Ja, ik vond de staging van S10 ook niet zo veel aan eerlijk gezegd. Qua licht had het wel iets mooier kunnen zijn bij Duncan denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De staging was wel beter dan die van S10...
One more night uit 2003 ging ook wel lekker toch?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ook wel zin in een uptempo, laatste keer dat we dat stuurden was… *checkt*…. Sieneke?
Laatste keer dat we in de finale stonden met een echt uptempo nummer was in 2000 volgens mij.
Vind het overigens wel een groter risico om uptempo te sturen dan Nederlandstalig, van de selectiecommissie heb ik toch wel het idee dat ze niet heel goed weten wat daarin wel of niet werkt.
Ik vind vooral dat je die bal al naar beneden ziet komen voor de bridge zeg maar echt héél slecht van het camerawerk. Snap niet dat dat shot het heeft gehaaldquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:26 schreef Em31 het volgende:
Duncan had wel nog zo'n winnaars momentje met dit
[ afbeelding ]
(dat draadje aan die bal)
maar het had allemaal sowieso beter gekund. Zoals elk jaar, volgend jaar gewoon maar geen verwachtingen meer hebben.
Waardoor de klap op de piano niet te zien wasquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:27 schreef Meridiaan het volgende:
Dat draadje aan de bal vind ik nog net minder storen dan die spot linksonder.
Ja precies, bij Duncan zaten er wel een paar beklijvende shots in. Bij S10 wat mij betreft eigenlijk niet, je bent het al vergeten 3 seconden nadat het is afgelopen. En dat bleek ook, gezien de televotequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:26 schreef Em31 het volgende:
Duncan had wel nog zo'n winnaars momentje met dit
[ afbeelding ]
(dat draadje aan die bal)
maar het had allemaal sowieso beter gekund. Zoals elk jaar, volgend jaar gewoon maar geen verwachtingen meer hebben.
Ja, die vind ik meer midtempo eigenlijk. Maar misschien ben ik wel in de war met One good reason, ik haal die twee vaak door elkaar en laatstgenoemde is een tikkie langzamer).quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
One more night uit 2003 ging ook wel lekker toch?
Van die twee zou ik juist One good reason meer midtempo noemen en One more night meer uptempoquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, die vind ik meer midtempo eigenlijk. Maar misschien ben ik wel in de war met One good reason, ik haal die twee vaak door elkaar en laatstgenoemde is een tikkie langzamer).
Dat hij er wideshots in had gedaan omdat het 'Songfestivallerig' is werd ik ook niet heel blij vanquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja precies, bij Duncan zaten er wel een paar beklijvende shots in. Bij S10 wat mij betreft eigenlijk niet, je bent het al vergeten 3 seconden nadat het is afgelopen. En dat bleek ook, gezien de televote![]()
Het is in elk geval niet zo dat we nu per se die Marnix Kaart terug moeten hebben volgend jaar. Of wie dan ook uit dit team.
Je weet dat het gaat gebeuren, maar toch is er blijkbaar niets aan te doen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:31 schreef blackswangreen het volgende:
Het is wel echt een typische Mourinho-wedstrijd heJe doet leuk mee, misschien ben je zelfs wel beter, maar je verliest wel.
One more nightquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Van die twee zou ik juist One good reason meer midtempo noemen en One more night meer uptempo
Hier was ik oprecht boos op in het finale optredenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Waardoor de klap op de piano niet te zien was
Maar ook niet terug naar Pannecoucke en daar ben ik meer bang voorquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja precies, bij Duncan zaten er wel een paar beklijvende shots in. Bij S10 wat mij betreft eigenlijk niet, je bent het al vergeten 3 seconden nadat het is afgelopen. En dat bleek ook, gezien de televote![]()
Het is in elk geval niet zo dat we nu per se die Marnix Kaart terug moeten hebben volgend jaar. Of wie dan ook uit dit team.
Wacht gaat dit over de staging van Duncan of Stien?quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat hij er wideshots in had gedaan omdat het 'Songfestivallerig' is werd ik ook niet heel blij van![]()
S10, dat zei Marnix Kaart bij Boulevard.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wacht gaat dit over de staging van Duncan of Stien?
Dat denk ik niet, waarom zouden ze dat doen. Ik stel voor dat ze het creatieve team van Matthijs Gaat Door inhurenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ook niet terug naar Pannecoucke en daar ben ik meer bang voor
Ah, dat heb ik helemaal niet meegekregen. Jezus, dat "Songfestivallerig", wat een stomme opmerking. Had het klein gehoudenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
S10, dat zei Marnix Kaart bij Boulevard.
Nou ja, omdat ze buiten 2022 en 2017 om altijd voor Hans zijn gegaan. Het lijkt dan meer als een eenmalige uitzondering op de regel, dus ik zie ze zo voor 2023 weer teruggaan naar Hans. "Zijn" staging heeft ons toch een tweede plek opgeleverd in 2014 en uiteindelijk ook een winst in 2019, dus waarom nietquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, waarom zouden ze dat doen. Ik stel voor dat ze het creatieve team van Matthijs Gaat Door inhuren
Ze zijn een beetje vastgeroestquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, omdat ze buiten 2022 en 2017 om altijd voor Hans zijn gegaan. Het lijkt dan meer als een eenmalige uitzondering op de regel, dus ik zie ze zo voor 2023 weer teruggaan naar Hans. "Zijn" staging heeft ons toch een tweede plek opgeleverd in 2014 en uiteindelijk ook een winst in 2019, dus waarom niet
Maar ik hoop dat Lars Lourenco inmiddels beter weetDat we net een nieuwe HoD hebben kan misschien wel schelen in dit soort dingen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |