Ja wij mogen op elk moment laten uitbetalen, al bouw je over het jaar heen langzaam je vakantiegeld op.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog wel. Maar daar komt steeds meer verandering in. Waarbij de werknemer de keuze heeft om het anders of op een ander moment uit te laten betalen.
Kan wachten hoor, waag morgen wel een nieuwe poging.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tjonge. Heeft het haast of kan je ook tot morgen wachten?
Het bedrag per maand laten uitkeren, denk ikquote:Op maandag 23 mei 2022 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wat belastingtechnisch gezien het voordeligst is.
In principe zit er geen verschil tussen, aangezien het bijzondere belastingtarief hetzelfde blijft. En je inkomen over ht hele jaar ook hetzelfde blijft. Alleen i.c.m. met allerlei aftrekposten en ander bijzonder inkomen zal het heel misschien wat uitmaken.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik nog uitzendwerk had en per week uitbetaald kreeg kon het tactisch zijn om je vakantiegeld ook gespreid uit te laten betalen, vooral als je daardoor op jaarbasis in een lagere schaal bleef. Ik geloof niet dat het nu voor mij veel uitmaakt, maar ik heb het nog nooit uitgerekendquote:Op maandag 23 mei 2022 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat maakt niets uit. Je vakantiegeld wordt gewoon bij je loon opgeteld. Je jaarinkomen bepaald hoeveel belasting je betaald. Wat wel bepalend kan zijn is dat je jaarinkomen ook bepaald hoeveel zorg- en huurtoeslag je krijgt en daar kan je winst op maken.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het bedrag per maand laten uitkeren, denk ik
Gelukkig maar. Hopen dat het morgen wat rustiger is!quote:Op maandag 23 mei 2022 21:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kan wachten hoor, waag morgen wel een nieuwe poging.
Inmiddels reactie en het wordt opgelostquote:Op maandag 23 mei 2022 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hopen dat het morgen wat rustiger is!
Jij bent in elk geval 33% meer uit dat statement dan ikquote:
Dat wordt dan een dag die niet productief is.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:32 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben op kantoor en het is knetterdruk, dit ben ik niet meer gewend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag als alle anderen dusquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt dan een dag die niet productief is.
Terwijl corona "voorbij" is zelfsquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
awwhh, de scholieren zijn zich minder gelukkig gaan voelen.
Ze merken nu dat de tijdens corona een stuk meer vrije tijd hadden en die zijn ze nu weer kwijt aan hun studie.quote:
Dat is vervelend.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben gisteravond in slaap gevallen met m'n lenzen nog in. Normaal word ik dan altijd wel wakker ergens midden in de nacht omdat het m'n ogen irriteert, maar nu heb ik echt doorgeslapen tot m'n wekker ging. Dus toen pas lenzen uit, maar toen moest ik ze ook vrij snel weer in doen, want werk.
Het leven is heel zwaar.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
Zonder dat het doorhad blijk ik sinds vorige week dinsdag inmiddels 10 jaar op FOK! rond te lopen, geregistreerd op 17 mei 2012.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |