Mijn maag draaide er van om toen ik het hoordequote:Op woensdag 25 mei 2022 08:40 schreef Em31 het volgende:
Wat een land is de VS toch, wéér zo'n schietpartij. En als je het leest denk je tegelijkertijd, er verandert toch niets. Zo idioot.
Ja. En er ook helemaal niks tegen willen doen ook hè, want 2nd amendmentquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:40 schreef Em31 het volgende:
Wat een land is de VS toch, wéér zo'n schietpartij. En als je het leest denk je tegelijkertijd, er verandert toch niets. Zo idioot.
Dit was mijn eerste post ooit.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:09 schreef molloot200 het volgende:
Afgelopen jaren met enige interesse het Songfestival gevolgd maar dit jaar toch iets meer geïnteresseerd door Duncan. Goed nummer! Ik las hier al een tijdje mee, maar ik kwam er zojuist achter dat ik een account nog had van het WIDM forum van een paar jaar terug. Ik ben van plan dit jaar de repetities wat fanatieker te gaan volgen (om school heen). Vandaar ben ik hier :-)
Nee die account delen ze met 200 man.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mist er dan niet een 0 in jouw username?
Laatste tijd elke week langs geweest, ze ging zo snel achteruit.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
zo, voor het eerst sinds lange tijd weer eens bij een oudtante op bezoek geweest om daar te koken, deed ik voor de toestand ook regelmatig. Is best hard achteruit aan het gaan, maar ze is dan ook al ouder dan Queen Elizabeth II.
gecondoleerdquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laatste tijd elke week langs geweest, ze ging zo snel achteruit.
Nu is ze er niet meer.
Gecondoleerd Roger!quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
Ahh gecondoleerd Rogerquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
Ondanks dat het verwacht was, schrik je toch als het dan ineens gebeurt. Gecondoleerd, Roger.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dank jullie.
Bah, wat onwerkelijk. Je weet dat het elk moment kan gebeuren, maar als het dan zover is...
Gecondoleerdquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
Het is altijd rot. Enorm gecondoleerd en veel sterkte.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dank jullie.
Bah, wat onwerkelijk. Je weet dat het elk moment kan gebeuren, maar als het dan zover is...
Gecondoleerd Rogerquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
Ja, min of meer officieel welquote:Op woensdag 25 mei 2022 09:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mist er dan niet een 0 in jouw username?
Het stoort me enorm. Name change graag.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, min of meer officieel wel
Maar ooit, vroeger, op een zeker ander Wie is de Mol?-forum was molloot2000 al bezet, toen werd het dus 200 en toen heb ik dat ook gewoon op deze site genomen.
En nu weten jullie niet anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het stoort me enorm. Name change graag.Waar berust die 9 in jouw nick op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Daarvoor ben ik een te arme studentquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het stoort me enorm. Name change graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |