even incognito (of eigenlijk juist nietquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Laat dit niet je eerste post zijn,
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef ejiraM het volgende:
Sjors zit toch ook gewoon op de zaak vanuit het OM? Jack vertelt haar die dingen toch niet in privésfeer, maar juist zakelijk?
Enn, er zijn hier heul veul mensen volgens mij die heel wat weten van alle afgelopen seizoenen.. Zat net wat terug te kijken op youtube, en kwam uit bij die hele overdreven amuletverhaallijn. Halverwege ben ik opgehouden met kijken, dus ik weet niet zo goed meer hoe het nou zat / afliep. Iemand die mij uit mijn lijden kan verlossen en vertellen hoe het ook alweer allemaal zat?
En weet je al hoe het zat?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, ik was er stiekem al even incognito (of eigenlijk juist niet), dit was m'n echte eerste FOK!post:
[..]
Ja snap er niks van!quote:
Het bevrijdingsfestival in Groningen was niet gratisquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, dat is nog best een lastig dilemmaBij een bevrijdingsfestival heb je eerder dat iedereen met groepjes gaat, omdat het toch gratis is en mensen makkelijker meegaan. Bij het festival met Simple Minds zal het vast niet gratis zijn en zijn er meer mensen alleen?
Hierdoor weet ik het ookquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
15 augustus. Neverforget dat wij die dag aankwamen op vakantie en alle supermarkten dicht waren
Ook ik ben teleurgesteld in België door die dagquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Hierdoor weet ik het ookLeuk dagje shoppen in Antwerpen was dat
Vast welquote:
JA TOCHquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook ik ben teleurgesteld in België door die dag
Uit pure armoe toen maar een hamburger gehaald bij de Quick, want dat was als een van de weinige dingen wel openquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Hierdoor weet ik het ookLeuk dagje shoppen in Antwerpen was dat
Gaat er hiervoor ook een lotgenotengroep komen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook ik ben teleurgesteld in België door die dag
Open Teleurgestelde Belgiëgangers Comitéquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Gaat er hiervoor ook een lotgenotengroep komen?
Teleurgestelde Belgiëgangers of zo?
Ik denk dat je daarmee idd al aardig op de goede weg bent.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Open Teleurgestelde Belgiëgangers ComitéNu nog een catchy afkorting, maar dat is vast niet zo moeilijk
De A’s in de TT vervangen door @ en de E’s door 3 dan heb je een bug TTquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:35 schreef Meke het volgende:
Deze TT is eigenlijk wel de ultieme millenniumbug hè
Maar het komt niet omdat wapens overal te verkrijgen zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:40 schreef Em31 het volgende:
Wat een land is de VS toch, wéér zo'n schietpartij. En als je het leest denk je tegelijkertijd, er verandert toch niets. Zo idioot.
Dat is wat de NRA etc. inderdaad zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het komt niet omdat wapens overal te verkrijgen zijn.
Nee, ik deed een NRA-aanbidder na.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wat de NRA etc. inderdaad zeggenOf is dat ook jouw eigen mening?
Mijn maag draaide er van om toen ik het hoordequote:Op woensdag 25 mei 2022 08:40 schreef Em31 het volgende:
Wat een land is de VS toch, wéér zo'n schietpartij. En als je het leest denk je tegelijkertijd, er verandert toch niets. Zo idioot.
Ja. En er ook helemaal niks tegen willen doen ook hè, want 2nd amendmentquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:40 schreef Em31 het volgende:
Dit was mijn eerste post ooit.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:09 schreef molloot200 het volgende:
Afgelopen jaren met enige interesse het Songfestival gevolgd maar dit jaar toch iets meer geïnteresseerd door Duncan. Goed nummer! Ik las hier al een tijdje mee, maar ik kwam er zojuist achter dat ik een account nog had van het WIDM forum van een paar jaar terug. Ik ben van plan dit jaar de repetities wat fanatieker te gaan volgen (om school heen). Vandaar ben ik hier :-)
Nee die account delen ze met 200 man.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mist er dan niet een 0 in jouw username?
Laatste tijd elke week langs geweest, ze ging zo snel achteruit.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
zo, voor het eerst sinds lange tijd weer eens bij een oudtante op bezoek geweest om daar te koken, deed ik voor de toestand ook regelmatig. Is best hard achteruit aan het gaan, maar ze is dan ook al ouder dan Queen Elizabeth II.
gecondoleerdquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laatste tijd elke week langs geweest, ze ging zo snel achteruit.
Nu is ze er niet meer.
Gecondoleerd Roger!quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
Ahh gecondoleerd Rogerquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
Ondanks dat het verwacht was, schrik je toch als het dan ineens gebeurt. Gecondoleerd, Roger.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dank jullie.
Bah, wat onwerkelijk. Je weet dat het elk moment kan gebeuren, maar als het dan zover is...
Gecondoleerdquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
Het is altijd rot. Enorm gecondoleerd en veel sterkte.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dank jullie.
Bah, wat onwerkelijk. Je weet dat het elk moment kan gebeuren, maar als het dan zover is...
Gecondoleerd Rogerquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
Ja, min of meer officieel welquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mist er dan niet een 0 in jouw username?
Het stoort me enorm. Name change graag.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, min of meer officieel wel
Maar ooit, vroeger, op een zeker ander Wie is de Mol?-forum was molloot2000 al bezet, toen werd het dus 200 en toen heb ik dat ook gewoon op deze site genomen.
En nu weten jullie niet anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het stoort me enorm. Name change graag.Waar berust die 9 in jouw nick op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Daarvoor ben ik een te arme studentquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het stoort me enorm. Name change graag.
Okayyyy, wappie muchquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:36 schreef Em31 het volgende:
Moest vanochtend een pakketje wegbrengen. Stond er voor mij iemand te klagen over de prijs van de sigaretten. Zegt hij ineens, ‘komt door de oorlog. En al die Oekraïners zijn straks miljardair. Ze krijgen maar meer!’. Die man achter de balie meteen van, nou eh er moet heel wat opgebouwd worden hoor’.
‘Nee ze rijden daar straks allemaal in een Ferrari!! Het wordt nu een eerste wereld land!!’, zowat schreeuwend in die winkel.
Wtfsnapte ineens wie er nog op Baudet stemmen.
Heb je gevraagd of hij wilde daten? Dit klinkt als een catch.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:36 schreef Em31 het volgende:
Moest vanochtend een pakketje wegbrengen. Stond er voor mij iemand te klagen over de prijs van de sigaretten. Zegt hij ineens, ‘komt door de oorlog. En al die Oekraïners zijn straks miljardair. Ze krijgen maar meer!’. Die man achter de balie meteen van, nou eh er moet heel wat opgebouwd worden hoor’.
‘Nee ze rijden daar straks allemaal in een Ferrari!! Het wordt nu een eerste wereld land!!’, zowat schreeuwend in die winkel.
Wtfsnapte ineens wie er nog op Baudet stemmen.
Je zal het toch de hele dag aan moeten horenquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb je gevraagd of hij wilde daten? Dit klinkt als een catch.
Schattig, iedereen weet dat de mensen op FOK! minimaal 30 centimeter hebben.quote:
Van zijn haar?quote:
Terwijl we nog niet eens hebben vastgesteld waar het nou eigenlijk over gaat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga nu ook veel te veel in beelden denken![]()
Alles van 200 cm is te lang dus dat maakt niet zo veel uitquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Terwijl we nog niet eens hebben vastgesteld waar het nou eigenlijk over gaat.
Behalve lichaamslengte want die komt er bij mij toch nog best wel in de buurtquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alles van 200 cm is te lang dus dat maakt niet zo veel uit
Niet te verwarren metquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:11 schreef sportfreak het volgende:
Omdat het de laatste kans is op een geschiedenislesje en omdat het gewoon een interessant jaar was, nu het jaar 1542
- Tijdens de Gelderse Oorlogen wordt Sint-Oedenrode door de Gelderse hoofdman Maarten van Rossum geplunderd en platgebrand
Ik voel me beledigd, al maakt je follow up post alweer wat goed.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alles van 200 cm is te lang dus dat maakt niet zo veel uit
Briljant ideequote:Op woensdag 25 mei 2022 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Snel uitgeven voordat het op is!!
Nog een jaar voordat ik voor het allereerst vakantiegeld krijgquote:
Geniet nog maar even van de vele vrije tijd die je nu hebt, dat gaat heel lang duren voordat je die weer terug hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog een jaar voordat ik voor het allereerst vakantiegeld krijg
Leven gaat zo snel en ik weet nu al niet meer of ik er goed aan doe niet door te studerenAl scheelt dat persoonlijk ook wel een deel stress.
Vrije tijd bestaat niet in het werkende leven?quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van de vele vrije tijd die je nu hebt, dat gaat heel lang duren voordat je die weer terug hebt.
Niet dat ik atm veel vrije tijd heb nu ik druk aan m'n scriptie ben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van de vele vrije tijd die je nu hebt, dat gaat heel lang duren voordat je die weer terug hebt.
Niet zoveel als in het studentenleven.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vrije tijd bestaat niet in het werkende leven?
Succes verder.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niet dat ik atm veel vrije tijd heb nu ik druk aan m'n scriptie ben.
Over m'n scriptie gesproken, mijn pauze is inmiddels wel voorbij. Ik ga weer aan de slag
Er waren toch echt heel wat momenten in m'n studietijd dat ik het drukker had dan nu ik werk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet zoveel als in het studentenleven.
ik heb nooit 36,5 of meer uren aan mijn studie gezeten per week.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er waren toch echt heel wat momenten in m'n studietijd dat ik het drukker had dan nu ik werk.
Zo veel werk ik dan ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb nooit 36,5 of meer uren aan mijn studie gezeten per week.
Goede tip van onze financiële manquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Snel uitgeven voordat het op is!!
21 uur. Maar de voorbeschouwing begon al om 12 uur.quote:
Klinkt als 9 uren kijken naar een cringe voorbeschouwingquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
21 uur. Maar de voorbeschouwing begon al om 12 uur.
Ja, dat verwacht ik ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klinkt als 9 uren kijken naar een cringe voorbeschouwing
Zeker. Bovendien als je in loondienst gaat leer je ook nog veel nieuws hoor. Maar je daar maar geen zorgen over. Wellicht heeft je toekomstige werkgever misschien ook nog wel eens opleidingstrajecten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog een jaar voordat ik voor het allereerst vakantiegeld krijg
Leven gaat zo snel en ik weet nu al niet meer of ik er goed aan doe niet door te studerenAl scheelt dat persoonlijk ook wel een deel stress.
Ik vind het anders vooral. Als student had je minder afgebakende werkdagen. Sommige studies of perioden zijn toch wel stressvol.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dittequote:Op woensdag 25 mei 2022 14:41 schreef Em31 het volgende:
Vind de vrije tijd nu veel lekkerder, tijdens je studie ligt er altijd wel wat op je te wachten. Nu is vrij (meestal) ook echt vrij.
Doe het niet!quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:42 schreef Guanabana het volgende:
Heb rijschool benaderd voor rijlessen, it happened![]()
![]()
@:Strani
Zo zie ik het ook. Ik had zeker geen hekel aan studeren en aan mijn studententijd. Maar toen was je eigenlijk nooit echt klaar. Nu ben ik gewoon echt vrij zodra ik mijn laptop dichtklapquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:41 schreef Em31 het volgende:
Vind de vrije tijd nu veel lekkerder, tijdens je studie ligt er altijd wel wat op je te wachten. Nu is vrij (meestal) ook echt vrij.
Ik ook eigenlijk niet, maar ik hoop dat Feyenoord wint, niet zozeer vanwege Feyenoord, maar meer omdat ik het Mourinho niet gun.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel lullig misschien, maar ik heb der totaal geen vertrouwen in.
Ik gun het Mourinho dan weer wel, maar hoop alsnog dat Feyenoord wint. Nederlands succes is altijd mooi!quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet, maar ik hoop dat Feyenoord wint, niet zozeer vanwege Feyenoord, maar meer omdat ik het Mourinho niet gun.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik gun het Mourinho dan weer wel, maar hoop alsnog dat Feyenoord wint. Nederlands succes is altijd mooi!
Als VD Poel wint en het voor half 6 is, zal ik vanavond pizza hawaii eten. Gatver, daar heb ik dus echt geen zin in
Chinees uit de vriezer. Eigenlijk ook niet vers, maar ik houd er niet van om ontdooid eten een dag extra te bewarenquote:
Nee, lijkt me inderdaad geen goed idee. Wij gaan iets van pasta eten, denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Chinees uit de vriezer. Eigenlijk ook niet vers, maar ik houd er niet van om ontdooid eten een dag extra te bewarenJij? Pizza Hawaii?
Wat goed!! Dan moet ik er toch ook maar weer snel mee aan de slag hèquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:42 schreef Guanabana het volgende:
Heb rijschool benaderd voor rijlessen, it happened![]()
![]()
@:Strani
Ja denk het wel, ga nu alvast maar beginnen met het boek doorlezen, en dan halverwege het lessen of zo theorie-examen doen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat goed!! Dan moet ik er toch ook maar weer snel mee aan de slag hè
Kan je dan tegelijkertijd theorie doen?
Ah ja dat zou kunnen. Maar heel goed dat je het gedaan hebtquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja denk het wel, ga nu alvast maar beginnen met het boek doorlezen, en dan halverwege het lessen of zo theorie-examen doen.
Maar ik heb nog geen idee wanneer ik überhaupt zal kunnen starten, zijn waarschijnlijk wel wachtlijsten, ook door de corona-achterstanden.
Is het heel erg als ik stiekem hoop dat ze verliezen?quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel lullig misschien, maar ik heb der totaal geen vertrouwen in.
Dat mag.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik stiekem hoop dat ze verliezen?
Gele curry met kip en boontjesquote:
Waarom hoop je dat?quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is je recht! Ik hoop zelf van niet, hoewel ik voor Ajax ben.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ook vrijdag vrijgenomen?quote:
Van mij mag het, maar waarom eigenlijk? Eigenlijk gebeurt het maar bijzonder weinig dat ik hoop dat een Nederlands team verliest, als ze tegen een buitenlandse tegenstander spelen. Mocht Feyenoord vanavond verliezen, dan vind ik het wel ok, want dan hebben de Feyenoordfans geen grote mond, maar toch gun ik ze een mooi succes!quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zo ja, dat je er gewoon jaren op moest wachtenquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:16 schreef Redefine het volgende:
Naast twee etappezeges nu ook al de vijfde tweede plek van een Nederlander (waarbij er eentje achter een Nederlander was). En ook nog eens twee derde plaatsen. Het is weleens anders geweest in een grote ronde
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo ja, dat je er gewoon jaren op moest wachtennu is het bijna gewoon
Het gaat eigenlijk al jaren heel goed met de Nederlanders in grote rondes. We hebben nu alleen weer wat meer rittenkapers, nadat we heel lang meer klassementsrenners hadden... maar die zijn nu niet goed genoeg meer. Er zit volgens mij ook niet echt een rondetalent aan te komen. Die Arensman misschien, maar die lijkt me toch wel vrij lang voor een klimmer.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:16 schreef Redefine het volgende:
Naast twee etappezeges nu ook al de vijfde tweede plek van een Nederlander (waarbij er eentje achter een Nederlander was). En ook nog eens twee derde plaatsen. Het is weleens anders geweest in een grote ronde
Klopt dat het al wat langer goed gaat in de grote rondes. Maar zoals ze nu rijden is vrij uitzonderlijk. Al komt dat deels ook wel doordat de meeste renners die het kunnen niet hoeven te rijden voor een kopman.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk al jaren heel goed met de Nederlanders in grote rondes. We hebben nu alleen weer wat meer rittenkapers, nadat we heel lang meer klassementsrenners hadden... maar die zijn nu niet goed genoeg meer. Er zit volgens mij ook niet echt een rondetalent aan te komen. Die Arensman misschien, maar die lijkt me toch wel vrij lang voor een klimmer.
Dat is dan ook het leuke aan de Giro, je ontdekt er toch sneller de ronderenners van morgen. Het is ook allemaal minder gecontroleerd dan de Tour.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:16 schreef Redefine het volgende:
Dat zeker ja. Zo'n prachtige rit als die naar Turijn zul je niet zo snel in de Tour zien.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is dan ook het leuke aan de Giro, je ontdekt er toch sneller de ronderenners van morgen. Het is ook allemaal minder gecontroleerd dan de Tour.
Dat is ook een beetje omdat het belang minder groot is, en het niveau iets minder hoog. Zet Pogacar in deze Giro en er is geen reet meer aanquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is dan ook het leuke aan de Giro, je ontdekt er toch sneller de ronderenners van morgen. Het is ook allemaal minder gecontroleerd dan de Tour.
Wat stom.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:39 schreef Redefine het volgende:
Ik wilde bij Arriva een abonnement afsluiten voor de bus en daarvoor mijn huidige OV chipkaart gebruiken.Daar heb ik een NS Flex abonnement op staan. Blijkt dat je niet op dezelfde kaart twee abonnementen van verschillende aanbieders kunt gebruikenDus maar een nieuwe OV-chipkaart aangevraagd waar ik het bus abonnement op ga zetten.
Ja. Anno 2022 verwacht je toch wel dat zoiets eenvoudigs moet kunnen.quote:
Maar de OV chipkaart gaat er toch uit?quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Anno 2022 verwacht je toch wel dat zoiets eenvoudigs moet kunnen.
Eind volgend jaar.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar de OV chipkaart gaat er toch uit?
Oh dan pas....quote:
De bedoeling is dat je straks met je bankpas, creditcard, smartphone of een geschikte smartwatch in- en uit gaat checkenquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat die kaart er uit?quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Gaat die kaart er uit?
Wat komt er dan voor in de plaats?
Dat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je straks met je bankpas, creditcard, smartphone of een geschikte smartwatch in- en uit gaat checken
Wat usagi zegt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Gaat die kaart er uit?
Wat komt er dan voor in de plaats?
Het bekende schaar dilemmaquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:01 schreef Meridiaan het volgende:
Net Usagi’s post gemist![]()
Ik heb een chromecast gehaald, maar het zit in zo’n doosje dat niet te openen is zonder het te scheuren
Ik ben benieuwd of ze het dan al voor elkaar krijgen om twee abonnementen tegelijkertijd te hebben. Een tweede kaart is nog wel mogelijk, maar een tweede pinpas is weer wat anders.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je straks met je bankpas, creditcard, smartphone of een geschikte smartwatch in- en uit gaat checken
1 via pinpas de andere via je telefoon.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze het dan al voor elkaar krijgen om twee abonnementen tegelijkertijd te hebben. Een tweede kaart is nog wel mogelijk, maar een tweede pinpas is weer wat anders.
Sterktequote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
Ik vond het juist heeerlijk dat je niet altijd het sluimerende gevoel hebt dat je nog iets moet doen toen ik niet meer studeerdequote:Op woensdag 25 mei 2022 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oja dit dusquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:41 schreef Em31 het volgende:
Plus dat je er vaak ook nog gewond van raaktquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het bekende schaar dilemma
Verpakking van de schaar is niet te openen zonder schaar
Omdat ik Ajacieden ook gun dat ze bij een verlies in een fontein kunnen springenquote:
Dat zijn vaak goede pakkettenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst een TGTG Box ophalen bij de Lidl. Als Mathieu had gewonnen, had dit niet gekund, maar nu kan ik gewoon eten wat ik wil
Ben benieuwd wat erin zit.
Ja, als ik het topic op FOK! mag geloven, kan ik er wel wat moois van maken. Ik ben alleen allergisch voor een bepaald soort groente, dus wellicht is het slim als ik meteen om 13.00 uur klaarsta, zodat ik kan vragen om het pakket zonder die groente (als dat mogelijk is).quote:
Er stonden 5 pakketten op en binnen 1 minuut waren ze uitverkochtquote:
Ajax heeft de titel al. Dus die fans hebben niks te willenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Omdat ik Ajacieden ook gun dat ze bij een verlies in een fontein kunnen springen
Als een verlies van Feyenoord kan bijdragen aan een beter Tirana dan ben ik voor.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Omdat ik Ajacieden ook gun dat ze bij een verlies in een fontein kunnen springen
Hey, een mede scriptiestrijder! Hier ook. Feedback verwerken en dan eindversie inleveren. Heb twee supervisors, dus soms interessant qua meningsverschillen. Ik kies dan vooral mijn eigen pad lol.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niet dat ik atm veel vrije tijd heb nu ik druk aan m'n scriptie ben.
Over m'n scriptie gesproken, mijn pauze is inmiddels wel voorbij. Ik ga weer aan de slag
Lijkt me wel verstandig om gelijk om 13u te gaanquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, als ik het topic op FOK! mag geloven, kan ik er wel wat moois van maken. Ik ben alleen allergisch voor een bepaald soort groente, dus wellicht is het slim als ik meteen om 13.00 uur klaarsta, zodat ik kan vragen om het pakket zonder die groente (als dat mogelijk is).
[..]
Er stonden 5 pakketten op en binnen 1 minuut waren ze uitverkochtHet gaat snel.
Jij ook veel succes dan!quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:01 schreef Veravision het volgende:
[..]
Hey, een mede scriptiestrijder! Hier ook. Feedback verwerken en dan eindversie inleveren. Heb twee supervisors, dus soms interessant qua meningsverschillen. Ik kies dan vooral mijn eigen pad lol.
Succes!
Wil je hiermee zeggen dat er ook mensen zijn die niet kijken?quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Veel plezier met de wedstrijd voor wie gaat kijken.
Ja Oranje onder 17 heeft zojuist met 2-1 van Italië onder 17 gewonnen en is nu door naar de halve finale.quote:
Lekker puh voor de italianenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja Oranje onder 17 heeft zojuist met 2-1 van Italië onder 17 gewonnen en is nu door naar de halve finale.
Nog een Italiaanse nederlaag zou de avond helemaal perfect maken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja Oranje onder 17 heeft zojuist met 2-1 van Italië onder 17 gewonnen en is nu door naar de halve finale.
Misschien te weinig gedronken.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:19 schreef NailQueen het volgende:
Getver, ik heb sinds vanmiddag hoofdpijn dat maar niet weggaat. Ik weet ook niet waar het vandaan komt
(sorry dat jullie mijn gezeur moeten aanhoren)
Grote internationale producties op touw zetten is in elk geval niet aan ze besteed.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Die Italianen kunnen ook niets he? Ja, een beetje zingen en koken. Maar daar stopt het dan ook
Ik ben wat laat opgestaan maar ik heb 4 kopjes thee en 2 glazen fris gehad. Dat is misschien niet veel maar ook niet weinig.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien te weinig gedronken.
Zeggen de Nederlandersquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Grote internationale producties op touw zetten is in elk geval niet aan ze besteed.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat je een Italiaanse ESF bent op Twitter
Mourinho is de coach, dat zegt genoeg, lijkt me.quote:
De lat ligt in elk geval niet erg hoog voor welk land het dan ook mag organiseren volgend jaar, dat is wel een kleine troostquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oke, wij NL zijn trots enzo, maar dat was toch te beschamend gewoon.
Apart wel dat ze met Vitesse veel moeite haddenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze zijn beter dan Feyenoord, dat dan weer wel.
Ik hoop op UK met GNquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De lat ligt in elk geval niet erg hoog voor welk land het dan ook mag organiseren volgend jaar, dat is wel een kleine troost
Dat kan, maar Feyenoord bakt er vanavond wel erg weinig van. Dan is zelfs een matig Roma beter.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart wel dat ze met Vitesse veel moeite hadden
Spoilerstags is bij voetbal weinig zinvolquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Ah iedereen hier volgt voetbal? Fijn dat ik door nog geen één seconde van de wedstrijd gezien te hebben, te weten wat de stand is
Ze hebben de fonteinen binnengezetquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Is er al gereld daar door Feyenoord supporters?
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:39 schreef molloot200 het volgende:
Maar even voor deze voetbal n00b, Conference League is toch die nieuwe derde wedstrijdklasse in het leven geroepen nog onder Europa en Champions League?
Yep. Beetje terug naar vroegah, toen had je ook Europacup 1,Europacup 2 en UEFA cupquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:39 schreef molloot200 het volgende:
Maar even voor deze voetbal n00b, Conference League is toch die nieuwe derde wedstrijdklasse in het leven geroepen nog onder Europa en Champions League?
Al deze intervalact er ook maar isquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Dan krijgen we waarschijnlijk heel toffe intervalacts ook.
Ja, ik zou dan denken aan bijvoorbeeld semi 1 Oekraïense intervalacts, semi 2 Engelse intervalacts en in de finale een combinatie. Of zoiets.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Al deze intervalact er ook maar is
[ afbeelding ]
Maarja hij had uiteindelijk maar 4 punten minder dan Zweden bij de jury, ondanks dat zij hoog in dit lijstje staan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:46 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Als ik dit soort lijstjes zie besef ik toch altijd weer dat die winst van Duncan Laurence ook maar een gelukje wasPrecies het liedje in het juiste jaar gevonden, in elk ander jaar had het niet gewonnen.
Ja, voor de repetities voelde het als de overduidelijke winnaar, tijdens de ESF-weken niet, toen erna voelde het weer van "ja maar túúrlijk won het" ook omdat het internationaal zo ongelofelijk goed werd opgepakt. Maar als je dan terugkijkt naar alle statistiekjes en zo dan is het ook weer zo dat ik denk dat het in een ander jaar niet had gewonnen. Binnen de ESF-context had het echt niet gewonnen tegen een Zitti e buoni, maar ook niet tegen een Voilà denk ik bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maarja hij had uiteindelijk maar 4 punten minder dan Zweden bij de jury, ondanks dat zij hoog in dit lijstje staan.
Al blijft Arcade altijd wel een beetje een mysterie, een duidelijk winnaar, maar ook weer niet.
De Jeugd van Tegenwoordig. Eindelijk eens iets meer publiekspunten scorenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:31 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben op zich nu al benieuwd wie wij volgend jaar gaan sturen, ik hoop eigenlijk iets minder emo en meer uptempo. En ik hoop natuurlijk dat wij onze finale kwalificatie streak lekker kunnen verlengen
En dan heel hard roepen: Watskeburt?!quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De Jeugd van Tegenwoordig. Eindelijk eens iets meer publiekspunten scoren
Winnenquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan heel hard roepen: Watskeburt?!
Nee in 2021 sowieso niet, maar dat kan ook gewoon komen omdat je dan niet meer op zo'n nummer zit te wachten. Hij kwam gelukkig ook gewoon op het goede moment. Je moest bijvoorbeeld na 2018 ook niet meer met Toy aankomen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, voor de repetities voelde het als de overduidelijke winnaar, tijdens de ESF-weken niet, toen erna voelde het weer van "ja maar túúrlijk won het" ook omdat het internationaal zo ongelofelijk goed werd opgepakt. Maar als je dan terugkijkt naar alle statistiekjes en zo dan is het ook weer zo dat ik denk dat het in een ander jaar niet had gewonnen. Binnen de ESF-context had het echt niet gewonnen tegen een Zitti e buoni, maar ook niet tegen een Voilà denk ik bijvoorbeeld.
Dat vind ik een beetje een raar statement, er staat in dit rijtje immers een nummer vrij hoog wat nota bene zijn directe concurrent was...quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:46 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Als ik dit soort lijstjes zie besef ik toch altijd weer dat die winst van Duncan Laurence ook maar een gelukje wasPrecies het liedje in het juiste jaar gevonden, in elk ander jaar had het niet gewonnen.
Zou ik persoonlijk heel leuk vinden welquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De Jeugd van Tegenwoordig. Eindelijk eens iets meer publiekspunten scoren
Het was eigenlijk gemiddeld genomen over verschillende lijstjes die ik de afgelopen weken voorbij zag komen bedoeldquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje een raar statement, er staat in dit rijtje immers een nummer vrij hoog wat nota bene zijn directe concurrent was...
Het is elk jaar eigenlijk vaag waar Europa nou echt voor gaat en daarom ontzettend ongrijpbaar. Finale denk ik dat minstens wel een streven moet zijn voor ons land, en dat dat ook prima moet kunnen of lukken. De enige échte fout die we de afgelopen 10 jaar (het zijn er alweer 10quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee in 2021 sowieso niet, maar dat kan ook gewoon komen omdat je dan niet meer op zo'n nummer zit te wachten. Hij kwam gelukkig ook gewoon op het goede moment. Je moest bijvoorbeeld na 2018 ook niet meer met Toy aankomen.
Maar dat maakt het eigenlijk elk jaar wel weer leuk, hoe onvoorspelbaar het kan zijn waar Europa nu weer voor kiest. Als ik Salvador terugkijk denk ik nog altijd, hoe is het mogelijk dat Europa dit hélemaal geweldig vond, zelfs de meeste punten ooit. En dan bedoel ik het op een positieve manier, want had ook gekund dat het gewoon als saai/wel oké werd gezien.
Heb ook wel zin in een uptempo, laatste keer dat we dat stuurden was… *checkt*…. Sieneke?quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:31 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben op zich nu al benieuwd wie wij volgend jaar gaan sturen, ik hoop eigenlijk iets minder emo en meer uptempo. En ik hoop natuurlijk dat wij onze finale kwalificatie streak lekker kunnen verlengen
I can’t get no! Rhododendron!quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:16 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Stel je komt Mick Jagger ineens random bij een molen tegen.
Het nummer sloeg ook op de avond zelf niet eens zo heel erg aan, de staging was nou ook niet bepaald briljant. Eigenlijk werd het pas later die wereldhit.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk gemiddeld genomen over verschillende lijstjes die ik de afgelopen weken voorbij zag komen bedoeldHoogste jurypunten van de afgelopen jaren, hoogste televotepunten etc.: hij staat overal alles behalve bovenaan.
Ja zie je het voor je, en dan Armin springend achter hem.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is elk jaar eigenlijk vaag waar Europa nou echt voor gaat en daarom ontzettend ongrijpbaar. Finale denk ik dat minstens wel een streven moet zijn voor ons land, en dat dat ook prima moet kunnen of lukken. De enige échte fout die we de afgelopen 10 jaar (het zijn er alweer 10) is echt Trijntje en daar zijn ook wel echt lessen uit getrokken.
Ik denk dat zélfs de Armin van Buuren-afwijzing dit jaar daar nog een gevolg van is. Dankzij Trijntje werd wel een beetje beseft dat je niet zo maar een "grote" artiest met het eerste het beste liedje wat ze ergens vandaan plukken in moet sturen denk ik.
En met Jaap Reesema als frontman kreeg ik gelijk wel een beetje James Newman - Embers rillingen hoor
Jaap kan wel zingen, maar qua uitstraling en zo zou dat niet heel best worden denk ik neequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En met Jaap Reesema als frontman kreeg ik gelijk wel een beetje James Newman - Embers rillingen hoor
Ligt eraan of je Slow Down als uptempo beschouwt, of Outlaw in em, of Birth of a New Age.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ook wel zin in een uptempo, laatste keer dat we dat stuurden was… *checkt*…. Sieneke?
Laatste keer dat we in de finale stonden met een echt uptempo nummer was in 2000 volgens mij.
Vind het overigens wel een groter risico om uptempo te sturen dan Nederlandstalig, van de selectiecommissie heb ik toch wel het idee dat ze niet heel goed weten wat daarin wel of niet werkt.
Ik ben wel benieuwd wat Marnix Kaart ermee had gedaan qua staging in plaats van Hans Pannecoucke.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het nummer sloeg ook op de avond zelf niet eens zo heel erg aan, de staging was nou ook niet bepaald briljant. Eigenlijk werd het pas later die wereldhit.
Nee, uitstralingtechnisch bedoelde ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaap kan wel zingen, maar qua uitstraling en zo zou dat niet heel best worden denk ik nee
De staging was wel beter dan die van S10...quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat Marnix Kaart ermee had gedaan qua staging in plaats van Hans Pannecoucke.
Ja, ik vond de staging van S10 ook niet zo veel aan eerlijk gezegd. Qua licht had het wel iets mooier kunnen zijn bij Duncan denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De staging was wel beter dan die van S10...
One more night uit 2003 ging ook wel lekker toch?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ook wel zin in een uptempo, laatste keer dat we dat stuurden was… *checkt*…. Sieneke?
Laatste keer dat we in de finale stonden met een echt uptempo nummer was in 2000 volgens mij.
Vind het overigens wel een groter risico om uptempo te sturen dan Nederlandstalig, van de selectiecommissie heb ik toch wel het idee dat ze niet heel goed weten wat daarin wel of niet werkt.
Ik vind vooral dat je die bal al naar beneden ziet komen voor de bridge zeg maar echt héél slecht van het camerawerk. Snap niet dat dat shot het heeft gehaaldquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:26 schreef Em31 het volgende:
Duncan had wel nog zo'n winnaars momentje met dit
[ afbeelding ]
(dat draadje aan die bal)
maar het had allemaal sowieso beter gekund. Zoals elk jaar, volgend jaar gewoon maar geen verwachtingen meer hebben.
Waardoor de klap op de piano niet te zien wasquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:27 schreef Meridiaan het volgende:
Dat draadje aan de bal vind ik nog net minder storen dan die spot linksonder.
Ja precies, bij Duncan zaten er wel een paar beklijvende shots in. Bij S10 wat mij betreft eigenlijk niet, je bent het al vergeten 3 seconden nadat het is afgelopen. En dat bleek ook, gezien de televotequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:26 schreef Em31 het volgende:
Duncan had wel nog zo'n winnaars momentje met dit
[ afbeelding ]
(dat draadje aan die bal)
maar het had allemaal sowieso beter gekund. Zoals elk jaar, volgend jaar gewoon maar geen verwachtingen meer hebben.
Ja, die vind ik meer midtempo eigenlijk. Maar misschien ben ik wel in de war met One good reason, ik haal die twee vaak door elkaar en laatstgenoemde is een tikkie langzamer).quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
One more night uit 2003 ging ook wel lekker toch?
Van die twee zou ik juist One good reason meer midtempo noemen en One more night meer uptempoquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, die vind ik meer midtempo eigenlijk. Maar misschien ben ik wel in de war met One good reason, ik haal die twee vaak door elkaar en laatstgenoemde is een tikkie langzamer).
Dat hij er wideshots in had gedaan omdat het 'Songfestivallerig' is werd ik ook niet heel blij vanquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja precies, bij Duncan zaten er wel een paar beklijvende shots in. Bij S10 wat mij betreft eigenlijk niet, je bent het al vergeten 3 seconden nadat het is afgelopen. En dat bleek ook, gezien de televote![]()
Het is in elk geval niet zo dat we nu per se die Marnix Kaart terug moeten hebben volgend jaar. Of wie dan ook uit dit team.
Je weet dat het gaat gebeuren, maar toch is er blijkbaar niets aan te doen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:31 schreef blackswangreen het volgende:
Het is wel echt een typische Mourinho-wedstrijd heJe doet leuk mee, misschien ben je zelfs wel beter, maar je verliest wel.
One more nightquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Van die twee zou ik juist One good reason meer midtempo noemen en One more night meer uptempo
Hier was ik oprecht boos op in het finale optredenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Waardoor de klap op de piano niet te zien was
Maar ook niet terug naar Pannecoucke en daar ben ik meer bang voorquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja precies, bij Duncan zaten er wel een paar beklijvende shots in. Bij S10 wat mij betreft eigenlijk niet, je bent het al vergeten 3 seconden nadat het is afgelopen. En dat bleek ook, gezien de televote![]()
Het is in elk geval niet zo dat we nu per se die Marnix Kaart terug moeten hebben volgend jaar. Of wie dan ook uit dit team.
Wacht gaat dit over de staging van Duncan of Stien?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat hij er wideshots in had gedaan omdat het 'Songfestivallerig' is werd ik ook niet heel blij van![]()
S10, dat zei Marnix Kaart bij Boulevard.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wacht gaat dit over de staging van Duncan of Stien?
Dat denk ik niet, waarom zouden ze dat doen. Ik stel voor dat ze het creatieve team van Matthijs Gaat Door inhurenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ook niet terug naar Pannecoucke en daar ben ik meer bang voor
Ah, dat heb ik helemaal niet meegekregen. Jezus, dat "Songfestivallerig", wat een stomme opmerking. Had het klein gehoudenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
S10, dat zei Marnix Kaart bij Boulevard.
Nou ja, omdat ze buiten 2022 en 2017 om altijd voor Hans zijn gegaan. Het lijkt dan meer als een eenmalige uitzondering op de regel, dus ik zie ze zo voor 2023 weer teruggaan naar Hans. "Zijn" staging heeft ons toch een tweede plek opgeleverd in 2014 en uiteindelijk ook een winst in 2019, dus waarom nietquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, waarom zouden ze dat doen. Ik stel voor dat ze het creatieve team van Matthijs Gaat Door inhuren
Ze zijn een beetje vastgeroestquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, omdat ze buiten 2022 en 2017 om altijd voor Hans zijn gegaan. Het lijkt dan meer als een eenmalige uitzondering op de regel, dus ik zie ze zo voor 2023 weer teruggaan naar Hans. "Zijn" staging heeft ons toch een tweede plek opgeleverd in 2014 en uiteindelijk ook een winst in 2019, dus waarom niet
Maar ik hoop dat Lars Lourenco inmiddels beter weetDat we net een nieuwe HoD hebben kan misschien wel schelen in dit soort dingen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |