Zeker. Eerlijk gezegd zat ik aan een apart topic daarvoor te denken. Maar ik denk dat je op dit forum dan ook heel veel verzonnen verhalen krijgt gepost.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:24 schreef capricia het volgende:
Prachtig toekomstig tv-format.
Of wil je hier graag wat kwijt?
Sterktequote:Op donderdag 28 april 2022 20:31 schreef damsco het volgende:
Wat lul ik nu, ben nog gewoon een maagd
Het is ook een soort afscheid.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:59 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het een net afscheidsbericht aan Johan, ze bedanken hem toch nog.
Jij bent sowieso hypocriet bezig.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:42 schreef Za het volgende:
[..]
Het is ook een soort afscheid.
Van de tv wordt hij ook afgeflikkerd, VI ist vorbei.
Ik had ze graag gezien tijdens het WK later dit jaar. Zowel Johan als Gijp.
Sowieso, iets van 50 jaar terug aangrijpen om een maatschappelijk probleem van nu mee te duiden. Dan spoor je niet. Het is zogezegd niet rullevant.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:45 schreef Het_Bokje het volgende:
'Het is een maatschappelijk probleem' ehhh, NEEN?
Godverdomme man, alsof IEDERE man zulk ranzig gedrag vertoont als ie wat gezopen heeft.
Omdat 1 kotsend dronken wijf NIET is genomen, moeten we maar aannemen dat IEDERE man ALTIJD misbruik zal maken van e.e.a.
Dat die zure talkshowdames zich omringen met engerds om hun carrieregat een boost te geven kan ik ze niet kwalijk nemen, maar om nou er meteen een 'maatschappelijk' probleem van te maken...???
Lekker representatief, TV-wereld en Kroegtafelvoetbalpraat.... tja...
Mooi, IK DOE NIET (MEER) MEE!
Ook wel weer een vorm van deugen met een grote Dquote:Op donderdag 28 april 2022 19:59 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik vind het een net afscheidsbericht aan Johan, ze bedanken hem toch nog.
Kom op, zeg. Neem die opmerking over de knuppel. Dat was geen ongemak maar hilariteit.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:48 schreef Kriegel het volgende:
Of het moet om het lacherige te doen zijn, maar dat was ook een beetje door de ongemakkelijkheid van het moment mag ik hopen.
Toegegeven, ik heb de aflevering verder niet gezien (dat dagelijkse programma boeit me niet), hoor alleen steeds dat er na die bekentenis geginnegapt werd in plaats van er serieus mee om te gaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kom op, zeg. Neem die opmerking over de knuppel. Dat was geen ongemak maar hilariteit.
Het zegt 'niks'(*) over die voetbaltokkie. Het zegt vooral iets van de staat waarin de helft van ons land zich bevindt.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:05 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik vind het toch wel heel frappant dat een voetbaltokkie die iets roept op tv blijkbaar een half land in rep en roer kan krijgen.
Ik snap echt niet dat zo'n persoon zo relevant wordt bevonden.
Deden ze dat maar, die wereld verbeteren.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:03 schreef Specularium het volgende:
Leuk hoor al die wereldverbeteraars.
Precies wat ik schreef dus.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het zegt 'niks'(*) over die voetbaltokkie. Het zegt vooral iets van de staat waarin de helft van ons land zich bevindt.
Kijk maar naar deze inmiddels krankzinnig lange reeks. Bijna #10 alweer dus![]()
(*) Dit is een gezegde in Nederland. Neem dit svp niet letterlijk.
Nou, de groeten dan hèquote:Op donderdag 28 april 2022 20:45 schreef Het_Bokje het volgende:
'Het is een maatschappelijk probleem' ehhh, NEEN?
Godverdomme man, alsof IEDERE man zulk ranzig gedrag vertoont als ie wat gezopen heeft.
Omdat 1 kotsend dronken wijf NIET is genomen, moeten we maar aannemen dat IEDERE man ALTIJD misbruik zal maken van e.e.a.
Dat die zure talkshowdames zich omringen met engerds om hun carrieregat een boost te geven kan ik ze niet kwalijk nemen, maar om nou er meteen een 'maatschappelijk' probleem van te maken...???
Lekker representatief, TV-wereld en Kroegtafelvoetbalpraat.... tja...
Mooi, IK DOE NIET (MEER) MEE!
Dit.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:33 schreef Stikkelbaars het volgende:
Ik ben blij dat ik de vrije jaren 80 en 90 heb meegemaakt. Wat een tijd was dat. Toen kon je nog gewoon lachen om homo's, negers, Belgen, Joden en vrouwen. En die lachten net zo hard mee. Al die tere zieltjes vandaag de dag... Je moet constant op eieren lopen om maar niemand te beledigen.
Derksen heeft gelijk: We zijn een kutland geworden.
Bedoel je dat een sponsor of een tafelgast zo'n bekentenis gewoon moet accepteren en dient over te gaan tot de orde van de dag?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:08 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Adverteerders die weglopen, hordes moralistische jankerds die oproepen om het programma te stoppen, tafelgasten die niet meer willen komen. Dat is defacto cancelcultuur.
Je weet dat dat niet echt Máxima is hè.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Are you serious? Maxima gaat zich no way in deze slangenkuil mengen lijkt mij.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk het nietquote:Op donderdag 28 april 2022 21:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet echt Máxima is hè.
Welnee joh, die gaan echt niet van de tv af.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:42 schreef Za het volgende:
Het is ook een soort afscheid.
Van de tv wordt hij ook afgeflikkerd, VI ist vorbei.
Ik had ze graag gezien tijdens het WK later dit jaar. Zowel Johan als Gijp.
Trol accountquote:
Maxima zou zo nooit reageren. In ieder geval niet met dat uitroepteken.quote:
Even een maandje of 2 met verlof. Tot het overgewaaid is.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef ikbenrond het volgende:
Dan is hij alles kwijt. Radiomaken, wat hij het leukst vindt, televisie maken, festivalletje maken zal ook wel moeilijk worden.
Zoek dat account maar eens op. Is wat mij betreft een van de grappigere parodie-account op Twitter.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kijk eens een nieuwe mening die hebben we vandaag nog niet gehoord.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef matthijst het volgende:
Cancel culture, de aids van deze tijd
Ah, is dat de nieuwe tactiek?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef Tengano het volgende:
Er wordt ook veel te veel ingevuld.
Het wordt nu echt tijd dat die juffrouw ook haar kant van het verhaal komt vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |