Wat voor ijsje had je?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een ijsje op. Morgen weer een kans
Over dat hoe het ESF leeft in een bepaald land... ik ben oprecht benieuwd wat de reactie van de lokale Nederlander is wanneer we een keer NQ'en. We zijn dat helemaal niet meer gewend johquote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij daar heel veel van af weet, maar leeft het nu dan ook meer in Spanje nu Chanel top 3 heeft gehaald na al die jaren aansukkelen in de bottom 5?
Hmm nee dat weet ik eigenlijk niet zo maar ik kan wel zeggen dat het vóór het ESF heel erg leefde dit jaar. In elk geval op TVE.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij daar heel veel van af weet, maar leeft het nu dan ook meer in Spanje nu Chanel top 3 heeft gehaald na al die jaren aansukkelen in de bottom 5?
Zegt me eigenlijk helemaal niks.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
banoffee ijs. Het was best lekker, maar ik had het lekkerder verwacht.
Ze haddeen er sowieso wel reden toe in de weken er naartoe. Eindelijk een oprechte kanshebber.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nee dat weet ik eigenlijk niet zo maar ik kan wel zeggen dat het vóór het ESF heel erg leefde dit jaar. In elk geval op TVE.
Banoffee zegt je niks?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt me eigenlijk helemaal niks.
Ah ja. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Nu weet ik niet hoe men in Spanje in een café had reageerd en in Engeland op Twitter. Maar Spanjaarden zijn inderdaad wel wat... harder, in die zin.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze haddeen er sowieso wel reden toe in de weken er naartoe. Eindelijk een oprechte kanshebber.
Een studiegenootje van mij zit nu een halfjaar in Brighton en die keek het Songfestival in een pub daar. Schijnt een hele geweldige sfeer te zijn geweest omdat het UK het daar éindelijk weer een keer goed deed. Alle twaalf punten en zo. Ze zei dat het qua euforiegevoel daar eigenlijk bijna net zo voelde als toen Duncan hier eerste werd. Die Engelsen vonden het ook weer niet zó erg dat ze tweede werden, daar waren ze echt meer dan tevreden mee.
Als ik die Spaanse twitterfans zo zie is dat in Spanje wel anders. Heel erg vingertje wijzen, als Oekraïne er niet bij was geweest, wij waren de echte winnaars, blablabla. Kan ik niet zo goed hebben. Dan heb ik liever de reactie van de Engelsen als ik het zo hoorde
Zo word ik nog dood gegooid met reclame voor tv's.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
Aan de reclameboer, ik heb dat bed al gekocht. Allemaal verspild advertentiebudget
Nee. Dat heeft Zeeland nog niet bereikt.quote:
En ik met reclame voor postorderbruidenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo word ik nog dood gegooid met reclame voor tv's.
Hé, ik oordeel niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:10 schreef H_T het volgende:
[..]
En ik met reclame voor postorderbruiden
Oh ja dat is ook irritant
https://www.zeelandnet.nl(...)ie-oliver-30-minutenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Dat heeft Zeeland nog niet bereikt.
De Britten op Twitter vind ik ook verrassend kalmquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Nu weet ik niet hoe men in Spanje in een café had reageerd en in Engeland op Twitter. Maar Spanjaarden zijn inderdaad wel wat... harder, in die zin.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://www.zeelandnet.nl(...)ie-oliver-30-minuten
Zo achtergesteld is Zeeland nu ook weer niet.
Blijft ingewikkeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat we richting het einde van dit topic gaan:
Degene die het volgende topic opent moet er wel opletten dat ie het nummer aanpast naar 1542 en het topic daarna wordt dan 2001.
Schuld van de TT-nummering aanpasser(s).quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat voor reclames ik zoal krijg, vaak zijn ze in een taal die ik niet versta.
En een beetje van @Meke omdat die het ontdekte.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schuld van de TT-nummering aanpasser(s).
Het is ook wel weer zo dat de ergste Britten waarschijnlijk niet kunnen lezen en schrijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Britten op Twitter vind ik ook verrassend kalmEr is minder haat op het evenement dan in de voorgaande jaren.
Hehequote:Op dinsdag 24 mei 2022 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En een beetje van @:Meke omdat die het ontdekte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |