Ligt Dresden ook op de route? Schijnt ook wel wat te zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Berlijn, Krakau en Wenen zijn vrij makkelijk te bezoeken met die route, Praag en München zijn er denk ik ook vrij simpel in te passenMünchen ben ik een paar jaar terug een dagje geweest en kan ik prima nog een keer bezoeken, maar die staat niet heel hoog op de lijst
Zo leer je nog eens watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar had ik je nog heel traditioneel in getagd.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:44 schreef Strani het volgende:
@:Nailqueen wat vroeg je me elders ook alweer over Spanje? Wat ik de beste inzending ooit vond?
Geen ideequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ligt Dresden ook op de route? Schijnt ook wel wat te zijn.
Even over Spanje op het ESF gesproken: ik was in januari overtuigd dat Rayden Spanje het beste resultaat had kunnen geven op dit ESF. Toch denk ik nu niet dat hij derde had kunnen worden. Spanje heeft ontzettend geluk dat het met SloMo in 2022 meedeed en niet in 2021 met al die vrouwen met popliedjes. Alle vrouwen met popliedjes waren dit jaar in de halve finale al uitgeschakeld en toen had Spanje ineens het rijk alleen. Wat heel voordelig uitpaktequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:44 schreef Strani het volgende:
@:Nailqueen wat vroeg je me elders ook alweer over Spanje? Wat ik de beste inzending ooit vond?
Oh, internet zegt dat preiselbeeren Veenbessen zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens watDat spul van Ikea is wel anders dan, die noemen het vossenbessenjam
Veenbes is toch gewoon de Nederlandse naam voor cranberry?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, internet zegt dat preiselbeeren Veenbessen zijn![]()
Heb ik ook weer wat geleerd
Ahh oké ik denk eigenlijk toch Eres Tú. Dat is voor mij de meest iconischequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja daar had ik je nog heel traditioneel in getagd.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Veenbes is toch gewoon de Nederlandse naam voor cranberry?
Zo mooi vind ik diequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké ik denk eigenlijk toch Eres Tú. Dat is voor mij de meest iconische
Trustenquote:
Ja ik denk dat je gelijk hebt wat Rayden betreft. En ik ben ook heel benieuwdquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Even over Spanje op het ESF gesproken: ik was in januari overtuigd dat Rayden Spanje het beste resultaat had kunnen geven op dit ESF. Toch denk ik nu niet dat hij derde had kunnen worden. Spanje heeft ontzettend geluk dat het met SloMo in 2022 meedeed en niet in 2021 met al die vrouwen met popliedjes. Alle vrouwen met popliedjes waren dit jaar in de halve finale al uitgeschakeld en toen had Spanje ineens het rijk alleen. Wat heel voordelig uitpakteEen beetje geluk dus ook wel.
Ben benieuwd naar Benidorm Fest dit jaar. Ik vond dat vorig jaar best netjes georganiseerd
Sorry, dat ik je moet teleurstellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Had me een leuke onverwachte eigenschap bij je geleken.
Gisteren nog geluisterd op Spotifyquote:
Toen we dat jaar gingen terug kijken noemde ik het optreden een oormassagequote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké ik denk eigenlijk toch Eres Tú. Dat is voor mij de meest iconische
Ik weet niet of jij daar heel veel van af weet, maar leeft het nu dan ook meer in Spanje nu Chanel top 3 heeft gehaald na al die jaren aansukkelen in de bottom 5?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je gelijk hebt wat Rayden betreft. En ik ben ook heel benieuwd
Haha en terecht. Hele mooie stem, mooi lied en een prima tekst ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toen we dat jaar gingen terug kijken noemde ik het optreden een oormassage
Nee, ik heb al een ijsje op. Morgen weer een kansquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neem er maar lekker eentje dan.
Wat voor ijsje had je?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een ijsje op. Morgen weer een kans
Over dat hoe het ESF leeft in een bepaald land... ik ben oprecht benieuwd wat de reactie van de lokale Nederlander is wanneer we een keer NQ'en. We zijn dat helemaal niet meer gewend johquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij daar heel veel van af weet, maar leeft het nu dan ook meer in Spanje nu Chanel top 3 heeft gehaald na al die jaren aansukkelen in de bottom 5?
Hmm nee dat weet ik eigenlijk niet zo maar ik kan wel zeggen dat het vóór het ESF heel erg leefde dit jaar. In elk geval op TVE.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij daar heel veel van af weet, maar leeft het nu dan ook meer in Spanje nu Chanel top 3 heeft gehaald na al die jaren aansukkelen in de bottom 5?
Zegt me eigenlijk helemaal niks.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
banoffee ijs. Het was best lekker, maar ik had het lekkerder verwacht.
Ze haddeen er sowieso wel reden toe in de weken er naartoe. Eindelijk een oprechte kanshebber.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nee dat weet ik eigenlijk niet zo maar ik kan wel zeggen dat het vóór het ESF heel erg leefde dit jaar. In elk geval op TVE.
Banoffee zegt je niks?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt me eigenlijk helemaal niks.
Ah ja. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Nu weet ik niet hoe men in Spanje in een café had reageerd en in Engeland op Twitter. Maar Spanjaarden zijn inderdaad wel wat... harder, in die zin.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze haddeen er sowieso wel reden toe in de weken er naartoe. Eindelijk een oprechte kanshebber.
Een studiegenootje van mij zit nu een halfjaar in Brighton en die keek het Songfestival in een pub daar. Schijnt een hele geweldige sfeer te zijn geweest omdat het UK het daar éindelijk weer een keer goed deed. Alle twaalf punten en zo. Ze zei dat het qua euforiegevoel daar eigenlijk bijna net zo voelde als toen Duncan hier eerste werd. Die Engelsen vonden het ook weer niet zó erg dat ze tweede werden, daar waren ze echt meer dan tevreden mee.
Als ik die Spaanse twitterfans zo zie is dat in Spanje wel anders. Heel erg vingertje wijzen, als Oekraïne er niet bij was geweest, wij waren de echte winnaars, blablabla. Kan ik niet zo goed hebben. Dan heb ik liever de reactie van de Engelsen als ik het zo hoorde
Zo word ik nog dood gegooid met reclame voor tv's.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
Aan de reclameboer, ik heb dat bed al gekocht. Allemaal verspild advertentiebudget
Nee. Dat heeft Zeeland nog niet bereikt.quote:
En ik met reclame voor postorderbruidenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo word ik nog dood gegooid met reclame voor tv's.
Hé, ik oordeel niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:10 schreef H_T het volgende:
[..]
En ik met reclame voor postorderbruiden
Oh ja dat is ook irritant
https://www.zeelandnet.nl(...)ie-oliver-30-minutenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Dat heeft Zeeland nog niet bereikt.
De Britten op Twitter vind ik ook verrassend kalmquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Nu weet ik niet hoe men in Spanje in een café had reageerd en in Engeland op Twitter. Maar Spanjaarden zijn inderdaad wel wat... harder, in die zin.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://www.zeelandnet.nl(...)ie-oliver-30-minuten
Zo achtergesteld is Zeeland nu ook weer niet.
Blijft ingewikkeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat we richting het einde van dit topic gaan:
Degene die het volgende topic opent moet er wel opletten dat ie het nummer aanpast naar 1542 en het topic daarna wordt dan 2001.
Schuld van de TT-nummering aanpasser(s).quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat voor reclames ik zoal krijg, vaak zijn ze in een taal die ik niet versta.
En een beetje van @Meke omdat die het ontdekte.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schuld van de TT-nummering aanpasser(s).
Het is ook wel weer zo dat de ergste Britten waarschijnlijk niet kunnen lezen en schrijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Britten op Twitter vind ik ook verrassend kalmEr is minder haat op het evenement dan in de voorgaande jaren.
Hehequote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En een beetje van @:Meke omdat die het ontdekte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |