Het bekende schaar dilemmaquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:01 schreef Meridiaan het volgende:
Net Usagi’s post gemist![]()
Ik heb een chromecast gehaald, maar het zit in zo’n doosje dat niet te openen is zonder het te scheuren
Ik ben benieuwd of ze het dan al voor elkaar krijgen om twee abonnementen tegelijkertijd te hebben. Een tweede kaart is nog wel mogelijk, maar een tweede pinpas is weer wat anders.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je straks met je bankpas, creditcard, smartphone of een geschikte smartwatch in- en uit gaat checken
1 via pinpas de andere via je telefoon.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze het dan al voor elkaar krijgen om twee abonnementen tegelijkertijd te hebben. Een tweede kaart is nog wel mogelijk, maar een tweede pinpas is weer wat anders.
Sterktequote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laatste tijd elke week langs geweest, ze ging zo snel achteruit.
Nu is ze er niet meer.
Ik vond het juist heeerlijk dat je niet altijd het sluimerende gevoel hebt dat je nog iets moet doen toen ik niet meer studeerdequote:Op woensdag 25 mei 2022 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van de vele vrije tijd die je nu hebt, dat gaat heel lang duren voordat je die weer terug hebt.
Oja dit dusquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:41 schreef Em31 het volgende:
Vind de vrije tijd nu veel lekkerder, tijdens je studie ligt er altijd wel wat op je te wachten. Nu is vrij (meestal) ook echt vrij.
Plus dat je er vaak ook nog gewond van raaktquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het bekende schaar dilemma
Verpakking van de schaar is niet te openen zonder schaar
Omdat ik Ajacieden ook gun dat ze bij een verlies in een fontein kunnen springenquote:
Dat zijn vaak goede pakkettenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst een TGTG Box ophalen bij de Lidl. Als Mathieu had gewonnen, had dit niet gekund, maar nu kan ik gewoon eten wat ik wil
Ben benieuwd wat erin zit.
Ja, als ik het topic op FOK! mag geloven, kan ik er wel wat moois van maken. Ik ben alleen allergisch voor een bepaald soort groente, dus wellicht is het slim als ik meteen om 13.00 uur klaarsta, zodat ik kan vragen om het pakket zonder die groente (als dat mogelijk is).quote:
Er stonden 5 pakketten op en binnen 1 minuut waren ze uitverkochtquote:
Ajax heeft de titel al. Dus die fans hebben niks te willenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Omdat ik Ajacieden ook gun dat ze bij een verlies in een fontein kunnen springen
Als een verlies van Feyenoord kan bijdragen aan een beter Tirana dan ben ik voor.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Omdat ik Ajacieden ook gun dat ze bij een verlies in een fontein kunnen springen
Hey, een mede scriptiestrijder! Hier ook. Feedback verwerken en dan eindversie inleveren. Heb twee supervisors, dus soms interessant qua meningsverschillen. Ik kies dan vooral mijn eigen pad lol.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niet dat ik atm veel vrije tijd heb nu ik druk aan m'n scriptie ben.
Over m'n scriptie gesproken, mijn pauze is inmiddels wel voorbij. Ik ga weer aan de slag
Lijkt me wel verstandig om gelijk om 13u te gaanquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, als ik het topic op FOK! mag geloven, kan ik er wel wat moois van maken. Ik ben alleen allergisch voor een bepaald soort groente, dus wellicht is het slim als ik meteen om 13.00 uur klaarsta, zodat ik kan vragen om het pakket zonder die groente (als dat mogelijk is).
[..]
Er stonden 5 pakketten op en binnen 1 minuut waren ze uitverkochtHet gaat snel.
Jij ook veel succes dan!quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:01 schreef Veravision het volgende:
[..]
Hey, een mede scriptiestrijder! Hier ook. Feedback verwerken en dan eindversie inleveren. Heb twee supervisors, dus soms interessant qua meningsverschillen. Ik kies dan vooral mijn eigen pad lol.
Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |