Dat kan, maar Feyenoord bakt er vanavond wel erg weinig van. Dan is zelfs een matig Roma beter.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart wel dat ze met Vitesse veel moeite hadden
Spoilerstags is bij voetbal weinig zinvolquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:35 schreef molloot200 het volgende:
Ah iedereen hier volgt voetbal? Fijn dat ik door nog geen één seconde van de wedstrijd gezien te hebben, te weten wat de stand is
Ze hebben de fonteinen binnengezetquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Is er al gereld daar door Feyenoord supporters?
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:39 schreef molloot200 het volgende:
Maar even voor deze voetbal n00b, Conference League is toch die nieuwe derde wedstrijdklasse in het leven geroepen nog onder Europa en Champions League?
Yep. Beetje terug naar vroegah, toen had je ook Europacup 1,Europacup 2 en UEFA cupquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:39 schreef molloot200 het volgende:
Maar even voor deze voetbal n00b, Conference League is toch die nieuwe derde wedstrijdklasse in het leven geroepen nog onder Europa en Champions League?
Al deze intervalact er ook maar isquote:Op woensdag 25 mei 2022 21:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Dan krijgen we waarschijnlijk heel toffe intervalacts ook.
Ja, ik zou dan denken aan bijvoorbeeld semi 1 Oekraïense intervalacts, semi 2 Engelse intervalacts en in de finale een combinatie. Of zoiets.quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Al deze intervalact er ook maar is
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |