quote:Op zondag 28 november 2021 15:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Lijstje is klaar! En alvast bedankt @:koffieleuk voor het harde werk van alles weer verzamelenAdiemus! Begint al goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zondag 28 november 2021 16:27 schreef Arizona het volgende:
Ah en paar daarvan heb ik nog overwogen voor mijn lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Dat deed ik eerder ook wel eens, maar toen mocht je nog minder nummers kiezenquote:Op zondag 28 november 2021 16:25 schreef Arizona het volgende:
Ik heb alweer 14 liedjes verzameld voor nog een lijst![]()
Wat een toeval dat alle deelnemers een cijfer als naam hebben gekozen.quote:Op zondag 28 november 2021 16:38 schreef Cyan9 het volgende:
Pssssstt..
ESF / [2022] Tsjechië: Eurovision Song CZ
Gisterenavond had ik dat gevoel helemaal in Den Haag bij de 40+ meetquote:Op zondag 28 november 2021 17:40 schreef AgnesGru het volgende:
Nog lekker even een biertje gedaan in het centrum om de vakantie af te sluiten. Kroegen waren goed bezet, denk dat meer mensen dachten ‘nu kan het nog’.
SPOILER: En de individuele lijstjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
quote:Op zondag 28 november 2021 18:00 schreef koffieleuk het volgende:
En weer de update!
Ben zo vrij geweest om de lijst van @:Greys van Twitter te plukken
De playlist tot nu toeSPOILER: En de individuele lijstjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
En weer de update!
De playlist tot nu toeLekker bezig!SPOILER: En de individuele lijstjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
En weer de update!
De playlist tot nu toeZijn er ook al wat dubbelingen?SPOILER: En de individuele lijstjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behoorlijk veel ja!quote:
Lijstjesquote:Op zondag 28 november 2021 18:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Behoorlijk veel ja!
Ik hoop er deze week nog wat statistiekjes over te kunnen maken
Statistiekjes! Ik zit hier nu zo:quote:Op zondag 28 november 2021 18:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Behoorlijk veel ja!
Ik hoop er deze week nog wat statistiekjes over te kunnen maken
Jij ontmoet wel veel uiteenlopende figuren met dartsquote:Op zondag 28 november 2021 18:36 schreef Strani het volgende:
Ik stond net een potje darts te spelen met een Spaans koppel. En die vrouw vertelt dat haar man een hele goede harmonicaspeler is. Dus ik hem thuis googlen en blijkt hij met zo'n beetje de voltallige Spaanse muziekindustrie te hebben samengewerkt, en zelfs met Toots Thielemans. Toch grappig.
Ja als ik nog even doorga kan ik er straks een boek over schrijvenquote:Op zondag 28 november 2021 18:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij ontmoet wel veel uiteenlopende figuren met darts
Nog even en je maakt deel uit van de jetsetquote:Op zondag 28 november 2021 18:36 schreef Strani het volgende:
Ik stond net een potje darts te spelen met een Spaans koppel. En die vrouw vertelt dat haar man een hele goede harmonicaspeler is. Dus ik hem thuis googlen en blijkt hij met zo'n beetje de voltallige Spaanse muziekindustrie te hebben samengewerkt, en zelfs met Toots Thielemans. Toch grappig.
Nooitquote:Op zondag 28 november 2021 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog even en je maakt deel uit van de jetset![]()
Ons niet vergeten dan he!
quote:Op zondag 28 november 2021 17:40 schreef AgnesGru het volgende:
Nog lekker even een biertje gedaan in het centrum om de vakantie af te sluiten. Kroegen waren goed bezet, denk dat meer mensen dachten ‘nu kan het nog’.
Met Toots? Dat is coolquote:Op zondag 28 november 2021 18:36 schreef Strani het volgende:
Nee joh ik heb er echt niks meer van meegekregen, ik denk dat ik dit seizoen als verloren beschouwquote:Op zondag 28 november 2021 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je er straks weer bij?
Nette lijst onderaan!quote:Op zondag 28 november 2021 16:38 schreef Cyan9 het volgende:
Pssssstt..
ESF / [2022] Tsjechië: Eurovision Song CZ
quote:Op zondag 28 november 2021 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee joh ik heb er echt niks meer van meegekregen, ik denk dat ik dit seizoen als verloren beschouw
quote:
Gaat dit over Expeditie Robinson?quote:Op zondag 28 november 2021 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee joh ik heb er echt niks meer van meegekregen, ik denk dat ik dit seizoen als verloren beschouw
ja over ER inderdaad. Het is veel, en als je eenmaal achter raakt is het lastig in de halen ook nog. En dat meh herken ik van die paar afleveringen die ik wel heb gezien.quote:Op zondag 28 november 2021 18:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaat dit over Expeditie Robinson?Ik begrijp het wel, 2x per week is veel. Ik heb vanmiddag nog naar de uitzending van donderdag teruggekeken en kreeg weer een 'meh'-gevoel.
quote:
Je kunt je opmaken voor het videoland seizoenquote:Op zondag 28 november 2021 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou in principe zit ik nog niet helemaal op dat niveau maar zodra ik dat bereik (en dat is natuurlijk een kwestie van tijdquote:Op zondag 28 november 2021 18:53 schreef Cee het volgende:
@:Strani heb je ondertussen ook een opkomst nummer en een bijnaam net als al die andere dartsgoden, en zo ja, welke?
En je bijnaam?quote:Op zondag 28 november 2021 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou in principe zit ik nog niet helemaal op dat niveau maar zodra ik dat bereik (en dat is natuurlijk een kwestie van tijd), wordt het Lose Yourself van Eminem
wahhh cool!!!quote:Op zondag 28 november 2021 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hè!
Slechte kwaliteit video maar je ziet ze hier samenspelen, een klein stukje:
dat kan...hoewel het zoveel leuker is om te kijken met Fok! erbijquote:Op zondag 28 november 2021 18:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kunt je opmaken voor het videoland seizoen
Jaquote:
Je bent altijd welkomquote:Op zondag 28 november 2021 18:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat kan...hoewel het zoveel leuker is om te kijken met Fok! erbij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 november 2021 19:19 schreef zorro28 het volgende:
Onze kat weet echt telkens een nieuwe warme plek te vinden om te gaan liggenLaatst zelfs op de inductieplaat nadat erop gekookt was
Graag gedaanquote:Op zondag 28 november 2021 19:24 schreef Strani het volgende:
* Dankt @:Meke voor de like op een post uit 2013
Onze kat houdt ook echt van hitte. Warmte is te zacht uitgedruktquote:Op zondag 28 november 2021 19:19 schreef zorro28 het volgende:
Onze kat weet echt telkens een nieuwe warme plek te vinden om te gaan liggenLaatst zelfs op de inductieplaat nadat erop gekookt was
The Sint biedt nog meer voordelen, je hoeft je baard niet meer te trimmenquote:Op zondag 28 november 2021 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vast een pijl ontworpen:
[ afbeelding ]
Dat is wel multi-interpretabelquote:Op zondag 28 november 2021 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
The Sint biedt nog meer voordelen, je hoeft je baard niet meer te trimmen
Als opkomstlied stel ik dan "Sinterklaasje kom maar binnen met je pijl" voor.
Uitstekend ideequote:Op zondag 28 november 2021 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:
Hij ziet er beter uit als de president tenminstequote:Op zondag 28 november 2021 19:43 schreef Meke het volgende:
De nieuwe premier van Tsjechië is beëdigd, en die foto's![]()
![]()
Echt een sterke, daadkrachtige leider![]()
https://nos.nl/index.php/(...)uwe-premier-tsjechie
Ja, ik eet mijn avondeten wel vaker 's avonds pas. Crazy, i know.quote:
Ohquote:Op zondag 28 november 2021 19:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hij ziet er beter uit als de president tenminste
Ik krijg hier beelden bijquote:Op zondag 28 november 2021 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alles komt goedquote:
Jammer dat je geen kinderen hebt, anders was de Dartvader wel leuk.quote:Op zondag 28 november 2021 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het Spaans aandoende effect is in Spanje misschien toch wat minder groot.
Haha inderdaadquote:Op zondag 28 november 2021 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jammer dat je geen kinderen hebt, anders was de Dartvader wel leuk.
quote:Op zondag 28 november 2021 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap dat jullie allen erg naar het moment hadden uitgekeken, maar mijn lijstje komt denk ik toch pas morgen.
Doe ik 'm ook morgen, maken we er echt een topdag van.quote:Op zondag 28 november 2021 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap dat jullie allen erg naar het moment hadden uitgekeken, maar mijn lijstje komt denk ik toch pas morgen.
Jaja, beetje mijn thunder stealen zeker!quote:Op zondag 28 november 2021 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe ik 'm ook morgen, maken we er echt een topdag van.
Ja ik ga de mijne echt diréct na de jouwe posten.quote:Op zondag 28 november 2021 21:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaja, beetje mijn thunder stealen zeker!
Maar ik wil alle aandachtquote:Op zondag 28 november 2021 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ga de mijne echt diréct na de jouwe posten.
Misschien kopieer ik wel gewoon jouw hele lijst en je weet hoe mensen zijn; dan complimenteren ze mij natuurlijk met jouw smaak.quote:Op zondag 28 november 2021 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik wil alle aandacht
[ afbeelding ]
Fijn dat je veilig thuis bent!quote:Op zondag 28 november 2021 21:49 schreef Redefine het volgende:
Het was aardig glad op de weg. Maar ben toch weer heelhuids thuisgekomenGelukkig vroor het niet. Dan was het nog gladder geweest.
Andersom zal niet gebeuren nee.quote:Op zondag 28 november 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien kopieer ik wel gewoon jouw hele lijst en je weet hoe mensen zijn; dan complimenteren ze mij natuurlijk met jouw smaak.
Die staat er bij mij al inquote:Op zondag 28 november 2021 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu komt Hijo de la Luna zéker niet in m'n lijst
Zijn jouw dartpijlen zo scherp danquote:Op zondag 28 november 2021 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn dat je veilig thuis bent!
Het had wel meer impact geweest als je een uur of drie geleden iets als "glad, gevaarlijk, vecht voor m'n leven" had gepost.
Toen ik nog in de luiers zatquote:Op zondag 28 november 2021 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die staat er bij mij al in
Zag dat veel mensen 'm hier haddenNou, ik stemde daar al op toen jullie nog op de basisschool zaten kijkbuiskinderen!
Ja bij mij staat 'ie er ook vaak in en soms niet. Dit jaar doe ik 'm denk ik wel weerquote:Op zondag 28 november 2021 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die staat er bij mij al in
Zag dat veel mensen 'm hier haddenNou, ik stemde daar al op toen jullie nog op de basisschool zaten kijkbuiskinderen!
Haha. Toen was wel de eerste Top 2000 toch?quote:
De allereerste Top 2000 was überhaupt al voor ik geboren was. Zo veel gemist toenquote:Op zondag 28 november 2021 21:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha. Toen was wel de eerste Top 2000 toch?
Maar ik stem pas mee sinds een jaar of... zes?
Mwah die tijd miste je niet zoveel aan de lijst zelf. Die is de jaren daarna wel een stuk beter geworden (en een aantal jaar al wat slechter). In die tijd kon je op heel veel liedjes niet eens stemmen en kwamen er toch nooit in. Het was na een een paar jaar al een hele happening dat Radiohead (met Creep) er voor het eerst in kwam.quote:Op zondag 28 november 2021 21:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De allereerste Top 2000 was überhaupt al voor ik geboren was. Zo veel gemist toen
We wachten vol spanning op dat lijstje met muzikale hoogtepunten Dart Garfunkel.quote:Op zondag 28 november 2021 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu komt Hijo de la Luna zéker niet in m'n lijst
De keuzelijst uitpluizen op Teletekstquote:Op zondag 28 november 2021 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah die tijd miste je niet zoveel aan de lijst zelf. Die is de jaren daarna wel een stuk beter geworden (en een aantal jaar al wat slechter). In die tijd kon je op heel veel liedjes niet eens stemmen en kwamen er toch nooit in. Het was na een een paar jaar al een hele happening dat Radiohead (met Creep) er voor het eerst in kwam.
Ik voel me nu een soort Gen Z'er, maar hoe moest je dan eigenlijk stemmen in de beginjaren?quote:Op zondag 28 november 2021 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De keuzelijst uitpluizen op Teletekst
quote:Op zondag 28 november 2021 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah die tijd miste je niet zoveel aan de lijst zelf. Die is de jaren daarna wel een stuk beter geworden (en een aantal jaar al wat slechter). In die tijd kon je op heel veel liedjes niet eens stemmen en kwamen er toch nooit in. Het was na een een paar jaar al een hele happening dat Radiohead (met Creep) er voor het eerst in kwam.
Staat ook in mijn lijstje, voel me onorigineelquote:Op zondag 28 november 2021 22:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]Dat laatste kan je je bijna niet voorstellen. Creep is nu toch wel een vaste waarde in de top 100 gewoon.
Ga dat nou eens waarderen dan gewoon!!1!!quote:Op zondag 28 november 2021 22:06 schreef Meke het volgende:
Ook wel een beetje jaarlijkse traditie, om Hijo de la Luna op te zoeken omdat ik me niet kan herinneren hoe die ook alweer klinkt
Ken je het origineel al?quote:Op zondag 28 november 2021 22:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]Dat laatste kan je je bijna niet voorstellen. Creep is nu toch wel een vaste waarde in de top 100 gewoon.
Fleetwood Mac wordt ook ontzettend gewaardeerd door de mensen om me heenquote:Op zondag 28 november 2021 22:11 schreef Guanabana het volgende:
Seven Wonders ontdekt van Fleetwood Mac, dat deuntje.
Met een briefkaart inderdaad. Je kon ook uit precies 2000 liedjes kiezen en er was consternatie dat Kom Van Dat Dak Af van Peter Koelewijn daar niet bij hoorde.quote:Op zondag 28 november 2021 22:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik voel me nu een soort Gen Z'er, maar hoe moest je dan eigenlijk stemmen in de beginjaren?Per BRIEFKAART?
(Je had toen wel internet, maar nog lang niet iedereen?)
Ik zeg ook niet dat ik het niet waardeer? Ik vergeet alleen steeds hoe die klinktquote:Op zondag 28 november 2021 22:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ga dat nou eens waarderen dan gewoon!!1!!
Dus alle 2000 waren van te voren al bepaald?quote:Op zondag 28 november 2021 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een briefkaart inderdaad. Je kon ook uit precies 2000 liedjes kiezen en er was consternatie dat Kom Van Dat Dak Af van Peter Koelewijn daar niet bij hoorde.
Tot zover Andere Tijden, terug naar de onze
Dat je steeds vergeet hoe die klinkt, belooft niet veel goeds voor je waardering van het liedjequote:Op zondag 28 november 2021 22:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het niet waardeer? Ik vergeet alleen steeds hoe die klinkt
"En, als laatste; voor nummer 1 heeft u keuze uit Bohemian Rhapsody van Queen"quote:Op zondag 28 november 2021 22:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat je steeds vergeet hoe die klinkt, belooft niet veel goeds voor je waardering van het liedje
We werden beflikkerd!quote:Op zondag 28 november 2021 22:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dus alle 2000 waren van te voren al bepaald?
Er stond toen best veel oubollige muziek in, die meestal binnen 3 jaar uit de lijst verdwenen waren (en terecht).quote:Op zondag 28 november 2021 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik cancel het effect van Strani's lijst wel door morgen heel demonstratief helemaal geen lijst te posten.quote:Op zondag 28 november 2021 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik wil alle aandacht
[ afbeelding ]
Ja, het idee was dat eind 1999 de luisteraars van Radio 2 de 2000 platen zouden uitkiezen die we moeten meenemen naar de 21e eeuw.quote:Op zondag 28 november 2021 22:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dus alle 2000 waren van te voren al bepaald?
Toto Cutugno stond toch mooi een jaar op 1992 in de eerste editie.quote:Op zondag 28 november 2021 22:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er stond toen best veel oubollige muziek in, die meestal binnen 3 jaar uit de lijst verdwenen waren (en terecht).
Maar hoe kiezen de luisteraars die 2000 nummers als de 2000 nummers die gekozen mogen worden al vastgesteld zijn?quote:Op zondag 28 november 2021 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het idee was dat eind 1999 de luisteraars van Radio 2 de 2000 platen zouden uitkiezen die we moeten meenemen naar de 21e eeuw.
Ongetwijfeld met enige steun van de Radio 2-redactie.
Ben wel benieuwd hoeveel stemmen er toentertijds binnen zijn gekomen op Thank God I'm a Country Boy danquote:Op zondag 28 november 2021 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het idee was dat eind 1999 de luisteraars van Radio 2 de 2000 platen zouden uitkiezen die we moeten meenemen naar de 21e eeuw.
Bepaalde familieleden van mij zijn altijd aan het mopperen als er nummers in staan die ongeveer na 1990 uitgebracht zijn.quote:Op zondag 28 november 2021 22:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er stond toen best veel oubollige muziek in, die meestal binnen 3 jaar uit de lijst verdwenen waren (en terecht).
Dat is volgens mij meer dan de helft van mijn lijstquote:Op zondag 28 november 2021 22:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Bepaalde familieleden van mij zijn altijd aan het mopperen als er nummers in staan die ongeveer na 1990 uitgebracht zijn.
Nietquote:Op zondag 28 november 2021 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar hoe kiezen de luisteraars die 2000 nummers als de 2000 nummers die gekozen mogen worden al vastgesteld zijn?
Nee, die mochten meebepalen welke 2000 platen dat zouden worden in de maanden voorafgaand aan de lijst.quote:Op zondag 28 november 2021 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar hoe kiezen de luisteraars die 2000 nummers als de 2000 nummers die gekozen mogen worden al vastgesteld zijn?
Gelijk even gecheckt of het Insieme was, nu ben ik enigszins teleurgesteld wel.quote:Op zondag 28 november 2021 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toto Cutugno stond toch mooi een jaar op 1992 in de eerste editie.
Kijk iedereen heeft natuurlijk zijn eigen periode dat er de meeste muziek van in de lijst staat. Bij mij tweede helft 90 en eerste helft 00, toen ik nog niet volwassen was. Maar je moet wel een beetje open staan voor muziek daarna. Bij veel mensen houdt het helemaal op bij muziek die uitgebracht zijn nadat ze zelf een jaar of 40 zijn.quote:Op zondag 28 november 2021 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meer dan de helft van mijn lijst
Onderin stonden er allerlei reeksen op alfabetische volgorde dus dat zal niet veel zijn geweestquote:Op zondag 28 november 2021 22:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel stemmen er toentertijds binnen zijn gekomen op Thank God I'm a Country Boy dan
Ik zie hetquote:Op zondag 28 november 2021 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onderin stonden er allerlei reeksen op alfabetische volgorde dus dat zal niet veel zijn geweest
Ik neem aan dat ze bedoelen dat ze speciaal hiervoor wel 's nachts bleven uitzenden, want anders is het een beetje onhandig. Gewoon doorgaan met die lijst afspelen terwijl je uit de lucht bent.quote:De Top 2000 was oorspronkelijk bedoeld als een eenmalig initiatief rond de millenniumwisseling.[noot 1] Het idee was om het jaar 1999 uit en 2000 in te luiden met de beste 2000 liedjes ooit gemaakt. Aan luisteraars werd gevraagd om een lied waarbij ze een bepaalde herinnering hadden in te sturen via post of internet. Vanaf januari van dat jaar mochten de luisteraars zodoende stemmen op hun eigen "plaat van de eeuw". In de loop van 1999 werden op die manier 2000 zogenaamde millenniumplaten verzameld. Begin november 1999 werden deze 2000 singles in alfabetische volgorde op internet en teletekst geplaatst. Er mocht ook gestemd worden voor de volgorde.
Voor de eerste editie uit 1999 stond de EO zendtijd af. Bijzonder was verder dat de Top 2000 's nachts doorging, terwijl Radio 2 indertijd 's nachts niet in de lucht was.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Top_2000_(Nederland)#1999-2004
Ja dat ook. Maar het is vooral tekenend hoe bekrompen Radio 2 toen was. En dan zijn ze nu nog steeds bekrompen, maar niet zo extreem als toen.quote:Op zondag 28 november 2021 22:09 schreef molloot200 het volgende:
Die is geweldig ja. Net nog op gestemd in mijn lijstquote:Op zondag 28 november 2021 22:11 schreef Guanabana het volgende:
Seven Wonders ontdekt van Fleetwood Mac, dat deuntje.
Ja heel veel middle of the road muziek. Maar dan de jaren zeventig, tachtig en negentig variant. Van die muziek die alleraardigst was, maar meer niet.quote:Op zondag 28 november 2021 22:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan een groot deel van de huidige Top 40 ook nu al niet waarderen hoorquote:Op zondag 28 november 2021 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijk iedereen heeft natuurlijk zijn eigen periode dat er de meeste muziek van in de lijst staat. Bij mij tweede helft 90 en eerste helft 00, toen ik nog niet volwassen was. Maar je moet wel een beetje open staan voor muziek daarna. Bij veel mensen houdt het helemaal op bij muziek die uitgebracht zijn nadat ze zelf een jaar of 40 zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik kan me nog herinneren dat Frits Spits Nirvana met Smells Like Teen Spirit moest aankondigen toen die voor het eerst in de lijst stondenquote:Op zondag 28 november 2021 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat ook. Maar het is vooral tekenend hoe bekrompen Radio 2 toen was. En dan zijn ze nu nog steeds bekrompen, maar niet zo extreem als toen.
Er wordt inderdaad nog steeds geweldige muziek gemaaktquote:Op zondag 28 november 2021 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan een groot deel van de huidige Top 40 ook nu al niet waarderen hoor
Ik kan echter wel inzien dat er op het moment ook goede muziek wordt gemaakt, er zijn ontzettend veel alternatieve en indierock/folk acts waar ik ontzettend enthousiast van word. Dat dat totaal niet mainstream is en het soms maar een paar duizend luisteraars heeft op Spotify, tjaa daar kan ik niks aan doen
Die was daar inderdaad niet echt blij mee neequote:Op zondag 28 november 2021 22:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Frits Spits Nirvana met Smells Like Teen Spirit moest aankondigen toen die voor het eerst in de lijst stonden
De artiesten die je noemt zijn goede voorbeelden daarvan jaquote:Op zondag 28 november 2021 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad nog steeds geweldige muziek gemaaktZowel door nieuwe als al wat oudere artiesten. Al is dat inderdaad niet of nauwelijks in de hitlijsten te horen en zelfs maar beperkt te horen op de gemiddelde radiozender.
Maar zelfs bij de populaire artiesten komt er wel wat goeds voorbij. Billie Eilish of Dua Lipa maken beiden goede muziek (niet elk nummer weliswaar, maar goed).
Nee hoor, hoeft nietquote:Op zondag 28 november 2021 22:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ga dat nou eens waarderen dan gewoon!!1!!
Zou best wel leuk zijn als er een Andere Tijden zou komen over de eerste Top 2000.quote:Op zondag 28 november 2021 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een briefkaart inderdaad. Je kon ook uit precies 2000 liedjes kiezen en er was consternatie dat Kom Van Dat Dak Af van Peter Koelewijn daar niet bij hoorde.
Tot zover Andere Tijden, terug naar de onze
Heel goed. Ik post morgen ook helemaal geen lijstquote:Op zondag 28 november 2021 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik cancel het effect van Strani's lijst wel door morgen heel demonstratief helemaal geen lijst te posten.
Radio 2 was 25 jaar terug ook een heel andere zender dan nu natuurlijk. Veel oudere muziek, ook veel luisterliedjes, Nederlandstalig werk, dat soort dingen. Sowieso erg braaf, maar ook bovengemiddeld vaak met thema’s als vergankelijkheid en de dood. Kortom, toch vooral waar die oom die bij de belastingdienst werkte naar luisterde.quote:Op zondag 28 november 2021 22:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Frits Spits Nirvana met Smells Like Teen Spirit moest aankondigen toen die voor het eerst in de lijst stonden
Huhquote:Op zondag 28 november 2021 23:02 schreef Redefine het volgende:
Overigens is het lijstje niet de totale lijst waar ik volgens Radio 2 op gestemd heb. In die lijst die ik zie staat Fatih No More er niet in, maar wel John Mayer - Perfectly Lonely. Ik heb helemaal niet op dat nummer gestemdEn ook niet per ongeluk, want het was het laatste liedje in mijn lijst. En die stond er voordat ik op verzenden klikte ook helemaal nog niet bij
Volgens mij waren er toen wel meer dan 2000 liedjes waaruit je kon kiezen toch? Maar dan ook weer niet zo heel veel keuze.quote:Op zondag 28 november 2021 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier is het wel blijven liggen. Was daardoor ook spekglad.quote:
Volgens mij zeker die eerste keer nog wel precies 2000 hoor. Het stond ook allemaal op Teletekst met codes erbij, dus ik kan me niet voorstellen dat het veel meer is geweest.quote:Op zondag 28 november 2021 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij waren er toen wel meer dan 2000 liedjes waaruit je kon kiezen toch? Maar dan ook weer niet zo heel veel keuze.
Ik had nog liever Coldplay gehad dan een matig nummer van John Mayer. Als het nou nog Waiting on the world to change ofzo was...quote:Op zondag 28 november 2021 23:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
HuhIk heb direct min eigen lijst maar ven gecheckt voor het geval dat ik plotseling op Coldplay had gestemd
Ah ok. Heb het toen nog maar beperkt gevolgd. Mijn broer en ik waren eigenlijk meer bezig met de TMF top 1000. Die was eigenlijk nog zelfs beter dan die van Radio 2, ondanks dat het TMF was.quote:Op zondag 28 november 2021 23:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij zeker die eerste keer nog wel precies 2000 hoor. Het stond ook allemaal op Teletekst met codes erbij, dus ik kan me niet voorstellen dat het veel meer is geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
quote:Op zondag 28 november 2021 23:14 schreef koffieleuk het volgende:
Meer statistiekjes komen, maar hier alvast alle titels met minstens 3 stemmen
Dit gaat dan over de eerste eerste 15 stemlijsten.Smaak hier hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit gaat dan over de eerste eerste 15 stemlijsten.Toch wel blij dat ik de meeste hiervan ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dit gaat dan over de eerste eerste 15 stemlijsten.Leuk, ook meerdere nummers waar op ik ook had kunnen stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je dan vlucht naar je eigen huis ofzo, zou ik dan nog enigszins begrijpen. Maar dat je doodleuk in een vliegtuig stapt terwijl je weet dat je besmet bentquote:
quote:Op zondag 28 november 2021 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier is het wel blijven liggen. Was daardoor ook spekglad.
Zo zag het er hier ook uit. En even naar buiten gekeken, nu nog steeds. Dus dat er ongelukken gebeuren verbaasd mij niets. Het was ook hier niet op deze manier verwacht. En sowieso hebben veel mensen moeite met rijden als het niet droog is...quote:Op zondag 28 november 2021 23:44 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn foto's van net op de A4
Oh ik had er juist een beeld bij dat het mensen waren die niet in Nederland wonen, bang zijn dat ze hier nog heel lang moeten blijven..quote:Op zondag 28 november 2021 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat je dan vlucht naar je eigen huis ofzo, zou ik dan nog enigszins begrijpen. Maar dat je doodleuk in een vliegtuig stapt terwijl je weet dat je besmet bent![]()
Uiteraard zijn dit dan weer helden voor de antivaxxers etc
Ah ja dat zou inderdaad kunnen. Is op zich wel logischer.quote:Op zondag 28 november 2021 23:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik had er juist een beeld bij dat het mensen waren die niet in Nederland wonen, bang zijn dat ze hier nog heel lang moeten blijven..
Neem aan dat Nederlanders namelijk gewoon in hun eigen huis in quarantaine mogen
Als je echt pro wordt zijn brass darts misschien niet meer de beste keuzequote:Op zondag 28 november 2021 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vast een pijl ontworpen:
[ afbeelding ]
Hiego de la loena, la tadam, pling plong, tadam, pling plongquote:Op zondag 28 november 2021 22:06 schreef Meke het volgende:
Ook wel een beetje jaarlijkse traditie, om Hijo de la Luna op te zoeken omdat ik me niet kan herinneren hoe die ook alweer klinkt
Ik zal het je volgend jaar laten wetenquote:Op maandag 29 november 2021 00:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Hiego de la loena, la tadam, pling plong, tadam, pling plong
Die toch?
Wij krijgen het kerstpakket zelfs opgestuurdquote:Op maandag 29 november 2021 08:18 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Thuiswerkadvies bij mijn werk is ook weer nog verder aangescherpt, zoals verwacht. Denk dat ik dit jaar alleen nog het kantoor zie als ik mijn kerstpakket ophaal
quote:Op maandag 29 november 2021 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier niks over aangescherpte thuisadviezen gehoord vanuit het werk.
Wij ook. Al komt dat ook wel omdat het gewoon door de brievenbus kan.quote:Op maandag 29 november 2021 08:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij krijgen het kerstpakket zelfs opgestuurd
Ik zag gisteren bij Tan een grafiekje van de besmettelijkheid van die Omikron-variant in vergelijking met de eerste en de Delta-variant.quote:Op maandag 29 november 2021 08:37 schreef Redefine het volgende:
[..]En jullie zullen niet de enige zijn in Nederland. Zo blijven de besmettingen ook wel hoog...
We weten er nog niet zoveel over. Als deze variant veel lichter is dan Delta kan het zelfs een positieve ontwikkeling zijn en moet je juist willen dat deze dominant wordt. Maar dat kun je nu nog niet zeggen.quote:Op maandag 29 november 2021 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag gisteren bij Tan een grafiekje van de besmettelijkheid van die Omikron-variant in vergelijking met de eerste en de Delta-variant.Dat stemt mij ook allerminst vrolijk.
Wij krijgen meestal een enorm grote doosquote:Op maandag 29 november 2021 08:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij ook. Al komt dat ook wel omdat het gewoon door de brievenbus kan.
Ik ga vandaag weer lekker naar de uni omdat nog steeds niet alle colleges op worden genomenquote:Op maandag 29 november 2021 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier niks over aangescherpte thuisadviezen gehoord vanuit het werk.
En want de scholen moesten koste wat koste open blijven.quote:Op maandag 29 november 2021 09:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer lekker naar de uni omdat nog steeds niet alle colleges op worden genomenWe krijgen niet eens zelf de keuze of we komen of niet
Voor de afwisseling dan wel leuk om naar kantoor te gaan ja.quote:Op maandag 29 november 2021 08:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij krijgen meestal een enorm grote doos![]()
Ze maken er echt wel werk van.
Vorig jaar moesten we het ook ophalen. Was toen wel fijn, na maanden weer een ritje naar kantoor
Goh wat doen we er in Nederland toch veel aan om besmettingen te voorkomenquote:Op maandag 29 november 2021 09:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer lekker naar de uni omdat nog steeds niet alle colleges op worden genomenWe krijgen niet eens zelf de keuze of we komen of niet
Bij een snotneus moet je al wegblijven, maar vervolgens wordt er geen enkel alternatief geboden. Zo slecht he.quote:Op maandag 29 november 2021 09:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat komt puur omdat het maandag is.quote:Op maandag 29 november 2021 09:27 schreef Arizona het volgende:
Ik vind het thuiswerken deze keer zwaarder dan eerst. Ik heb nu geroken aan mijn optimale werkbeleving (1-2 dagen kantoor, 2-3 thuis) en ik vind het heel moeilijk om mijn energie en motivatie te behouden nu. Ben lamlendig en lui![]()
En dan nog blijven er mensen roepen dat we in een dictatuur of iets dergelijks levenquote:Op maandag 29 november 2021 09:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goh wat doen we er in Nederland toch veel aan om besmettingen te voorkomenMaar ja het is slechts een advies hé, dus dan denken er genoeg daar ze er niks mee hoeven te doen
Ja. Dat blijft altijd zo achterlijkquote:Op maandag 29 november 2021 09:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan nog blijven er mensen roepen dat we in een dictatuur of iets dergelijks leven
Was het maar waarquote:Op maandag 29 november 2021 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat komt puur omdat het maandag is.
Oh, jammer.quote:Op maandag 29 november 2021 09:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was het maar waarHet zit wel dieper dan alleen de dag van de week
Het hoger onderwijs, een ietwat in zichzelf gekeerd wereldje. Dit soort dingen doen bij mij altijd weer herinneringen boven komen aan soortgelijke situaties, en het "praktisch" handelen van de, in mijn geval, hogeschool.quote:Op maandag 29 november 2021 09:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Topshowquote:Op maandag 29 november 2021 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De klanten zijn over op een nieuw systeem en gaan daar nu vragen over stellen, maar ik heb nog geen rechten tot dat nieuwe systeem.
Wie heeft bepaald dat je klanten over gaan op het nieuwe systeem? Zij zelf of heeft er iemand liggen slapen bij de uitrol?quote:Op maandag 29 november 2021 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De klanten zijn over op een nieuw systeem en gaan daar nu vragen over stellen, maar ik heb nog geen rechten tot dat nieuwe systeem.
Ik heb het ook op donderdag. En soms op woensdag of dinsdag. Op vrijdag heb ik het nooit (maar dan ben ik vrij). Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dat op kantoor ook altijd wel eens had. Ik heb gewoon dagen waarop ik niks anders doe dan Fok bekijken, NOS.nl lezen, mezelf vermaken met alles behalve werken. Me schuldig voelen over dat ik niets doe aan werk. Aan het eind van de dag me bedenken dat ik dan beter iets anders nuttigs had kunnen doen bijvoorbeeld de was wegstrijken. En dan een dag of 2 dagen later ben ik opeens super gemotiveerd en krijg ik alles af wat ik in die 3 dagen wilde doenquote:Op maandag 29 november 2021 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat komt puur omdat het maandag is.
Ja maar je moet een mondkapje opquote:Op maandag 29 november 2021 09:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan nog blijven er mensen roepen dat we in een dictatuur of iets dergelijks leven
Dat tweede.quote:Op maandag 29 november 2021 09:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wie heeft bepaald dat je klanten over gaan op het nieuwe systeem? Zij zelf of heeft er iemand liggen slapen bij de uitrol?
Zolang je alles op tijd af krijgt, is er niks aan de hand.quote:[..]
Ik heb het ook op donderdag. En soms op woensdag of dinsdag. Op vrijdag heb ik het nooit (maar dan ben ik vrij). Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dat op kantoor ook altijd wel eens had. Ik heb gewoon dagen waarop ik niks anders doe dan Fok bekijken, NOS.nl lezen, mezelf vermaken met alles behalve werken. Me schuldig voelen over dat ik niets doe aan werk. Aan het eind van de dag me bedenken dat ik dan beter iets anders nuttigs had kunnen doen bijvoorbeeld de was wegstrijken. En dan een dag of 2 dagen later ben ik opeens super gemotiveerd en krijg ik alles af wat ik in die 3 dagen wilde doen
Ben wel benieuwd welke soortgelijke situatie aan deze coronacrisis jij dan mee hebt gemaakt van je hogeschool?quote:Op maandag 29 november 2021 09:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het hoger onderwijs, een ietwat in zichzelf gekeerd wereldje. Dit soort dingen doen bij mij altijd weer herinneringen boven komen aan soortgelijke situaties, en het "praktisch" handelen van de, in mijn geval, hogeschool.
Dan verwijs ik ze toch graag naar Noord-Korea.quote:Op maandag 29 november 2021 09:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar je moet een mondkapje op![]()
![]()
Daar gaat je vrijheid. Helemaal weg. Foetsie.
Klopt, daarom probeer ik mezelf tegenwoordig maar niet meer schuldig te voelenquote:Op maandag 29 november 2021 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat tweede.
[..]
Zolang je alles op tijd af krijgt, is er niks aan de hand.
Inderdaad niet echt handig. Uiteraard niet.quote:Op maandag 29 november 2021 10:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Klopt, daarom probeer ik mezelf tegenwoordig maar niet meer schuldig te voelenEn lekker handig van de personen die over de uitrol gaan dan
Heb je al excuses gehad?
Wat een vrijheid hebben die mensen, hoeven zelfs geen leren jassen meer te dragen.quote:Op maandag 29 november 2021 10:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan verwijs ik ze toch graag naar Noord-Korea.
Ik kwam van de week toevallig dit nieuwtje tegen: https://www.funx.nl/news/(...)-kan-worden-nageaaptOngelofelijk maar het kan daar allemaal gewoon.
Wel mooi dat er ophef is over Doutzen, vijf keer coronasteun aanvragen terwijl je zo anti bentquote:Op maandag 29 november 2021 10:12 schreef molloot200 het volgende:
#mondkapjesplicht en Doutzen Kroes staan in de Trends voor jou op Twitter. Twitter kent me duidelijk niet goed
Verder wel ook #Top2000, dat kan ik wel waarderen
Dat is zeker waar. Maar op het moment heb ik er gewoon even genoeg van, al dat coronagezeikquote:Op maandag 29 november 2021 10:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wel mooi dat er ophef is over Doutzen, vijf keer coronasteun aanvragen terwijl je zo anti bent
Nou ja, precies dit dusquote:Op maandag 29 november 2021 09:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wie heeft bepaald dat je klanten over gaan op het nieuwe systeem? Zij zelf of heeft er iemand liggen slapen bij de uitrol?
[..]
Ik heb het ook op donderdag. En soms op woensdag of dinsdag. Op vrijdag heb ik het nooit (maar dan ben ik vrij). Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dat op kantoor ook altijd wel eens had. Ik heb gewoon dagen waarop ik niks anders doe dan Fok bekijken, NOS.nl lezen, mezelf vermaken met alles behalve werken. Me schuldig voelen over dat ik niets doe aan werk. Aan het eind van de dag me bedenken dat ik dan beter iets anders nuttigs had kunnen doen bijvoorbeeld de was wegstrijken. En dan een dag of 2 dagen later ben ik opeens super gemotiveerd en krijg ik alles af wat ik in die 3 dagen wilde doen
Wel makkelijk te rechtvaardigen voor haar. Ze vind waarschijnlijk alle maatregelen belachelijk en wordt dan dus door de overheid financieel benadeeld voor iets wat belachelijk is, dus moeten ze maar even compenseren. Zoiets.quote:Op maandag 29 november 2021 10:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wel mooi dat er ophef is over Doutzen, vijf keer coronasteun aanvragen terwijl je zo anti bent
De leren trenchcoat, geassocieerd met Nazi's, potloodventers en Kim Jong Un. Wie wil dat nou niet dragen?quote:Op maandag 29 november 2021 10:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan verwijs ik ze toch graag naar Noord-Korea.
Ik kwam van de week toevallig dit nieuwtje tegen: https://www.funx.nl/news/(...)-kan-worden-nageaaptOngelofelijk maar het kan daar allemaal gewoon.
Zullen vast geliefd zijn onder FvD'ers en mensen op Urk.quote:Op maandag 29 november 2021 10:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De leren trenchcoat, geassocieerd met Nazi's, potloodventers en Kim Jong Un. Wie wil dat nou niet dragen?
Ze heeft wel urenlange research gedaan jaquote:Op maandag 29 november 2021 10:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 10:18 schreef molloot200 het volgende:
Laat me liever even door leuke dingen afleiden.
Tsja het is een model. Een versimpelde weergave van de werkelijkheid.quote:Op maandag 29 november 2021 10:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ze heeft wel urenlange research gedaan ja
En profiteert vast van het systeem als een soort protest
Ja, haar urenlange queeste op Facebook heeft veel meer waarde dan de jarenlange “studies” van die “wetenschappers”quote:Op maandag 29 november 2021 10:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ze heeft wel urenlange research gedaan ja
En profiteert vast van het systeem als een soort protest
Ah, dit is dus het grote moment dat ik even heel serieus géén lijstje ga posten.quote:Op maandag 29 november 2021 10:36 schreef Guanabana het volgende:
Zal ik deze maandagochtend dan maar eens opvrolijken met mijn stemlijstje! @:koffieleuk
Dire Straits – Sultans of Swing
Mark Knopfler - What It Is
Elton John - I'm Still Standing
Queen - Don't Stop Me Now
Mecano – Hijo de la Luna
Dire Straits – Telegraph Road
Dire Straits - Where Do You Think You're Going
Billie Eilish - Everything I Wanted
The Cure - A Forest
Tasmin Archer - Sleeping Satellite
The War on Drugs – Red Eyes
Radiohead – Creep
Air – All I Need
Queen – Bohemian Rhapsody
Fleetwood Mac – Go Your Own Way
Joni Mitchell – Both Sides Now
Eminem - Lose Yourself
Agnes Obel - Riverside
Radiohead – Paranoid Android
Robert Miles - Children
The Smashing Pumpkins – Bullet with Butterfly Wings
Umberto Tozzi & Raf - Gente Di Mare
Metallica – Master of Puppets
Nirvana – Smells Like Teen Spirit
Dire Straits – Private Investigations
Hall & Oates – Maneater
Editors – The Racing Rats
The Supermen Lovers – Starlight (met dank aan @:H_T leren kennen dit jaar!)
Vrije keuze:
Barbara Pravi – Voila
Tori Amos – Icicle
Deep Purple – Lazy
Joni Mitchell – Little Green
Ennio Morricone – L’estasi Dell’oro (The Ecstasy Of Gold)
Chris Stapleton – Outlaw State of Mind
Alice & Franco Battiato - I Treni Di Tozeur
Kattenfilmpjes, altijd goedquote:
Dierenfilmpjes zijn altijd een goede afleiding.quote:
Een zeer prima lijstquote:Op maandag 29 november 2021 10:36 schreef Guanabana het volgende:
Zal ik deze maandagochtend dan maar eens opvrolijken met mijn stemlijstje! @:koffieleuk
Prima lijstje. Ik heb voor mezelf nog wel de regel van 1 plaat per uitvoerende aangehouden, maar zolang het de Dire Straits zijn, en niet Blof of de Cats is dat niet zo'n bezwaarquote:Op maandag 29 november 2021 10:36 schreef Guanabana het volgende:
Mecano – Hijo de la Luna
The Cure - A Forest
Radiohead – Creep
Air – All I Need
Eminem - Lose Yourself
Agnes Obel - Riverside
Robert Miles - Children
Hall & Oates – Maneater
Vrije keuze:
Barbara Pravi – Voila
Tori Amos – Icicle
Deep Purple – Lazy
Zonde, maar daar is weinig aan te doen, jammer dat je allergieën niet kan wisselen met anderen. Gewoon iemand vinden die toch al niet van katten houdt en dan daar je allergie aan geven.quote:Op maandag 29 november 2021 10:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kattenfilmpjes, altijd goed
Ik wil weer een kat maar dat gaat niet meer gebeuren zolang ik nog thuis woon vrees ik (moeders had een allergie, daarom is de vorige kat ook de laatste gebleken).
Ja als ik dat zou doen moet ik teveel goede platen overslaan.quote:Op maandag 29 november 2021 10:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prima lijstje. Ik heb voor mezelf nog wel de regel van 1 plaat per uitvoerende aangehouden, maar zolang het de Dire Straits zijn, en niet Blof of de Cats is dat niet zo'n bezwaar
Nou zeker, moet een aardig goede lijst zijn om Guana te overtreffen.quote:Op maandag 29 november 2021 10:46 schreef ijs_beer het volgende:
Erg benieuwd naar het lijstje van strani
35 keer Julio Iglesias.quote:Op maandag 29 november 2021 10:46 schreef ijs_beer het volgende:
Erg benieuwd naar het lijstje van strani
quote:Op maandag 29 november 2021 10:36 schreef Guanabana het volgende:
Sterktequote:Op maandag 29 november 2021 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen
M'n kantoor is een vrieskist.
Ik beschuldig de fysiotherapeut van temperatuur manipulatie, gek genoeg lijkt de temperatuur in hun ruimte die van mij te beïnvloeden.quote:
Nr1 resultaat bij zoekopdracht 'image of warmth'quote:Op maandag 29 november 2021 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen
M'n kantoor is een vrieskist.
Zo’n brandend haardvuurtje instellen als screensaverquote:Op maandag 29 november 2021 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik beschuldig de fysiotherapeut van temperatuur manipulatie, gek genoeg lijkt de temperatuur in hun ruimte die van mij te beïnvloeden.
Kan i.i.g. op Netflix.quote:Op maandag 29 november 2021 11:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo’n brandend haardvuurtje instellen als screensaver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Die had je agenda gezien en vond dat je er nu wel zo'n beetje uit moest gaan komen.quote:Op maandag 29 november 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Ik heb me een beetje verslapen en nu zit ik met m'n slaperige hoofd in een call met India waarin ik zo ook een stukje moet presenteren. Gelukkig maakte één van m'n katten me 20 minuten voor aanvang van de call wakker.
Met een slaperig hoofd naar mensen over de telefoon uit India luisteren is meestal vrij zinloos, want dan pik je precies niets opquote:Op maandag 29 november 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Ik heb me een beetje verslapen en nu zit ik met m'n slaperige hoofd in een call met India waarin ik zo ook een stukje moet presenteren. Gelukkig maakte één van m'n katten me 20 minuten voor aanvang van de call wakker.
quote:Op maandag 29 november 2021 11:48 schreef Yesse het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerst gestemd bij de Top 2000. Ik ben nooit zo'n fan van de top 10 maar ach, ik dacht why not
Ik heb het alleen wel in willekeurige volgorde geplaatstIk luister de laatste tijd veel naar Midnight Train to Georgia als ik buiten loop met m'n oordopjes. Heerlijk nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duidelijk jaquote:Op maandag 29 november 2021 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die had je agenda gezien en vond dat je er nu wel zo'n beetje uit moest gaan komen.
Goed begin, lekker bezig, maandagwaardig.quote:Op maandag 29 november 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Haha nou precies! En we hebben een man of 7 in één ruimte in India, dus ik weet ook nooit wie praat en de meeste versta ik inderdaad amperquote:Op maandag 29 november 2021 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een slaperig hoofd naar mensen over de telefoon uit India luisteren is meestal vrij zinloos, want dan pik je precies niets op
Haha ja echt hè. Ennn m'n microfoon deed het opeens niet, dus moest ik de call weer uit om dat te fixen. En vervolgens misten er opeens een hoop rows uit de Excel die ik zo nodig heb voor mijn stukje. Maar dat was gefixt door 'm opnieuw te openen. Inderdaad een echte maandagquote:Op maandag 29 november 2021 11:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed begin, lekker bezig, maandagwaardig.
Nu nog even halverwege je praatje jezelf op mute zetten en je bent wel klaar voor vandaag.quote:Op maandag 29 november 2021 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja echt hè. Ennn m'n microfoon deed het opeens niet, dus moest ik de call weer uit om dat te fixen. En vervolgens misten er opeens een hoop rows uit de Excel die ik zo nodig heb voor mijn stukje. Maar dat was gefixt door 'm opnieuw te openen. Inderdaad een echte maandag
Dat geeft geen warmte af.quote:Op maandag 29 november 2021 11:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo’n brandend haardvuurtje instellen als screensaver
Tijdje terug voor werk naar een helpdesk gebeld en ook een Indiase gesproken. Zij leek het interessanter te vinden hoe ik heette dan wat het probleem precies was. Na een moeizaam gesprek maar erop gegokt dat de bedoeling was overgekomen en opgehangenquote:Op maandag 29 november 2021 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou precies! En we hebben een man of 7 in één ruimte in India, dus ik weet ook nooit wie praat en de meeste versta ik inderdaad amper
Mijn tv geeft wel degelijk wat warmte af als die aan staatquote:
Dat kan er ook nog wel bij jaquote:Op maandag 29 november 2021 11:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu nog even halverwege je praatje jezelf op mute zetten en je bent wel klaar voor vandaag.
Hahaha dat is wel heel bijzonder ja! Ik heb heel verschillende ervaringen met India. De meesten zijn nogal vaag maar met sommigen kan ik ook weer heel goed samenwerken. Maar dit zitten dan meestal hogerop, óf in IT / Development.quote:Op maandag 29 november 2021 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Tijdje terug voor werk naar een helpdesk gebeld en ook een Indiase gesproken. Zij leek het interessanter te vinden hoe ik heette dan wat het probleem precies was. Na een moeizaam gesprek maar erop gegokt dat de bedoeling was overgekomen en opgehangen
Misschien heeft jouw naam wel een betekenis in haar taal, altijd een mogelijkheid.quote:Op maandag 29 november 2021 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Tijdje terug voor werk naar een helpdesk gebeld en ook een Indiase gesproken. Zij leek het interessanter te vinden hoe ik heette dan wat het probleem precies was. Na een moeizaam gesprek maar erop gegokt dat de bedoeling was overgekomen en opgehangen
Ja, ik ben er zo gek op. Het is mijn moeders favoriete nummer van vroeger dus ik heb hem héél vaak gehoord.quote:Op maandag 29 november 2021 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd veel naar Midnight Train to Georgia als ik buiten loop met m'n oordopjes. Heerlijk nummer
Hahaha wat vetquote:Op maandag 29 november 2021 12:05 schreef H_T het volgende:
Ik had in de browserversie van Spotify een nummer aan waar in de titel Star Wars voorkomt en de progress bar veranderde in een lightsaber
[ afbeelding ]
Dat heb je met al die vragen die je niet kan beantwoorden. Dan ben je zo druk bezig dat je niet doorhebt dat de tijd voorbij gaatquote:Op maandag 29 november 2021 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vroeg me af waarom ik honger heb, maar het is al half 1.
Ik had hetzelfde, toch maar even ontbijt gemaakt dus.quote:Op maandag 29 november 2021 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sorry had nog geen tijd gehad om terug te lezenquote:Op maandag 29 november 2021 10:36 schreef Guanabana het volgende:
Mecano – Hijo de la Luna
The Cure - A Forest
Radiohead – Creep
Air – All I Need
Eminem - Lose Yourself
Agnes Obel - Riverside
Robert Miles - Children
Hall & Oates – Maneater
Vrije keuze:
Barbara Pravi – Voila
Tori Amos – Icicle
Deep Purple – Lazy
Recentelijk las ik ergens: ''Wetenschap is ook maar een mening''.quote:Op maandag 29 november 2021 10:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, haar urenlange queeste op Facebook heeft veel meer waarde dan de jarenlange “studies” van die “wetenschappers”
Ik las dat ook ja, ergquote:Op maandag 29 november 2021 12:57 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Recentelijk las ik ergens: ''Wetenschap is ook maar een mening''.
Daar word je toch verdrietig van.
En complottheorieën zijn feit zeker? "ONDERZOEK ZELLUF".quote:Op maandag 29 november 2021 12:57 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ontbijt, goed ideequote:Op maandag 29 november 2021 12:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, toch maar even ontbijt gemaakt dus.
Sorryquote:Op maandag 29 november 2021 10:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prima lijstje. Ik heb voor mezelf nog wel de regel van 1 plaat per uitvoerende aangehouden, maar zolang het de Dire Straits zijn, en niet Blof of de Cats is dat niet zo'n bezwaar
Jij denkt dat ik een tv op kantoor heb?quote:Op maandag 29 november 2021 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn tv geeft wel degelijk wat warmte af als die aan staat
Ik heb net geluncht, maar ik heb nog steeds zin in wat.quote:Op maandag 29 november 2021 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In wat?quote:Op maandag 29 november 2021 13:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb net geluncht, maar ik heb nog steeds zin in wat.
Het is ook wel een klassieker om cynisch te gebruiken natuurlijk. En soms, bijvoorbeeld bij sociologisch onderzoek, ook niet helemaal onwaar. Maar bij de werking van een vaccin is het onderzoeksresultaat toch redelijk zwart-wit en makkelijk te testen.quote:Op maandag 29 november 2021 12:57 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik welquote:Op maandag 29 november 2021 13:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een tv op kantoor heb?
Kregen jullie niet de standaard kantoorkeuze? Elektrische kachel óf tv?quote:Op maandag 29 november 2021 13:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een tv op kantoor heb?
Ik vind pannekoeken smerig.quote:Op maandag 29 november 2021 13:17 schreef H_T het volgende:
Mochten er nog mensen inspiratieloos zijn voor het avondeten: het is vandaag Sint PannekoekIk eet vanavond op het werk dus ik denk dat ik vandaag niet aan een pannenkoek toe kom, maar gelukkig heb ik ze niet al te lang geleden nog gehad
Wij hebben het gisteren (blijkbaar) al gevierdquote:Op maandag 29 november 2021 13:17 schreef H_T het volgende:
Mochten er nog mensen inspiratieloos zijn voor het avondeten: het is vandaag Sint PannekoekIk eet vanavond op het werk dus ik denk dat ik vandaag niet aan een pannenkoek toe kom, maar gelukkig heb ik ze niet al te lang geleden nog gehad
Bij Sint Pannekoek is het de bedoeling dat je het eten op straat zet en er dan 30 keer met een camera omheen draait?quote:Op maandag 29 november 2021 13:17 schreef H_T het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar toch maar overstag gegaan en alleen gekozen voor liedjes die ook in het systeem staan.
[ Bericht 0% gewijzigd door Strani op 29-11-2021 13:28:51 ]
Is deze Sint vandaag geboren, vandaag gestorven, vandaag voor het eerst bepoederd of bestroopt, waarom deze dag?quote:Op maandag 29 november 2021 13:17 schreef H_T het volgende:
Natuurlijk niet joh! Dat zou raar zijn. In plaats daarvan doe je een pannenkoek op je hoofd en geef je een warm onthaal aan het gezinshoofdquote:Op maandag 29 november 2021 13:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij Sint Pannekoek is het de bedoeling dat je het eten op straat zet en er dan 30 keer met een camera omheen draait?
Heb je al eens ze geprobeerd te bakken voor je ze eet?quote:
Toch mooi dat we die hier recent besproken hebbenquote:Op maandag 29 november 2021 13:22 schreef ijs_beer het volgende:
Al die liefde voor Landslide dit jaar.
Jij verwacht dat een organisatie in oost-Groningen daar geld voor heeft? Met wat geluk mag je een kampvuurtje stoken op kantoor.quote:Op maandag 29 november 2021 13:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kregen jullie niet de standaard kantoorkeuze? Elektrische kachel óf tv?
Ah, een maaltijd met een diepere betekenis die niemand gaat snappen.quote:Op maandag 29 november 2021 13:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Natuurlijk niet joh! Dat zou raar zijn. In plaats daarvan doe je een pannenkoek op je hoofd en geef je een warm onthaal aan het gezinshoofd
Sowieso kan ik me wel vinden in je lijstje. Lang niet op alles zou ik stemmen, maar van het meeste zou ik het terecht vinden als het in de top 2000 komt.quote:Op maandag 29 november 2021 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch mooi dat we die hier recent besproken hebben
Ik was wel net een boodschappenlijstje aan het makenquote:Op maandag 29 november 2021 13:17 schreef H_T het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat jullie dagelijks eerst even gaan turfsteken, om de kachel te kunnen stoken.quote:Op maandag 29 november 2021 13:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij verwacht dat een organisatie in oost-Groningen daar geld voor heeft? Met wat geluk mag je een kampvuurtje stoken op kantoor.
Groningen is toch waar al dat gas vandaan komt? Dan zou je toch mogen verwachten dat het een behoorlijk rijke provincie is? Met iig genog geld voor hier en daar een tvtje?quote:Op maandag 29 november 2021 13:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij verwacht dat een organisatie in oost-Groningen daar geld voor heeft? Met wat geluk mag je een kampvuurtje stoken op kantoor.
Daar doe ik het voorquote:Op maandag 29 november 2021 13:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sowieso kan ik me wel vinden in je lijstje. Lang niet op alles zou ik stemmen, maar van het meeste zou ik het terecht vinden als het in de top 2000 komt.
Ik vond ze als kind niet zo lekker. Toen werden er een keer pannenkoeken uitgedeeld op school tijdens een of andere feestdag, maar ik weigerde en zei dat ik geen pannenkoeken lustte. Toen zei het meisje dat ze uitdeelde 'So, ben je een mongool ofzo'.quote:
quote:Op maandag 29 november 2021 13:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, een maaltijd met een diepere betekenis die niemand gaat snappen.
Ook altijd interessant.
quote:Op maandag 29 november 2021 13:19 schreef Strani het volgende:
Nou, m'n lijstje, deels ingevuld nog tijdens de call met India omdat ik het wel mooi geweest vond. Vanmiddag ook eindelijk alle andere lijstjes bekijken
Jamiroquai Virtual - InsanitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar toch maar overstag gegaan en alleen gekozen voor liedjes die ook in het systeem staan.
Deze ken ik niet!
Die zal nu wel niet gevaccineerd zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 13:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond ze als kind niet zo lekker. Toen werden er een keer pannenkoeken uitgedeeld op school tijdens een of andere feestdag, maar ik weigerde en zei dat ik geen pannenkoeken lustte. Toen zei het meisje dat ze uitdeelde 'So, ben je een mongool ofzo'.
/random anekdote.
Daar hebben we de nachtdienst voor.quote:Op maandag 29 november 2021 13:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat jullie dagelijks eerst even gaan turfsteken, om de kachel te kunnen stoken.
Zoals altijd profiteert de provincie waar het vandaan komt nergens van. Het gaar rechtstreeks naar de rijken in het westen van het land.quote:Op maandag 29 november 2021 13:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Groningen is toch waar al dat gas vandaan komt? Dan zou je toch mogen verwachten dat het een behoorlijk rijke provincie is? Met iig genog geld voor hier en daar een tvtje?
quote:Op maandag 29 november 2021 13:19 schreef Strani het volgende:
Ja ok, prima lijst wel idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 29 november 2021 13:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jamiroquai Virtual - Insanity
Deze ken ik niet!
Fleecedekensquote:Op maandag 29 november 2021 13:28 schreef Arizona het volgende:
Ik had een lunchwandeling gemaakt, was lekker! En toen ik thuiskwam voelde het heel lekker warm in huisMaar nu heb ik het ook alweer koud.
@:cyan9 jij al een oplossing? Ik zit nu onder een fleecedeken
Soepje makenquote:Op maandag 29 november 2021 13:28 schreef Arizona het volgende:
Ik had een lunchwandeling gemaakt, was lekker! En toen ik thuiskwam voelde het heel lekker warm in huisMaar nu heb ik het ook alweer koud.
@:cyan9 jij al een oplossing? Ik zit nu onder een fleecedeken
In het westen?quote:Op maandag 29 november 2021 13:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar hebben we de nachtdienst voor.
[..]
Zoals altijd profiteert de provincie waar het vandaan komt nergens van. Het gaar rechtstreeks naar de rijken in het westen van het land.
quote:Op maandag 29 november 2021 13:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zal nu wel niet gevaccineerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |