abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204566295
quote:
Ophef om Johan Derksen: ‘Bekent hij nu verkrachting?’

Johan Derksen ligt zwaar onder vuur. Dat is zeker niet de eerste keer, maar deze keer heeft de presentator het wel erg bont gemaakt. Onder meer kijkers van Vandaag Inside trekken naar social media met een verbaasde vraag: bekende de presentator tijdens de talkshow gisteren nou dat hij seksueel misbruik op zijn kerfstok heeft?

Het gesprek ging, natuurlijk, over Johnny de Mol. Zijn ex Shima Kaes beschuldigt hem van mishandeling en nu is daar een andere beschuldiging van ‘ongepast’ gedrag bijgekomen. Een anonieme vrouw heeft gezegd dat zij een paar jaar geleden door De Mol is gedrogeerd met GHB en daarna door hem seksueel is misbruikt. De presentator ontkent dat met klem, maar zag zich wel genoodzaakt om zijn werkzaamheden, alhoewel tijdelijk, neer te leggen.

Bij Vandaag Inside is de hele situatie het gesprek van de dag. Derksen zei al dat hij de zaak ‘heel erg vindt stinken’. Toen het eenmaal over de nieuwe beschuldiging ging, maakte Derksen ook nog een misplaatste grap: „Er wordt gezegd dat hij iemand heeft gedrogeerd, met GHB geloof ik, wat Bill Cosby ook succesvol gebruikte. Ik zou wel zo’n flesje mee naar huis willen, maar dat terzijde.” Wilfred Genee kan er niet om lachen en kijkt met een emotieloos gezicht naar Derksen. „Jij vindt het geen leuke grap?”, vraagt hij hem dan. Genee: „Ik hoef toch niet al jouw grappen leuk te vinden?” En vanaf daar gaat het allemaal bergafwaarts.

Johan Derksen in Vandaag Inside over kaars
„Johnny heeft wild geleefd, maar we hebben allemaal onze tijden gehad”, zegt Genee over mogelijke ‘jeugdzondes’ van de HLF8-presentator, zoals de Vandaag Inside-heren het graag noemen. „Wil je niet generaliseren? Ik wil hier graag buiten blijven”, zegt Derksen nog. En dan komt het eruit: „Als ik daar aan terugdenk, Wilfred, je schaamt je kapot. Heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.”

Dan begint Johan Derksen een verhaal over zijn jongere jaren, toen hij met de keeper van Veendam op stap was, met „twee juffrouwen”. In de studio klinkt hard gelach en René van der Gijp vraagt: „Wanneer was dat, 1936?” Derksen kijkt ietwat verontwaardigd, maar gaat verder met zijn verhaal. „We zijn op stap, dronken, en we gaan mee naar die woning. En die juffrouwen zijn zo dronken, die kotsen ons helemaal onder. We zijn weggegaan en die juffrouw lag bewusteloos op een bank, en er stond zo’n grote kaars, die hebben we erin gestopt en zijn we weggegaan.” Van der Gijp en tafelgast Steven Brunswijk barsten in lachen uit. Eerstgenoemde wil ook nog weten of ze de kaars ‘aan hebben gedaan’.

Derksen: „Daar zou je nu gevangenisstraf voor krijgen.” Ook meldde hij nog dat hij er niet trots op is, „maar dat soort dingen gebeuren als je jong bent”. Volgens de presentator hebben we namelijk allemaal „onze jeugdzondes”. „Nu ook, met dit soort beschuldigingen (richting De Mol, red.), het gaat wel erg ver terug. Het is een groot verschil of je 73 bent of 22, hé?”

En ook in de studio blijven de grappen komen. Van der Gijp: „Ze heeft nog geluk gehad, hé. Voor hetzelfde geld stond er een honkbalknuppel in de hoek.” Brunswijk wil op zijn beurt weten hoe groot de kaars was. „Dat was een flinke kaars”, aldus Derksen. „Een officier van justitie zou dit, technisch gezien, als verkrachting kunnen uitleggen.”

Kijkers verontwaardigd

Alhoewel er in de studio van Vandaag Inside maar wat lollig over wordt gedaan, zijn kijkers het daar niet mee eens. Sterker nog: ze zijn verontwaardigd en trekken naar social media om hun verbazing te uiten. Zo tweet één kijker een aantal keer „Johan Derksen heeft iemand verkracht”, met een stuk uit een artikel erbij.

Een ander verwijst naar de opmerking dat iedereen ‘jeugdzondes’ heeft: „Nee Johan, ik stak nooit een kaars in een bewusteloze man zijn aars.”

https://www.metronieuws.n(...)hij-nu-verkrachting/

twitter

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 23:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik stopte ooit stiekem een vinger in de kont van een vrouw na het seksen
Mocht ook niet van haar, toen ben ik maar gaan fappen
Ook op dit forum zijn viezerikken actief!!!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204566300
Het is je vergeven ts
pi_204566302
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:36 schreef capricia het volgende: [..] Is met die oud medewerkers uit nazi-kampen ook zo. Worden gewoon aangeklaagd al zijn ze nu in de 90.
Dat is inderdaad een goede vergelijking. Massavernietiging/genocide tegenover een lichtekooi die misschien een kaars in haar grot heeft gehad.
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 16:56:26 #4
35723 crew  GGMM
pi_204566305
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Welk deel van deze zin snap je niet?
[..]

In dit geval is dat natuurlijk onzin.

quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vraag me dan wel af waarvoor er excuses gemaakt moeten worden vanavond.
Dat mens wilde gisteren nadat Johan het verhaal had rechtgezet alsnog excuses

Tegenwoordig wil iedereen excuses :O
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204566309
Johan moet gewoon lekker stoppen en absoluut geen excuses aanbieden.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 16:56:42 #6
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_204566311
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh dan is iets wat verteld wordt wel per definitie een feit
Dat hij een mogelijk strafbaar feit heeft opgebiecht is in ieder geval een feit. Of de uiting zelf feitelijk is dat kan al dan niet worden uitgewezen door grondig onderzoek. (misschien heeft er iemand bewijs)
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vraag me dan wel af waarvoor er excuses gemaakt moeten worden vanavond.
Voor het grapjes maken denk ik.

Daar is ook de hele ophef grotendeels ook door ontstaan.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_204566313
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Echt? Volgens mij accepteert het OM een bekentenis toch echt als een weergave van de feiten.
Maar er bestaat ook nog zoiets als een onjuiste weergave van feiten.
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 16:57:14 #8
35723 crew  GGMM
pi_204566315
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat hij een mogelijk strafbaar feit heeft opgebiecht is in ieder geval een feit. Of de uiting zelf feitelijk is dat kan al dan niet worden uitgewezen door grondig onderzoek. (misschien heeft er iemand bewijs)
[..]

Dat het eventueel mogelijk is, is een feit ja.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204566320
Topics gaan hard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 16:57:46 #10
35723 crew  GGMM
pi_204566324
quote:

Dat deed Gijp of die neger toch alleen?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204566325
Al 8 topiques volgekliederd over dit non-issue.
Ga het niet allemaal lezen maar ben wel benieuwd hoe men dat voor elkaar krijgt.
Wat is er allemaal gezegd, samenvatting iemand?
pindazakje
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 april 2022 @ 16:58:42 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204566332
Ik wil bij deze ook even mijn excuses maken. Het kan zijn dat ik iemand op dit forum wel eens een kuthoer heb genoemd en dat is natuurlijk een belediging voor het eervolle beroep van hoer.

Dank.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 16:58:56 #13
236264 crew  capricia
pi_204566334
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:56 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een goede vergelijking. Massavernietiging/genocide tegenover een lichtekooi die misschien een kaars in haar grot heeft gehad.
Dat 50 jaar geleden an sich geen excuses zijn.

Overigens weet jij helemaal niet of zij een lichtekooi was. Vind het wel weer veelzeggend dat je een vrouw die bewusteloos is zo noemt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204566335
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:56 schreef Gehrman het volgende:
Johan moet gewoon lekker stoppen en absoluut geen excuses aanbieden.
Hij moet niet stoppen en ook geen excuses aanbieden. Zoals hij zelf al zei, aan wie dan? Dat is net zi’n lege huls als excuses aanbieden voor het slavernij verleden. Enkel show.
pi_204566336
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:50 schreef Bananenpap het volgende:

[..]
Waarom haal je nou het deel van mijn reactie weg waarin ik schrijf dat het vrijwel onmogelijk is om zo'n kaars in iemand te stoppen? Is dat omdat je dan de woorden slachtoffer, rechter en uitspraak niet kan gebruiken? :')
Omdat ik daar geen antwoord op heb / is al vaak genoeg genoemd in dit topic.
Ook vind ik het overtrokken om iedereen maar een podium te geven die er iets over wil zeggen, maar geen feiten kunnen uitdragen.
Daarom slachtoffer uithoren, uitspraken naast elkaar leggen, feiten boven tafel krijgen en, mocht dat nodig zijn, een rechter laten beslissen over het lot van de eventuele dader in de gebeurtenis.
Zodat dit strijdtoneel achter ons gelaten kan worden en Derksen weer gewoon fantastische tv kan maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google is your friend, abuse your friends
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 16:59:23 #16
35723 crew  GGMM
pi_204566337
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Ga het niet allemaal lezen maar ben wel benieuwd hoe men dat voor elkaar krijgt.
Er is een woedende menigte op internet en daarom gaat het OM nu geld weggooien om een zaak die allang verjaard is te onderzoeken.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204566339
Het OM als een allochtoon iemand verkracht :O
Het OM als Johan Derksen 50 jaar geleden niemand heeft verkracht :9~
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 16:59:42 #18
35723 crew  GGMM
pi_204566340
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:58 schreef Kreator het volgende:
Ik wil bij deze ook even mijn excuses maken. Het kan zijn dat ik iemand op dit forum wel eens een kuthoer heb genoemd en dat is natuurlijk een belediging voor het eervolle beroep van hoer.

Dank.
Jij hebt mij ook wel eens beledigd

Excuses geaccepteerd.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 april 2022 @ 16:59:45 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204566342
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Het ging 7 topics over je moeder, daar raakt men niet over uitgepraat.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 17:00:09 #20
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_204566350
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:57 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat deed Gijp of die neger toch alleen?
Laten we dan zeggen: er lacherig om doen. Waar hij trouwens ook niet mee begon, dat was ook Gijp.

Ik ga maar weer eens
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_204566354
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Overigens weet jij helemaal niet of zij een lichtekooi was. Vind het wel weer veelzeggend dat je een vrouw die bewusteloos is zo noemt.
Ach komop. Als het hele verhaal klopt dan mag je zo’n promiscue type die niet voor zichzelf in staat best zo noemen toch. En als het per ongeluk was dan is het ook direct een goede les om jezelf niet vewusteloos te zuipen.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 17:00:43 #22
236264 crew  capricia
pi_204566359
quote:

[..]
[..]

^O^
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204566360
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:59 schreef GGMM het volgende:

[..]
Er is een woedende menigte op internet en daarom gaat het OM nu geld weggooien om een zaak die allang verjaard is te onderzoeken.
Van onze belastingcenten? Onze spaartaks die we nog terug moeten krijgen? ;(
pindazakje
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 17:00:55 #24
35723 crew  GGMM
pi_204566362
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Laten we dan zeggen: er lacherig om doen. Waar hij trouwens ook niet mee begon, dat was ook Gijp.

Ik ga maar weer eens
Maak er een mooie dag van :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204566365
Derksen die zijn excuses gaat aanbieden, het wordt steeds ongeloofwaardiger allemaal :') Maar goed, hij zal anders geen baan meer hebben. Slappe hap die vent.
pi_204566370
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Van onze belastingcenten? Onze spaartaks die we nog terug moeten krijgen? ;(
Daarvoor heb je meer dan 20.000 euro spaargeld nodig... en zelfs daarna dan moet je tonnen bezitten wil dat om meer dan een paar tientjes gaan.
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 april 2022 @ 17:01:51 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204566375
quote:

Overigens weet jij helemaal niet of Johan een kaars van 2 meter hoog in haar vagina heeft gestopt. Vind het wel weer veelzeggend dat je het voor deze dronken hoer opneemt.
pi_204566381
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik ga maar weer eens
Ajuus
pi_204566383
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Derksen die zijn excuses gaat aanbieden, het wordt steeds ongeloofwaardiger allemaal :') Maar goed, hij zal anders geen baan meer hebben. Slappe hap die vent.
Als ze hem hierom ontslaan is het programma ook gelijk klaar. En ik ga er vanuit dat het programma genoeg geld in het laadje brengt.
pi_204566387
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:55 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Het was dus geen verkrachting, 50 jaar geleden toen iedereen dronken was en er een grapje werd gemaakt met een kaars.

Gelukkig is het 2022 en flipt iedereen de pan uit. Lang leve de cancelcultuur.
Ok als je bedoelt dat veel mensen tegenwoordig ellenlange tenen hebben. Eens en ik ben zelf ook schuldig.

Maar Johan of het programma is natuurlijk niet gecancelled. Ze zijn er na al die jaren en ophefzaak nr 23 nog steeds. Discriminatie, anti homoseksuele opmerkingen, seksistisch, de ene (persoonlijke) belediging na de ander en noem maar op. Alles is overleefd.

Dus de claim dat hier spraken is van de cancelcultuur snijdt mijns inziens geen hout
pi_204566393
Mijn vriend Rob de Wijk bepleit vandaag in zijn podcast dat het westen maar eens aan deëscaleren moet gaan denken want de retoriek van Austin is heul gevaarlijk.

Volgens mij dreigt die Austin niet dagelijks met kernwapens.
zie email 27 oktober
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 17:03:19 #32
236264 crew  capricia
pi_204566395
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:59 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Hij moet niet stoppen en ook geen excuses aanbieden. Zoals hij zelf al zei, aan wie dan? Dat is net zi’n lege huls als excuses aanbieden voor het slavernij verleden. Enkel show.
En toch gaat Johan kennelijk sorry zeggen vanavond. Omdat zijn baas dat wil.
Gisteren zei Johan nog dit tegen de krant:
"Ik trek er geen woord van terug, ik bied ook mijn excuses niet aan".

Wees geen Johan. oO<
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204566397
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:01 schreef Kreator het volgende:

[..]
Overigens weet jij helemaal niet of Johan een kaars van 2 meter hoog in haar vagina heeft gestopt. Vind het wel weer veelzeggend dat je het voor deze dronken hoer opneemt.
Een 'dronken hoer' heeft ook rechten.
pi_204566398
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:02 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Ok als je bedoelt dat veel mensen tegenwoordig ellenlange tenen hebben. Eens en ik ben zelf ook schuldig.

Maar Johan of het programma is natuurlijk niet gecancelled. Ze zijn er na al die jaren en ophefzaak nr 23 nog steeds. Discriminatie, anti homoseksuele opmerkingen, seksistisch, de ene (persoonlijke) belediging na de ander en noem maar op. Alles is overleefd.

Dus de claim dat hier spraken is van de cancelcultuur snijdt mijns inziens geen hout
Die conclusie slaat nergens op.
pi_204566400
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:02 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Als ze hem hierom ontslaan is het programma ook gelijk klaar. En ik ga er vanuit dat het programma genoeg geld in het laadje brengt.
Waarom zou hij anders publiekelijk zijn excuus aanbieden terwijl hij eerder al meerdere malen heeft aangegeven dit niet te willen doen?
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 17:04:57 #36
236264 crew  capricia
pi_204566409
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:00 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Ach komop. Als het hele verhaal klopt dan mag je zo’n promiscue type die niet voor zichzelf in staat best zo noemen toch. En als het per ongeluk was dan is het ook direct een goede les om jezelf niet vewusteloos te zuipen.
Een goede les, ja? Dat ze wakker werd met een kaars in haar vagina? |:(
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204566413
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:06 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Neuh, jij vergist je telkens in de context. We zitten niet in een strafkamer. Er is geen overtuigend bewijs nodig om een mening te kunnen vormen.
Nee, lekker zelf bepalen of iemand zich schuldig maakt aan seksueel crimineel gedrag schiet op.
Dit, dus.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 17:05:30 #38
236264 crew  capricia
pi_204566416
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:03 schreef trein2000 het volgende:
Mijn vriend Rob de Wijk bepleit vandaag in zijn podcast dat het westen maar eens aan deëscaleren moet gaan denken want de retoriek van Austin is heul gevaarlijk.

Verkeerd topic
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204566417
quote:

Oei
pi_204566418
quote:

Ben je wel in het goede topic?
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 17:05:47 #41
35723 crew  GGMM
pi_204566420
quote:

Ook dat nog
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204566426
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Een goede les, ja? Dat ze wakker werd met een kaars in haar vagina? |:(
Volgens het laatste eenzijdige verhaal werd ze wakker met een 1000-urenkaars tussen haar benen. Die kan er niet eens in.
Dit, dus.
pi_204566427
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:03 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Die conclusie slaat nergens op.
Okay!
pi_204566433
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Volgens het laatste eenzijdige verhaal werd ze wakker met een 1000-urenkaars tussen haar benen. Die kan er niet eens in.
Duidelijk nog nooit naar Siswet gekeken
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 april 2022 @ 17:06:44 #45
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204566434
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:03 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Een 'dronken hoer' heeft ook rechten.
Water is nat, plas nooit tegen de wind in, je moet je hond niet schoppen.

Allemaal mooi. Wat is je punt.
pi_204566435
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:02 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Ze proberen het, alleen zitten daar heren die dat van zich af laten glijden, gelukkig, en dat is de charme van het programma.
pi_204566440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Duidelijk nog nooit naar Siswet gekeken
Jij ook niet dan. Daar komt wel wat werk bij kijken.
pi_204566445
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:05 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ben je wel in het goede topic?
Nee.
zie email 27 oktober
  donderdag 28 april 2022 @ 17:07:48 #49
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204566446
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:56 schreef GGMM het volgende:

In dit geval is dat natuurlijk onzin.

Jij wil dat het onzin is, dat is niet hetzelfde.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 28 april 2022 @ 17:08:40 #50
Why is all the rum gone?
pi_204566454
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:57 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Maar er bestaat ook nog zoiets als een onjuiste weergave van feiten.
Ik zal het ook voor jou nog een keer herhalen.

quote:
Volgens mij accepteert het OM een bekentenis toch echt als een weergave van de feiten.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204566456
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:06 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Okay!
Adverteerders die weglopen, hordes moralistische jankerds die oproepen om het programma te stoppen, tafelgasten die niet meer willen komen. Dat is defacto cancelcultuur.
pi_204566457
@Regilio_ we gaan door inderdaad _O_
-nee-
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 17:09:05 #53
35723 crew  GGMM
pi_204566458
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jij wil dat het onzin is, dat is niet hetzelfde.
Mij kan het niet zoveel schelen eigenlijk.

Het is gewoon feitelijk onzin dat het OM met het verhaal van Johan iemand kan gaan veroordelen.

Jij zet een rare kronkel in om je gelijk te krijgen, maar je hebt dus geen gelijk.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204566461
Derksen en excuses maken, hier klopt iets niet.

Ome Sjon heeft dan vast gedreigd om die duizend urenkaars bij Derksen in te brengen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 april 2022 @ 17:10:05 #55
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204566468
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:09 schreef GGMM het volgende:
Jij zet een rare kronkel in om je gelijk te krijgen, maar je hebt dus geen gelijk.
Dit is fok! in 1 zin samengevat.
pi_204566470
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

In het filmpje waar Derksen de gebeurtenis vertelt, wordt er niet gesproken over 'hoeren' maar 'twee juffrouwen'.
Dus de term 'dronken hoer' wordt niet genoemd.
  donderdag 28 april 2022 @ 17:11:55 #57
Why is all the rum gone?
pi_204566480
quote:

Het is gewoon feitelijk onzin dat het OM met het verhaal van Johan iemand kan gaan veroordelen.

Jouw stelling was dat het gesproken woord geen feiten weergeeft. Het OM denkt daar anders over. The end.
pi_204566483
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik zal het ook voor jou nog een keer herhalen.
[..]

Volgens mij is het aan de rechtbank om een bekentenis te toetsen aan feiten en is een bekentenis opzichzelf geen feit.

Kan het mis hebben.
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 17:12:18 #59
35723 crew  GGMM
pi_204566484
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jouw stelling was dat het gesproken woord geen feiten weergeeft. Het OM denkt daar anders over. The end.
Dan zullen ze hem wel veroordelen nu, en niet opzoek gaan naar getuigen

Oh wacht

The end.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 28 april 2022 @ 17:12:50 #60
Why is all the rum gone?
pi_204566487
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat jij een ontzettende lul bent? Is slecht een gokje. Ik weet natuurlijk niet zeker wat zijn punt is.
pi_204566492
Heeft Arie Boomsma al opgeroepen tot een boycott?
  donderdag 28 april 2022 @ 17:14:54 #62
Why is all the rum gone?
pi_204566504
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:12 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oh wacht

The end.
Jij bent gewoon echt zo dom, he? :')
pi_204566506
quote:

[..]

Oh wacht

The end.
_O- _O- _O-
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 17:15:40 #64
35723 crew  GGMM
pi_204566510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jij bent gewoon echt zo dom, he? :')
Ach, de argumenten zijn op dus we gaan elkaar naampjes geven.

Fijne dag verder
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 april 2022 @ 17:15:41 #65
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204566511
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Dat jij een ontzettende lul bent?
Ik vind dit in het licht van de huidige gebeurtenissen in 2022 en dat het continu over peners gaat wel echt een beschamende belediging en ik ga ervanuit dat je gecancelled wordt op fok, tenzij je met een gemeend mea culpa komt vanavond.
pi_204566515
Vroeger hadden we een knokploeg, nu is er een cancelploeg op fok

(zijn allemaal gay)
-nee-
  donderdag 28 april 2022 @ 17:17:45 #67
Why is all the rum gone?
pi_204566523
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:15 schreef GGMM het volgende:

Ach, de argumenten zijn op dus we gaan elkaar naampjes geven.

Wacht, jij denkt werkelijk dat je argumenten hebt aangedragen in jouw reacties?

Interessant....

quote:

[..]

Oh wacht

The end.
Wijs even de argumenten aan in deze reactie? :')
pi_204566535
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Wacht, jij denkt werkelijk dat je argumenten hebt aangedragen in jouw reacties?

Interessant....
[..]
Wijs even de argumenten aan in deze reactie? :')
De getuigen.
Dit, dus.
  donderdag 28 april 2022 @ 17:19:32 #69
Why is all the rum gone?
pi_204566538
quote:
4s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:15 schreef Kreator het volgende:

Ik vind dit in het licht van de huidige gebeurtenissen in 2022 en dat het continu over peners gaat wel echt een beschamende belediging en ik ga ervanuit dat je gecancelled wordt op fok, tenzij je met een gemeend mea culpa komt vanavond.
Ik heb alleen maar een suggestie gedaan voor wat ik denk dat Metalfrost's punt was. Hoe is dat een belediging?
pi_204566541
quote:
6s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:17 schreef Marsenal het volgende:
Vroeger hadden we een knokploeg, nu is er een cancelploeg op fok

(zijn allemaal gay)
Ja dit dus, ze weten nog niet eens of er zand of lucht in een bal zit. Discussie is niet rullevant en maken bedeen van een mug een olifant terwijl hun grote heldin
Halina Reijn ook gewoon uit de provincie komt.
Hallo
  donderdag 28 april 2022 @ 17:20:27 #71
Why is all the rum gone?
pi_204566546
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:18 schreef Buitendam het volgende:

[..]
De getuigen.
Hoe zijn de getuigen relevant? Zijn stelling was dat het gesproken woord niet als feit wordt geaccepteerd.
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 17:22:55 #72
35723 crew  GGMM
pi_204566570
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Hoe zijn de getuigen relevant? Zijn stelling was dat het gesproken woord niet als feit wordt geaccepteerd.
Niet een feit is. Niet mijn woorden verdraaien aub :) Jij maakte ervan dat het door het OM wel geaccepteerd werd.

Dat was jouw kronkel om het gelijk te krijgen.

Maar dat is dus niet altijd zo. Zeker niet in dit specifieke geval, aangezien ze opzoek gaan naar getuigen. Iets wat ze overigens altijd zullen doen, niemand loopt het politiebureau binnen om iets te bekennen om vervolgens gelijk veroordeeld te worden. Zo werkt de wereld niet.

Maar dat weet jij stiekem best wel geloof ik.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 17:22:56 #73
5428 crew  miss_sly
pi_204566571
quote:

[..]
Mij kan het niet zoveel schelen eigenlijk.

Het OM veroordeelt sowieso niemand.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 17:23:38 #74
35723 crew  GGMM
pi_204566577
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het OM veroordeelt sowieso niemand.
Nee true
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204566589
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Hoe getuigen relevant zijn in een strafzaak? :D
Dit, dus.
  donderdag 28 april 2022 @ 17:27:39 #76
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204566634
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Dan is er ook geen reden tot excuses. Lijkt me.
Geen idee nog waar hij zich precies voor gaat excuseren. Misschien wordt dat wel de 3e versie van het verhaal?
  donderdag 28 april 2022 @ 17:28:35 #77
Why is all the rum gone?
pi_204566644
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:22 schreef GGMM het volgende:

Niet een feit is. Niet mijn woorden verdraaien aub :) Jij maakte ervan dat het door het OM wel geaccepteerd werd.

Dat was jouw kronkel om het gelijk te krijgen.
quote:
Een bekentenis van een feit dat wettelijk strafbaar is, met name van een misdaad, vormt een bewijs voor het begaan van een strafbaar feit.
quote:
Maar dat is dus niet altijd zo.
Wel, dus.

quote:
Zeker niet in dit specifieke geval, aangezien ze opzoek gaan naar getuigen. Iets wat ze overigens altijd zullen doen, niemand loopt het politiebureau binnen om iets te bekennen om vervolgens gelijk veroordeeld te worden. Zo werkt de wereld niet.
Wie ie hier nu woorden aan het verdraaien? Wijs even mijn reactie aan, waar ik zeg dat iemand veroordeeld wordt puur alleen op basis van een bekentenis.

quote:
Maar dat weet jij stiekem best wel geloof ik.
Wat ik weet is dat ik jou de hoek in hebt geluld en dat je blijft draaien om niet te hoeven toegeven dat ik gelijk heb. En dat weet jij stiekem best wel, geloof ik.
  donderdag 28 april 2022 @ 17:30:48 #78
500074 Rode_Wijn
pi_204566662
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
[..]
[..]
Wel, dus.
[..]
Wie ie hier nu woorden aan het verdraaien? Wijs even mijn reactie aan, waar ik zeg dat iemand veroordeeld wordt puur alleen op basis van een bekentenis.
[..]
Wat ik weet is dat ik jou de hoek in hebt geluld en dat je blijft draaien om niet te hoeven toegeven dat ik gelijk heb. En dat weet jij stiekem best wel, geloof ik.
Ben jij @EinarBoe?
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 17:31:02 #79
35723 crew  GGMM
pi_204566665
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:22 schreef GGMM het volgende:
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 28 april 2022 @ 17:31:14 #80
65846 Bocaj
47th President.
pi_204566666
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:57 schreef superniger het volgende:
Topics gaan hard.
Ja, het lijkt wel of woke-links-VOLT-D66 Nederland maar niet uitgepraat raakt... :')
Maarja, ze zitten zelf ook wel in de problemen met hun vunzige politieke partijen! :Y
pi_204566668
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
[..]
[..]
Wel, dus.
[..]
[..]
Stop hiermee :')
Dit, dus.
pi_204566669
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik heb alleen maar een suggestie gedaan voor wat ik denk dat Metalfrost's punt was. Hoe is dat een belediging?
Ik heb reeds een uitleg gedaan als reactie op de gestelde vraag die ter antwoord op mijn opmerking is geplaatst.
Dus je kunt dit welles-nietes-spel wel sluiten.
  donderdag 28 april 2022 @ 17:32:12 #83
Why is all the rum gone?
pi_204566679
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Hoe getuigen relevant zijn in een strafzaak? :D
Jij kunt natuurlijk ook mijn verhaal verdraaien en er tegenin gaan. Maar dan heb je mij niet nodig. Kun je prima met jezelf discussieren.

Veel plezier. :W
  donderdag 28 april 2022 @ 17:32:50 #84
Why is all the rum gone?
pi_204566687
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Stop hiermee :')
:O
pi_204566689
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jij kunt natuurlijk ook mijn verhaal verdraaien en er tegenin gaan. Maar dan heb je mij niet nodig. Kun je prima met jezelf discussieren.

Veel plezier. :W
Geen idee waar je het over hebt. Ik citeer letterlijk wat jij zegt, maar prima verder :W
Dit, dus.
  donderdag 28 april 2022 @ 17:33:26 #86
Why is all the rum gone?
pi_204566694
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Dat was al duidelijk. :')
  donderdag 28 april 2022 @ 17:33:28 #87
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204566695
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:57 schreef superniger het volgende:
Topics gaan hard.
Belachelijk
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  donderdag 28 april 2022 @ 17:39:23 #88
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204566746
pi_204566803
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
'Alle' mannen slaat nooit ergens op, natuurlijk. Generaliseren betrekt altijd mensen die er niks mee te maken hebben.
Maar het is helaas wel zo dat er grootschalig om wordt gelachen. En ik vraag me bij dit soort situaties altijd af hoe hard er wordt gelachen wanneer het gaat om iemands vriendin, dochter, zus, nicht, vrouw, etc. Lachen ze dan ook nog steeds zo hard? Of staat dan de wereld op z'n kop?
pi_204566812
quote:
[ afbeelding ]
De man die het deed. Niet bekend wat precies, maar HET. Volwassen stripje, zeg.
Dit, dus.
pi_204566817
9 delen al over een zure kaars, _O-
pi_204566819
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Minstens zo volwassen als de daad zelf en de reacties daarop toen dit werd gedeeld.
pi_204566833
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:46 schreef MohMi het volgende:

[..]
Minstens zo volwassen als de daad zelf en de reacties daarop toen dit werd gedeeld.
Maar het is niet bekend wat “de daad” is. Dat is vrij cruciaal.
Dit, dus.
pi_204566850
quote:
[ afbeelding ]
heb jij die gemaakt?
lol
  donderdag 28 april 2022 @ 17:53:05 #95
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204566879
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:49 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
heb jij die gemaakt?
Nee zag hem voorbij komen op social media
  donderdag 28 april 2022 @ 17:53:15 #96
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_204566882
De TT slaat nergens op, kan die niet aangepast worden?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_204566886
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Hij heeft toch duidelijk verteld wat hij deed?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_204566894
Topic #9 al? Teringnoga..

:')
pi_204566915
quote:

[..]

Je zo bezatten dat je over de voetballers waarmee je naar huis gaat heenkotst? Dat is de definitie van een lichtekooi, alhoewel ik goedkope slet een betere benaming vind.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204566920
Grappig dat Derksen altijd roept dat hij zo van de buis gaat en dat hij zich de wet niet laat voorschrijven.
Om na één belletje van Big John met hangende pootjes z'n excuses te gaan aanbieden.
Genee zie ik er wel voor aan om over alles zijn excuses aan te bieden, die verkoopt zijn vrouw nog als dat zou betekenen dat ie op TV mag blijven.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  donderdag 28 april 2022 @ 17:59:13 #101
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_204566942
Hoe de fuck heeft dit negen topics? :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_204566944
Leeft die keeper van Veendam eigenlijk nog ?
Lijkt me een prima tafelgast voor de volgende aflevering Vandaag Inside
pi_204566945
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Maar het is niet bekend wat “de daad” is. Dat is vrij cruciaal.
Strafrechtelijk gezien absoluut.
Maatschappelijk gezien is de reactie op het initiële verhaal al treurig genoeg. Nu gaat men zich vastklampen aan het werkelijke verhaal terwijl de avond smakelijk werd gelachen om wat er werd verteld en niemand op locatie zich daarover opwond. Dàt is al onvolwassen (understatement of the year) genoeg.
  donderdag 28 april 2022 @ 17:59:21 #104
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204566947
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:31 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ja, het lijkt wel of woke-links-VOLT-D66 Nederland maar niet uitgepraat raakt... :')
Maarja, ze zitten zelf ook wel in de problemen met hun vunzige politieke partijen! :Y
Waarom is hier iets van vinden gelijk links en woke?
pi_204566949
quote:
[ afbeelding ]
_O_ Precies dit ja
Twiddel
pi_204566950
Het beste zou natuurlijk zijn als mevrouw vanavond in de show zit en samen met Johan nog ff gaat voordoen hoe of wat, en dat ze een heerlijke tijd gehad hebben.
  donderdag 28 april 2022 @ 18:00:05 #107
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204566959
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:56 schreef Pedroso het volgende:
Genee zie ik er wel voor aan om over alles zijn excuses aan te bieden, die verkoopt zijn vrouw nog als dat zou betekenen dat ie op TV mag blijven.
Zo waar dit. _O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204566969
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Het beste zou natuurlijk zijn als mevrouw vanavond in de show zit en samen met Johan nog ff gaat voordoen hoe of wat, en dat ze een heerlijke tijd gehad hebben.
Twiddel
pi_204566975
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:59 schreef Kriegel het volgende:
Mensen met tijd over.
pi_204566978
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:01 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Mensen met tijd over.
Ergo; Fok :7
  donderdag 28 april 2022 @ 18:02:09 #111
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204566982
quote:
Fokkers vervelen zich op Koningsdag. Want ja er is niet zo heel heel op de zolderkamer te doen immers.
Where law ends, tyrrany begins.
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 18:02:11 #112
35723 crew  GGMM
pi_204566983
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:53 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Hij heeft toch duidelijk verteld wat hij deed?
Nee hij spreekt zichzelf juist tegen
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 28 april 2022 @ 18:03:42 #113
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_204566991
Mensen die nooit kijken zijn nu boos want die hebben de hele context niet meegekregen. Das het probleem denk ik.
pi_204566999
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:02 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee hij spreekt zichzelf juist tegen
Omdat hij toen er ophef ontstond snel terugkrabbelde.
pi_204567003
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:03 schreef AQuila360 het volgende:
Mensen die nooit kijken zijn nu boos want die hebben de hele context niet meegekregen. Das het probleem denk ik.
Nou ja, over het 1e verhaal heb je ook weinig context nodig. Dat is gewoon erg fout.
  donderdag 28 april 2022 @ 18:06:50 #116
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204567017
quote:
Eens, een verkrachting voor de lol en met een paar biertjes op is geen echte verkrachting, zeker niet als je ook nog maar 22 bent.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 28 april 2022 @ 18:06:51 #117
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_204567018
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:05 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Nou ja, over het 1e verhaal heb je ook weinig context nodig. Dat is gewoon erg fout.
Jawel maar dat gaf hij zelf ook meteen aan. Dat hij zich daar nu heel erg voor schaamde maar het is inmiddels wel 50 jaar geleden.
  donderdag 28 april 2022 @ 18:07:15 #118
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_204567022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Eens, een verkrachting voor de lol en met een paar biertjes op is geen echte verkrachting, zeker niet als je ook nog maar 22 bent.
Niet gekeken dus :P
pi_204567026
quote:
Wat is de context dan?
pi_204567032
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:07 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Wat is de context dan?
Derksen heeft dingen gedaan die niet mogen waarvan de helft niet duidelijk is of het in strijd is met de wet. (of niet)
  donderdag 28 april 2022 @ 18:10:24 #121
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_204567046
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:02 schreef Gunner het volgende:

[..]
Fokkers vervelen zich op Koningsdag. Want ja er is niet zo heel heel op de zolderkamer te doen immers.
Dat moet wel zeg, goeie genade.

Man zegt 50 jaar geleden met z'n zatte harses een kaars in de voeg van een al even stomdronken vrouw te hebben gedrukt, al dan niet rechtop tussen d'r benen.

FOK: 9 topics in twee dagen

Je kunt hier van alles van vinden natuurlijk, maar na een stuk of twee/drie (in een week) heb je toch alles wel een keer gezegd en eventueel herhaald? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 28-04-2022 18:17:15 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 18:11:26 #122
35723 crew  GGMM
pi_204567052
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:04 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Omdat hij toen er ophef ontstond snel terugkrabbelde.
Dat denk jij maar niemand weet dat natuurlijk
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 28 april 2022 @ 18:11:52 #123
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_204567059
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:07 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Wat is de context dan?
Het lijkt net of iedereen denkt dat hij dat zei om een beetje de show te stelen ofzo en om er de draak mee te steken en gewoon te lachen maar dat was helemaal niet zo. Hij biechtte een jeugdzonde op waar die nu spijt van heeft en zich ook voor schaamt nu. Wat die toen deed was fout maar dat is 50 jaar geleden dus daar kun je niet veel meer mee.
pi_204567068
Zijn er wetten veranderd die over zulk soort delicten gaan (mocht het waarheid zijn) in de tijd van de gebeurtenis tot nu?
pi_204567073
Wappieklok overtreden. @Coco
  donderdag 28 april 2022 @ 18:14:56 #126
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204567082
quote:
Omdat mensen van 'ophef' houden.
Vooral als ze zich daarmee kunnen profileren als beter boven een ander.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 28 april 2022 @ 18:22:05 #127
500074 Rode_Wijn
pi_204567142
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Verwissel je niet fok met twitter nu?
  donderdag 28 april 2022 @ 18:23:39 #128
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204567158
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:22 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Verwissel je niet fok met twitter nu?
Heb wel eens het gevoel dat die lijn echt veel dunner aan het worden is dan dat we zouden willen.
1947-2016
pi_204567162
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:10 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Dat moet wel zeg, goeie genade.

Man zegt 50 jaar geleden met z'n zatte harses een kaars in de voeg van een al even stomdronken vrouw te hebben gedrukt, al dan niet rechtop tussen d'r benen.

FOK: 9 topics in twee dagen

Je kunt hier van alles van vinden natuurlijk, maar na een stuk of twee/drie (in een week) heb je toch alles wel een keer gezegd en eventueel herhaald? :D
Het gaat natuurlijk niet enkel over de biecht, maar ook vooral over de wijze waarop dergelijke strafbare feiten daar doodleuk worden weggelachen onder andere.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_204567168
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:11 schreef AQuila360 het volgende:

[..]
Het lijkt net of iedereen denkt dat hij dat zei om een beetje de show te stelen ofzo en om er de draak mee te steken en gewoon te lachen maar dat was helemaal niet zo. Hij biechtte een jeugdzonde op waar die nu spijt van heeft en zich ook voor schaamt nu. Wat die toen deed was fout maar dat is 50 jaar geleden dus daar kun je niet veel meer mee.
Waarom werd er dan zo hard om gelachen?
En waarom corrigeerde Derksen de lachers niet?
  donderdag 28 april 2022 @ 18:25:01 #131
500074 Rode_Wijn
pi_204567177
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:23 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Heb wel eens het gevoel dat die lijn echt veel dunner aan het worden is dan dat we zouden willen.
Ja ik denk dat je gelijk hebt eigenlijk. Wilde het misschien niet zien
  donderdag 28 april 2022 @ 18:25:02 #132
65846 Bocaj
47th President.
pi_204567178
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Waarom is hier iets van vinden gelijk links en woke?
Mij valt op dat men denkt: "Haha, nu hebben we hem de viespeuk!"
Veelal links Nederland... want die vinden Derksen nix.
pi_204567191
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:08 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Derksen heeft dingen gedaan die niet mogen waarvan de helft niet duidelijk is of het in strijd is met de wet. (of niet)
Ik bedoel meer wat de context van zijn biecht was.
Waarover ging het gesprek dat er aan vooraf ging?
Hoe kwam hij er op om dit te vertellen?
pi_204567198
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:26 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Stoer praat aan tafel. Doen ze wel vaker in dat programma.
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 18:28:32 #135
35723 crew  GGMM
pi_204567215
Ach we zijn op punt van stripjes gekomen.

Dat maakt discussiëren altijd lekker makkelijk
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 18:31:14 #136
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_204567243
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:13 schreef Zipportal het volgende:
Wappieklok overtreden. @:Coco
Ik ben veilig thuisgekomen. @KingRoland
What can change the nature of a man?
  donderdag 28 april 2022 @ 18:32:36 #137
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204567255
quote:
Ik ga niet invullen, maar ik ben wel geinteresseerd in een Top 100 posting list van dit topic.
pi_204567266
quote:
5s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:13 schreef Metalfrost het volgende:
Zijn er wetten veranderd die over zulk soort delicten gaan (mocht het waarheid zijn) in de tijd van de gebeurtenis tot nu?
Volgens mij niet wezenlijk, hier vind ik nog dat in 1991 nog een clausule is toegevoegd aan artikel 243 sr omtrent geestelijk gehandicapten, maar verder niet direct wat:
https://advocaat-zeden.nl(...)ekkige-ontwikkeling/
  donderdag 28 april 2022 @ 18:34:13 #139
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_204567270
Hangt inmiddels ook een doek met ‘verkrachter’ in Grolloo, beetje overdreven -O-
.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 18:35:16 #140
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_204567279
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik ga niet invullen, maar ik ben wel geinteresseerd in een Top 100 posting list van dit topic.
@Tagliano
What can change the nature of a man?
pi_204567293
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:26 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Kijk de uitzending even. Kun je objectief een beeld krijgen.
pi_204567308
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:26 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Stoer praat aan tafel. Doen ze wel vaker in dat programma.
Dan kun je je afvragen hoe hij zich echt over dit incident voelt.
Heeft hij werkelijk spijt van wat hij die vrouw heeft aangedaan?
Of was het een intro om zijn anekdote wat steviger in te zetten?

Hij zei ook dat het nu als verkrachting gezien zou worden maar vindt hij zelf dat hij die vrouw verkracht heeft?
pi_204567334
Rob pakt Johan aan. @Wereldgozer
  donderdag 28 april 2022 @ 18:41:48 #144
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_204567342
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:38 schreef jeroen25 het volgende:
Hij zei ook dat het nu als verkrachting gezien zou worden maar vindt hij zelf dat hij die vrouw verkracht heeft?
Dat leek mij een opmerking in de geest van deze tijd, dat nu zo'n beetje een vrouw aankijken al verkrachting is.
  donderdag 28 april 2022 @ 18:42:38 #145
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204567351
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:41 schreef Zipportal het volgende:
Rob pakt Johan aan. @:Wereldgozer
Welke Rob?
Dit, dus.
pi_204567369
Pfffffffffffffffffff ik hoop dat Johan eens voor de televisie zegt: 'ik bied mijn excuses aan hiervoor. En verder zou ik even willen zeggen dat we tegenwoordig een on-ge-loof-lijk aanstellerige zeikmaatschappij leven waarin over iedere morele slak zout gelegd wordt. Een maatschappij die ik niet langer als entertainer op tv wil dienen. Zak allemaal lekker in de stront met je moraal :W '
Eens kijken
pi_204567387
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:41 schreef Zipportal het volgende:
Rob pakt Johan aan. @:Wereldgozer
Geen fan van Rob, maar hij heeft volledig gelijk. Als het compleet verzonnen zou zijn had ie gisteren alle kans om daar op terug te komen en daar de hoon voor te pakken, maar door deze draai is het alleen maar vreemder geworden.

En eens met anderen in de studio dat die hele calimero-act van Derksen, Gijp en Genee gisteren next level genant was
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 18:46:02 #148
236264 crew  capricia
pi_204567389
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:56 schreef Hathor het volgende:

[..]
Je zo bezatten dat je over de voetballers waarmee je naar huis gaat heenkotst? Dat is de definitie van een lichtekooi, alhoewel ik goedkope slet een betere benaming vind.
Hmm. Dacht meer aan het woord slachtoffer.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 28 april 2022 @ 18:46:19 #149
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204567391
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:25 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Mij valt op dat men denkt: "Haha, nu hebben we hem de viespeuk!"
Veelal links Nederland... want die vinden Derksen nix.
Mja ik heb dat toch niemand horen zeggen. Alleen spreekt men hun afschuw over uit. Moeten we die mensen gelijk in een hokje stoppen?
pi_204567401
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:59 schreef ootjekatootje het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Zoals wel vaker het geval bij je posts omtrent het onderwerp 'seksueel grensoverschrijdend gedrag', slaan ze weer echt helemaal fucking nergens op.
"Pools are perfect for holding water"
pi_204567404
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:43 schreef Maharski het volgende:
Pfffffffffffffffffff ik hoop dat Johan eens voor de televisie zegt: 'ik bied mijn excuses aan hiervoor. En verder zou ik even willen zeggen dat we tegenwoordig een on-ge-loof-lijk aanstellerige zeikmaatschappij leven waarin over iedere morele slak zout gelegd wordt. Een maatschappij die ik niet langer als entertainer op tv wil dienen. Zak allemaal lekker in de stront met je moraal :W '
Dat zou voor iedereen geweldig zijn, maar we weten allemaal dat de heren van VI en Derksen in het bijzonder zo ongelofelijk aandachtsgeil en financieel hongerig zijn dat ze hun contractje echt niet opgeven.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 28 april 2022 @ 18:51:00 #152
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204567419
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nee, lekker zelf bepalen of iemand zich schuldig maakt aan seksueel crimineel gedrag schiet op.
Dat beweert-ie notabene zelf. Dat hoeft niet meer bepaald te worden.
  donderdag 28 april 2022 @ 18:51:10 #153
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204567420
quote:
5s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:13 schreef Metalfrost het volgende:
Jazeker, kijk de topics maar terug.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 28 april 2022 @ 18:52:06 #154
138876 Andromache
pi_204567429
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Heb je hier een bron voor, hoe dit fenomeen heet in de en sociale psychologie ofzo? Dit moet er toch zijn, me dunkt.
pi_204567434
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:51 schreef Andromache het volgende:

[..]
Jazeker, kijk de topics maar terug.
Ik ga die 9 topics niet doorspitten, wat denk jij wel niet.
  donderdag 28 april 2022 @ 18:53:30 #156
138876 Andromache
pi_204567437
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:52 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ik ga die 9 topics niet doorspitten, wat denk jij wel niet.
Kun je best in de nachtelijke uurtjes ;)
pi_204567440
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:53 schreef Andromache het volgende:

[..]
Mijn ritme is nu wel in orde.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 18:54:08 #158
236264 crew  capricia
pi_204567444
Dat ie vanavond gewoon weer op de tv is, nadat ie verteld heeft hoe hij een vrouw verkracht heeft, geeft mij aan dat het wel mee valt met de cancel-cultuur in NL.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204567451
twitter

CC: @potjecreme
  donderdag 28 april 2022 @ 18:55:23 #160
498282 Scrummie
pi_204567452
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:54 schreef capricia het volgende:
Dat ie vanavond gewoon weer op de tv is, nadat ie verteld heeft hoe hij een vrouw verkracht heeft, geeft mij aan dat het wel mee valt met de cancel-cultuur in NL.
Als je maar vaak genoeg blijft roepen dat het verkrachting is, is het vanzelf zo. Ofzo.
  donderdag 28 april 2022 @ 18:56:26 #161
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204567466
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:55 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

CC: @:potjecreme
Betcity kom er maar in
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204567467
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Als je maar vaak genoeg blijft roepen dat het verkrachting is, is het vanzelf zo. Ofzo.
En als je maar vaak genoeg walgelijke opmerkingen blijft maken, gaan mensen je vanzelf zien als een walgelijk figuur. Ofzo.
  donderdag 28 april 2022 @ 18:56:53 #163
498282 Scrummie
pi_204567471
quote:
13s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:56 schreef probeer het volgende:

[..]
En als je maar vaak genoeg walgelijke opmerkingen blijft maken, gaan mensen je vanzelf zien als een walgelijk figuur. Ofzo.
Dat is niet verboden :).
pi_204567490
quote:
[ twitter ]

Dat gaan we nu allemaal krijgen.

Ben ook benieuwd of Johan nog plaatjes mag draaien bij de verschillende regionale radiozenders.
pi_204567495
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dat is niet verboden :).
Klopt. Ik zou het op mijn beurt ook niet fijn vinden als ik mijn walging voor dat verkrachting-apologetische minderwaardige tuig onder stoelen of banken moet steken.
  donderdag 28 april 2022 @ 19:01:33 #166
65846 Bocaj
47th President.
pi_204567508
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:56 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Betcity kom er maar in
Transfertje maken
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204567513
Je kan zeggen wat je wil, maar ondertussen weten we nu wel dat Derksen de uitvinder is van de geurkaars.
pi_204567533
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:53 schreef Andromache het volgende:

[..]
Kom jij het me voorlezen dan?
pi_204567538
twitter

Erg mooi.
  donderdag 28 april 2022 @ 19:08:14 #171
65846 Bocaj
47th President.
pi_204567556
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:06 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

Erg mooi.
Jij zit niet in kamp Derksen?
Stella stopt blijkbaar ook....
pi_204567562
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:43 schreef Maharski het volgende:
"Pffffff ik beken een delict waar een maximale celstraf van 8 jaar op staat waar we vervolgens met z'n allen lacherig over doen en er is opeens allemaal ophef"
pi_204567573
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat zou voor iedereen geweldig zijn, maar we weten allemaal dat de heren van VI en Derksen in het bijzonder zo ongelofelijk aandachtsgeil en financieel hongerig zijn dat ze hun contractje echt niet opgeven.
Waarom zou dat voor jou geweldig zijn dan? Als je het toch niet kijkt.
pi_204567592
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]
‘Ik schaam me ervoor’ is trots?
Wanneer hij zich er voor zou schamen zou hij het nooit naar buiten hebben gebracht, lijkt mij. :+
Aan het typen...
  donderdag 28 april 2022 @ 19:11:59 #175
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204567594
Ik mis Bram Moscowitz in dit verhaal een beetje. Dat zou nog wel een smeuige aanvulling zijn in deze aangelegenheid.

Ben best benieuwd wat hij hier allemaal nog had kunnen bijzemelen en hoe hij dat zou brengen.

@Bram
pi_204567596
In welke aflevering werd dit gezegd?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_204567599
Dat het OM dit nou weer gelijk moet onderzoeken...

er is notabene niet eens een aangifte gedaan, van wie dan ook :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204567604
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:08 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Jij zit niet in kamp Derksen?
Stella stopt blijkbaar ook....
Dat die vrouwen er mee stoppen, vind ik dan niet zo heel erg |:)
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  donderdag 28 april 2022 @ 19:13:58 #179
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204567606
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:00 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Dat gaan we nu allemaal krijgen.

Ben ook benieuwd of Johan nog plaatjes mag draaien bij de verschillende regionale radiozenders.
https://www.rijnmond.nl/n(...)oep-west-en-nh-media

Nope.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 28 april 2022 @ 19:14:31 #180
65846 Bocaj
47th President.
pi_204567612
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:12 schreef TLC het volgende:
Dat het OM dit nou weer gelijk moet onderzoeken...

Teken aan de wand wat voor soort gasten daar werken...
pi_204567613
Kan die TT niet aangepast worden, wat een hysterische titel.
  donderdag 28 april 2022 @ 19:15:30 #182
65846 Bocaj
47th President.
pi_204567618
Ze zijn nu écht Johan aan het cancelen... :r
pi_204567621
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:15 schreef Bocaj het volgende:
Mooi.
pi_204567626
quote:
Terecht.
pi_204567628
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:11 schreef Yasmin__x het volgende:

[..]
Wanneer hij zich er voor zou schamen zou hij het nooit naar buiten hebben gebracht, lijkt mij. :+
Ooohhh, dus vrouwen die een nare ervaring op seks gebied hebben gehad en dat naar buiten brengen liegen ook?
pi_204567629
VIARMY UNITE YOURSELF
pi_204567630
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:08 schreef Monolith het volgende:
"Pffffff ik beken een delict waar een maximale celstraf van 8 jaar op staat waar we vervolgens met z'n allen lacherig over doen en er is opeens allemaal ophef"
ach man, ga huilen. Minstens 50 jaar geleden gebeurd.
Eens kijken
  donderdag 28 april 2022 @ 19:19:35 #188
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204567646
quote:
Op je 73e. Lekker man. Gewoon alles in het leven gedaan wat je wilde en zo je carriere beeindigen. In de grote stad is iedereen viesmad en ondertussen zit de ouwe dibbes lekker te paffen in zijn tuin in het mooie plaatsje Grollo.

Vanavond even een dikke middelvinger naar de camera en lekker van het leven genieten.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 28 april 2022 @ 19:20:10 #189
65846 Bocaj
47th President.
pi_204567650
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:16 schreef probeer het volgende:

[..]
Mooi.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:16 schreef Meloewa. het volgende:

[..]
Terecht.
Stuitend!
pi_204567657
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dat leek mij een opmerking in de geest van deze tijd, dat nu zo'n beetje een vrouw aankijken al verkrachting is.
En wat wilde hij dan met zijn biecht zeggen?
Dat ze vandaag niet moeten zeuren omdat het vroeger veel erger was en men dan toch over ging de orde van de dag?
Vindt hij wel dat hij over de schreef is gegaan of stelt hij alelen vast dat dat volgens de 'woke' normen van vandaag zo is?
  donderdag 28 april 2022 @ 19:21:36 #191
65846 Bocaj
47th President.
pi_204567659
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:19 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Op je 73e. Lekker man. Gewoon alles in het leven gedaan wat je wilde en zo je carriere beeindigen. In de grote stad is iedereen viesmad en ondertussen zit de ouwe dibbes lekker te paffen in zijn tuin in het mooie plaatsje Grollo.

Vanavond even een dikke middelvinger naar de camera en lekker van het leven genieten.
Van mij mag hij! (Hij was die dagelijkse autorit ook zat.)
pi_204567664
Woke mensen gaan woke op fok.
pi_204567667
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:21 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
En wat wilde hij dan met zijn biecht zeggen?
Dat ze vandaag niet moeten zeuren omdat het vroeger veel erger was en men dan toch over ging de orde van de dag?
Vindt hij wel dat hij over de schreef is gegaan of stelt hij alelen vast dat dat volgens de 'woke' normen van vandaag zo is?
Als je niet weet wat hij wilde zeggen kunnen we maar 1 ding concluderen en dat is dat je gewoon het hele stuk niet gezien hebt maar gewoon even je mening komt geven gebasseerd op een stukje video.
  donderdag 28 april 2022 @ 19:23:55 #194
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204567679
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:22 schreef kurk_droog het volgende:
Het is nog besmettelijker dan de Delta variant.
pi_204567683
quote:
Dan zal die theater toer binnenkort ook wel gecanceld worden, of was dat al zo
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 28 april 2022 @ 19:24:06 #196
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204567684
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:19 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wat zullen de buren in Grollo denken over het feit dat hij een kaars in een bewusteloze vrouw heeft gestoken?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 19:24:29 #197
236264 crew  capricia
pi_204567688
quote:
Opkomen voor de dader is anders ook wel woke hoor. >:)
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 28 april 2022 @ 19:25:53 #198
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204567700
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat zullen de buren in Grollo denken over het feit dat hij een kaars in een bewusteloze vrouw heeft gestoken?
Vast iets onverstaanbaars.
  donderdag 28 april 2022 @ 19:26:50 #199
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204567709
quote:
Deze term heeft na vandaag geen waarde meer op dit forum zo vaak het te pas en te onpas gebruikt is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 19:27:07 #200
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204567712
quote:
Wie doet dat? Hij mag vanavond gewoon op tv verschijnen, hoor. Hoeft alleen even een ongemeend excuus op te lezen en klaarrrrr.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204567720
Ik zou door al deze ophef bijna de neiging hebben vanavond toch maar weer eens te kijken, maar Feyenoord speelt een halve finale, en dat legt iets meer gewicht in de schaal dan een kaars in een kut.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204567734
quote:
Ja, dat verbaast me.niks, Die regionale zenders zijn ook zo deugend als de neten.
  donderdag 28 april 2022 @ 19:29:16 #203
65846 Bocaj
47th President.
pi_204567736
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wie doet dat? Hij mag vanavond gewoon op tv verschijnen, hoor. Hoeft alleen even een ongemeend excuus op te lezen en klaarrrrr.
En misschien ook zijn muziek-tour door Nederland...
pi_204567738
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:22 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Als je niet weet wat hij wilde zeggen kunnen we maar 1 ding concluderen en dat is dat je gewoon het hele stuk niet gezien hebt maar gewoon even je mening komt geven gebasseerd op een stukje video.
Ik heb ook vernomen dat mensen zijn verhaal niet geloven anders!
  donderdag 28 april 2022 @ 19:32:33 #205
500074 Rode_Wijn
pi_204567761
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:29 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Wel een bijzondere manier om je pensioen af te dwingen
pi_204567778
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:32 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Wel een bijzondere manier om je pensioen af te dwingen
Van 7 dagen in de week aan het werk naar 0 dagen :o
pi_204567780
quote:

[..]
quote:
Reden is de schokkende bekentenis
Vakman pur sang
pi_204567784
Benieuwd naar de excuses van Johan en of hij Johnny junior nog even fileert op weg naar de exit bij Veronica.
  donderdag 28 april 2022 @ 19:34:34 #209
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204567792
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:33 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Van 7 dagen in de week aan het werk naar 0 dagen :o
pi_204567798
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:22 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik heb net de aflevering gezien en ik krijg er niet het gevoel bij dat hij er spijt van heeft.
  donderdag 28 april 2022 @ 19:35:43 #211
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204567804
pi_204567833
Hlf8 nu
pi_204567836
Nu een anaalyse bij HLF8.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 april 2022 @ 19:40:10 #214
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204567857
quote:

[..]
Allereerst: Muziek voor volwassenen, :'). Dat klinkt als de radioversie van 50 Plus.

In ieder geval: ik zie nog niets staan over een show die mogelijk gecanceld wordt. Wat ik wel lees is dat bij de radio pas tot die ‘cancelling’ is besloten nadat hij de situatie enorm bagatelliseerde. Deel van het probleem is natuurlijk dat er enorm lacherig over gedaan werd/wordt, Derksen het probleem niet ziet met het penetreren van een bewusteloze vrouw en vervolgens daar ook niet op kan of wil reflecteren maar snel een andere versie ophangt als damage control.

Ik ben geen fan van cancel culture want het slaat de discussie dood. In sommige gevallen vind ik het overigens wel terecht of enorm begrijpelijk. Maar voor of tegen cancel culture: ik laat geen enkele traan als Derksen van de tv verdwijnt. Als er iemand is die zichzelf interessant vindt, is het Derksen wel.

:r
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204567864
BertGod
  donderdag 28 april 2022 @ 19:45:41 #216
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_204567928
Toto :')
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_204567948
Zo de pek en veren staan al klaar :7

Ik voorzie een nieuw SBS6 programma met de volgende elementen:
- een stel dronken en boze vrouwen;
- een flinke GoudaTM kaars;
- een schaars geklede Johan Derksen.

Uit te zenden na 23:00. Ter leering ende vermaek.
  donderdag 28 april 2022 @ 19:50:55 #218
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_204568000
Bert is fan van het eerste uur.

Johan vs Bert _O_
pi_204568018
ONZ / [PAINT] Johan Derksen #2
Dit topic wordt zo onderhand wel aardig relevant! :')

(mei 2020)
  donderdag 28 april 2022 @ 19:53:02 #220
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204568025
Heleen _O_ _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 28 april 2022 @ 19:54:19 #221
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_204568040
Ik ben ooit eens wakker geworden in een steeg met een kaars in mijn kont en wat grijze naar sigaren ruikende haren rond mijn anus. Was na een uitzending van VI bijwonen. Heb jaren lang gedacht dat mijn konthaar grijs begon te worden…
  donderdag 28 april 2022 @ 19:55:23 #222
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204568058
Bert en Heleen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 28 april 2022 @ 19:57:04 #223
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_204568073
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het OM als een allochtoon iemand verkracht :O
Het OM als Johan Derksen 50 jaar geleden niemand heeft verkracht :9~
Lul niet zo dom uit je nek |:(
Krekker is de bom!
  donderdag 28 april 2022 @ 19:57:13 #224
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204568074
quote:
[ twitter ]

Hij is er trots op hoor.
Alsof zn werk er op zit.
1947-2016
pi_204568080
Ik word doodmoe van de hysterie. Geen gaaf land.
  donderdag 28 april 2022 @ 19:58:39 #226
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204568087
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ophef gecreëerd, sponsoren weggebeld, studio afgesloten... maar hij mag gewoon zitten hoor, ja echt hij mag gewooon nog zitten.

Flikker toch op.
1947-2016
  donderdag 28 april 2022 @ 19:59:07 #227
138876 Andromache
pi_204568095
quote:
Van Os stelt dat Muziek voor Volwassen al twintig jaar ‘een goed en goed beluisterd programma’ is op de zender, maar dat dat niet wil zeggen dat ‘het gezicht van de show zich alles kan permitteren’. ,,Ik realiseer me dat ik met het stopzetten van Muziek Voor Volwassenen veel luisteraars teleurstel. In het gesprek dat directeur Bert Klaver en ik vanmiddag met Johan hebben gevoerd begreep hij onze argumenten en respecteerde hij ons besluit. Wij zijn Johan Derksen erg dankbaar voor twintig jaar heerlijke muziek op Radio Rijnmond.”
Ik vind het een net afscheidsbericht aan Johan, ze bedanken hem toch nog.
  donderdag 28 april 2022 @ 19:59:17 #228
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204568098
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:57 schreef potjecreme het volgende:
Ik word doodmoe van de hysterie. Geen gaaf land.
Ik heb die TV uitgegooid. Kan het niet aanhoren :{w

Heb al moeite met dit topic :{
  donderdag 28 april 2022 @ 20:00:51 #229
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204568111
Toch denk ik trouwens dat heel veel mensen wel zo'n soort verhaal uit eigen ervaring kunnen vertellen...
pi_204568120
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Lul niet zo dom uit je nek |:(
Hoe verklaar je dan dat de politie bij iedere aangifte van verkrachting het afraadt en dat het OM dit kansloze geval dan wel oppakt?
pi_204568124
instagram
pi_204568149
Leuk hoor al die wereldverbeteraars.
  donderdag 28 april 2022 @ 20:05:34 #233
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_204568172
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Hoe verklaar je dan dat de politie bij iedere aangifte van verkrachting het afraadt en dat het OM dit kansloze geval dan wel oppakt?
Media-aandacht?

Of wil jij beweren dat het OM "iedere aangifte van verkrachting afraadt" ALLEEN in het geval de verdachte allochtoon is?
Krekker is de bom!
  donderdag 28 april 2022 @ 20:05:49 #234
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204568175
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:03 schreef Specularium het volgende:
:r :r :r
  donderdag 28 april 2022 @ 20:06:49 #235
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204568183
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb die TV uitgegooid. Kan het niet aanhoren :{w

Heb al moeite met dit topic :{
Heleen nu met de conference liek.
  donderdag 28 april 2022 @ 20:09:35 #236
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204568221
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:06 schreef Gunner het volgende:
Heleen nu met de conference liek.
Bij mij staat ie gewoon uit. Krijg het gelukkig niet allemaal mee :{

In Oekraine wordt alles verrot geschoten en vallen er elke dag doden

en hier strijden we met elkaar over wie het meest correct is -O-
pi_204568231
twitter
  donderdag 28 april 2022 @ 20:11:05 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204568236
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:10 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Linkse media. Beetje dubbelop.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_204568258
Edit
  donderdag 28 april 2022 @ 20:13:05 #240
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204568272
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:59 schreef Andromache het volgende:

[..]
Stopt het dan ook op zijn hobbyzender Grolloo Radio?

M'n vader luistert het weleens.
pi_204568307
Denk dat er ook geen gasten meer komen. Gewoon terug naar 2 uitzendingen per week. Dit trekken ze niet meer en nu kan Johan eens wat rustiger aan doen.
  donderdag 28 april 2022 @ 20:20:12 #242
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204568371
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:15 schreef Confetti het volgende:
Denk dat er ook geen gasten meer komen. Gewoon terug naar 2 uitzendingen per week. Dit trekken ze niet meer en nu kan Johan eens wat rustiger aan doen.
Denk dat ze zich daarmee wel wat hebben overschat. Zo vaak dezelfde gasten die op een gegeven moment ook niets meer te zeggen hebben. Ik was een tijd geleden al afgehaakt na de zoveelste keer eus, roos of die andere met dat rare kapsel. Een advocaat ofzo.

Na zo een uitspraak kan je ook niet Ff zeggen dat je het verzonnen hebt.
  donderdag 28 april 2022 @ 20:22:53 #243
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204568397
Waarom mag Sywert van Lienden wel gecanceld worden maar Snorremans niet?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 20:24:14 #244
236264 crew  capricia
pi_204568408
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:00 schreef Tengano het volgende:
Toch denk ik trouwens dat heel veel mensen wel zo'n soort verhaal uit eigen ervaring kunnen vertellen...
Prachtig toekomstig tv-format.
Of wil je hier graag wat kwijt? :*
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 28 april 2022 @ 20:28:44 #245
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_204568455
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Goede oude tijd, beetje GHB in drankjes stoppen en daarna toeslaan. Daarna wel tijd vastgezeten.
  donderdag 28 april 2022 @ 20:29:44 #246
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_204568462
Hebben we allemaal wel gedaan toch. Toch? TOCH?

Groetjes ad
  donderdag 28 april 2022 @ 20:30:44 #247
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_204568470
Ze noemde mij ook wel Therapist. Snap je m, the rapist. Hohoho.
  donderdag 28 april 2022 @ 20:31:11 #248
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_204568477
Wat lul ik nu, ben nog gewoon een maagd
pi_204568496
Ik ben blij dat ik de vrije jaren 80 en 90 heb meegemaakt. Wat een tijd was dat. Toen kon je nog gewoon lachen om homo's, negers, Belgen, Joden en vrouwen. En die lachten net zo hard mee. Al die tere zieltjes vandaag de dag... Je moet constant op eieren lopen om maar niemand te beledigen.

Derksen heeft gelijk: We zijn een kutland geworden.
  donderdag 28 april 2022 @ 20:37:55 #250
138876 Andromache
pi_204568550
Het is de schuld van de individualisering en digitalisering. Je zag elkaar nog, voelde elkaar nog figuurlijk, had nog de notie dat je het samen leuk kon hebben i.p.v. je eigen hachje redden, er was veel meer veerkracht en ook plek voor spot, in mijn beleving. Spot kan nu veel minder want dan ben je toxisch masculien. Het is zoals het is. We hebben het ermee te doen en vooral Johan. Duik de kroeg in met elkaar maar dit kan niet meer op tv. Jammer, heb enorm genoten van VI al die jaren.
  donderdag 28 april 2022 @ 20:38:19 #251
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204568555
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:24 schreef capricia het volgende:
Zeker. Eerlijk gezegd zat ik aan een apart topic daarvoor te denken. Maar ik denk dat je op dit forum dan ook heel veel verzonnen verhalen krijgt gepost.

En ik geloof niet dat ik hier mijn jeugdzondes durf te vertellen, behalve als ze het niveau van Johan zouden hebben.
  donderdag 28 april 2022 @ 20:41:13 #252
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204568585
quote:
9s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:31 schreef damsco het volgende:
Wat lul ik nu, ben nog gewoon een maagd
Sterkte
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204568593
quote:

Het is ook een soort afscheid.
Van de tv wordt hij ook afgeflikkerd, VI ist vorbei.

Ik had ze graag gezien tijdens het WK later dit jaar. Zowel Johan als Gijp.
pi_204568612
Derksen van tv gegooid?
Mooi!
pi_204568648
'Het is een maatschappelijk probleem' ehhh, NEEN?

Godverdomme man, alsof IEDERE man zulk ranzig gedrag vertoont als ie wat gezopen heeft.
Omdat 1 kotsend dronken wijf NIET is genomen, moeten we maar aannemen dat IEDERE man ALTIJD misbruik zal maken van e.e.a.

Dat die zure talkshowdames zich omringen met engerds om hun carrieregat een boost te geven kan ik ze niet kwalijk nemen, maar om nou er meteen een 'maatschappelijk' probleem van te maken...???

Lekker representatief, TV-wereld en Kroegtafelvoetbalpraat.... tja...

Mooi, IK DOE NIET (MEER) MEE!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  donderdag 28 april 2022 @ 20:48:28 #256
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204568684
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:42 schreef Za het volgende:

[..]

Jij bent sowieso hypocriet bezig.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 28 april 2022 @ 20:48:42 #257
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_204568689
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:45 schreef Het_Bokje het volgende:

Godverdomme man, alsof IEDERE man zulk ranzig gedrag vertoont als ie wat gezopen heeft.
Omdat 1 kotsend dronken wijf NIET is genomen, moeten we maar aannemen dat IEDERE man ALTIJD misbruik zal maken van e.e.a.

Dat die zure talkshowdames zich omringen met engerds om hun carrieregat een boost te geven kan ik ze niet kwalijk nemen, maar om nou er meteen een 'maatschappelijk' probleem van te maken...???

Sowieso, iets van 50 jaar terug aangrijpen om een maatschappelijk probleem van nu mee te duiden. Dan spoor je niet. Het is zogezegd niet rullevant.

Of het moet om het lacherige te doen zijn, maar dat was ook een beetje door de ongemakkelijkheid van het moment mag ik hopen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  donderdag 28 april 2022 @ 20:50:33 #258
500074 Rode_Wijn
pi_204568714
quote:

[..]
Ook wel weer een vorm van deugen met een grote D
  donderdag 28 april 2022 @ 20:50:56 #259
500074 Rode_Wijn
pi_204568717
quote:
Wie is dit?
pi_204568742
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:48 schreef Kriegel het volgende:

Of het moet om het lacherige te doen zijn, maar dat was ook een beetje door de ongemakkelijkheid van het moment mag ik hopen.
Kom op, zeg. Neem die opmerking over de knuppel. Dat was geen ongemak maar hilariteit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 28 april 2022 @ 20:56:13 #261
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_204568779
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Kom op, zeg. Neem die opmerking over de knuppel. Dat was geen ongemak maar hilariteit.
Toegegeven, ik heb de aflevering verder niet gezien (dat dagelijkse programma boeit me niet), hoor alleen steeds dat er na die bekentenis geginnegapt werd in plaats van er serieus mee om te gaan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_204568838
ff op Tweakers geinen betreffende dit onderwerp, kijken hoeveel posts het duurt voordat er een mod-ingreep plaatsvind :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  donderdag 28 april 2022 @ 21:01:45 #263
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_204568870

:+
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_204568876
Zet een kut voor je raaaam vannacht....
  donderdag 28 april 2022 @ 21:03:53 #265
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204568895
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 21:01 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk ding
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204568906
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 21:01 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]

Zijn er geen grotere
pi_204568912
Ik vind het toch wel heel frappant dat een voetbaltokkie die iets roept op tv blijkbaar een half land in rep en roer kan krijgen.
Ik snap echt niet dat zo'n persoon zo relevant wordt bevonden.
  donderdag 28 april 2022 @ 21:06:42 #268
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204568938
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 21:04 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Zijn er geen grotere
In verschillende kleuren zelfs.

donderdag 28 april 2022 @ 21:09:32 #269
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204568995
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 21:05 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik vind het toch wel heel frappant dat een voetbaltokkie die iets roept op tv blijkbaar een half land in rep en roer kan krijgen.
Ik snap echt niet dat zo'n persoon zo relevant wordt bevonden.
Het zegt 'niks'(*) over die voetbaltokkie. Het zegt vooral iets van de staat waarin de helft van ons land zich bevindt.

Kijk maar naar deze inmiddels krankzinnig lange reeks. Bijna #10 alweer dus 8)7

(*) Dit is een gezegde in Nederland. Neem dit svp niet letterlijk.
  donderdag 28 april 2022 @ 21:14:02 #270
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204569097
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:03 schreef Specularium het volgende:
Deden ze dat maar, die wereld verbeteren.
1947-2016
  Spellchecker donderdag 28 april 2022 @ 21:15:06 #271
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204569121
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 21:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het zegt 'niks'(*) over die voetbaltokkie. Het zegt vooral iets van de staat waarin de helft van ons land zich bevindt.

Kijk maar naar deze inmiddels krankzinnig lange reeks. Bijna #10 alweer dus 8)7

(*) Dit is een gezegde in Nederland. Neem dit svp niet letterlijk.

Precies wat ik schreef dus.
  donderdag 28 april 2022 @ 21:16:28 #273
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204569141
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:45 schreef Het_Bokje het volgende:

Nou, de groeten dan hè :W
Dit, dus.
  donderdag 28 april 2022 @ 21:17:19 #274
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204569165
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:33 schreef Stikkelbaars het volgende:
Ik ben blij dat ik de vrije jaren 80 en 90 heb meegemaakt. Wat een tijd was dat. Toen kon je nog gewoon lachen om homo's, negers, Belgen, Joden en vrouwen. En die lachten net zo hard mee. Al die tere zieltjes vandaag de dag... Je moet constant op eieren lopen om maar niemand te beledigen.

Derksen heeft gelijk: We zijn een kutland geworden.
Dit.
1947-2016
pi_204569180
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:08 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Adverteerders die weglopen, hordes moralistische jankerds die oproepen om het programma te stoppen, tafelgasten die niet meer willen komen. Dat is defacto cancelcultuur.
Bedoel je dat een sponsor of een tafelgast zo'n bekentenis gewoon moet accepteren en dient over te gaan tot de orde van de dag?
  donderdag 28 april 2022 @ 21:18:15 #276
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204569187
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 21:15 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Are you serious? Maxima gaat zich no way in deze slangenkuil mengen lijkt mij.
  donderdag 28 april 2022 @ 21:18:45 #277
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204569193
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 21:18 schreef Tengano het volgende:

[..]
Je weet dat dat niet echt Máxima is hè.
  Spellchecker donderdag 28 april 2022 @ 21:18:51 #278
197773 crew  maily
pi_204569197
quote:

[..]
*)
  Spellchecker donderdag 28 april 2022 @ 21:19:03 #279
197773 crew  maily
pi_204569203
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2022 21:18 schreef Gunner het volgende:

[..]
Je weet dat dat niet echt Máxima is hè.
Ik denk het niet :D
pi_204569226
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:42 schreef Za het volgende:

Welnee joh, die gaan echt niet van de tv af.
Met die Akwasi rel trokken de bedrijven zich ook terug, omdat ze zich wilden distantiëren van het programma. Geen reclames meer tijdens VI, want willen we niet mee geassocieerd worden.

Die bedrijven maken inmiddels gewoon weer reclame, want er blijkt toch altijd één dingetje belangrijker te zijn dan beeldvorming...
  donderdag 28 april 2022 @ 21:19:39 #281
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204569231
:D Oeps
  donderdag 28 april 2022 @ 21:21:50 #282
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204569289
quote:
[ afbeelding ]
Trol account
1947-2016
  donderdag 28 april 2022 @ 21:24:58 #283
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204569417
Als je je als reclamepartner/bedrijf terugtrekt in zo'n rel profiteer je alleen maar dubbel.

• Je hebt op dat moment geen reclame uitgaven --> geen uitgaven is meer winst *)
• Je hebt gratis reclame omdat heel Fok! en de rest van de wereld het over jou heeft ---> Gratis reclame *O*
• En je laat zien dat jij tot de deugmaatschappij behoort --> goeie PR, verbetering merknaam *)

En later als iedereen het weer vergeten is, schuif je gewoon weer aan >:)
  donderdag 28 april 2022 @ 21:25:17 #284
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204569424
quote:
[ afbeelding ]
lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 28 april 2022 @ 21:26:19 #285
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204569451
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 21:21 schreef Red_85 het volgende:
Trol account
Maxima zou zo nooit reageren. In ieder geval niet met dat uitroepteken.

Voor de rest is die reaktie wel scherp. En zonder uitroepteken was hij beter geweest.
pi_204569594
Derksen janken
pi_204569602
Hij gaat opstappen denk ik
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 21:32:48 #288
236264 crew  capricia
pi_204569641
Popcorn.gif
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 28 april 2022 @ 21:33:25 #289
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204569649
Gezeik
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 21:34:15 #290
249559 crew  Lavenderr
pi_204569670
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 21:30 schreef Sfancta het volgende:
Hij gaat opstappen denk ik
Ik hoop het niet, maar zou het wel begrijpen. Teveel lijkenpikkers.
pi_204569705
Dan is hij alles kwijt. Radiomaken, wat hij het leukst vindt, televisie maken, festivalletje maken zal ook wel moeilijk worden.
pi_204569781
Ik weet niet wat ik hiervan vind. Wat hij heeft gedaan is absoluut niet ok, maar ik vind dit allemaal wel zielig voor hem denk ik :@
  donderdag 28 april 2022 @ 21:38:39 #293
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204569784
Er wordt ook veel te veel ingevuld.

Het wordt nu echt tijd dat die juffrouw ook haar kant van het verhaal komt vertellen.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 21:39:22 #294
236264 crew  capricia
pi_204569805
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef ikbenrond het volgende:
Dan is hij alles kwijt. Radiomaken, wat hij het leukst vindt, televisie maken, festivalletje maken zal ook wel moeilijk worden.
Even een maandje of 2 met verlof. Tot het overgewaaid is.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 28 april 2022 @ 21:42:36 #295
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204569907
In een bejaardentehuis?
pi_204570009
quote:

[..]
Zoek dat account maar eens op. Is wat mij betreft een van de grappigere parodie-account op Twitter.
twitter
  donderdag 28 april 2022 @ 21:45:58 #297
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204570011
Cancel culture, de aids van deze tijd :r
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 28 april 2022 @ 21:46:39 #298
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204570033
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef matthijst het volgende:
Cancel culture, de aids van deze tijd :r
Kijk eens een nieuwe mening die hebben we vandaag nog niet gehoord.

/s
pi_204570053
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef Tengano het volgende:
Er wordt ook veel te veel ingevuld.

Het wordt nu echt tijd dat die juffrouw ook haar kant van het verhaal komt vertellen.
Ah, is dat de nieuwe tactiek?
pi_204570059
Wat een sukkels, nu in VI: Derksen vindt zichzelf eigenlijk het slachtoffer en V/d Gijp begrijpt niet hoe mensen konden denken dat hij lacherig deed om een misbruiksituatie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')