Ik kan je wel wat regen van hier naar je toesturenquote:Op maandag 23 mei 2022 15:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zijn drie druppels gevallen, en hier bleef het donderdag en vrijdag ook al bijna droog, dus ik hoop dat er nog wat gaat vallen in de rest van de dag.
Dat zou ik ook zeggen als je alleen maar binnen hoeft te blijvenquote:Op maandag 23 mei 2022 14:49 schreef MMF93 het volgende:
Wat een heerlijke regen-zomerdag, daar had ik wel behoefte aan. Prima temperatuur, frisse regenlucht. Lekker een dagje binnen met de kat op de bank en wat rommelen in huis met muziek op
Beter nat thuiskomen dan nat op een andere locatie.quote:Op maandag 23 mei 2022 16:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben helemaal verregend thuisgekomen
Ja bedankt, de hemelsluizen gingen rond die tijd even helemaal openquote:Op maandag 23 mei 2022 17:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat regen van hier naar je toesturen
Zo'n goede band, dat kan echt niet misgaan!quote:Op maandag 23 mei 2022 19:22 schreef Meridiaan het volgende:
Wat is dit topicnummer? Gaan we terug in de tijd?![]()
Ben benieuwd wat de 3Js kunnen bereiken op het Songfestival
Ja ik ben hier intens gelukkig meequote:Op maandag 23 mei 2022 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankzij @:Meke die het opmerkte.
Had je ook vermoeiende figuren die zeiden dat het nieuwe millennium al begonnen was omdat Jezus eigenlijk in 3 voor Christus is geboren?quote:Op maandag 23 mei 2022 09:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het doet me denken aan die vermoeiende figuren die rond het jaar 2000 verkondigden dat het nieuwe millennium pas in 2001 ging beginnen.
Je hebt veel meer mogelijkheden, maar dat maakt het ook wat lastigerquote:Op maandag 23 mei 2022 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Challenges zijn niet echt Challenger
Een coaster bouwen is wat lastiger qua besturing dan rollercoaster Tycoon
Ken zequote:Op maandag 23 mei 2022 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ben hier intens gelukkig mee![]()
![]()
Voor degenen die de insights-kleuren kennen, ik ben echt KNALblauw![]()
![]()
En blijkbaar kom ik geel over, terwijl ik NIETS geel had
En de auto weer lekker afgespoeldquote:Op maandag 23 mei 2022 14:49 schreef MMF93 het volgende:
Wat een heerlijke regen-zomerdag, daar had ik wel behoefte aan. Prima temperatuur, frisse regenlucht. Lekker een dagje binnen met de kat op de bank en wat rommelen in huis met muziek op
Ja ik ken je langer dan vandaagquote:Op maandag 23 mei 2022 11:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer heel fijn dat je meteen weet wat ik bedoel.
Hier ookquote:
Ik een minibeetje rood en groen, maar eigenlijk verwaarloosbaarquote:Op maandag 23 mei 2022 19:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ken ze
Ik ben ontzettend groen (en beetje blauw, zat maar 0,3 punt tussen)en scoorde ontzettend laag op rood.
Nee, goed he?quote:
Ben ik een queer jongetje van 14?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ken je langer dan vandaag![]()
Ik heb daar eigenlijk nooit last van. Scheelt ook wel dat ik geen queer jongetje van 14 ben![]()
We zijn met dit topic flink terug in de tijd gegaan, wie weet wat er allemaal door zo'n tijdsprong kan veranderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |