Daarvoor heb je meer dan 20.000 euro spaargeld nodig... en zelfs daarna dan moet je tonnen bezitten wil dat om meer dan een paar tientjes gaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Van onze belastingcenten? Onze spaartaks die we nog terug moeten krijgen?
Overigens weet jij helemaal niet of Johan een kaars van 2 meter hoog in haar vagina heeft gestopt. Vind het wel weer veelzeggend dat je het voor deze dronken hoer opneemt.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:58 schreef capricia het volgende:
Overigens weet jij helemaal niet of zij een lichtekooi was. Vind het wel weer veelzeggend dat je een vrouw die bewusteloos is zo noemt.
Ajuusquote:Op donderdag 28 april 2022 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laten we dan zeggen: er lacherig om doen. Waar hij trouwens ook niet mee begon, dat was ook Gijp.
Ik ga maar weer eens
Als ze hem hierom ontslaan is het programma ook gelijk klaar. En ik ga er vanuit dat het programma genoeg geld in het laadje brengt.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Derksen die zijn excuses gaat aanbieden, het wordt steeds ongeloofwaardiger allemaalMaar goed, hij zal anders geen baan meer hebben. Slappe hap die vent.
Ok als je bedoelt dat veel mensen tegenwoordig ellenlange tenen hebben. Eens en ik ben zelf ook schuldig.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:55 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Het was dus geen verkrachting, 50 jaar geleden toen iedereen dronken was en er een grapje werd gemaakt met een kaars.
Gelukkig is het 2022 en flipt iedereen de pan uit. Lang leve de cancelcultuur.
En toch gaat Johan kennelijk sorry zeggen vanavond. Omdat zijn baas dat wil.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:59 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Hij moet niet stoppen en ook geen excuses aanbieden. Zoals hij zelf al zei, aan wie dan? Dat is net zi’n lege huls als excuses aanbieden voor het slavernij verleden. Enkel show.
Een 'dronken hoer' heeft ook rechten.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Overigens weet jij helemaal niet of Johan een kaars van 2 meter hoog in haar vagina heeft gestopt. Vind het wel weer veelzeggend dat je het voor deze dronken hoer opneemt.
Die conclusie slaat nergens op.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:02 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ok als je bedoelt dat veel mensen tegenwoordig ellenlange tenen hebben. Eens en ik ben zelf ook schuldig.
Maar Johan of het programma is natuurlijk niet gecancelled. Ze zijn er na al die jaren en ophefzaak nr 23 nog steeds. Discriminatie, anti homoseksuele opmerkingen, seksistisch, de ene (persoonlijke) belediging na de ander en noem maar op. Alles is overleefd.
Dus de claim dat hier spraken is van de cancelcultuur snijdt mijns inziens geen hout
Waarom zou hij anders publiekelijk zijn excuus aanbieden terwijl hij eerder al meerdere malen heeft aangegeven dit niet te willen doen?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:02 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Als ze hem hierom ontslaan is het programma ook gelijk klaar. En ik ga er vanuit dat het programma genoeg geld in het laadje brengt.
Een goede les, ja? Dat ze wakker werd met een kaars in haar vagina?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:00 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ach komop. Als het hele verhaal klopt dan mag je zo’n promiscue type die niet voor zichzelf in staat best zo noemen toch. En als het per ongeluk was dan is het ook direct een goede les om jezelf niet vewusteloos te zuipen.
Nee, lekker zelf bepalen of iemand zich schuldig maakt aan seksueel crimineel gedrag schiet op.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:06 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Neuh, jij vergist je telkens in de context. We zitten niet in een strafkamer. Er is geen overtuigend bewijs nodig om een mening te kunnen vormen.
Verkeerd topicquote:Op donderdag 28 april 2022 17:03 schreef trein2000 het volgende:
Mijn vriend Rob de Wijk bepleit vandaag in zijn podcast dat het westen maar eens aan deëscaleren moet gaan denken want de retoriek van Austin is heul gevaarlijk.
Volgens mij dreigt die Austin niet dagelijks met kernwapens.
Oeiquote:Op donderdag 28 april 2022 17:03 schreef trein2000 het volgende:
Mijn vriend Rob de Wijk bepleit vandaag in zijn podcast dat het westen maar eens aan deëscaleren moet gaan denken want de retoriek van Austin is heul gevaarlijk.
Ben je wel in het goede topic?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:03 schreef trein2000 het volgende:
Ook dat nogquote:Op donderdag 28 april 2022 17:03 schreef trein2000 het volgende:
Volgens het laatste eenzijdige verhaal werd ze wakker met een 1000-urenkaars tussen haar benen. Die kan er niet eens in.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Een goede les, ja? Dat ze wakker werd met een kaars in haar vagina?
Duidelijk nog nooit naar Siswet gekekenquote:Op donderdag 28 april 2022 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens het laatste eenzijdige verhaal werd ze wakker met een 1000-urenkaars tussen haar benen. Die kan er niet eens in.
Water is nat, plas nooit tegen de wind in, je moet je hond niet schoppen.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:03 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Een 'dronken hoer' heeft ook rechten.
Ze proberen het, alleen zitten daar heren die dat van zich af laten glijden, gelukkig, en dat is de charme van het programma.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:02 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ok als je bedoelt dat veel mensen tegenwoordig ellenlange tenen hebben. Eens en ik ben zelf ook schuldig.
Maar Johan of het programma is natuurlijk niet gecancelled. Ze zijn er na al die jaren en ophefzaak nr 23 nog steeds. Discriminatie, anti homoseksuele opmerkingen, seksistisch, de ene (persoonlijke) belediging na de ander en noem maar op. Alles is overleefd.
Dus de claim dat hier spraken is van de cancelcultuur snijdt mijns inziens geen hout
Jij ook niet dan. Daar komt wel wat werk bij kijken.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit naar Siswet gekeken
Jij wil dat het onzin is, dat is niet hetzelfde.quote:
Ik zal het ook voor jou nog een keer herhalen.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar er bestaat ook nog zoiets als een onjuiste weergave van feiten.
quote:Volgens mij accepteert het OM een bekentenis toch echt als een weergave van de feiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |