Geen idee nog waar hij zich precies voor gaat excuseren. Misschien wordt dat wel de 3e versie van het verhaal?quote:Op donderdag 28 april 2022 16:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan is er ook geen reden tot excuses. Lijkt me.
quote:Op donderdag 28 april 2022 17:22 schreef GGMM het volgende:
Niet een feit is. Niet mijn woorden verdraaien aubJij maakte ervan dat het door het OM wel geaccepteerd werd.
Dat was jouw kronkel om het gelijk te krijgen.
quote:Een bekentenis van een feit dat wettelijk strafbaar is, met name van een misdaad, vormt een bewijs voor het begaan van een strafbaar feit.
Wel, dus.quote:Maar dat is dus niet altijd zo.
Wie ie hier nu woorden aan het verdraaien? Wijs even mijn reactie aan, waar ik zeg dat iemand veroordeeld wordt puur alleen op basis van een bekentenis.quote:Zeker niet in dit specifieke geval, aangezien ze opzoek gaan naar getuigen. Iets wat ze overigens altijd zullen doen, niemand loopt het politiebureau binnen om iets te bekennen om vervolgens gelijk veroordeeld te worden. Zo werkt de wereld niet.
Wat ik weet is dat ik jou de hoek in hebt geluld en dat je blijft draaien om niet te hoeven toegeven dat ik gelijk heb. En dat weet jij stiekem best wel, geloof ik.quote:Maar dat weet jij stiekem best wel geloof ik.
Ben jij @EinarBoe?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel, dus.
[..]
Wie ie hier nu woorden aan het verdraaien? Wijs even mijn reactie aan, waar ik zeg dat iemand veroordeeld wordt puur alleen op basis van een bekentenis.
[..]
Wat ik weet is dat ik jou de hoek in hebt geluld en dat je blijft draaien om niet te hoeven toegeven dat ik gelijk heb. En dat weet jij stiekem best wel, geloof ik.
quote:Op donderdag 28 april 2022 17:22 schreef GGMM het volgende:
Niet een feit is. Niet mijn woorden verdraaien aubJij maakte ervan dat het door het OM wel geaccepteerd werd.
Ja, het lijkt wel of woke-links-VOLT-D66 Nederland maar niet uitgepraat raakt...quote:
Stop hiermeequote:Op donderdag 28 april 2022 17:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel, dus.
[..]
Wie ie hier nu woorden aan het verdraaien? Wijs even mijn reactie aan, waar ik zeg dat iemand veroordeeld wordt puur alleen op basis van een bekentenis.
[..]
Wat ik weet is dat ik jou de hoek in hebt geluld en dat je blijft draaien om niet te hoeven toegeven dat ik gelijk heb. En dat weet jij stiekem best wel, geloof ik.
Ik heb reeds een uitleg gedaan als reactie op de gestelde vraag die ter antwoord op mijn opmerking is geplaatst.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een suggestie gedaan voor wat ik denk dat Metalfrost's punt was. Hoe is dat een belediging?
Jij kunt natuurlijk ook mijn verhaal verdraaien en er tegenin gaan. Maar dan heb je mij niet nodig. Kun je prima met jezelf discussieren.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe getuigen relevant zijn in een strafzaak?
quote:
Geen idee waar je het over hebt. Ik citeer letterlijk wat jij zegt, maar prima verderquote:Op donderdag 28 april 2022 17:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij kunt natuurlijk ook mijn verhaal verdraaien en er tegenin gaan. Maar dan heb je mij niet nodig. Kun je prima met jezelf discussieren.
Veel plezier.
Dat was al duidelijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
'Alle' mannen slaat nooit ergens op, natuurlijk. Generaliseren betrekt altijd mensen die er niks mee te maken hebben.quote:
Minstens zo volwassen als de daad zelf en de reacties daarop toen dit werd gedeeld.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De man die het deed. Niet bekend wat precies, maar HET. Volwassen stripje, zeg.
Maar het is niet bekend wat “de daad” is. Dat is vrij cruciaal.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Minstens zo volwassen als de daad zelf en de reacties daarop toen dit werd gedeeld.
Hij heeft toch duidelijk verteld wat hij deed?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De man die het deed. Niet bekend wat precies, maar HET. Volwassen stripje, zeg.
Je zo bezatten dat je over de voetballers waarmee je naar huis gaat heenkotst? Dat is de definitie van een lichtekooi, alhoewel ik goedkope slet een betere benaming vind.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat 50 jaar geleden an sich geen excuses zijn.
Overigens weet jij helemaal niet of zij een lichtekooi was. Vind het wel weer veelzeggend dat je een vrouw die bewusteloos is zo noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |