Strafrechtelijk gezien absoluut.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar het is niet bekend wat “de daad” is. Dat is vrij cruciaal.
Waarom is hier iets van vinden gelijk links en woke?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel of woke-links-VOLT-D66 Nederland maar niet uitgepraat raakt...
Maarja, ze zitten zelf ook wel in de problemen met hun vunzige politieke partijen!
Zo waar dit.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:56 schreef Pedroso het volgende:
Genee zie ik er wel voor aan om over alles zijn excuses aan te bieden, die verkoopt zijn vrouw nog als dat zou betekenen dat ie op TV mag blijven.
quote:Op donderdag 28 april 2022 17:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Het beste zou natuurlijk zijn als mevrouw vanavond in de show zit en samen met Johan nog ff gaat voordoen hoe of wat, en dat ze een heerlijke tijd gehad hebben.
Fokkers vervelen zich op Koningsdag. Want ja er is niet zo heel heel op de zolderkamer te doen immers.quote:
Nee hij spreekt zichzelf juist tegenquote:Op donderdag 28 april 2022 17:53 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Hij heeft toch duidelijk verteld wat hij deed?
Omdat hij toen er ophef ontstond snel terugkrabbelde.quote:
Nou ja, over het 1e verhaal heb je ook weinig context nodig. Dat is gewoon erg fout.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:03 schreef AQuila360 het volgende:
Mensen die nooit kijken zijn nu boos want die hebben de hele context niet meegekregen. Das het probleem denk ik.
Eens, een verkrachting voor de lol en met een paar biertjes op is geen echte verkrachting, zeker niet als je ook nog maar 22 bent.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:03 schreef AQuila360 het volgende:
Mensen die nooit kijken zijn nu boos want die hebben de hele context niet meegekregen. Das het probleem denk ik.
Jawel maar dat gaf hij zelf ook meteen aan. Dat hij zich daar nu heel erg voor schaamde maar het is inmiddels wel 50 jaar geleden.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou ja, over het 1e verhaal heb je ook weinig context nodig. Dat is gewoon erg fout.
Niet gekeken dusquote:Op donderdag 28 april 2022 18:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eens, een verkrachting voor de lol en met een paar biertjes op is geen echte verkrachting, zeker niet als je ook nog maar 22 bent.
Wat is de context dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 18:03 schreef AQuila360 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |