abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204566295
quote:
Ophef om Johan Derksen: ‘Bekent hij nu verkrachting?’

Johan Derksen ligt zwaar onder vuur. Dat is zeker niet de eerste keer, maar deze keer heeft de presentator het wel erg bont gemaakt. Onder meer kijkers van Vandaag Inside trekken naar social media met een verbaasde vraag: bekende de presentator tijdens de talkshow gisteren nou dat hij seksueel misbruik op zijn kerfstok heeft?

Het gesprek ging, natuurlijk, over Johnny de Mol. Zijn ex Shima Kaes beschuldigt hem van mishandeling en nu is daar een andere beschuldiging van ‘ongepast’ gedrag bijgekomen. Een anonieme vrouw heeft gezegd dat zij een paar jaar geleden door De Mol is gedrogeerd met GHB en daarna door hem seksueel is misbruikt. De presentator ontkent dat met klem, maar zag zich wel genoodzaakt om zijn werkzaamheden, alhoewel tijdelijk, neer te leggen.

Bij Vandaag Inside is de hele situatie het gesprek van de dag. Derksen zei al dat hij de zaak ‘heel erg vindt stinken’. Toen het eenmaal over de nieuwe beschuldiging ging, maakte Derksen ook nog een misplaatste grap: „Er wordt gezegd dat hij iemand heeft gedrogeerd, met GHB geloof ik, wat Bill Cosby ook succesvol gebruikte. Ik zou wel zo’n flesje mee naar huis willen, maar dat terzijde.” Wilfred Genee kan er niet om lachen en kijkt met een emotieloos gezicht naar Derksen. „Jij vindt het geen leuke grap?”, vraagt hij hem dan. Genee: „Ik hoef toch niet al jouw grappen leuk te vinden?” En vanaf daar gaat het allemaal bergafwaarts.

Johan Derksen in Vandaag Inside over kaars
„Johnny heeft wild geleefd, maar we hebben allemaal onze tijden gehad”, zegt Genee over mogelijke ‘jeugdzondes’ van de HLF8-presentator, zoals de Vandaag Inside-heren het graag noemen. „Wil je niet generaliseren? Ik wil hier graag buiten blijven”, zegt Derksen nog. En dan komt het eruit: „Als ik daar aan terugdenk, Wilfred, je schaamt je kapot. Heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.”

Dan begint Johan Derksen een verhaal over zijn jongere jaren, toen hij met de keeper van Veendam op stap was, met „twee juffrouwen”. In de studio klinkt hard gelach en René van der Gijp vraagt: „Wanneer was dat, 1936?” Derksen kijkt ietwat verontwaardigd, maar gaat verder met zijn verhaal. „We zijn op stap, dronken, en we gaan mee naar die woning. En die juffrouwen zijn zo dronken, die kotsen ons helemaal onder. We zijn weggegaan en die juffrouw lag bewusteloos op een bank, en er stond zo’n grote kaars, die hebben we erin gestopt en zijn we weggegaan.” Van der Gijp en tafelgast Steven Brunswijk barsten in lachen uit. Eerstgenoemde wil ook nog weten of ze de kaars ‘aan hebben gedaan’.

Derksen: „Daar zou je nu gevangenisstraf voor krijgen.” Ook meldde hij nog dat hij er niet trots op is, „maar dat soort dingen gebeuren als je jong bent”. Volgens de presentator hebben we namelijk allemaal „onze jeugdzondes”. „Nu ook, met dit soort beschuldigingen (richting De Mol, red.), het gaat wel erg ver terug. Het is een groot verschil of je 73 bent of 22, hé?”

En ook in de studio blijven de grappen komen. Van der Gijp: „Ze heeft nog geluk gehad, hé. Voor hetzelfde geld stond er een honkbalknuppel in de hoek.” Brunswijk wil op zijn beurt weten hoe groot de kaars was. „Dat was een flinke kaars”, aldus Derksen. „Een officier van justitie zou dit, technisch gezien, als verkrachting kunnen uitleggen.”

Kijkers verontwaardigd

Alhoewel er in de studio van Vandaag Inside maar wat lollig over wordt gedaan, zijn kijkers het daar niet mee eens. Sterker nog: ze zijn verontwaardigd en trekken naar social media om hun verbazing te uiten. Zo tweet één kijker een aantal keer „Johan Derksen heeft iemand verkracht”, met een stuk uit een artikel erbij.

Een ander verwijst naar de opmerking dat iedereen ‘jeugdzondes’ heeft: „Nee Johan, ik stak nooit een kaars in een bewusteloze man zijn aars.”

https://www.metronieuws.n(...)hij-nu-verkrachting/

twitter

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 23:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik stopte ooit stiekem een vinger in de kont van een vrouw na het seksen
Mocht ook niet van haar, toen ben ik maar gaan fappen
Ook op dit forum zijn viezerikken actief!!!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204566300
Het is je vergeven ts
pi_204566302
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:36 schreef capricia het volgende: [..] Is met die oud medewerkers uit nazi-kampen ook zo. Worden gewoon aangeklaagd al zijn ze nu in de 90.
Dat is inderdaad een goede vergelijking. Massavernietiging/genocide tegenover een lichtekooi die misschien een kaars in haar grot heeft gehad.
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 16:56:26 #4
35723 crew  GGMM
pi_204566305
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Welk deel van deze zin snap je niet?
[..]

In dit geval is dat natuurlijk onzin.

quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vraag me dan wel af waarvoor er excuses gemaakt moeten worden vanavond.
Dat mens wilde gisteren nadat Johan het verhaal had rechtgezet alsnog excuses

Tegenwoordig wil iedereen excuses :O
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204566309
Johan moet gewoon lekker stoppen en absoluut geen excuses aanbieden.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 16:56:42 #6
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_204566311
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh dan is iets wat verteld wordt wel per definitie een feit
Dat hij een mogelijk strafbaar feit heeft opgebiecht is in ieder geval een feit. Of de uiting zelf feitelijk is dat kan al dan niet worden uitgewezen door grondig onderzoek. (misschien heeft er iemand bewijs)
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vraag me dan wel af waarvoor er excuses gemaakt moeten worden vanavond.
Voor het grapjes maken denk ik.

Daar is ook de hele ophef grotendeels ook door ontstaan.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_204566313
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Echt? Volgens mij accepteert het OM een bekentenis toch echt als een weergave van de feiten.
Maar er bestaat ook nog zoiets als een onjuiste weergave van feiten.
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 16:57:14 #8
35723 crew  GGMM
pi_204566315
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat hij een mogelijk strafbaar feit heeft opgebiecht is in ieder geval een feit. Of de uiting zelf feitelijk is dat kan al dan niet worden uitgewezen door grondig onderzoek. (misschien heeft er iemand bewijs)
[..]

Dat het eventueel mogelijk is, is een feit ja.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204566320
Topics gaan hard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 16:57:46 #10
35723 crew  GGMM
pi_204566324
quote:

Dat deed Gijp of die neger toch alleen?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204566325
Al 8 topiques volgekliederd over dit non-issue.
Ga het niet allemaal lezen maar ben wel benieuwd hoe men dat voor elkaar krijgt.
Wat is er allemaal gezegd, samenvatting iemand?
pindazakje
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 april 2022 @ 16:58:42 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204566332
Ik wil bij deze ook even mijn excuses maken. Het kan zijn dat ik iemand op dit forum wel eens een kuthoer heb genoemd en dat is natuurlijk een belediging voor het eervolle beroep van hoer.

Dank.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 16:58:56 #13
236264 crew  capricia
pi_204566334
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:56 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een goede vergelijking. Massavernietiging/genocide tegenover een lichtekooi die misschien een kaars in haar grot heeft gehad.
Dat 50 jaar geleden an sich geen excuses zijn.

Overigens weet jij helemaal niet of zij een lichtekooi was. Vind het wel weer veelzeggend dat je een vrouw die bewusteloos is zo noemt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204566335
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:56 schreef Gehrman het volgende:
Johan moet gewoon lekker stoppen en absoluut geen excuses aanbieden.
Hij moet niet stoppen en ook geen excuses aanbieden. Zoals hij zelf al zei, aan wie dan? Dat is net zi’n lege huls als excuses aanbieden voor het slavernij verleden. Enkel show.
pi_204566336
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:50 schreef Bananenpap het volgende:

[..]
Waarom haal je nou het deel van mijn reactie weg waarin ik schrijf dat het vrijwel onmogelijk is om zo'n kaars in iemand te stoppen? Is dat omdat je dan de woorden slachtoffer, rechter en uitspraak niet kan gebruiken? :')
Omdat ik daar geen antwoord op heb / is al vaak genoeg genoemd in dit topic.
Ook vind ik het overtrokken om iedereen maar een podium te geven die er iets over wil zeggen, maar geen feiten kunnen uitdragen.
Daarom slachtoffer uithoren, uitspraken naast elkaar leggen, feiten boven tafel krijgen en, mocht dat nodig zijn, een rechter laten beslissen over het lot van de eventuele dader in de gebeurtenis.
Zodat dit strijdtoneel achter ons gelaten kan worden en Derksen weer gewoon fantastische tv kan maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google is your friend, abuse your friends
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 16:59:23 #16
35723 crew  GGMM
pi_204566337
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Ga het niet allemaal lezen maar ben wel benieuwd hoe men dat voor elkaar krijgt.
Er is een woedende menigte op internet en daarom gaat het OM nu geld weggooien om een zaak die allang verjaard is te onderzoeken.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204566339
Het OM als een allochtoon iemand verkracht :O
Het OM als Johan Derksen 50 jaar geleden niemand heeft verkracht :9~
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 16:59:42 #18
35723 crew  GGMM
pi_204566340
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:58 schreef Kreator het volgende:
Ik wil bij deze ook even mijn excuses maken. Het kan zijn dat ik iemand op dit forum wel eens een kuthoer heb genoemd en dat is natuurlijk een belediging voor het eervolle beroep van hoer.

Dank.
Jij hebt mij ook wel eens beledigd

Excuses geaccepteerd.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 april 2022 @ 16:59:45 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204566342
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Het ging 7 topics over je moeder, daar raakt men niet over uitgepraat.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 17:00:09 #20
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_204566350
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:57 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat deed Gijp of die neger toch alleen?
Laten we dan zeggen: er lacherig om doen. Waar hij trouwens ook niet mee begon, dat was ook Gijp.

Ik ga maar weer eens
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_204566354
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat 50 jaar geleden an sich geen excuses zijn.

Overigens weet jij helemaal niet of zij een lichtekooi was. Vind het wel weer veelzeggend dat je een vrouw die bewusteloos is zo noemt.
Ach komop. Als het hele verhaal klopt dan mag je zo’n promiscue type die niet voor zichzelf in staat best zo noemen toch. En als het per ongeluk was dan is het ook direct een goede les om jezelf niet vewusteloos te zuipen.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 17:00:43 #22
236264 crew  capricia
pi_204566359
quote:

[..]
[..]

^O^
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204566360
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:59 schreef GGMM het volgende:

[..]
Er is een woedende menigte op internet en daarom gaat het OM nu geld weggooien om een zaak die allang verjaard is te onderzoeken.
Van onze belastingcenten? Onze spaartaks die we nog terug moeten krijgen? ;(
pindazakje
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 17:00:55 #24
35723 crew  GGMM
pi_204566362
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Laten we dan zeggen: er lacherig om doen. Waar hij trouwens ook niet mee begon, dat was ook Gijp.

Ik ga maar weer eens
Maak er een mooie dag van :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204566365
Derksen die zijn excuses gaat aanbieden, het wordt steeds ongeloofwaardiger allemaal :') Maar goed, hij zal anders geen baan meer hebben. Slappe hap die vent.
pi_204566370
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Van onze belastingcenten? Onze spaartaks die we nog terug moeten krijgen? ;(
Daarvoor heb je meer dan 20.000 euro spaargeld nodig... en zelfs daarna dan moet je tonnen bezitten wil dat om meer dan een paar tientjes gaan.
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 april 2022 @ 17:01:51 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204566375
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:58 schreef capricia het volgende:

Overigens weet jij helemaal niet of Johan een kaars van 2 meter hoog in haar vagina heeft gestopt. Vind het wel weer veelzeggend dat je het voor deze dronken hoer opneemt.
pi_204566381
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik ga maar weer eens
Ajuus
pi_204566383
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Derksen die zijn excuses gaat aanbieden, het wordt steeds ongeloofwaardiger allemaal :') Maar goed, hij zal anders geen baan meer hebben. Slappe hap die vent.
Als ze hem hierom ontslaan is het programma ook gelijk klaar. En ik ga er vanuit dat het programma genoeg geld in het laadje brengt.
pi_204566387
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:55 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Het was dus geen verkrachting, 50 jaar geleden toen iedereen dronken was en er een grapje werd gemaakt met een kaars.

Gelukkig is het 2022 en flipt iedereen de pan uit. Lang leve de cancelcultuur.
Ok als je bedoelt dat veel mensen tegenwoordig ellenlange tenen hebben. Eens en ik ben zelf ook schuldig.

Maar Johan of het programma is natuurlijk niet gecancelled. Ze zijn er na al die jaren en ophefzaak nr 23 nog steeds. Discriminatie, anti homoseksuele opmerkingen, seksistisch, de ene (persoonlijke) belediging na de ander en noem maar op. Alles is overleefd.

Dus de claim dat hier spraken is van de cancelcultuur snijdt mijns inziens geen hout
pi_204566393
Mijn vriend Rob de Wijk bepleit vandaag in zijn podcast dat het westen maar eens aan deëscaleren moet gaan denken want de retoriek van Austin is heul gevaarlijk.

Volgens mij dreigt die Austin niet dagelijks met kernwapens.
zie email 27 oktober
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 17:03:19 #32
236264 crew  capricia
pi_204566395
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:59 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Hij moet niet stoppen en ook geen excuses aanbieden. Zoals hij zelf al zei, aan wie dan? Dat is net zi’n lege huls als excuses aanbieden voor het slavernij verleden. Enkel show.
En toch gaat Johan kennelijk sorry zeggen vanavond. Omdat zijn baas dat wil.
Gisteren zei Johan nog dit tegen de krant:
"Ik trek er geen woord van terug, ik bied ook mijn excuses niet aan".

Wees geen Johan. oO<
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204566397
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:01 schreef Kreator het volgende:

[..]
Overigens weet jij helemaal niet of Johan een kaars van 2 meter hoog in haar vagina heeft gestopt. Vind het wel weer veelzeggend dat je het voor deze dronken hoer opneemt.
Een 'dronken hoer' heeft ook rechten.
pi_204566398
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:02 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Ok als je bedoelt dat veel mensen tegenwoordig ellenlange tenen hebben. Eens en ik ben zelf ook schuldig.

Maar Johan of het programma is natuurlijk niet gecancelled. Ze zijn er na al die jaren en ophefzaak nr 23 nog steeds. Discriminatie, anti homoseksuele opmerkingen, seksistisch, de ene (persoonlijke) belediging na de ander en noem maar op. Alles is overleefd.

Dus de claim dat hier spraken is van de cancelcultuur snijdt mijns inziens geen hout
Die conclusie slaat nergens op.
pi_204566400
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:02 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Als ze hem hierom ontslaan is het programma ook gelijk klaar. En ik ga er vanuit dat het programma genoeg geld in het laadje brengt.
Waarom zou hij anders publiekelijk zijn excuus aanbieden terwijl hij eerder al meerdere malen heeft aangegeven dit niet te willen doen?
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 17:04:57 #36
236264 crew  capricia
pi_204566409
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:00 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Ach komop. Als het hele verhaal klopt dan mag je zo’n promiscue type die niet voor zichzelf in staat best zo noemen toch. En als het per ongeluk was dan is het ook direct een goede les om jezelf niet vewusteloos te zuipen.
Een goede les, ja? Dat ze wakker werd met een kaars in haar vagina? |:(
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204566413
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:06 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Neuh, jij vergist je telkens in de context. We zitten niet in een strafkamer. Er is geen overtuigend bewijs nodig om een mening te kunnen vormen.
Nee, lekker zelf bepalen of iemand zich schuldig maakt aan seksueel crimineel gedrag schiet op.
Dit, dus.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 17:05:30 #38
236264 crew  capricia
pi_204566416
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:03 schreef trein2000 het volgende:
Mijn vriend Rob de Wijk bepleit vandaag in zijn podcast dat het westen maar eens aan deëscaleren moet gaan denken want de retoriek van Austin is heul gevaarlijk.

Verkeerd topic
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204566417
quote:

Oei
pi_204566418
quote:

Ben je wel in het goede topic?
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 17:05:47 #41
35723 crew  GGMM
pi_204566420
quote:

Ook dat nog
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204566426
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Een goede les, ja? Dat ze wakker werd met een kaars in haar vagina? |:(
Volgens het laatste eenzijdige verhaal werd ze wakker met een 1000-urenkaars tussen haar benen. Die kan er niet eens in.
Dit, dus.
pi_204566427
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:03 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Die conclusie slaat nergens op.
Okay!
pi_204566433
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Volgens het laatste eenzijdige verhaal werd ze wakker met een 1000-urenkaars tussen haar benen. Die kan er niet eens in.
Duidelijk nog nooit naar Siswet gekeken
  Official ESF Kreviewer donderdag 28 april 2022 @ 17:06:44 #45
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204566434
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:03 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Een 'dronken hoer' heeft ook rechten.
Water is nat, plas nooit tegen de wind in, je moet je hond niet schoppen.

Allemaal mooi. Wat is je punt.
pi_204566435
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:02 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Ze proberen het, alleen zitten daar heren die dat van zich af laten glijden, gelukkig, en dat is de charme van het programma.
pi_204566440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Duidelijk nog nooit naar Siswet gekeken
Jij ook niet dan. Daar komt wel wat werk bij kijken.
pi_204566445
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:05 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ben je wel in het goede topic?
Nee.
zie email 27 oktober
  donderdag 28 april 2022 @ 17:07:48 #49
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204566446
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:56 schreef GGMM het volgende:

In dit geval is dat natuurlijk onzin.

Jij wil dat het onzin is, dat is niet hetzelfde.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 28 april 2022 @ 17:08:40 #50
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204566454
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:57 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Maar er bestaat ook nog zoiets als een onjuiste weergave van feiten.
Ik zal het ook voor jou nog een keer herhalen.

quote:
Volgens mij accepteert het OM een bekentenis toch echt als een weergave van de feiten.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')