JA TOCHquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook ik ben teleurgesteld in België door die dag
Uit pure armoe toen maar een hamburger gehaald bij de Quick, want dat was als een van de weinige dingen wel openquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Hierdoor weet ik het ookLeuk dagje shoppen in Antwerpen was dat
Gaat er hiervoor ook een lotgenotengroep komen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook ik ben teleurgesteld in België door die dag
Open Teleurgestelde Belgiëgangers Comitéquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Gaat er hiervoor ook een lotgenotengroep komen?
Teleurgestelde Belgiëgangers of zo?
Ik denk dat je daarmee idd al aardig op de goede weg bent.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Open Teleurgestelde Belgiëgangers ComitéNu nog een catchy afkorting, maar dat is vast niet zo moeilijk
De A’s in de TT vervangen door @ en de E’s door 3 dan heb je een bug TTquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:35 schreef Meke het volgende:
Deze TT is eigenlijk wel de ultieme millenniumbug hè
Maar het komt niet omdat wapens overal te verkrijgen zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:40 schreef Em31 het volgende:
Wat een land is de VS toch, wéér zo'n schietpartij. En als je het leest denk je tegelijkertijd, er verandert toch niets. Zo idioot.
Dat is wat de NRA etc. inderdaad zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het komt niet omdat wapens overal te verkrijgen zijn.
Nee, ik deed een NRA-aanbidder na.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wat de NRA etc. inderdaad zeggenOf is dat ook jouw eigen mening?
Mijn maag draaide er van om toen ik het hoordequote:Op woensdag 25 mei 2022 08:40 schreef Em31 het volgende:
Wat een land is de VS toch, wéér zo'n schietpartij. En als je het leest denk je tegelijkertijd, er verandert toch niets. Zo idioot.
Ja. En er ook helemaal niks tegen willen doen ook hè, want 2nd amendmentquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:40 schreef Em31 het volgende:
Dit was mijn eerste post ooit.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:09 schreef molloot200 het volgende:
Afgelopen jaren met enige interesse het Songfestival gevolgd maar dit jaar toch iets meer geïnteresseerd door Duncan. Goed nummer! Ik las hier al een tijdje mee, maar ik kwam er zojuist achter dat ik een account nog had van het WIDM forum van een paar jaar terug. Ik ben van plan dit jaar de repetities wat fanatieker te gaan volgen (om school heen). Vandaar ben ik hier :-)
Nee die account delen ze met 200 man.quote:Op woensdag 25 mei 2022 09:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mist er dan niet een 0 in jouw username?
Laatste tijd elke week langs geweest, ze ging zo snel achteruit.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
zo, voor het eerst sinds lange tijd weer eens bij een oudtante op bezoek geweest om daar te koken, deed ik voor de toestand ook regelmatig. Is best hard achteruit aan het gaan, maar ze is dan ook al ouder dan Queen Elizabeth II.
gecondoleerdquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laatste tijd elke week langs geweest, ze ging zo snel achteruit.
Nu is ze er niet meer.
Gecondoleerd Roger!quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
Ahh gecondoleerd Rogerquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
Ondanks dat het verwacht was, schrik je toch als het dan ineens gebeurt. Gecondoleerd, Roger.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dank jullie.
Bah, wat onwerkelijk. Je weet dat het elk moment kan gebeuren, maar als het dan zover is...
Gecondoleerdquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
Het is altijd rot. Enorm gecondoleerd en veel sterkte.quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dank jullie.
Bah, wat onwerkelijk. Je weet dat het elk moment kan gebeuren, maar als het dan zover is...
Gecondoleerd Rogerquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu is ze er niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |