Vreselijk pijnlijk ongrappigquote:
Dat is vooralsnog een mening, geen feit. Humor is nogal persoonlijk net zoals in dit topic Johan en Gijp erg grappig vinden.quote:
Ik zie dat je erg begaan bent met die 2 falende "komieken". Spijtig voor je zeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog een mening, geen feit. Humor is nogal persoonlijk net zoals in dit topic Johan en Gijp erg grappig vinden.
Dit ben ik dus serieus gaan doen, thanksquote:Op maandag 16 mei 2022 19:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kunt NLZIET een maandje gratis proberen?
https://www.nlziet.nl/nl/
Niet gelachen, wel een leuk programmaquote:
Zou ook een volstrekt gotspe zijn geweest voor alle recente zaken. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand iets anders had verwacht.quote:
Nou?quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:40 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zou ook een volstrekt gotspe zijn geweest voor alle recente zaken. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand iets anders had verwacht.
Voor een sterk verhaal van 50 jaar geleden over iemand die een kaars tussen bij iemand tussen de benen heeft gezet?quote:Op zondag 5 juni 2022 13:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Nou?
Een bewusteloze vrouw. Dus: zij kan haar wens niet kenbaar maken.
Net zoals een minderjarige dat ook niet kan.
Lijkt me toch wel iets voor iig een onderzoek door het OM.
Echt. Dit was een klassiek gevalletje van zandzakken voor de deur.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:59 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Voor een sterk verhaal van 50 jaar geleden over iemand die een kaars tussen bij iemand tussen de benen heeft gezet?
Mooi gedaan.quote:
Nogmaals: bij iemand die haar wil niet kenbaar kon maken op dát moment.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:59 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Voor een sterk verhaal van 50 jaar geleden over iemand die een kaars tussen bij iemand tussen de benen heeft gezet?
Gezien de context vind ik het overdreven.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Nogmaals: bij iemand die haar wil niet kenbaar kon maken op dát moment.
Net zoals een minderjarig iemand dat ook niet kan.
En dat is meteen een beetje het inconsequente.
Bij de Derksen-fans zitten nogal wat lieden die een niet mis te verstane strafmaat in gedachten hebben voor lieden die een akkefietje met mensen met een minderjarige leeftijd hebben uitgevoerd, of ook nog maar gepland hebben te zullen uitvoeren, en die hun plannen op een bepaald forum hebben geventileerd.
Er zijn lieden die dergelijke plannen weten uit te lokken en gaan zwaar bewapend naar de plek des toekomstigen onheils. Deze stoere knullen worden .....-hunters genoemd en hebben hun slagkracht kennelijk nog niet op Johan gebotvierd zo schijnt het.
En dat is een beetje vreemd.
In de ogen van dat soort types veranderen vrouwen zo rond hun 16e spontaan in kuthoeren.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Nogmaals: bij iemand die haar wil niet kenbaar kon maken op dát moment.
Net zoals een minderjarig iemand dat ook niet kan.
En dat is meteen een beetje het inconsequente.
Bij de Derksen-fans zitten nogal wat lieden die een niet mis te verstane strafmaat in gedachten hebben voor lieden die een akkefietje met mensen met een minderjarige leeftijd hebben uitgevoerd, of ook nog maar gepland hebben te zullen uitvoeren, en die hun plannen op een bepaald forum hebben geventileerd.
Er zijn lieden die dergelijke plannen weten uit te lokken en gaan zwaar bewapend naar de plek des toekomstigen onheils. Deze stoere knullen worden .....-hunters genoemd en hebben hun slagkracht kennelijk nog niet op Johan gebotvierd zo schijnt het.
En dat is een beetje vreemd.
Framing is hot vandaagquote:Op zondag 5 juni 2022 15:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de ogen van dat soort types veranderen vrouwen zo rond hun 16e spontaan in kuthoeren.
Wat heeft een denigrerend beeld naar vrouwen daar precies mee te maken?quote:Op zondag 5 juni 2022 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Framing is hot vandaag.
Dat het gedrag van Derksen "not done" was is wel de gangbare mening hoor.
Alleen slaat de discussie weer door en doet men weer alsof vrouwen 100% onschuldig, altijd braaf, netjes en heilig zijn.
En alleen al in de Amber Turd zaak kan je zien dat het ook regelmatig de vrouw is die walgeljke dingen doet.
Mensen zijn kut, welk geslacht/gender/treeself/demonself/xer/they/them dan ook.
Mbt de eerste zin zou ik graag de bron weten waar dat staat.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]en doet men weer alsof vrouwen 100% onschuldig, altijd braaf, netjes en heilig zijn.
.................
dat het ook regelmatig de vrouw is die walgeljke dingen doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |