Ook vrijdag vrijgenomen?quote:
Van mij mag het, maar waarom eigenlijk? Eigenlijk gebeurt het maar bijzonder weinig dat ik hoop dat een Nederlands team verliest, als ze tegen een buitenlandse tegenstander spelen. Mocht Feyenoord vanavond verliezen, dan vind ik het wel ok, want dan hebben de Feyenoordfans geen grote mond, maar toch gun ik ze een mooi succes!quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik stiekem hoop dat ze verliezen?
Zo ja, dat je er gewoon jaren op moest wachtenquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:16 schreef Redefine het volgende:
Naast twee etappezeges nu ook al de vijfde tweede plek van een Nederlander (waarbij er eentje achter een Nederlander was). En ook nog eens twee derde plaatsen. Het is weleens anders geweest in een grote ronde
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo ja, dat je er gewoon jaren op moest wachtennu is het bijna gewoon
Het gaat eigenlijk al jaren heel goed met de Nederlanders in grote rondes. We hebben nu alleen weer wat meer rittenkapers, nadat we heel lang meer klassementsrenners hadden... maar die zijn nu niet goed genoeg meer. Er zit volgens mij ook niet echt een rondetalent aan te komen. Die Arensman misschien, maar die lijkt me toch wel vrij lang voor een klimmer.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:16 schreef Redefine het volgende:
Naast twee etappezeges nu ook al de vijfde tweede plek van een Nederlander (waarbij er eentje achter een Nederlander was). En ook nog eens twee derde plaatsen. Het is weleens anders geweest in een grote ronde
Klopt dat het al wat langer goed gaat in de grote rondes. Maar zoals ze nu rijden is vrij uitzonderlijk. Al komt dat deels ook wel doordat de meeste renners die het kunnen niet hoeven te rijden voor een kopman.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk al jaren heel goed met de Nederlanders in grote rondes. We hebben nu alleen weer wat meer rittenkapers, nadat we heel lang meer klassementsrenners hadden... maar die zijn nu niet goed genoeg meer. Er zit volgens mij ook niet echt een rondetalent aan te komen. Die Arensman misschien, maar die lijkt me toch wel vrij lang voor een klimmer.
Dat is dan ook het leuke aan de Giro, je ontdekt er toch sneller de ronderenners van morgen. Het is ook allemaal minder gecontroleerd dan de Tour.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:16 schreef Redefine het volgende:
Dat zeker ja. Zo'n prachtige rit als die naar Turijn zul je niet zo snel in de Tour zien.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is dan ook het leuke aan de Giro, je ontdekt er toch sneller de ronderenners van morgen. Het is ook allemaal minder gecontroleerd dan de Tour.
Dat is ook een beetje omdat het belang minder groot is, en het niveau iets minder hoog. Zet Pogacar in deze Giro en er is geen reet meer aanquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is dan ook het leuke aan de Giro, je ontdekt er toch sneller de ronderenners van morgen. Het is ook allemaal minder gecontroleerd dan de Tour.
Wat stom.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:39 schreef Redefine het volgende:
Ik wilde bij Arriva een abonnement afsluiten voor de bus en daarvoor mijn huidige OV chipkaart gebruiken.Daar heb ik een NS Flex abonnement op staan. Blijkt dat je niet op dezelfde kaart twee abonnementen van verschillende aanbieders kunt gebruikenDus maar een nieuwe OV-chipkaart aangevraagd waar ik het bus abonnement op ga zetten.
Ja. Anno 2022 verwacht je toch wel dat zoiets eenvoudigs moet kunnen.quote:
Maar de OV chipkaart gaat er toch uit?quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Anno 2022 verwacht je toch wel dat zoiets eenvoudigs moet kunnen.
Eind volgend jaar.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar de OV chipkaart gaat er toch uit?
Oh dan pas....quote:
De bedoeling is dat je straks met je bankpas, creditcard, smartphone of een geschikte smartwatch in- en uit gaat checkenquote:Op woensdag 25 mei 2022 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat die kaart er uit?quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Gaat die kaart er uit?
Wat komt er dan voor in de plaats?
Dat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je straks met je bankpas, creditcard, smartphone of een geschikte smartwatch in- en uit gaat checken
Wat usagi zegt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Gaat die kaart er uit?
Wat komt er dan voor in de plaats?
Het bekende schaar dilemmaquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:01 schreef Meridiaan het volgende:
Net Usagi’s post gemist![]()
Ik heb een chromecast gehaald, maar het zit in zo’n doosje dat niet te openen is zonder het te scheuren
Ik ben benieuwd of ze het dan al voor elkaar krijgen om twee abonnementen tegelijkertijd te hebben. Een tweede kaart is nog wel mogelijk, maar een tweede pinpas is weer wat anders.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je straks met je bankpas, creditcard, smartphone of een geschikte smartwatch in- en uit gaat checken
1 via pinpas de andere via je telefoon.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze het dan al voor elkaar krijgen om twee abonnementen tegelijkertijd te hebben. Een tweede kaart is nog wel mogelijk, maar een tweede pinpas is weer wat anders.
Sterktequote:Op woensdag 25 mei 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laatste tijd elke week langs geweest, ze ging zo snel achteruit.
Nu is ze er niet meer.
Ik vond het juist heeerlijk dat je niet altijd het sluimerende gevoel hebt dat je nog iets moet doen toen ik niet meer studeerdequote:Op woensdag 25 mei 2022 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van de vele vrije tijd die je nu hebt, dat gaat heel lang duren voordat je die weer terug hebt.
Oja dit dusquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:41 schreef Em31 het volgende:
Vind de vrije tijd nu veel lekkerder, tijdens je studie ligt er altijd wel wat op je te wachten. Nu is vrij (meestal) ook echt vrij.
Plus dat je er vaak ook nog gewond van raaktquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het bekende schaar dilemma
Verpakking van de schaar is niet te openen zonder schaar
Omdat ik Ajacieden ook gun dat ze bij een verlies in een fontein kunnen springenquote:
Dat zijn vaak goede pakkettenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst een TGTG Box ophalen bij de Lidl. Als Mathieu had gewonnen, had dit niet gekund, maar nu kan ik gewoon eten wat ik wil
Ben benieuwd wat erin zit.
Ja, als ik het topic op FOK! mag geloven, kan ik er wel wat moois van maken. Ik ben alleen allergisch voor een bepaald soort groente, dus wellicht is het slim als ik meteen om 13.00 uur klaarsta, zodat ik kan vragen om het pakket zonder die groente (als dat mogelijk is).quote:
Er stonden 5 pakketten op en binnen 1 minuut waren ze uitverkochtquote:
Ajax heeft de titel al. Dus die fans hebben niks te willenquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Omdat ik Ajacieden ook gun dat ze bij een verlies in een fontein kunnen springen
Als een verlies van Feyenoord kan bijdragen aan een beter Tirana dan ben ik voor.quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Omdat ik Ajacieden ook gun dat ze bij een verlies in een fontein kunnen springen
Hey, een mede scriptiestrijder! Hier ook. Feedback verwerken en dan eindversie inleveren. Heb twee supervisors, dus soms interessant qua meningsverschillen. Ik kies dan vooral mijn eigen pad lol.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niet dat ik atm veel vrije tijd heb nu ik druk aan m'n scriptie ben.
Over m'n scriptie gesproken, mijn pauze is inmiddels wel voorbij. Ik ga weer aan de slag
Lijkt me wel verstandig om gelijk om 13u te gaanquote:Op woensdag 25 mei 2022 19:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, als ik het topic op FOK! mag geloven, kan ik er wel wat moois van maken. Ik ben alleen allergisch voor een bepaald soort groente, dus wellicht is het slim als ik meteen om 13.00 uur klaarsta, zodat ik kan vragen om het pakket zonder die groente (als dat mogelijk is).
[..]
Er stonden 5 pakketten op en binnen 1 minuut waren ze uitverkochtHet gaat snel.
Jij ook veel succes dan!quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:01 schreef Veravision het volgende:
[..]
Hey, een mede scriptiestrijder! Hier ook. Feedback verwerken en dan eindversie inleveren. Heb twee supervisors, dus soms interessant qua meningsverschillen. Ik kies dan vooral mijn eigen pad lol.
Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |