Ja, dat verbaast me.niks, Die regionale zenders zijn ook zo deugend als de neten.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)oep-west-en-nh-media
Nope.
https://www.rijnmond.nl/n(...)oep-west-en-nh-mediaquote:Op donderdag 28 april 2022 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie doet dat? Hij mag vanavond gewoon op tv verschijnen, hoor. Hoeft alleen even een ongemeend excuus op te lezen en klaarrrrr.
Ik heb ook vernomen dat mensen zijn verhaal niet geloven anders!quote:Op donderdag 28 april 2022 19:22 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als je niet weet wat hij wilde zeggen kunnen we maar 1 ding concluderen en dat is dat je gewoon het hele stuk niet gezien hebt maar gewoon even je mening komt geven gebasseerd op een stukje video.
Wel een bijzondere manier om je pensioen af te dwingenquote:Op donderdag 28 april 2022 19:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En misschien ook zijn muziek-tour door Nederland...
Van 7 dagen in de week aan het werk naar 0 dagenquote:Op donderdag 28 april 2022 19:32 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Wel een bijzondere manier om je pensioen af te dwingen
quote:Op donderdag 28 april 2022 19:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
quote:Reden is de schokkende bekentenis
quote:Op donderdag 28 april 2022 19:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van 7 dagen in de week aan het werk naar 0 dagen
Ik heb net de aflevering gezien en ik krijg er niet het gevoel bij dat hij er spijt van heeft.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:22 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als je niet weet wat hij wilde zeggen kunnen we maar 1 ding concluderen en dat is dat je gewoon het hele stuk niet gezien hebt maar gewoon even je mening komt geven gebasseerd op een stukje video.
Allereerst: Muziek voor volwassenen,quote:Op donderdag 28 april 2022 19:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lul niet zo dom uit je nekquote:Op donderdag 28 april 2022 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het OM als een allochtoon iemand verkracht![]()
Het OM als Johan Derksen 50 jaar geleden niemand heeft verkracht
Hij is er trots op hoor.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie doet dat? Hij mag vanavond gewoon op tv verschijnen, hoor. Hoeft alleen even een ongemeend excuus op te lezen en klaarrrrr.
Ik vind het een net afscheidsbericht aan Johan, ze bedanken hem toch nog.quote:Van Os stelt dat Muziek voor Volwassen al twintig jaar ‘een goed en goed beluisterd programma’ is op de zender, maar dat dat niet wil zeggen dat ‘het gezicht van de show zich alles kan permitteren’. ,,Ik realiseer me dat ik met het stopzetten van Muziek Voor Volwassenen veel luisteraars teleurstel. In het gesprek dat directeur Bert Klaver en ik vanmiddag met Johan hebben gevoerd begreep hij onze argumenten en respecteerde hij ons besluit. Wij zijn Johan Derksen erg dankbaar voor twintig jaar heerlijke muziek op Radio Rijnmond.”
Ik heb die TV uitgegooid. Kan het niet aanhorenquote:Op donderdag 28 april 2022 19:57 schreef potjecreme het volgende:
Ik word doodmoe van de hysterie. Geen gaaf land.
Hoe verklaar je dan dat de politie bij iedere aangifte van verkrachting het afraadt en dat het OM dit kansloze geval dan wel oppakt?quote:
Media-aandacht?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat de politie bij iedere aangifte van verkrachting het afraadt en dat het OM dit kansloze geval dan wel oppakt?
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:03 schreef Specularium het volgende:
Leuk hoor al die wereldverbeteraars.
Heleen nu met de conference liek.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb die TV uitgegooid. Kan het niet aanhoren![]()
Heb al moeite met dit topic
Bij mij staat ie gewoon uit. Krijg het gelukkig niet allemaal meequote:
Stopt het dan ook op zijn hobbyzender Grolloo Radio?quote:Op donderdag 28 april 2022 19:59 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik vind het een net afscheidsbericht aan Johan, ze bedanken hem toch nog.
Denk dat ze zich daarmee wel wat hebben overschat. Zo vaak dezelfde gasten die op een gegeven moment ook niets meer te zeggen hebben. Ik was een tijd geleden al afgehaakt na de zoveelste keer eus, roos of die andere met dat rare kapsel. Een advocaat ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:15 schreef Confetti het volgende:
Denk dat er ook geen gasten meer komen. Gewoon terug naar 2 uitzendingen per week. Dit trekken ze niet meer en nu kan Johan eens wat rustiger aan doen.
Prachtig toekomstig tv-format.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:00 schreef Tengano het volgende:
Toch denk ik trouwens dat heel veel mensen wel zo'n soort verhaal uit eigen ervaring kunnen vertellen...
Goede oude tijd, beetje GHB in drankjes stoppen en daarna toeslaan. Daarna wel tijd vastgezeten.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Prachtig toekomstig tv-format.
Of wil je hier graag wat kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |