Terwijl corona "voorbij" is zelfsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
awwhh, de scholieren zijn zich minder gelukkig gaan voelen.
Ze merken nu dat de tijdens corona een stuk meer vrije tijd hadden en die zijn ze nu weer kwijt aan hun studie.quote:
Dat is vervelend.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben gisteravond in slaap gevallen met m'n lenzen nog in. Normaal word ik dan altijd wel wakker ergens midden in de nacht omdat het m'n ogen irriteert, maar nu heb ik echt doorgeslapen tot m'n wekker ging. Dus toen pas lenzen uit, maar toen moest ik ze ook vrij snel weer in doen, want werk.
Het leven is heel zwaar.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Zonder dat het doorhad blijk ik sinds vorige week dinsdag inmiddels 10 jaar op FOK! rond te lopen, geregistreerd op 17 mei 2012.
Gefeliciteerd. Toentertijd een account aangemaakt vanwege het Songfestival of vanwege iets anders?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Zonder dat het doorhad blijk ik sinds vorige week dinsdag inmiddels 10 jaar op FOK! rond te lopen, geregistreerd op 17 mei 2012.
Vanwege m'n studie. M'n eerste post was nogal beschamend, het was een soort van enquete achtig iets.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Toentertijd een account aangemaakt vanwege het Songfestival of vanwege iets anders?
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vanwege m'n studie. M'n eerste post was nogal beschamend, het was een soort van enquete achtig iets.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:39 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer verder aan scriptie, het leven is een feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ai Cyan! Een nacht met je lenzen in is kleiner leed, maar alsnog geen best begin van de dag.
koffieleuk in ESF / ESF-Land van de week: OEKRAÏNEquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:10 schreef koffieleuk het volgende:
Kickjes van deze essentiële topicreeks beginnen weer
Lijkt mij dat het wordt geupdated in volgorde van de uitslag.
O ja vergetenquote:
Werk en nog eens werkquote:
En en en en en?quote:
Ik de zaterdag daarvoor negen jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Laat dit niet je eerste post zijn,quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:23 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Op de radio hoorde ik dat de examens (bijna) zijn afgelopen. Is dochter deze tijd goed doorgekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Trekken nou die blauwe en die oranje de handdoek van die andere twee weg?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Trekken nou die blauwe en die oranje de handdoek van die andere twee weg?
Ah, dat had ik er niet uit gehaald.quote:
Tegenwoordig is er een toelatingsexamen voor dit subforum, waarbij je dat soort feitjes al op voorhand moet (her)kennen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dat had ik er niet uit gehaald.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ben ik blij dat ik hier tien jaar geleden al ben toegelaten, toen werd er nog niet zo moeilijk gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er een toelatingsexamen voor dit subforum, waarbij je dat soort feitjes al op voorhand moet (her)kennen.
Oei, elf jaar geleden zelfs al.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik hier tien jaar geleden al ben toegelaten, toen werd er nog niet zo moeilijk gedaan.
Het is nogal stil hier.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
Zo, even een uurtje m'n postcount omhoog helpen want dit kan eigenlijk niet. Hoe gaat het hier?
Halloquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
Zo, even een uurtje m'n postcount omhoog helpen want dit kan eigenlijk niet. Hoe gaat het hier?
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja waar hang jij tegenwoordig uitquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
1 post en dan minutenlang niks, dat zal je postcount lekker helpen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
Mja. Je kunt toch ook een paar niet songfestival gerelateerde dingen gaan opzoeken dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik had gisteren sinds tijden weer een eurovision-dipje
Tot het grote songfestivalfeest heb ik eigenlijk niets gepland. Zat nog te denken aan J'aime la Vlie maar de enige artiest die daar een beetje uitspringt is Ryan O'Shaughessy. Daarvoor ga ik niet helemaal naar vlieland reizen
Dan maar kijken wat er in de buurt nog te doen is. Helaas is het hier in de buurt nog steeds een beetje uitgestorven
Iedereen is in de war van het inhaaltopic, denk ik.quote:
Ah! En morgen nog wel werken en dan dus lekker weekend? Hier prima wel! Het is weer wat afgekoeld na een paar hele hete dagen maar vandaag was de luchtvochtigheid wel weer heel hoog dus eigenlijk was het wat erger dan de dagen ervoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
HalloToe aan een lekker lang weekend straks, veel lange dagen gehad met cursussen enzo. (Hartstikke leuk hoor, maar ook vermoeiend.
![]()
) en bij u?
Je weet dat ze tegenwoordig speciale ballen maken om mee te tennissen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:01 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst sinds 6 weken weer getennist. Resultaat: een groot ei op mijn enkel, dankzij een ferme smash van mijn opponent.![]()
Ik probeer hard te blijven geloven dat sporten gezond is maar het wordt me pottomme wel moeilijk gemaakt!
In jouw geval is de vraag stellen, hem beantwoorden.quote:
Ter info: ik heb al tijden geen blessure opgelopen van op de bank hangenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:01 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst sinds 6 weken weer getennist. Resultaat: een groot ei op mijn enkel, dankzij een ferme smash van mijn opponent.![]()
Ik probeer hard te blijven geloven dat sporten gezond is maar het wordt me pottomme wel moeilijk gemaakt!
Ik heb m'n laptop wat minder op schoot de laatste tijd en dan is het toch lastiger FOK!ken. Maar je kan me altijd bereiken via de daartoe bestemde kanalenquote:
Ik ben al bezigquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
1 post en dan minutenlang niks, dat zal je postcount lekker helpen.
Oh ja. Wel leuk dat jullie dat doen trouwensquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedereen is in de war van het inhaaltopic, denk ik.
Ik denk dat een ei minder hard was aangekomenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je weet dat ze tegenwoordig speciale ballen maken om mee te tennissen?
Sowieso niet direct een sport die ik met eieren zou proberen, waar wat weet ik nou van tennis.
Hierna nog een en dan waar we gaan 2001.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja. Wel leuk dat jullie dat doen trouwens
Ik vind het juist makkelijker zonder een laptop op schoot, anders passen mijn benen niet meer onder het bureau en hoe kom ik dan bij mijn PC om te Fok!en?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb m'n laptop wat minder op schoot de laatste tijd en dan is het toch lastiger FOK!ken. Maar je kan me altijd bereiken via de daartoe bestemde kanalen
IK BEDOEL MAAR!!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ter info: ik heb al tijden geen blessure opgelopen van op de bank hangen
Het was er, plus uren compensatie van het laatste (ik denk) half jaar! Ik schrok bijna van hoe hoog het was in vergelijking.quote:
Uiteraard een rauw ei.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat een ei minder hard was aangekomenIn ieder geval voor een rauw ei zou dat gelden.
Ja dat inderdaad!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! En morgen nog wel werken en dan dus lekker weekend? Hier prima wel! Het is weer wat afgekoeld na een paar hele hete dagen maar vandaag was de luchtvochtigheid wel weer heel hoog dus eigenlijk was het wat erger dan de dagen ervoor.
Als je hard genoeg slaat heb je wel scrambeled eggs.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uiteraard een rauw ei.
Je gaat toch niet tennissen met een roerei?
Ik ben al langer toe aan een lang weekend, maar het is er nog niet van gekomenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
HalloToe aan een lekker lang weekend straks, veel lange dagen gehad met cursussen enzo. (Hartstikke leuk hoor, maar ook vermoeiend.
![]()
) en bij u?
Welke pretparken gaan het ook alweer worden?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben al langer toe aan een lang weekend, maar het is er nog niet van gekomen. Gelukkig heb ik vakantie om naar uit te kijken
Daar maak je in principe een valide punt maar het geval wil dat ik meestal in m'n luie stoel zit en niet aan een deskquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind het juist makkelijker zonder een laptop op schoot, anders passen mijn benen niet meer onder het bureau en hoe kom ik dan bij mijn PC om te Fok!en?
Kanaal van Gent naar Terneuzen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb m'n laptop wat minder op schoot de laatste tijd en dan is het toch lastiger FOK!ken. Maar je kan me altijd bereiken via de daartoe bestemde kanalen
Nepfan!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dat had ik er niet uit gehaald.
Op mijn enkel lijkt het een hardgekookt ei te zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je hard genoeg slaat heb je wel scrambeled eggs.
Nou morgen gaat de temperatuur nog wat omlaag, naar de 21. Dus dan hoop ik wel dat het echt even een beetje comfortabel is. Maar dat komt ook weer met keuzes aangaande het wel of niet dragen van een korte broek.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad!![]()
Oh? Hier is eindelijk wat regen gevallen de laatste dagen erg prettig wel. Maar wordt het bij jullie nu wat beter? Of blijft het broeierig?
Ja, al duidelijk dat je echt vrij hebt?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben al langer toe aan een lang weekend, maar het is er nog niet van gekomen. Gelukkig heb ik vakantie om naar uit te kijken
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je hard genoeg slaat heb je wel scrambeled eggs.
Alleen wel lastig bij elkaar te vinden om het in de pan te doen.quote:
Dat had ik geloof ik nog niet gepostquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Welke pretparken gaan het ook alweer worden?
Ah, tussen Dover en Calais dusquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, ik ben alleen actief in hét Kanaal.
Dat kan heel spannend zijn hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
Oh, en ik heb een nieuw bed gekocht. #spannendleven.
Hahahaha. Dit grapje is schatplichtig aan de school van Finkers.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou morgen gaat de temperatuur nog wat omlaag, naar de 21. Dus dan hoop ik wel dat het echt even een beetje comfortabel is. Maar dat komt ook weer met keuzes aangaande het wel of niet dragen van een korte broek.
Want mét korte broek is op zich wel logisch, en zónder korte broek is misschien wel érg koud.
Nee nog niet. Ik heb ook geen plannen voor donderdag of vrijdag, dus ik heb er ook niet echt een probleem mee om me dan collegiaal op te stellen en toch te werken en de vrije dagen dan later op te nemenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, al duidelijk dat je echt vrij hebt?
Ik had hem inderdaad in gedachten toen ik het schreefquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hahahaha. Dit grapje is schatplichtig aan de school van Finkers.
Ik ben wel door de oude gezakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat kan heel spannend zijn hoor.
[ afbeelding ]
Ook de Even tot hier van afgelopen week gezien?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had hem inderdaad in gedachten toen ik het schreef
You wild animal you.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben wel door de oude gezakt.
U mag het verder invullen.
Te veel zeehonden soldaat gemaakt?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben wel door de oude gezakt.
U mag het verder invullen.
Yes! Altijd goed om hem in actie te zienquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook de Even tot hier van afgelopen week gezien?
quote:
Wel even doorposten Straan, je ligt ruim 300 posts achter op de nummer twee.quote:
Niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?Die opmerking spoort inderdaad nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Joh ik heb net de derde plek veroverd, ben kapót!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wel even doorposten Straan, je ligt ruim 300 posts achter op de nummer twee.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?Die opmerking spoort inderdaad nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik heb ook geen plannen voor donderdag of vrijdag, dus ik heb er ook niet echt een probleem mee om me dan collegiaal op te stellen en toch te werken en de vrije dagen dan later op te nemenEen weekje extra wachten overleef ik ook nog wel
nouja heel eventjes extra wachten dan.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Doe maar ffkes wisselen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zit ik op een dood spoor, vrees ik.
Verkeerde afslag bij de rotonde gemaakt?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zit ik op een dood spoor, vrees ik.
What's in a name.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |