Zie eerste post.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heel goed, nu alleen wel even opletten aan het eind van dit topic ook.
Klachten bij de degene die deze topics heeft geopend, maar het nummer hebben opgehoogd.quote:
En 1542 ook, dus dat wordt de volgende.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:55 schreef Koen66 het volgende:
ahhhh #1458 is overgeslagen, mooi mooi dat we dit zo gooed bijhouden
Dankzij @Meke die het opmerkte.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:55 schreef Koen66 het volgende:
ahhhh #1458 is overgeslagen, mooi mooi dat we dit zo gooed bijhouden
Het doet me denken aan die vermoeiende figuren die rond het jaar 2000 verkondigden dat het nieuwe millennium pas in 2001 ging beginnen.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:56 schreef Koen66 het volgende:
in KSC hadden we rond #10000 tig discussies over vergeten topics en het dus niet echt #10000 was
Daar ging de eerste helft van het vorige topic overquote:
Dan maar Planet Coaster gaan doen.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kan niet inloggen op Mijn werkomgeving
Valt tegen in vergelijking met Rollercoaster Tycoonquote:Op maandag 23 mei 2022 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maar Planet Coaster gaan doen.
Hoe bevalt dat tot nu toe?
Wat vind je tegen vallen?quote:Op maandag 23 mei 2022 09:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Valt tegen in vergelijking met Rollercoaster Tycoon
Challenges zijn niet echt Challengerquote:
WIE O WIE????quote:Op maandag 23 mei 2022 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klachten bij de degene die deze topics heeft geopend, maar het nummer hebben opgehoogd.
Welke challenges bedoel je?quote:Op maandag 23 mei 2022 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Challenges zijn niet echt Challenger
Ja, die is wel wat lastiger, maar je kan er wel mooie dingen mee maken.quote:Een coaster bouwen is wat lastiger qua besturing dan rollercoaster Tycoon
quote:Op zondag 22 mei 2022 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is echt heel fijn
Ik vind het dan weer heel fijn dat je meteen weet wat ik bedoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Mag je wel vragen hoor, wel een kinderwens. Het ligt wat ingewikkeld, maar kindloos vind ik weer zo negatief. Dus meestal hou ik het op kindvrij/hebben geen kinderen.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kindvrij als in, jullie willen ook geen kinderen?
Is misschien een persoonlijke of geen fijne vraag, maar omdat kindvrijen namelijk dat woord gebruiken.
Wat niet?quote:
Ik heb een verschil tussen mijn werkelijke salariskosten en de begroting, maar ik kom er niet achter waar dat in zit.quote:
Mmm lastig, niet ergens een tikfoutje? Moet de begroting altijd 1 op 1 kloppen met de werkelijke salariskosten?quote:Op maandag 23 mei 2022 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een verschil tussen mijn werkelijke salariskosten en de begroting, maar ik kom er niet achter waar dat in zit.
Nee, er zitten sowieso altijd wel verschillen in. Zoals premiewijzigingen en cao-aanpassingen en wijziging in het aantal fte, maar daar heb ik nu al rekening mee gehouden.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mmm lastig, niet ergens een tikfoutje? Moet de begroting altijd 1 op 1 kloppen met de werkelijke salariskosten?
Als ik over iets heen blijf kijken, dan ga ik ff wat anders doen en later verder kijken. Want anders blijf ik turen
Ik heb nog geen regen gezien.quote:Op maandag 23 mei 2022 14:49 schreef MMF93 het volgende:
Wat een heerlijke regen-zomerdag, daar had ik wel behoefte aan. Prima temperatuur, frisse regenlucht. Lekker een dagje binnen met de kat op de bank en wat rommelen in huis met muziek op
Brutoloon / SV loon met elkaar aan het vergelijken ? LKV's al dan niet meegenomen?quote:Op maandag 23 mei 2022 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, er zitten sowieso altijd wel verschillen in. Zoals premiewijzigingen en cao-aanpassingen en wijziging in het aantal fte, maar daar heb ik nu al rekening mee gehouden.
Klinkt goedquote:Op maandag 23 mei 2022 14:49 schreef MMF93 het volgende:
Wat een heerlijke regen-zomerdag, daar had ik wel behoefte aan. Prima temperatuur, frisse regenlucht. Lekker een dagje binnen met de kat op de bank en wat rommelen in huis met muziek op
Hier zijn drie druppels gevallen, en hier bleef het donderdag en vrijdag ook al bijna droog, dus ik hoop dat er nog wat gaat vallen in de rest van de dag.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt goed
Hier is het vrij drukkend nog, een buitje zou wel lekker zijn. Maar wel jammer dat het daarna ook gedaan is met het mooie weer. Zoals gisteren was echt perfect. Graadje of 20, nauwelijks wind.
Ik vergelijk de totale loonkosten in de werkelijkheid met de begroting. Maar intussen heb ik al iets verzonnen aan verklaringen.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Brutoloon / SV loon met elkaar aan het vergelijken ? LKV's al dan niet meegenomen?
Rapportage die niet sluit met de cijfers in het pakket? Iets vergeten te journaliseren?
Is er ergens een stream?quote:Op maandag 23 mei 2022 17:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ellen van Dijk is momenteel bezig. Ze heeft nu 6 kilometer gehad en moet er nog 42. Hup Ellen!!
Ook maar even de NOS app op de tv genstalleerd, de stream van de laptop loopt een rondje achterquote:Op maandag 23 mei 2022 17:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
zeker! Op nos.nl
https://nos.nl/livestream(...)oging-ellen-van-dijk
Ik kan je wel wat regen van hier naar je toesturenquote:Op maandag 23 mei 2022 15:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zijn drie druppels gevallen, en hier bleef het donderdag en vrijdag ook al bijna droog, dus ik hoop dat er nog wat gaat vallen in de rest van de dag.
Dat zou ik ook zeggen als je alleen maar binnen hoeft te blijvenquote:Op maandag 23 mei 2022 14:49 schreef MMF93 het volgende:
Beter nat thuiskomen dan nat op een andere locatie.quote:Op maandag 23 mei 2022 16:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben helemaal verregend thuisgekomen
Ja bedankt, de hemelsluizen gingen rond die tijd even helemaal openquote:Op maandag 23 mei 2022 17:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat regen van hier naar je toesturen
Zo'n goede band, dat kan echt niet misgaan!quote:Op maandag 23 mei 2022 19:22 schreef Meridiaan het volgende:
Wat is dit topicnummer? Gaan we terug in de tijd?![]()
Ben benieuwd wat de 3Js kunnen bereiken op het Songfestival
Ja ik ben hier intens gelukkig meequote:Op maandag 23 mei 2022 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankzij @:Meke die het opmerkte.
Had je ook vermoeiende figuren die zeiden dat het nieuwe millennium al begonnen was omdat Jezus eigenlijk in 3 voor Christus is geboren?quote:Op maandag 23 mei 2022 09:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het doet me denken aan die vermoeiende figuren die rond het jaar 2000 verkondigden dat het nieuwe millennium pas in 2001 ging beginnen.
Je hebt veel meer mogelijkheden, maar dat maakt het ook wat lastigerquote:Op maandag 23 mei 2022 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Challenges zijn niet echt Challenger
Een coaster bouwen is wat lastiger qua besturing dan rollercoaster Tycoon
Ken zequote:Op maandag 23 mei 2022 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ben hier intens gelukkig mee![]()
![]()
Voor degenen die de insights-kleuren kennen, ik ben echt KNALblauw![]()
![]()
En blijkbaar kom ik geel over, terwijl ik NIETS geel had
En de auto weer lekker afgespoeldquote:Op maandag 23 mei 2022 14:49 schreef MMF93 het volgende:
Ja ik ken je langer dan vandaagquote:Op maandag 23 mei 2022 11:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer heel fijn dat je meteen weet wat ik bedoel.
Hier ookquote:
Ik een minibeetje rood en groen, maar eigenlijk verwaarloosbaarquote:Op maandag 23 mei 2022 19:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ken ze
Ik ben ontzettend groen (en beetje blauw, zat maar 0,3 punt tussen)en scoorde ontzettend laag op rood.
Nee, goed he?quote:
Ben ik een queer jongetje van 14?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ken je langer dan vandaag![]()
Ik heb daar eigenlijk nooit last van. Scheelt ook wel dat ik geen queer jongetje van 14 ben![]()
We zijn met dit topic flink terug in de tijd gegaan, wie weet wat er allemaal door zo'n tijdsprong kan veranderen.quote:
quote:
Ik laat het eind dit jaar uitkerenquote:
Als je het nu niet nodig hebt kan je net zo goed wachtenquote:Op maandag 23 mei 2022 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik laat het eind dit jaar uitkeren
Ik ben te lui om in het systeem aan te passen
Tjonge. Heeft het haast of kan je ook tot morgen wachten?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:27 schreef AgnesGru het volgende:
Inmiddels drie uur aan het wachten op een reactie van de klantenservice (doorgaans binnen 1,5 uur reactie claimen ze)
Snel uitgeven voordat het op is.quote:
Ja, dat was ook wel weer fijn, bij mij was dat ook echt nodig.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:40 schreef H_T het volgende:
[..]
En de auto weer lekker afgespoeldTwijfelde zaterdag nog over een bezoek aan de wasstraat, maar goed dat ik dat niet heb gedaan
Nog wel. Maar daar komt steeds meer verandering in. Waarbij de werknemer de keuze heeft om het anders of op een ander moment uit te laten betalen.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:52 schreef hole1988 het volgende:
Vakantiegeld hoort volgens de meeste cao's in mei te worden uitbetaald.
quote:Op maandag 23 mei 2022 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog wel. Maar daar komt steeds meer verandering in. Waarbij de werknemer de keuze heeft om het anders of op een ander moment uit te laten betalen.
Ja wij mogen op elk moment laten uitbetalen, al bouw je over het jaar heen langzaam je vakantiegeld op.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog wel. Maar daar komt steeds meer verandering in. Waarbij de werknemer de keuze heeft om het anders of op een ander moment uit te laten betalen.
Kan wachten hoor, waag morgen wel een nieuwe poging.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tjonge. Heeft het haast of kan je ook tot morgen wachten?
Het bedrag per maand laten uitkeren, denk ikquote:Op maandag 23 mei 2022 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wat belastingtechnisch gezien het voordeligst is.
In principe zit er geen verschil tussen, aangezien het bijzondere belastingtarief hetzelfde blijft. En je inkomen over ht hele jaar ook hetzelfde blijft. Alleen i.c.m. met allerlei aftrekposten en ander bijzonder inkomen zal het heel misschien wat uitmaken.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik nog uitzendwerk had en per week uitbetaald kreeg kon het tactisch zijn om je vakantiegeld ook gespreid uit te laten betalen, vooral als je daardoor op jaarbasis in een lagere schaal bleef. Ik geloof niet dat het nu voor mij veel uitmaakt, maar ik heb het nog nooit uitgerekendquote:Op maandag 23 mei 2022 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat maakt niets uit. Je vakantiegeld wordt gewoon bij je loon opgeteld. Je jaarinkomen bepaald hoeveel belasting je betaald. Wat wel bepalend kan zijn is dat je jaarinkomen ook bepaald hoeveel zorg- en huurtoeslag je krijgt en daar kan je winst op maken.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het bedrag per maand laten uitkeren, denk ik
Gelukkig maar. Hopen dat het morgen wat rustiger is!quote:Op maandag 23 mei 2022 21:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kan wachten hoor, waag morgen wel een nieuwe poging.
Inmiddels reactie en het wordt opgelostquote:Op maandag 23 mei 2022 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hopen dat het morgen wat rustiger is!
Jij bent in elk geval 33% meer uit dat statement dan ikquote:
Dat wordt dan een dag die niet productief is.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:32 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben op kantoor en het is knetterdruk, dit ben ik niet meer gewend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |