Adverteerders die weglopen, hordes moralistische jankerds die oproepen om het programma te stoppen, tafelgasten die niet meer willen komen. Dat is defacto cancelcultuur.quote:
Mij kan het niet zoveel schelen eigenlijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij wil dat het onzin is, dat is niet hetzelfde.
Dit is fok! in 1 zin samengevat.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:09 schreef GGMM het volgende:
Jij zet een rare kronkel in om je gelijk te krijgen, maar je hebt dus geen gelijk.
In het filmpje waar Derksen de gebeurtenis vertelt, wordt er niet gesproken over 'hoeren' maar 'twee juffrouwen'.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Water is nat, plas nooit tegen de wind in, je moet je hond niet schoppen.
Allemaal mooi. Wat is je punt.
Jouw stelling was dat het gesproken woord geen feiten weergeeft. Het OM denkt daar anders over. The end.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:09 schreef GGMM het volgende:
Het is gewoon feitelijk onzin dat het OM met het verhaal van Johan iemand kan gaan veroordelen.
Volgens mij is het aan de rechtbank om een bekentenis te toetsen aan feiten en is een bekentenis opzichzelf geen feit.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik zal het ook voor jou nog een keer herhalen.
[..]
Dan zullen ze hem wel veroordelen nu, en niet opzoek gaan naar getuigenquote:Op donderdag 28 april 2022 17:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jouw stelling was dat het gesproken woord geen feiten weergeeft. Het OM denkt daar anders over. The end.
Dat jij een ontzettende lul bent? Is slecht een gokje. Ik weet natuurlijk niet zeker wat zijn punt is.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Water is nat, plas nooit tegen de wind in, je moet je hond niet schoppen.
Allemaal mooi. Wat is je punt.
Jij bent gewoon echt zo dom, he?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zullen ze hem wel veroordelen nu, en niet opzoek gaan naar getuigen
Oh wacht
The end.
quote:Op donderdag 28 april 2022 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wacht
The end.
Ach, de argumenten zijn op dus we gaan elkaar naampjes geven.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij bent gewoon echt zo dom, he?
Ik vind dit in het licht van de huidige gebeurtenissen in 2022 en dat het continu over peners gaat wel echt een beschamende belediging en ik ga ervanuit dat je gecancelled wordt op fok, tenzij je met een gemeend mea culpa komt vanavond.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Dat jij een ontzettende lul bent?
Wacht, jij denkt werkelijk dat je argumenten hebt aangedragen in jouw reacties?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:15 schreef GGMM het volgende:
Ach, de argumenten zijn op dus we gaan elkaar naampjes geven.
Wijs even de argumenten aan in deze reactie?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wacht
The end.
De getuigen.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wacht, jij denkt werkelijk dat je argumenten hebt aangedragen in jouw reacties?
Interessant....
[..]
Wijs even de argumenten aan in deze reactie?
Ik heb alleen maar een suggestie gedaan voor wat ik denk dat Metalfrost's punt was. Hoe is dat een belediging?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:15 schreef Kreator het volgende:
Ik vind dit in het licht van de huidige gebeurtenissen in 2022 en dat het continu over peners gaat wel echt een beschamende belediging en ik ga ervanuit dat je gecancelled wordt op fok, tenzij je met een gemeend mea culpa komt vanavond.
Ja dit dus, ze weten nog niet eens of er zand of lucht in een bal zit. Discussie is niet rullevant en maken bedeen van een mug een olifant terwijl hun grote heldinquote:Op donderdag 28 april 2022 17:17 schreef Marsenal het volgende:
Vroeger hadden we een knokploeg, nu is er een cancelploeg op fok
(zijn allemaal gay)
Hoe zijn de getuigen relevant? Zijn stelling was dat het gesproken woord niet als feit wordt geaccepteerd.quote:
Niet een feit is. Niet mijn woorden verdraaien aubquote:Op donderdag 28 april 2022 17:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hoe zijn de getuigen relevant? Zijn stelling was dat het gesproken woord niet als feit wordt geaccepteerd.
Het OM veroordeelt sowieso niemand.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mij kan het niet zoveel schelen eigenlijk.
Het is gewoon feitelijk onzin dat het OM met het verhaal van Johan iemand kan gaan veroordelen.
Jij zet een rare kronkel in om je gelijk te krijgen, maar je hebt dus geen gelijk.
Nee truequote:Op donderdag 28 april 2022 17:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het OM veroordeelt sowieso niemand.
Hoe getuigen relevant zijn in een strafzaak?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hoe zijn de getuigen relevant? Zijn stelling was dat het gesproken woord niet als feit wordt geaccepteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |