Verkeerde afslag bij de rotonde gemaakt?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zit ik op een dood spoor, vrees ik.
What's in a name.quote:
Toch fijn dat je altijd constructief reageert op onze seinen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik rangeer 'm even terug de loods in en ik kom er op terug.
Ja ik zeg altijd maar dat niks in het leven een eindstation moet zijn en dat je altijd flexibel moet blijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Toch fijn dat je altijd constructief reageert op onze seinen.
Nee deze niet, Maria Hemelvaart gek genoeg weer wel. Maar ik heb donderdagen altijd vrij en vrijdag ook vrij gekregen als zogenaamde 'Mental Health Day'.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
@:Strani is Hemelvaart in Spanje nog een dingetje?
Aha! Maria Hemelvaart is wanneer?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee deze niet, Maria Hemelvaart gek genoeg weer wel. Maar ik heb donderdagen altijd vrij en vrijdag ook vrij gekregen als zogenaamde 'Mental Health Day'.
Dit geeft mij wel een duwtje om nog een vakantie te plannen. Dat heb ik nog niet gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja. Je kunt toch ook een paar niet songfestival gerelateerde dingen gaan opzoeken dan?
Er werd nogal wat ter hemel gevaren in die tijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee deze niet, Maria Hemelvaart gek genoeg weer wel. Maar ik heb donderdagen altijd vrij en vrijdag ook vrij gekregen als zogenaamde 'Mental Health Day'.
Je bent een sjembek dat zeurtquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat had ik geloof ik nog niet gepost![]()
. Hansa Park, Heide Park en Energylandia is het me eigenlijk vooral om te doen, Wiener Prater ga ik denk ik ook nog meepakken en misschien nog wat extraatjes
Wiener prater. Is dat een worstenthemapark of is het in Oostenrijk?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat had ik geloof ik nog niet gepost![]()
. Hansa Park, Heide Park en Energylandia is het me eigenlijk vooral om te doen, Wiener Prater ga ik denk ik ook nog meepakken en misschien nog wat extraatjes
15 augustus. Neverforget dat wij die dag aankwamen op vakantie en alle supermarkten dicht warenquote:
Je gemiddelde qua gekochte bedden per dag is recent wel enorm gestegen! Dit is hèt moment om toe te slaan, want je bent blijkbaar in een beddenkopende buiquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
Aan de reclameboer, ik heb dat bed al gekocht. Allemaal verspild advertentiebudget
Ik weet natuurlijk niet wat je als in de buurt definieert. Maar ook in Groningen stad niet veel?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit geeft mij wel een duwtje om nog een vakantie te plannen. Dat heb ik nog niet gedaan
De andere dingen opzoeken doe ik al. Maar er is hier in de buurt nog geen leven in de brouwerij.
Ah zal dat het zijn. Misschien nog een veldbed of logeerbed. Hmmmmmmquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Je gemiddelde qua gekochte bedden per dag is recent wel enorm gestegen! Dit is hèt moment om toe te slaan, want je bent blijkbaar in een beddenkopende bui
Nu al zin in een veel te grote bockwurst bij een tankstationquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
En dan ook nog genieten van de Duitse en Oostenrijkse cuisine
De hele dag hier posten dusquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een pretpark in Oostenrijkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wiener prater. Is dat een worstenthemapark of is het in Oostenrijk?
Maar klinkt sowieso leuk.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
15 augustus. Neverforget dat wij die dag aankwamen op vakantie en alle supermarkten dicht waren
Och. Dat is zeker onpraktisch.quote:
Of, doe eens gek, een oesterbed!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah zal dat het zijn. Misschien nog een veldbed of logeerbed. Hmmmmmm
Ik weet niet, misschien liever een mosselbank. Daar kun je ook nog wel op slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
En die anderen waren in Noord-Duitsland toch? Ga je een best stukje rijden.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een pretpark in OostenrijkEn misschien hebben ze er wel Wiener schnitzel
. Ze hebben sowieso flink wat achtbanen
Pommes met zure mayo, currywurst, schnitzel met preiselbeeren…quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu al zin in een veel te grote bockwurst bij een tankstation
En wie is Ron?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Och. Dat is zeker onpraktisch.
Wel lekker zo'n vrije dag late Ron het jaar.
Morgen treden Nick & Simon opquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat je als in de buurt definieert. Maar ook in Groningen stad niet veel?
Nee, eigenlijk niet. Ik heb daar niks mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je bent een sjembek dat zeurt
Maar je weet niet watskeburt
Je bent een MC dat dropt
Maar je komt niet tot de grond
Je bent een MC met crown
Maar je weet niet wat is niau
Je bent een sjembek zonder klauwen
En je bent niet 'bout it 'bout
Of bedoelde je dat niet?
De eerste twee wel, Energylandia is bij Krakau in de buurt. Best een stukje inderdaad, wat ook gelijk een belangrijke reden is dat ik er nog niet ben geweestquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En die anderen waren in Noord-Duitsland toch? Ga je een best stukje rijden.
Leuk!quote:
Klinkt als op vakantie in Duitsland en alle benzinepompen zijn dicht en je moet tanken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
15 augustus. Neverforget dat wij die dag aankwamen op vakantie en alle supermarkten dicht waren
Preiselbeeren zeggen me niets. Zijn dat van die bessen die Ikea tot jam kookt en bij hun ballen serveert?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pommes met zure mayo, currywurst, schnitzel met preiselbeeren…![]()
En van die gezellige Biergartens
Jeweetwel, van Hermelien.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een pretpark in OostenrijkEn misschien hebben ze er wel Wiener schnitzel
. Ze hebben sowieso flink wat achtbanen
Ja je komt ook wel langs wat leuke plaatsen ook zo. Krakau zelf is ook een aanrader.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
De eerste twee wel, Energylandia is bij Krakau in de buurt. Best een stukje inderdaad, wat ook gelijk een belangrijke reden is dat ik er nog niet ben geweestIk ga nog een globaal overzichtje maken met wat ik op welke dag wil doen en ook af en toe een dagje inruimen om gewoon een stad te bezoeken als dat er een beetje prettig in past
En over een paar weken Frans Bauerquote:
Daar wil ik ook nog eens heen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
De eerste twee wel, Energylandia is bij Krakau in de buurt. Best een stukje inderdaad, wat ook gelijk een belangrijke reden is dat ik er nog niet ben geweestIk ga nog een globaal overzichtje maken met wat ik op welke dag wil doen en ook af en toe een dagje inruimen om gewoon een stad te bezoeken als dat er een beetje prettig in past
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frans Bauer zou ik ook even overslaan ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En over een paar weken Frans Bauer
Maar Groningen is hier wel de place to be. Dus ik hou het zeker in de gaten. Maar er zit nog niets tussen waar ik naar toe zou willen gaan.
The Black Mamba?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik had gisteren sinds tijden weer een eurovision-dipje
Tot het grote songfestivalfeest heb ik eigenlijk niets gepland. Zat nog te denken aan J'aime la Vlie maar de enige artiest die daar een beetje uitspringt is Ryan O'Shaughessy. Daarvoor ga ik niet helemaal naar vlieland reizen
Dan maar kijken wat er in de buurt nog te doen is. Helaas is het hier in de buurt nog steeds een beetje uitgestorven
Misschien welquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Preiselbeeren zeggen me niets. Zijn dat van die bessen die Ikea tot jam kookt en bij hun ballen serveert?
Hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
De hele dag hier posten dus![]()
Knapt je geest enórm van op!
Berlijn, Krakau en Wenen zijn vrij makkelijk te bezoeken met die route, Praag en München zijn er denk ik ook vrij simpel in te passenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja je komt ook wel langs wat leuke plaatsen ook zo. Krakau zelf is ook een aanrader.
Had me een leuke onverwachte eigenschap bij je geleken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik heb daar niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |