Zie eerste post.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heel goed, nu alleen wel even opletten aan het eind van dit topic ook.
Klachten bij de degene die deze topics heeft geopend, maar het nummer hebben opgehoogd.quote:
En 1542 ook, dus dat wordt de volgende.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:55 schreef Koen66 het volgende:
ahhhh #1458 is overgeslagen, mooi mooi dat we dit zo gooed bijhouden
Dankzij @Meke die het opmerkte.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:55 schreef Koen66 het volgende:
ahhhh #1458 is overgeslagen, mooi mooi dat we dit zo gooed bijhouden
Het doet me denken aan die vermoeiende figuren die rond het jaar 2000 verkondigden dat het nieuwe millennium pas in 2001 ging beginnen.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:56 schreef Koen66 het volgende:
in KSC hadden we rond #10000 tig discussies over vergeten topics en het dus niet echt #10000 was
Daar ging de eerste helft van het vorige topic overquote:
Dan maar Planet Coaster gaan doen.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kan niet inloggen op Mijn werkomgeving
Valt tegen in vergelijking met Rollercoaster Tycoonquote:Op maandag 23 mei 2022 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maar Planet Coaster gaan doen.
Hoe bevalt dat tot nu toe?
Wat vind je tegen vallen?quote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Valt tegen in vergelijking met Rollercoaster Tycoon
Challenges zijn niet echt Challengerquote:
WIE O WIE????quote:Op maandag 23 mei 2022 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klachten bij de degene die deze topics heeft geopend, maar het nummer hebben opgehoogd.
Welke challenges bedoel je?quote:Op maandag 23 mei 2022 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Challenges zijn niet echt Challenger
Ja, die is wel wat lastiger, maar je kan er wel mooie dingen mee maken.quote:Een coaster bouwen is wat lastiger qua besturing dan rollercoaster Tycoon
quote:Op zondag 22 mei 2022 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is echt heel fijn
Ik vind het dan weer heel fijn dat je meteen weet wat ik bedoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Mag je wel vragen hoor, wel een kinderwens. Het ligt wat ingewikkeld, maar kindloos vind ik weer zo negatief. Dus meestal hou ik het op kindvrij/hebben geen kinderen.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kindvrij als in, jullie willen ook geen kinderen?
Is misschien een persoonlijke of geen fijne vraag, maar omdat kindvrijen namelijk dat woord gebruiken.
Wat niet?quote:
Ik heb een verschil tussen mijn werkelijke salariskosten en de begroting, maar ik kom er niet achter waar dat in zit.quote:
Mmm lastig, niet ergens een tikfoutje? Moet de begroting altijd 1 op 1 kloppen met de werkelijke salariskosten?quote:Op maandag 23 mei 2022 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een verschil tussen mijn werkelijke salariskosten en de begroting, maar ik kom er niet achter waar dat in zit.
Nee, er zitten sowieso altijd wel verschillen in. Zoals premiewijzigingen en cao-aanpassingen en wijziging in het aantal fte, maar daar heb ik nu al rekening mee gehouden.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mmm lastig, niet ergens een tikfoutje? Moet de begroting altijd 1 op 1 kloppen met de werkelijke salariskosten?
Als ik over iets heen blijf kijken, dan ga ik ff wat anders doen en later verder kijken. Want anders blijf ik turen
Ik heb nog geen regen gezien.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:49 schreef MMF93 het volgende:
Wat een heerlijke regen-zomerdag, daar had ik wel behoefte aan. Prima temperatuur, frisse regenlucht. Lekker een dagje binnen met de kat op de bank en wat rommelen in huis met muziek op
Brutoloon / SV loon met elkaar aan het vergelijken ? LKV's al dan niet meegenomen?quote:Op maandag 23 mei 2022 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, er zitten sowieso altijd wel verschillen in. Zoals premiewijzigingen en cao-aanpassingen en wijziging in het aantal fte, maar daar heb ik nu al rekening mee gehouden.
Klinkt goedquote:Op maandag 23 mei 2022 14:49 schreef MMF93 het volgende:
Wat een heerlijke regen-zomerdag, daar had ik wel behoefte aan. Prima temperatuur, frisse regenlucht. Lekker een dagje binnen met de kat op de bank en wat rommelen in huis met muziek op
Hier zijn drie druppels gevallen, en hier bleef het donderdag en vrijdag ook al bijna droog, dus ik hoop dat er nog wat gaat vallen in de rest van de dag.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt goed
Hier is het vrij drukkend nog, een buitje zou wel lekker zijn. Maar wel jammer dat het daarna ook gedaan is met het mooie weer. Zoals gisteren was echt perfect. Graadje of 20, nauwelijks wind.
Ik vergelijk de totale loonkosten in de werkelijkheid met de begroting. Maar intussen heb ik al iets verzonnen aan verklaringen.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Brutoloon / SV loon met elkaar aan het vergelijken ? LKV's al dan niet meegenomen?
Rapportage die niet sluit met de cijfers in het pakket? Iets vergeten te journaliseren?
Is er ergens een stream?quote:Op maandag 23 mei 2022 17:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ellen van Dijk is momenteel bezig. Ze heeft nu 6 kilometer gehad en moet er nog 42. Hup Ellen!!
Ook maar even de NOS app op de tv geïnstalleerd, de stream van de laptop loopt een rondje achter öquote:Op maandag 23 mei 2022 17:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
zeker! Op nos.nl
https://nos.nl/livestream(...)oging-ellen-van-dijk
Ik kan je wel wat regen van hier naar je toesturenquote:Op maandag 23 mei 2022 15:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zijn drie druppels gevallen, en hier bleef het donderdag en vrijdag ook al bijna droog, dus ik hoop dat er nog wat gaat vallen in de rest van de dag.
Dat zou ik ook zeggen als je alleen maar binnen hoeft te blijvenquote:Op maandag 23 mei 2022 14:49 schreef MMF93 het volgende:
Beter nat thuiskomen dan nat op een andere locatie.quote:Op maandag 23 mei 2022 16:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben helemaal verregend thuisgekomen
Ja bedankt, de hemelsluizen gingen rond die tijd even helemaal openquote:Op maandag 23 mei 2022 17:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat regen van hier naar je toesturen
Zo'n goede band, dat kan echt niet misgaan!quote:Op maandag 23 mei 2022 19:22 schreef Meridiaan het volgende:
Wat is dit topicnummer? Gaan we terug in de tijd?![]()
Ben benieuwd wat de 3Js kunnen bereiken op het Songfestival
Ja ik ben hier intens gelukkig meequote:Op maandag 23 mei 2022 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankzij @:Meke die het opmerkte.
Had je ook vermoeiende figuren die zeiden dat het nieuwe millennium al begonnen was omdat Jezus eigenlijk in 3 voor Christus is geboren?quote:Op maandag 23 mei 2022 09:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het doet me denken aan die vermoeiende figuren die rond het jaar 2000 verkondigden dat het nieuwe millennium pas in 2001 ging beginnen.
Je hebt veel meer mogelijkheden, maar dat maakt het ook wat lastigerquote:Op maandag 23 mei 2022 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Challenges zijn niet echt Challenger
Een coaster bouwen is wat lastiger qua besturing dan rollercoaster Tycoon
Ken zequote:Op maandag 23 mei 2022 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ben hier intens gelukkig mee![]()
![]()
Voor degenen die de insights-kleuren kennen, ik ben echt KNALblauw![]()
![]()
En blijkbaar kom ik geel over, terwijl ik NIETS geel had
En de auto weer lekker afgespoeldquote:Op maandag 23 mei 2022 14:49 schreef MMF93 het volgende:
Ja ik ken je langer dan vandaagquote:Op maandag 23 mei 2022 11:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer heel fijn dat je meteen weet wat ik bedoel.
Hier ookquote:
Ik een minibeetje rood en groen, maar eigenlijk verwaarloosbaarquote:Op maandag 23 mei 2022 19:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ken ze
Ik ben ontzettend groen (en beetje blauw, zat maar 0,3 punt tussen)en scoorde ontzettend laag op rood.
Nee, goed he?quote:
Ben ik een queer jongetje van 14?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ken je langer dan vandaag![]()
Ik heb daar eigenlijk nooit last van. Scheelt ook wel dat ik geen queer jongetje van 14 ben![]()
We zijn met dit topic flink terug in de tijd gegaan, wie weet wat er allemaal door zo'n tijdsprong kan veranderen.quote:
quote:
Ik laat het eind dit jaar uitkerenquote:
Als je het nu niet nodig hebt kan je net zo goed wachtenquote:Op maandag 23 mei 2022 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik laat het eind dit jaar uitkeren
Ik ben te lui om in het systeem aan te passen
Tjonge. Heeft het haast of kan je ook tot morgen wachten?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:27 schreef AgnesGru het volgende:
Inmiddels drie uur aan het wachten op een reactie van de klantenservice (doorgaans binnen 1,5 uur reactie claimen ze)
Snel uitgeven voordat het op is.quote:
Ja, dat was ook wel weer fijn, bij mij was dat ook echt nodig.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:40 schreef H_T het volgende:
[..]
En de auto weer lekker afgespoeldTwijfelde zaterdag nog over een bezoek aan de wasstraat, maar goed dat ik dat niet heb gedaan
Nog wel. Maar daar komt steeds meer verandering in. Waarbij de werknemer de keuze heeft om het anders of op een ander moment uit te laten betalen.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:52 schreef hole1988 het volgende:
Vakantiegeld hoort volgens de meeste cao's in mei te worden uitbetaald.
quote:Op maandag 23 mei 2022 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog wel. Maar daar komt steeds meer verandering in. Waarbij de werknemer de keuze heeft om het anders of op een ander moment uit te laten betalen.
Ja wij mogen op elk moment laten uitbetalen, al bouw je over het jaar heen langzaam je vakantiegeld op.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog wel. Maar daar komt steeds meer verandering in. Waarbij de werknemer de keuze heeft om het anders of op een ander moment uit te laten betalen.
Kan wachten hoor, waag morgen wel een nieuwe poging.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tjonge. Heeft het haast of kan je ook tot morgen wachten?
Het bedrag per maand laten uitkeren, denk ikquote:Op maandag 23 mei 2022 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wat belastingtechnisch gezien het voordeligst is.
In principe zit er geen verschil tussen, aangezien het bijzondere belastingtarief hetzelfde blijft. En je inkomen over ht hele jaar ook hetzelfde blijft. Alleen i.c.m. met allerlei aftrekposten en ander bijzonder inkomen zal het heel misschien wat uitmaken.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik nog uitzendwerk had en per week uitbetaald kreeg kon het tactisch zijn om je vakantiegeld ook gespreid uit te laten betalen, vooral als je daardoor op jaarbasis in een lagere schaal bleef. Ik geloof niet dat het nu voor mij veel uitmaakt, maar ik heb het nog nooit uitgerekendquote:Op maandag 23 mei 2022 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat maakt niets uit. Je vakantiegeld wordt gewoon bij je loon opgeteld. Je jaarinkomen bepaald hoeveel belasting je betaald. Wat wel bepalend kan zijn is dat je jaarinkomen ook bepaald hoeveel zorg- en huurtoeslag je krijgt en daar kan je winst op maken.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het bedrag per maand laten uitkeren, denk ik
Gelukkig maar. Hopen dat het morgen wat rustiger is!quote:Op maandag 23 mei 2022 21:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kan wachten hoor, waag morgen wel een nieuwe poging.
Inmiddels reactie en het wordt opgelostquote:Op maandag 23 mei 2022 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hopen dat het morgen wat rustiger is!
Jij bent in elk geval 33% meer uit dat statement dan ikquote:
Dat wordt dan een dag die niet productief is.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:32 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben op kantoor en het is knetterdruk, dit ben ik niet meer gewend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag als alle anderen dusquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt dan een dag die niet productief is.
Terwijl corona "voorbij" is zelfsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
awwhh, de scholieren zijn zich minder gelukkig gaan voelen.
Ze merken nu dat de tijdens corona een stuk meer vrije tijd hadden en die zijn ze nu weer kwijt aan hun studie.quote:
Dat is vervelend.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben gisteravond in slaap gevallen met m'n lenzen nog in. Normaal word ik dan altijd wel wakker ergens midden in de nacht omdat het m'n ogen irriteert, maar nu heb ik echt doorgeslapen tot m'n wekker ging. Dus toen pas lenzen uit, maar toen moest ik ze ook vrij snel weer in doen, want werk.
Het leven is heel zwaar.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Zonder dat het doorhad blijk ik sinds vorige week dinsdag inmiddels 10 jaar op FOK! rond te lopen, geregistreerd op 17 mei 2012.
Gefeliciteerd. Toentertijd een account aangemaakt vanwege het Songfestival of vanwege iets anders?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Zonder dat het doorhad blijk ik sinds vorige week dinsdag inmiddels 10 jaar op FOK! rond te lopen, geregistreerd op 17 mei 2012.
Vanwege m'n studie. M'n eerste post was nogal beschamend, het was een soort van enquete achtig iets.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Toentertijd een account aangemaakt vanwege het Songfestival of vanwege iets anders?
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vanwege m'n studie. M'n eerste post was nogal beschamend, het was een soort van enquete achtig iets.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:39 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer verder aan scriptie, het leven is een feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ai Cyan! Een nacht met je lenzen in is kleiner leed, maar alsnog geen best begin van de dag.
koffieleuk in ESF / ESF-Land van de week: OEKRAÏNEquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:10 schreef koffieleuk het volgende:
Kickjes van deze essentiële topicreeks beginnen weer
Lijkt mij dat het wordt geupdated in volgorde van de uitslag.
O ja vergetenquote:
Werk en nog eens werkquote:
En en en en en?quote:
Ik de zaterdag daarvoor negen jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Laat dit niet je eerste post zijn,quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:23 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Op de radio hoorde ik dat de examens (bijna) zijn afgelopen. Is dochter deze tijd goed doorgekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Trekken nou die blauwe en die oranje de handdoek van die andere twee weg?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Trekken nou die blauwe en die oranje de handdoek van die andere twee weg?
Ah, dat had ik er niet uit gehaald.quote:
Tegenwoordig is er een toelatingsexamen voor dit subforum, waarbij je dat soort feitjes al op voorhand moet (her)kennen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dat had ik er niet uit gehaald.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ben ik blij dat ik hier tien jaar geleden al ben toegelaten, toen werd er nog niet zo moeilijk gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er een toelatingsexamen voor dit subforum, waarbij je dat soort feitjes al op voorhand moet (her)kennen.
Oei, elf jaar geleden zelfs al.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik hier tien jaar geleden al ben toegelaten, toen werd er nog niet zo moeilijk gedaan.
Het is nogal stil hier.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
Zo, even een uurtje m'n postcount omhoog helpen want dit kan eigenlijk niet. Hoe gaat het hier?
Halloquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
Zo, even een uurtje m'n postcount omhoog helpen want dit kan eigenlijk niet. Hoe gaat het hier?
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja waar hang jij tegenwoordig uitquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
1 post en dan minutenlang niks, dat zal je postcount lekker helpen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
Mja. Je kunt toch ook een paar niet songfestival gerelateerde dingen gaan opzoeken dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik had gisteren sinds tijden weer een eurovision-dipje
Tot het grote songfestivalfeest heb ik eigenlijk niets gepland. Zat nog te denken aan J'aime la Vlie maar de enige artiest die daar een beetje uitspringt is Ryan O'Shaughessy. Daarvoor ga ik niet helemaal naar vlieland reizen
Dan maar kijken wat er in de buurt nog te doen is. Helaas is het hier in de buurt nog steeds een beetje uitgestorven
Iedereen is in de war van het inhaaltopic, denk ik.quote:
Ah! En morgen nog wel werken en dan dus lekker weekend? Hier prima wel! Het is weer wat afgekoeld na een paar hele hete dagen maar vandaag was de luchtvochtigheid wel weer heel hoog dus eigenlijk was het wat erger dan de dagen ervoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
HalloToe aan een lekker lang weekend straks, veel lange dagen gehad met cursussen enzo. (Hartstikke leuk hoor, maar ook vermoeiend.
![]()
) en bij u?
Je weet dat ze tegenwoordig speciale ballen maken om mee te tennissen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:01 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst sinds 6 weken weer getennist. Resultaat: een groot ei op mijn enkel, dankzij een ferme smash van mijn opponent.![]()
Ik probeer hard te blijven geloven dat sporten gezond is maar het wordt me pottomme wel moeilijk gemaakt!
In jouw geval is de vraag stellen, hem beantwoorden.quote:
Ter info: ik heb al tijden geen blessure opgelopen van op de bank hangenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:01 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst sinds 6 weken weer getennist. Resultaat: een groot ei op mijn enkel, dankzij een ferme smash van mijn opponent.![]()
Ik probeer hard te blijven geloven dat sporten gezond is maar het wordt me pottomme wel moeilijk gemaakt!
Ik heb m'n laptop wat minder op schoot de laatste tijd en dan is het toch lastiger FOK!ken. Maar je kan me altijd bereiken via de daartoe bestemde kanalenquote:
Ik ben al bezigquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
1 post en dan minutenlang niks, dat zal je postcount lekker helpen.
Oh ja. Wel leuk dat jullie dat doen trouwensquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen is in de war van het inhaaltopic, denk ik.
Ik denk dat een ei minder hard was aangekomenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je weet dat ze tegenwoordig speciale ballen maken om mee te tennissen?
Sowieso niet direct een sport die ik met eieren zou proberen, waar wat weet ik nou van tennis.
Hierna nog een en dan waar we gaan 2001.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja. Wel leuk dat jullie dat doen trouwens
Ik vind het juist makkelijker zonder een laptop op schoot, anders passen mijn benen niet meer onder het bureau en hoe kom ik dan bij mijn PC om te Fok!en?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb m'n laptop wat minder op schoot de laatste tijd en dan is het toch lastiger FOK!ken. Maar je kan me altijd bereiken via de daartoe bestemde kanalen
IK BEDOEL MAAR!!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ter info: ik heb al tijden geen blessure opgelopen van op de bank hangen
Het was er, plus uren compensatie van het laatste (ik denk) half jaar! Ik schrok bijna van hoe hoog het was in vergelijking.quote:
Uiteraard een rauw ei.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat een ei minder hard was aangekomenIn ieder geval voor een rauw ei zou dat gelden.
Ja dat inderdaad!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! En morgen nog wel werken en dan dus lekker weekend? Hier prima wel! Het is weer wat afgekoeld na een paar hele hete dagen maar vandaag was de luchtvochtigheid wel weer heel hoog dus eigenlijk was het wat erger dan de dagen ervoor.
Als je hard genoeg slaat heb je wel scrambeled eggs.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uiteraard een rauw ei.
Je gaat toch niet tennissen met een roerei?
Ik ben al langer toe aan een lang weekend, maar het is er nog niet van gekomenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
HalloToe aan een lekker lang weekend straks, veel lange dagen gehad met cursussen enzo. (Hartstikke leuk hoor, maar ook vermoeiend.
![]()
) en bij u?
Welke pretparken gaan het ook alweer worden?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben al langer toe aan een lang weekend, maar het is er nog niet van gekomen. Gelukkig heb ik vakantie om naar uit te kijken
Daar maak je in principe een valide punt maar het geval wil dat ik meestal in m'n luie stoel zit en niet aan een deskquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind het juist makkelijker zonder een laptop op schoot, anders passen mijn benen niet meer onder het bureau en hoe kom ik dan bij mijn PC om te Fok!en?
Kanaal van Gent naar Terneuzen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb m'n laptop wat minder op schoot de laatste tijd en dan is het toch lastiger FOK!ken. Maar je kan me altijd bereiken via de daartoe bestemde kanalen
Nepfan!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dat had ik er niet uit gehaald.
Op mijn enkel lijkt het een hardgekookt ei te zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je hard genoeg slaat heb je wel scrambeled eggs.
Nou morgen gaat de temperatuur nog wat omlaag, naar de 21. Dus dan hoop ik wel dat het echt even een beetje comfortabel is. Maar dat komt ook weer met keuzes aangaande het wel of niet dragen van een korte broek.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad!![]()
Oh? Hier is eindelijk wat regen gevallen de laatste dagen erg prettig wel. Maar wordt het bij jullie nu wat beter? Of blijft het broeierig?
Ja, al duidelijk dat je echt vrij hebt?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben al langer toe aan een lang weekend, maar het is er nog niet van gekomen. Gelukkig heb ik vakantie om naar uit te kijken
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je hard genoeg slaat heb je wel scrambeled eggs.
Alleen wel lastig bij elkaar te vinden om het in de pan te doen.quote:
Dat had ik geloof ik nog niet gepostquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welke pretparken gaan het ook alweer worden?
Ah, tussen Dover en Calais dusquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, ik ben alleen actief in hét Kanaal.
Dat kan heel spannend zijn hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
Oh, en ik heb een nieuw bed gekocht. #spannendleven.
Hahahaha. Dit grapje is schatplichtig aan de school van Finkers.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou morgen gaat de temperatuur nog wat omlaag, naar de 21. Dus dan hoop ik wel dat het echt even een beetje comfortabel is. Maar dat komt ook weer met keuzes aangaande het wel of niet dragen van een korte broek.
Want mét korte broek is op zich wel logisch, en zónder korte broek is misschien wel érg koud.
Nee nog niet. Ik heb ook geen plannen voor donderdag of vrijdag, dus ik heb er ook niet echt een probleem mee om me dan collegiaal op te stellen en toch te werken en de vrije dagen dan later op te nemenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, al duidelijk dat je echt vrij hebt?
Ik had hem inderdaad in gedachten toen ik het schreefquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hahahaha. Dit grapje is schatplichtig aan de school van Finkers.
Ik ben wel door de oude gezakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat kan heel spannend zijn hoor.
[ afbeelding ]
Ook de Even tot hier van afgelopen week gezien?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had hem inderdaad in gedachten toen ik het schreef
You wild animal you.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben wel door de oude gezakt.
U mag het verder invullen.
Te veel zeehonden soldaat gemaakt?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben wel door de oude gezakt.
U mag het verder invullen.
Yes! Altijd goed om hem in actie te zienquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook de Even tot hier van afgelopen week gezien?
quote:
Wel even doorposten Straan, je ligt ruim 300 posts achter op de nummer twee.quote:
Niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?Die opmerking spoort inderdaad nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Joh ik heb net de derde plek veroverd, ben kapót!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wel even doorposten Straan, je ligt ruim 300 posts achter op de nummer twee.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?Die opmerking spoort inderdaad nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik heb ook geen plannen voor donderdag of vrijdag, dus ik heb er ook niet echt een probleem mee om me dan collegiaal op te stellen en toch te werken en de vrije dagen dan later op te nemenEen weekje extra wachten overleef ik ook nog wel
nouja heel eventjes extra wachten dan.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Doe maar ffkes wisselen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zit ik op een dood spoor, vrees ik.
Verkeerde afslag bij de rotonde gemaakt?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zit ik op een dood spoor, vrees ik.
What's in a name.quote:
Toch fijn dat je altijd constructief reageert op onze seinen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik rangeer 'm even terug de loods in en ik kom er op terug.
Ja ik zeg altijd maar dat niks in het leven een eindstation moet zijn en dat je altijd flexibel moet blijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Toch fijn dat je altijd constructief reageert op onze seinen.
Nee deze niet, Maria Hemelvaart gek genoeg weer wel. Maar ik heb donderdagen altijd vrij en vrijdag ook vrij gekregen als zogenaamde 'Mental Health Day'.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
@:Strani is Hemelvaart in Spanje nog een dingetje?
Aha! Maria Hemelvaart is wanneer?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee deze niet, Maria Hemelvaart gek genoeg weer wel. Maar ik heb donderdagen altijd vrij en vrijdag ook vrij gekregen als zogenaamde 'Mental Health Day'.
Dit geeft mij wel een duwtje om nog een vakantie te plannen. Dat heb ik nog niet gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja. Je kunt toch ook een paar niet songfestival gerelateerde dingen gaan opzoeken dan?
Er werd nogal wat ter hemel gevaren in die tijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee deze niet, Maria Hemelvaart gek genoeg weer wel. Maar ik heb donderdagen altijd vrij en vrijdag ook vrij gekregen als zogenaamde 'Mental Health Day'.
Je bent een sjembek dat zeurtquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat had ik geloof ik nog niet gepost![]()
. Hansa Park, Heide Park en Energylandia is het me eigenlijk vooral om te doen, Wiener Prater ga ik denk ik ook nog meepakken en misschien nog wat extraatjes
Wiener prater. Is dat een worstenthemapark of is het in Oostenrijk?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat had ik geloof ik nog niet gepost![]()
. Hansa Park, Heide Park en Energylandia is het me eigenlijk vooral om te doen, Wiener Prater ga ik denk ik ook nog meepakken en misschien nog wat extraatjes
15 augustus. Neverforget dat wij die dag aankwamen op vakantie en alle supermarkten dicht warenquote:
Je gemiddelde qua gekochte bedden per dag is recent wel enorm gestegen! Dit is hèt moment om toe te slaan, want je bent blijkbaar in een beddenkopende buiquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
Aan de reclameboer, ik heb dat bed al gekocht. Allemaal verspild advertentiebudget
Ik weet natuurlijk niet wat je als in de buurt definieert. Maar ook in Groningen stad niet veel?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit geeft mij wel een duwtje om nog een vakantie te plannen. Dat heb ik nog niet gedaan
De andere dingen opzoeken doe ik al. Maar er is hier in de buurt nog geen leven in de brouwerij.
Ah zal dat het zijn. Misschien nog een veldbed of logeerbed. Hmmmmmmquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Je gemiddelde qua gekochte bedden per dag is recent wel enorm gestegen! Dit is hèt moment om toe te slaan, want je bent blijkbaar in een beddenkopende bui
Nu al zin in een veel te grote bockwurst bij een tankstationquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
En dan ook nog genieten van de Duitse en Oostenrijkse cuisine
De hele dag hier posten dusquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een pretpark in Oostenrijkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wiener prater. Is dat een worstenthemapark of is het in Oostenrijk?
Maar klinkt sowieso leuk.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
15 augustus. Neverforget dat wij die dag aankwamen op vakantie en alle supermarkten dicht waren
Och. Dat is zeker onpraktisch.quote:
Of, doe eens gek, een oesterbed!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah zal dat het zijn. Misschien nog een veldbed of logeerbed. Hmmmmmm
Ik weet niet, misschien liever een mosselbank. Daar kun je ook nog wel op slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
En die anderen waren in Noord-Duitsland toch? Ga je een best stukje rijden.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een pretpark in OostenrijkEn misschien hebben ze er wel Wiener schnitzel
. Ze hebben sowieso flink wat achtbanen
Pommes met zure mayo, currywurst, schnitzel met preiselbeeren…quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu al zin in een veel te grote bockwurst bij een tankstation
En wie is Ron?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Och. Dat is zeker onpraktisch.
Wel lekker zo'n vrije dag late Ron het jaar.
Morgen treden Nick & Simon opquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat je als in de buurt definieert. Maar ook in Groningen stad niet veel?
Nee, eigenlijk niet. Ik heb daar niks mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je bent een sjembek dat zeurt
Maar je weet niet watskeburt
Je bent een MC dat dropt
Maar je komt niet tot de grond
Je bent een MC met crown
Maar je weet niet wat is niau
Je bent een sjembek zonder klauwen
En je bent niet 'bout it 'bout
Of bedoelde je dat niet?
De eerste twee wel, Energylandia is bij Krakau in de buurt. Best een stukje inderdaad, wat ook gelijk een belangrijke reden is dat ik er nog niet ben geweestquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En die anderen waren in Noord-Duitsland toch? Ga je een best stukje rijden.
Leuk!quote:
Klinkt als op vakantie in Duitsland en alle benzinepompen zijn dicht en je moet tanken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
15 augustus. Neverforget dat wij die dag aankwamen op vakantie en alle supermarkten dicht waren
Preiselbeeren zeggen me niets. Zijn dat van die bessen die Ikea tot jam kookt en bij hun ballen serveert?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pommes met zure mayo, currywurst, schnitzel met preiselbeeren…![]()
En van die gezellige Biergartens
Jeweetwel, van Hermelien.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een pretpark in OostenrijkEn misschien hebben ze er wel Wiener schnitzel
. Ze hebben sowieso flink wat achtbanen
Ja je komt ook wel langs wat leuke plaatsen ook zo. Krakau zelf is ook een aanrader.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
De eerste twee wel, Energylandia is bij Krakau in de buurt. Best een stukje inderdaad, wat ook gelijk een belangrijke reden is dat ik er nog niet ben geweestIk ga nog een globaal overzichtje maken met wat ik op welke dag wil doen en ook af en toe een dagje inruimen om gewoon een stad te bezoeken als dat er een beetje prettig in past
En over een paar weken Frans Bauerquote:
Daar wil ik ook nog eens heen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
De eerste twee wel, Energylandia is bij Krakau in de buurt. Best een stukje inderdaad, wat ook gelijk een belangrijke reden is dat ik er nog niet ben geweestIk ga nog een globaal overzichtje maken met wat ik op welke dag wil doen en ook af en toe een dagje inruimen om gewoon een stad te bezoeken als dat er een beetje prettig in past
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frans Bauer zou ik ook even overslaan ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En over een paar weken Frans Bauer
Maar Groningen is hier wel de place to be. Dus ik hou het zeker in de gaten. Maar er zit nog niets tussen waar ik naar toe zou willen gaan.
The Black Mamba?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik had gisteren sinds tijden weer een eurovision-dipje
Tot het grote songfestivalfeest heb ik eigenlijk niets gepland. Zat nog te denken aan J'aime la Vlie maar de enige artiest die daar een beetje uitspringt is Ryan O'Shaughessy. Daarvoor ga ik niet helemaal naar vlieland reizen
Dan maar kijken wat er in de buurt nog te doen is. Helaas is het hier in de buurt nog steeds een beetje uitgestorven
Misschien welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Preiselbeeren zeggen me niets. Zijn dat van die bessen die Ikea tot jam kookt en bij hun ballen serveert?
Hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
De hele dag hier posten dus![]()
Knapt je geest enórm van op!
Berlijn, Krakau en Wenen zijn vrij makkelijk te bezoeken met die route, Praag en München zijn er denk ik ook vrij simpel in te passenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja je komt ook wel langs wat leuke plaatsen ook zo. Krakau zelf is ook een aanrader.
Had me een leuke onverwachte eigenschap bij je geleken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik heb daar niks mee.
Ligt Dresden ook op de route? Schijnt ook wel wat te zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Berlijn, Krakau en Wenen zijn vrij makkelijk te bezoeken met die route, Praag en München zijn er denk ik ook vrij simpel in te passenMünchen ben ik een paar jaar terug een dagje geweest en kan ik prima nog een keer bezoeken, maar die staat niet heel hoog op de lijst
Zo leer je nog eens watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar had ik je nog heel traditioneel in getagd.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:44 schreef Strani het volgende:
@:Nailqueen wat vroeg je me elders ook alweer over Spanje? Wat ik de beste inzending ooit vond?
Geen ideequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ligt Dresden ook op de route? Schijnt ook wel wat te zijn.
Even over Spanje op het ESF gesproken: ik was in januari overtuigd dat Rayden Spanje het beste resultaat had kunnen geven op dit ESF. Toch denk ik nu niet dat hij derde had kunnen worden. Spanje heeft ontzettend geluk dat het met SloMo in 2022 meedeed en niet in 2021 met al die vrouwen met popliedjes. Alle vrouwen met popliedjes waren dit jaar in de halve finale al uitgeschakeld en toen had Spanje ineens het rijk alleen. Wat heel voordelig uitpaktequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:44 schreef Strani het volgende:
@:Nailqueen wat vroeg je me elders ook alweer over Spanje? Wat ik de beste inzending ooit vond?
Oh, internet zegt dat preiselbeeren Veenbessen zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens watDat spul van Ikea is wel anders dan, die noemen het vossenbessenjam
Veenbes is toch gewoon de Nederlandse naam voor cranberry?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, internet zegt dat preiselbeeren Veenbessen zijn![]()
Heb ik ook weer wat geleerd
Ahh oké ik denk eigenlijk toch Eres Tú. Dat is voor mij de meest iconischequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja daar had ik je nog heel traditioneel in getagd.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Veenbes is toch gewoon de Nederlandse naam voor cranberry?
Zo mooi vind ik diequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké ik denk eigenlijk toch Eres Tú. Dat is voor mij de meest iconische
Trustenquote:
Ja ik denk dat je gelijk hebt wat Rayden betreft. En ik ben ook heel benieuwdquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Even over Spanje op het ESF gesproken: ik was in januari overtuigd dat Rayden Spanje het beste resultaat had kunnen geven op dit ESF. Toch denk ik nu niet dat hij derde had kunnen worden. Spanje heeft ontzettend geluk dat het met SloMo in 2022 meedeed en niet in 2021 met al die vrouwen met popliedjes. Alle vrouwen met popliedjes waren dit jaar in de halve finale al uitgeschakeld en toen had Spanje ineens het rijk alleen. Wat heel voordelig uitpakteEen beetje geluk dus ook wel.
Ben benieuwd naar Benidorm Fest dit jaar. Ik vond dat vorig jaar best netjes georganiseerd
Sorry, dat ik je moet teleurstellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Had me een leuke onverwachte eigenschap bij je geleken.
Gisteren nog geluisterd op Spotifyquote:
Toen we dat jaar gingen terug kijken noemde ik het optreden een oormassagequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké ik denk eigenlijk toch Eres Tú. Dat is voor mij de meest iconische
Ik weet niet of jij daar heel veel van af weet, maar leeft het nu dan ook meer in Spanje nu Chanel top 3 heeft gehaald na al die jaren aansukkelen in de bottom 5?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je gelijk hebt wat Rayden betreft. En ik ben ook heel benieuwd
Haha en terecht. Hele mooie stem, mooi lied en een prima tekst ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toen we dat jaar gingen terug kijken noemde ik het optreden een oormassage
Nee, ik heb al een ijsje op. Morgen weer een kansquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neem er maar lekker eentje dan.
Wat voor ijsje had je?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een ijsje op. Morgen weer een kans
Over dat hoe het ESF leeft in een bepaald land... ik ben oprecht benieuwd wat de reactie van de lokale Nederlander is wanneer we een keer NQ'en. We zijn dat helemaal niet meer gewend johquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij daar heel veel van af weet, maar leeft het nu dan ook meer in Spanje nu Chanel top 3 heeft gehaald na al die jaren aansukkelen in de bottom 5?
Hmm nee dat weet ik eigenlijk niet zo maar ik kan wel zeggen dat het vóór het ESF heel erg leefde dit jaar. In elk geval op TVE.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij daar heel veel van af weet, maar leeft het nu dan ook meer in Spanje nu Chanel top 3 heeft gehaald na al die jaren aansukkelen in de bottom 5?
Zegt me eigenlijk helemaal niks.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
banoffee ijs. Het was best lekker, maar ik had het lekkerder verwacht.
Ze haddeen er sowieso wel reden toe in de weken er naartoe. Eindelijk een oprechte kanshebber.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nee dat weet ik eigenlijk niet zo maar ik kan wel zeggen dat het vóór het ESF heel erg leefde dit jaar. In elk geval op TVE.
Banoffee zegt je niks?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt me eigenlijk helemaal niks.
Ah ja. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Nu weet ik niet hoe men in Spanje in een café had reageerd en in Engeland op Twitter. Maar Spanjaarden zijn inderdaad wel wat... harder, in die zin.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze haddeen er sowieso wel reden toe in de weken er naartoe. Eindelijk een oprechte kanshebber.
Een studiegenootje van mij zit nu een halfjaar in Brighton en die keek het Songfestival in een pub daar. Schijnt een hele geweldige sfeer te zijn geweest omdat het UK het daar éindelijk weer een keer goed deed. Alle twaalf punten en zo. Ze zei dat het qua euforiegevoel daar eigenlijk bijna net zo voelde als toen Duncan hier eerste werd. Die Engelsen vonden het ook weer niet zó erg dat ze tweede werden, daar waren ze echt meer dan tevreden mee.
Als ik die Spaanse twitterfans zo zie is dat in Spanje wel anders. Heel erg vingertje wijzen, als Oekraïne er niet bij was geweest, wij waren de echte winnaars, blablabla. Kan ik niet zo goed hebben. Dan heb ik liever de reactie van de Engelsen als ik het zo hoorde
Zo word ik nog dood gegooid met reclame voor tv's.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
Aan de reclameboer, ik heb dat bed al gekocht. Allemaal verspild advertentiebudget
Nee. Dat heeft Zeeland nog niet bereikt.quote:
En ik met reclame voor postorderbruidenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo word ik nog dood gegooid met reclame voor tv's.
Hé, ik oordeel niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:10 schreef H_T het volgende:
[..]
En ik met reclame voor postorderbruiden
Oh ja dat is ook irritant
https://www.zeelandnet.nl(...)ie-oliver-30-minutenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Dat heeft Zeeland nog niet bereikt.
De Britten op Twitter vind ik ook verrassend kalmquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Nu weet ik niet hoe men in Spanje in een café had reageerd en in Engeland op Twitter. Maar Spanjaarden zijn inderdaad wel wat... harder, in die zin.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://www.zeelandnet.nl(...)ie-oliver-30-minuten
Zo achtergesteld is Zeeland nu ook weer niet.
Blijft ingewikkeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat we richting het einde van dit topic gaan:
Degene die het volgende topic opent moet er wel opletten dat ie het nummer aanpast naar 1542 en het topic daarna wordt dan 2001.
Schuld van de TT-nummering aanpasser(s).quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat voor reclames ik zoal krijg, vaak zijn ze in een taal die ik niet versta.
En een beetje van @Meke omdat die het ontdekte.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schuld van de TT-nummering aanpasser(s).
Het is ook wel weer zo dat de ergste Britten waarschijnlijk niet kunnen lezen en schrijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Britten op Twitter vind ik ook verrassend kalmEr is minder haat op het evenement dan in de voorgaande jaren.
Hehequote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En een beetje van @:Meke omdat die het ontdekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |