Je weet dat dat niet echt Máxima is hè.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Are you serious? Maxima gaat zich no way in deze slangenkuil mengen lijkt mij.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk het nietquote:Op donderdag 28 april 2022 21:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet echt Máxima is hè.
Welnee joh, die gaan echt niet van de tv af.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:42 schreef Za het volgende:
Het is ook een soort afscheid.
Van de tv wordt hij ook afgeflikkerd, VI ist vorbei.
Ik had ze graag gezien tijdens het WK later dit jaar. Zowel Johan als Gijp.
Trol accountquote:
Maxima zou zo nooit reageren. In ieder geval niet met dat uitroepteken.quote:
Even een maandje of 2 met verlof. Tot het overgewaaid is.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef ikbenrond het volgende:
Dan is hij alles kwijt. Radiomaken, wat hij het leukst vindt, televisie maken, festivalletje maken zal ook wel moeilijk worden.
Zoek dat account maar eens op. Is wat mij betreft een van de grappigere parodie-account op Twitter.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kijk eens een nieuwe mening die hebben we vandaag nog niet gehoord.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef matthijst het volgende:
Cancel culture, de aids van deze tijd
Ah, is dat de nieuwe tactiek?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef Tengano het volgende:
Er wordt ook veel te veel ingevuld.
Het wordt nu echt tijd dat die juffrouw ook haar kant van het verhaal komt vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |