Verkeerde afslag bij de rotonde gemaakt?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zit ik op een dood spoor, vrees ik.
What's in a name.quote:
Toch fijn dat je altijd constructief reageert op onze seinen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik rangeer 'm even terug de loods in en ik kom er op terug.
Ja ik zeg altijd maar dat niks in het leven een eindstation moet zijn en dat je altijd flexibel moet blijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Toch fijn dat je altijd constructief reageert op onze seinen.
Nee deze niet, Maria Hemelvaart gek genoeg weer wel. Maar ik heb donderdagen altijd vrij en vrijdag ook vrij gekregen als zogenaamde 'Mental Health Day'.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
@:Strani is Hemelvaart in Spanje nog een dingetje?
Aha! Maria Hemelvaart is wanneer?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee deze niet, Maria Hemelvaart gek genoeg weer wel. Maar ik heb donderdagen altijd vrij en vrijdag ook vrij gekregen als zogenaamde 'Mental Health Day'.
Dit geeft mij wel een duwtje om nog een vakantie te plannen. Dat heb ik nog niet gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja. Je kunt toch ook een paar niet songfestival gerelateerde dingen gaan opzoeken dan?
Er werd nogal wat ter hemel gevaren in die tijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee deze niet, Maria Hemelvaart gek genoeg weer wel. Maar ik heb donderdagen altijd vrij en vrijdag ook vrij gekregen als zogenaamde 'Mental Health Day'.
Je bent een sjembek dat zeurtquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat had ik geloof ik nog niet gepost![]()
. Hansa Park, Heide Park en Energylandia is het me eigenlijk vooral om te doen, Wiener Prater ga ik denk ik ook nog meepakken en misschien nog wat extraatjes
Wiener prater. Is dat een worstenthemapark of is het in Oostenrijk?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat had ik geloof ik nog niet gepost![]()
. Hansa Park, Heide Park en Energylandia is het me eigenlijk vooral om te doen, Wiener Prater ga ik denk ik ook nog meepakken en misschien nog wat extraatjes
15 augustus. Neverforget dat wij die dag aankwamen op vakantie en alle supermarkten dicht warenquote:
Je gemiddelde qua gekochte bedden per dag is recent wel enorm gestegen! Dit is hèt moment om toe te slaan, want je bent blijkbaar in een beddenkopende buiquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
Aan de reclameboer, ik heb dat bed al gekocht. Allemaal verspild advertentiebudget
Ik weet natuurlijk niet wat je als in de buurt definieert. Maar ook in Groningen stad niet veel?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit geeft mij wel een duwtje om nog een vakantie te plannen. Dat heb ik nog niet gedaan
De andere dingen opzoeken doe ik al. Maar er is hier in de buurt nog geen leven in de brouwerij.
Ah zal dat het zijn. Misschien nog een veldbed of logeerbed. Hmmmmmmquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Je gemiddelde qua gekochte bedden per dag is recent wel enorm gestegen! Dit is hèt moment om toe te slaan, want je bent blijkbaar in een beddenkopende bui
Nu al zin in een veel te grote bockwurst bij een tankstationquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
En dan ook nog genieten van de Duitse en Oostenrijkse cuisine
De hele dag hier posten dusquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een pretpark in Oostenrijkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wiener prater. Is dat een worstenthemapark of is het in Oostenrijk?
Maar klinkt sowieso leuk.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
15 augustus. Neverforget dat wij die dag aankwamen op vakantie en alle supermarkten dicht waren
Och. Dat is zeker onpraktisch.quote:
Of, doe eens gek, een oesterbed!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah zal dat het zijn. Misschien nog een veldbed of logeerbed. Hmmmmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |