Een dag als alle anderen dusquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt dan een dag die niet productief is.
Terwijl corona "voorbij" is zelfsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
awwhh, de scholieren zijn zich minder gelukkig gaan voelen.
Ze merken nu dat de tijdens corona een stuk meer vrije tijd hadden en die zijn ze nu weer kwijt aan hun studie.quote:
Dat is vervelend.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben gisteravond in slaap gevallen met m'n lenzen nog in. Normaal word ik dan altijd wel wakker ergens midden in de nacht omdat het m'n ogen irriteert, maar nu heb ik echt doorgeslapen tot m'n wekker ging. Dus toen pas lenzen uit, maar toen moest ik ze ook vrij snel weer in doen, want werk.
Het leven is heel zwaar.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Zonder dat het doorhad blijk ik sinds vorige week dinsdag inmiddels 10 jaar op FOK! rond te lopen, geregistreerd op 17 mei 2012.
Gefeliciteerd. Toentertijd een account aangemaakt vanwege het Songfestival of vanwege iets anders?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Zonder dat het doorhad blijk ik sinds vorige week dinsdag inmiddels 10 jaar op FOK! rond te lopen, geregistreerd op 17 mei 2012.
Vanwege m'n studie. M'n eerste post was nogal beschamend, het was een soort van enquete achtig iets.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Toentertijd een account aangemaakt vanwege het Songfestival of vanwege iets anders?
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vanwege m'n studie. M'n eerste post was nogal beschamend, het was een soort van enquete achtig iets.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:39 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer verder aan scriptie, het leven is een feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ai Cyan! Een nacht met je lenzen in is kleiner leed, maar alsnog geen best begin van de dag.
koffieleuk in ESF / ESF-Land van de week: OEKRAÏNEquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:10 schreef koffieleuk het volgende:
Kickjes van deze essentiële topicreeks beginnen weer
Lijkt mij dat het wordt geupdated in volgorde van de uitslag.
O ja vergetenquote:
Werk en nog eens werkquote:
En en en en en?quote:
Ik de zaterdag daarvoor negen jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Laat dit niet je eerste post zijn,quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:23 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Op de radio hoorde ik dat de examens (bijna) zijn afgelopen. Is dochter deze tijd goed doorgekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Trekken nou die blauwe en die oranje de handdoek van die andere twee weg?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Trekken nou die blauwe en die oranje de handdoek van die andere twee weg?
Ah, dat had ik er niet uit gehaald.quote:
Tegenwoordig is er een toelatingsexamen voor dit subforum, waarbij je dat soort feitjes al op voorhand moet (her)kennen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dat had ik er niet uit gehaald.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ben ik blij dat ik hier tien jaar geleden al ben toegelaten, toen werd er nog niet zo moeilijk gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er een toelatingsexamen voor dit subforum, waarbij je dat soort feitjes al op voorhand moet (her)kennen.
Oei, elf jaar geleden zelfs al.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik hier tien jaar geleden al ben toegelaten, toen werd er nog niet zo moeilijk gedaan.
Het is nogal stil hier.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
Zo, even een uurtje m'n postcount omhoog helpen want dit kan eigenlijk niet. Hoe gaat het hier?
Halloquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
Zo, even een uurtje m'n postcount omhoog helpen want dit kan eigenlijk niet. Hoe gaat het hier?
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja waar hang jij tegenwoordig uitquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
1 post en dan minutenlang niks, dat zal je postcount lekker helpen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
Mja. Je kunt toch ook een paar niet songfestival gerelateerde dingen gaan opzoeken dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik had gisteren sinds tijden weer een eurovision-dipje
Tot het grote songfestivalfeest heb ik eigenlijk niets gepland. Zat nog te denken aan J'aime la Vlie maar de enige artiest die daar een beetje uitspringt is Ryan O'Shaughessy. Daarvoor ga ik niet helemaal naar vlieland reizen
Dan maar kijken wat er in de buurt nog te doen is. Helaas is het hier in de buurt nog steeds een beetje uitgestorven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |