Niet zoveel als in het studentenleven.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vrije tijd bestaat niet in het werkende leven?
Succes verder.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niet dat ik atm veel vrije tijd heb nu ik druk aan m'n scriptie ben.
Over m'n scriptie gesproken, mijn pauze is inmiddels wel voorbij. Ik ga weer aan de slag
Er waren toch echt heel wat momenten in m'n studietijd dat ik het drukker had dan nu ik werk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet zoveel als in het studentenleven.
ik heb nooit 36,5 of meer uren aan mijn studie gezeten per week.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er waren toch echt heel wat momenten in m'n studietijd dat ik het drukker had dan nu ik werk.
Zo veel werk ik dan ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb nooit 36,5 of meer uren aan mijn studie gezeten per week.
Goede tip van onze financiële manquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Snel uitgeven voordat het op is!!
21 uur. Maar de voorbeschouwing begon al om 12 uur.quote:
Klinkt als 9 uren kijken naar een cringe voorbeschouwingquote:Op woensdag 25 mei 2022 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
21 uur. Maar de voorbeschouwing begon al om 12 uur.
Ja, dat verwacht ik ook.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klinkt als 9 uren kijken naar een cringe voorbeschouwing
Zeker. Bovendien als je in loondienst gaat leer je ook nog veel nieuws hoor. Maar je daar maar geen zorgen over. Wellicht heeft je toekomstige werkgever misschien ook nog wel eens opleidingstrajecten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog een jaar voordat ik voor het allereerst vakantiegeld krijg
Leven gaat zo snel en ik weet nu al niet meer of ik er goed aan doe niet door te studerenAl scheelt dat persoonlijk ook wel een deel stress.
Ik vind het anders vooral. Als student had je minder afgebakende werkdagen. Sommige studies of perioden zijn toch wel stressvol.quote:Op woensdag 25 mei 2022 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van de vele vrije tijd die je nu hebt, dat gaat heel lang duren voordat je die weer terug hebt.
Dittequote:Op woensdag 25 mei 2022 14:41 schreef Em31 het volgende:
Vind de vrije tijd nu veel lekkerder, tijdens je studie ligt er altijd wel wat op je te wachten. Nu is vrij (meestal) ook echt vrij.
Doe het niet!quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:42 schreef Guanabana het volgende:
Heb rijschool benaderd voor rijlessen, it happened![]()
![]()
@:Strani
Zo zie ik het ook. Ik had zeker geen hekel aan studeren en aan mijn studententijd. Maar toen was je eigenlijk nooit echt klaar. Nu ben ik gewoon echt vrij zodra ik mijn laptop dichtklapquote:Op woensdag 25 mei 2022 14:41 schreef Em31 het volgende:
Vind de vrije tijd nu veel lekkerder, tijdens je studie ligt er altijd wel wat op je te wachten. Nu is vrij (meestal) ook echt vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |