Betcity kom er maar inquote:
En als je maar vaak genoeg walgelijke opmerkingen blijft maken, gaan mensen je vanzelf zien als een walgelijk figuur. Ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg blijft roepen dat het verkrachting is, is het vanzelf zo. Ofzo.
Dat is niet verbodenquote:Op donderdag 28 april 2022 18:56 schreef probeer het volgende:
[..]
En als je maar vaak genoeg walgelijke opmerkingen blijft maken, gaan mensen je vanzelf zien als een walgelijk figuur. Ofzo.
Dat gaan we nu allemaal krijgen.quote:
Klopt. Ik zou het op mijn beurt ook niet fijn vinden als ik mijn walging voor dat verkrachting-apologetische minderwaardige tuig onder stoelen of banken moet steken.quote:
Kom jij het me voorlezen dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 18:53 schreef Andromache het volgende:
[..]
Kun je best in de nachtelijke uurtjes
Jij zit niet in kamp Derksen?quote:
"Pffffff ik beken een delict waar een maximale celstraf van 8 jaar op staat waar we vervolgens met z'n allen lacherig over doen en er is opeens allemaal ophef"quote:Op donderdag 28 april 2022 18:43 schreef Maharski het volgende:
Pfffffffffffffffffff ik hoop dat Johan eens voor de televisie zegt: 'ik bied mijn excuses aan hiervoor. En verder zou ik even willen zeggen dat we tegenwoordig een on-ge-loof-lijk aanstellerige zeikmaatschappij leven waarin over iedere morele slak zout gelegd wordt. Een maatschappij die ik niet langer als entertainer op tv wil dienen. Zak allemaal lekker in de stront met je moraal'
Waarom zou dat voor jou geweldig zijn dan? Als je het toch niet kijkt.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou voor iedereen geweldig zijn, maar we weten allemaal dat de heren van VI en Derksen in het bijzonder zo ongelofelijk aandachtsgeil en financieel hongerig zijn dat ze hun contractje echt niet opgeven.
Wanneer hij zich er voor zou schamen zou hij het nooit naar buiten hebben gebracht, lijkt mij.quote:
Dat die vrouwen er mee stoppen, vind ik dan niet zo heel ergquote:Op donderdag 28 april 2022 19:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jij zit niet in kamp Derksen?
Stella stopt blijkbaar ook....
https://www.rijnmond.nl/n(...)oep-west-en-nh-mediaquote:Op donderdag 28 april 2022 19:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat gaan we nu allemaal krijgen.
Ben ook benieuwd of Johan nog plaatjes mag draaien bij de verschillende regionale radiozenders.
Teken aan de wand wat voor soort gasten daar werken...quote:Op donderdag 28 april 2022 19:12 schreef TLC het volgende:
Dat het OM dit nou weer gelijk moet onderzoeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |