Ik zou op zich ook wel een dag minder willen werken.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:54 schreef NailQueen het volgende:
Even tot hier afgekeken. Ik ben ook iemand die parttime werkt
Maar dat is niet mijn eigen keus, het werk dat ik doe is gewoon parttime
Ik wil heus wel meer werken maar mijn baas heeft geen extra werk voor me. Maar eerlijk is eerlijk, een extra vrije dag vind ik best lekker
Ik heb Even tot hier (nog) niet gezien. Wat hadden ze over parttimers dan?quote:Op zondag 22 mei 2022 16:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil heus wel meer werken maar mijn baas heeft geen extra werk voor me. Maar eerlijk is eerlijk, een extra vrije dag vind ik best lekker
Ik werk ook parttime (32 uur)en die extra vrije dag is heel fijn inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2022 16:54 schreef NailQueen het volgende:
To accept or not accept that's the question.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 17:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
To accept or not accept that's the question.
Meer fulltimers in plaats van parttimers kan helpen tegen het personeelstekortquote:Op zondag 22 mei 2022 16:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb Even tot hier (nog) niet gezien. Wat hadden ze over parttimers dan?
Ik werk ook parttime (28 uur), ik vind het heerlijk zo
Over dat we parttime werken om o.a. thuis te blijven voor de kinderen en omdat wij minder verdienen dan mannen. Ik heb geen kinderwens en ik verdien prima (er werkt maar 1 man op kantoor en dat is de baas zelfquote:Op zondag 22 mei 2022 16:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb Even tot hier (nog) niet gezien. Wat hadden ze over parttimers dan?
Ik werk ook parttime (28 uur), ik vind het heerlijk zo
Bij 'vrouwenbanen' komt dat inderdaad wel eens voorquote:Op zondag 22 mei 2022 17:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Over dat we parttime werken om o.a. thuis te blijven voor de kinderen en omdat wij minder verdienen dan mannen. Ik heb geen kinderwens en ik verdien prima (er werkt maar 1 man op kantoor en dat is de baas zelf).
Maar het zit een beetje "ingebouwd" in onze cultuur.
Kindvrij als in, jullie willen ook geen kinderen?quote:Op zondag 22 mei 2022 17:44 schreef AgnesGru het volgende:
Wij wonen met zijn tweeën (kindvrij), vriend werkt wel fulltime. Hier bewuste keuze om parttime te gaan werken, al kan ik bij deze baan wel fulltime werken. Eerst maar even weer in een gezond arbeidsritme komen en kijken hoe het fysiek en mentaal gaat nu ik niet meer (onregelmatig) in de zorg werk.
Ja ik vond het echt heerlijkquote:Op zondag 22 mei 2022 15:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Vond je ‘t leuk? Is zelfs al verlengd voor seizoen 2 en 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
@ijs_beerquote:Op zondag 22 mei 2022 15:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik een staanplaats heb dat er dan een grote reus voor mij gaat staan. Dat gebeurde af en toe bij EIC
Wat lastig lijkt me dat laatstequote:Op zondag 22 mei 2022 15:21 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vanmiddag bij mijn oma gegeten. Dat was een verrassing, ik wilde er gewoon op bezoek en ze had voor me gekookt. Ondanks dat ze 90 is, doet ze het nog best redelijk. Haar draadjesvlees was erg lekker!
Enig minpuntje is dat ze zo veel over het geloof begint en er moeite mee heeft welke kant ik op ga.
Het is echt altijd de ploeg die voorstaat die dan ineens kramp heeftquote:Op zondag 22 mei 2022 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Belachelijk. Zo veel tijdrekken in de blessuretijd en dan bijna niks erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |