Bohemian Rhapsody zal wel weer bovenaan staan danquote:
Ik ben in elk geval wel blij dat de Britten niet meer elk jaar kunnen gaan janken dat het allemaal door de Brexit komtquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook wel weer zo dat de ergste Britten waarschijnlijk niet kunnen lezen en schrijven
Hoera!quote:
Ja, dat Europa Spanje haatquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval wel blij dat de Britten niet meer elk jaar kunnen gaan janken dat het allemaal door de Brexit komt
Hadden de Spanjaarden de afgelopen jaren ook zo'n zwak excuus? Volgens mij niet toch?
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody zal wel weer bovenaan staan dan
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:17 schreef Strani het volgende:
Dan vieren wij groots feest, beste mensen!!! Gefeliciteerd allemaal met het échte topic 2000!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, daarom zie je ze ook vaak in groepen als er iets met voetbal is. Dan hebben ze 1 Brit die met een telefoon overweg kan en die filmt dan de rest van de groep terwijl ze wat richting de camera (of richting elkaar, of naar toevallige passanten) staan te lallen, hopend dat het een beetje verstaanbaar Engels is.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook wel weer zo dat de ergste Britten waarschijnlijk niet kunnen lezen en schrijven
Maar misschien maar beter voor de wereldquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt, daarom zie je ze ook vaak in groepen als er iets met voetbal is. Dan hebben ze 1 Brit die met een telefoon overweg kan en die filmt dan de rest van de groep terwijl ze wat richting de camera (of richting elkaar, of naar toevallige passanten) staan te lallen, hopend dat het een beetje verstaanbaar Engels is.![]()
Verder dan dat komen ze niet meer, triest hoe zo'n machtig rijk ineen kan storten.
Alsnog officieel gefeliciteerd!quote:
Ja, al moeten we nog zien hoe het verdergaat met de landen die hun plaats innemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar misschien maar beter voor de wereld
Oei, dat is nog best een lastig dilemmaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:17 schreef NailQueen het volgende:
Er is trouwens over een paar weken een festival met o.a. Simple Minds, RagN'bone Man en Krezip. Het lijkt me best leuk om daar heen te gaan. Het enige wat me een beetje tegenhoud is dat daar alleen zou moeten gaan. Ik heb wel vrienden hoor maar die houden niet van dit soort festivals. Ik vind het ook prima om alleen dingen te doen maar toen ik een paar weken naar het bevrijdingsfestival ging voelde dat toch wat alleen en was het niet zo gezellig. Dat is iets wat me tegenhoud
Maar ik denk dat er wel spijt van ga krijgen als ik er niet heen ga. Dat trekt me wel over de streep.
Nee, ik was er stiekem al even incognito (of eigenlijk juist nietquote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Laat dit niet je eerste post zijn,
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef ejiraM het volgende:
Sjors zit toch ook gewoon op de zaak vanuit het OM? Jack vertelt haar die dingen toch niet in privésfeer, maar juist zakelijk?
Enn, er zijn hier heul veul mensen volgens mij die heel wat weten van alle afgelopen seizoenen.. Zat net wat terug te kijken op youtube, en kwam uit bij die hele overdreven amuletverhaallijn. Halverwege ben ik opgehouden met kijken, dus ik weet niet zo goed meer hoe het nou zat / afliep. Iemand die mij uit mijn lijden kan verlossen en vertellen hoe het ook alweer allemaal zat?
En weet je al hoe het zat?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, ik was er stiekem al even incognito (of eigenlijk juist niet), dit was m'n echte eerste FOK!post:
[..]
Ja snap er niks van!quote:
Het bevrijdingsfestival in Groningen was niet gratisquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, dat is nog best een lastig dilemmaBij een bevrijdingsfestival heb je eerder dat iedereen met groepjes gaat, omdat het toch gratis is en mensen makkelijker meegaan. Bij het festival met Simple Minds zal het vast niet gratis zijn en zijn er meer mensen alleen?
Hierdoor weet ik het ookquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
15 augustus. Neverforget dat wij die dag aankwamen op vakantie en alle supermarkten dicht waren
Ook ik ben teleurgesteld in België door die dagquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Hierdoor weet ik het ookLeuk dagje shoppen in Antwerpen was dat
Vast welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |