quote:Op zondag 28 november 2021 15:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Lijstje is klaar! En alvast bedankt @:koffieleuk voor het harde werk van alles weer verzamelenAdiemus! Begint al goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zondag 28 november 2021 16:27 schreef Arizona het volgende:
Ah en paar daarvan heb ik nog overwogen voor mijn lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Dat deed ik eerder ook wel eens, maar toen mocht je nog minder nummers kiezenquote:Op zondag 28 november 2021 16:25 schreef Arizona het volgende:
Ik heb alweer 14 liedjes verzameld voor nog een lijst![]()
Wat een toeval dat alle deelnemers een cijfer als naam hebben gekozen.quote:Op zondag 28 november 2021 16:38 schreef Cyan9 het volgende:
Pssssstt..
ESF / [2022] Tsjechië: Eurovision Song CZ
Gisterenavond had ik dat gevoel helemaal in Den Haag bij de 40+ meetquote:Op zondag 28 november 2021 17:40 schreef AgnesGru het volgende:
Nog lekker even een biertje gedaan in het centrum om de vakantie af te sluiten. Kroegen waren goed bezet, denk dat meer mensen dachten ‘nu kan het nog’.
SPOILER: En de individuele lijstjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
quote:Op zondag 28 november 2021 18:00 schreef koffieleuk het volgende:
En weer de update!
Ben zo vrij geweest om de lijst van @:Greys van Twitter te plukken
De playlist tot nu toeSPOILER: En de individuele lijstjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
En weer de update!
De playlist tot nu toeLekker bezig!SPOILER: En de individuele lijstjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
En weer de update!
De playlist tot nu toeZijn er ook al wat dubbelingen?SPOILER: En de individuele lijstjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behoorlijk veel ja!quote:
Lijstjesquote:Op zondag 28 november 2021 18:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Behoorlijk veel ja!
Ik hoop er deze week nog wat statistiekjes over te kunnen maken
Statistiekjes! Ik zit hier nu zo:quote:Op zondag 28 november 2021 18:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Behoorlijk veel ja!
Ik hoop er deze week nog wat statistiekjes over te kunnen maken
Jij ontmoet wel veel uiteenlopende figuren met dartsquote:Op zondag 28 november 2021 18:36 schreef Strani het volgende:
Ik stond net een potje darts te spelen met een Spaans koppel. En die vrouw vertelt dat haar man een hele goede harmonicaspeler is. Dus ik hem thuis googlen en blijkt hij met zo'n beetje de voltallige Spaanse muziekindustrie te hebben samengewerkt, en zelfs met Toots Thielemans. Toch grappig.
Ja als ik nog even doorga kan ik er straks een boek over schrijvenquote:Op zondag 28 november 2021 18:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij ontmoet wel veel uiteenlopende figuren met darts
Nog even en je maakt deel uit van de jetsetquote:Op zondag 28 november 2021 18:36 schreef Strani het volgende:
Ik stond net een potje darts te spelen met een Spaans koppel. En die vrouw vertelt dat haar man een hele goede harmonicaspeler is. Dus ik hem thuis googlen en blijkt hij met zo'n beetje de voltallige Spaanse muziekindustrie te hebben samengewerkt, en zelfs met Toots Thielemans. Toch grappig.
Nooitquote:Op zondag 28 november 2021 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog even en je maakt deel uit van de jetset![]()
Ons niet vergeten dan he!
quote:Op zondag 28 november 2021 17:40 schreef AgnesGru het volgende:
Nog lekker even een biertje gedaan in het centrum om de vakantie af te sluiten. Kroegen waren goed bezet, denk dat meer mensen dachten ‘nu kan het nog’.
Met Toots? Dat is coolquote:Op zondag 28 november 2021 18:36 schreef Strani het volgende:
Nee joh ik heb er echt niks meer van meegekregen, ik denk dat ik dit seizoen als verloren beschouwquote:Op zondag 28 november 2021 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je er straks weer bij?
Nette lijst onderaan!quote:Op zondag 28 november 2021 16:38 schreef Cyan9 het volgende:
Pssssstt..
ESF / [2022] Tsjechië: Eurovision Song CZ
quote:Op zondag 28 november 2021 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee joh ik heb er echt niks meer van meegekregen, ik denk dat ik dit seizoen als verloren beschouw
quote:
Gaat dit over Expeditie Robinson?quote:Op zondag 28 november 2021 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee joh ik heb er echt niks meer van meegekregen, ik denk dat ik dit seizoen als verloren beschouw
ja over ER inderdaad. Het is veel, en als je eenmaal achter raakt is het lastig in de halen ook nog. En dat meh herken ik van die paar afleveringen die ik wel heb gezien.quote:Op zondag 28 november 2021 18:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaat dit over Expeditie Robinson?Ik begrijp het wel, 2x per week is veel. Ik heb vanmiddag nog naar de uitzending van donderdag teruggekeken en kreeg weer een 'meh'-gevoel.
quote:
Je kunt je opmaken voor het videoland seizoenquote:Op zondag 28 november 2021 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou in principe zit ik nog niet helemaal op dat niveau maar zodra ik dat bereik (en dat is natuurlijk een kwestie van tijdquote:Op zondag 28 november 2021 18:53 schreef Cee het volgende:
@:Strani heb je ondertussen ook een opkomst nummer en een bijnaam net als al die andere dartsgoden, en zo ja, welke?
En je bijnaam?quote:Op zondag 28 november 2021 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou in principe zit ik nog niet helemaal op dat niveau maar zodra ik dat bereik (en dat is natuurlijk een kwestie van tijd), wordt het Lose Yourself van Eminem
wahhh cool!!!quote:Op zondag 28 november 2021 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hè!
Slechte kwaliteit video maar je ziet ze hier samenspelen, een klein stukje:
dat kan...hoewel het zoveel leuker is om te kijken met Fok! erbijquote:Op zondag 28 november 2021 18:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kunt je opmaken voor het videoland seizoen
Jaquote:
Je bent altijd welkomquote:Op zondag 28 november 2021 18:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat kan...hoewel het zoveel leuker is om te kijken met Fok! erbij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 november 2021 19:19 schreef zorro28 het volgende:
Onze kat weet echt telkens een nieuwe warme plek te vinden om te gaan liggenLaatst zelfs op de inductieplaat nadat erop gekookt was
Graag gedaanquote:Op zondag 28 november 2021 19:24 schreef Strani het volgende:
* Dankt @:Meke voor de like op een post uit 2013
Onze kat houdt ook echt van hitte. Warmte is te zacht uitgedruktquote:Op zondag 28 november 2021 19:19 schreef zorro28 het volgende:
Onze kat weet echt telkens een nieuwe warme plek te vinden om te gaan liggenLaatst zelfs op de inductieplaat nadat erop gekookt was
The Sint biedt nog meer voordelen, je hoeft je baard niet meer te trimmenquote:Op zondag 28 november 2021 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vast een pijl ontworpen:
[ afbeelding ]
Dat is wel multi-interpretabelquote:Op zondag 28 november 2021 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
The Sint biedt nog meer voordelen, je hoeft je baard niet meer te trimmen
Als opkomstlied stel ik dan "Sinterklaasje kom maar binnen met je pijl" voor.
Uitstekend ideequote:Op zondag 28 november 2021 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:
Hij ziet er beter uit als de president tenminstequote:Op zondag 28 november 2021 19:43 schreef Meke het volgende:
De nieuwe premier van Tsjechië is beëdigd, en die foto's![]()
![]()
Echt een sterke, daadkrachtige leider![]()
https://nos.nl/index.php/(...)uwe-premier-tsjechie
Ja, ik eet mijn avondeten wel vaker 's avonds pas. Crazy, i know.quote:
Ohquote:Op zondag 28 november 2021 19:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hij ziet er beter uit als de president tenminste
Ik krijg hier beelden bijquote:Op zondag 28 november 2021 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alles komt goedquote:
Jammer dat je geen kinderen hebt, anders was de Dartvader wel leuk.quote:Op zondag 28 november 2021 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het Spaans aandoende effect is in Spanje misschien toch wat minder groot.
Haha inderdaadquote:Op zondag 28 november 2021 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jammer dat je geen kinderen hebt, anders was de Dartvader wel leuk.
quote:Op zondag 28 november 2021 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap dat jullie allen erg naar het moment hadden uitgekeken, maar mijn lijstje komt denk ik toch pas morgen.
Doe ik 'm ook morgen, maken we er echt een topdag van.quote:Op zondag 28 november 2021 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap dat jullie allen erg naar het moment hadden uitgekeken, maar mijn lijstje komt denk ik toch pas morgen.
Jaja, beetje mijn thunder stealen zeker!quote:Op zondag 28 november 2021 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe ik 'm ook morgen, maken we er echt een topdag van.
Ja ik ga de mijne echt diréct na de jouwe posten.quote:Op zondag 28 november 2021 21:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaja, beetje mijn thunder stealen zeker!
Maar ik wil alle aandachtquote:Op zondag 28 november 2021 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ga de mijne echt diréct na de jouwe posten.
Misschien kopieer ik wel gewoon jouw hele lijst en je weet hoe mensen zijn; dan complimenteren ze mij natuurlijk met jouw smaak.quote:Op zondag 28 november 2021 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik wil alle aandacht
[ afbeelding ]
Fijn dat je veilig thuis bent!quote:Op zondag 28 november 2021 21:49 schreef Redefine het volgende:
Het was aardig glad op de weg. Maar ben toch weer heelhuids thuisgekomenGelukkig vroor het niet. Dan was het nog gladder geweest.
Andersom zal niet gebeuren nee.quote:Op zondag 28 november 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien kopieer ik wel gewoon jouw hele lijst en je weet hoe mensen zijn; dan complimenteren ze mij natuurlijk met jouw smaak.
Die staat er bij mij al inquote:Op zondag 28 november 2021 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu komt Hijo de la Luna zéker niet in m'n lijst
Zijn jouw dartpijlen zo scherp danquote:Op zondag 28 november 2021 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn dat je veilig thuis bent!
Het had wel meer impact geweest als je een uur of drie geleden iets als "glad, gevaarlijk, vecht voor m'n leven" had gepost.
Toen ik nog in de luiers zatquote:Op zondag 28 november 2021 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die staat er bij mij al in
Zag dat veel mensen 'm hier haddenNou, ik stemde daar al op toen jullie nog op de basisschool zaten kijkbuiskinderen!
Ja bij mij staat 'ie er ook vaak in en soms niet. Dit jaar doe ik 'm denk ik wel weerquote:Op zondag 28 november 2021 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die staat er bij mij al in
Zag dat veel mensen 'm hier haddenNou, ik stemde daar al op toen jullie nog op de basisschool zaten kijkbuiskinderen!
Haha. Toen was wel de eerste Top 2000 toch?quote:
De allereerste Top 2000 was überhaupt al voor ik geboren was. Zo veel gemist toenquote:Op zondag 28 november 2021 21:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha. Toen was wel de eerste Top 2000 toch?
Maar ik stem pas mee sinds een jaar of... zes?
Mwah die tijd miste je niet zoveel aan de lijst zelf. Die is de jaren daarna wel een stuk beter geworden (en een aantal jaar al wat slechter). In die tijd kon je op heel veel liedjes niet eens stemmen en kwamen er toch nooit in. Het was na een een paar jaar al een hele happening dat Radiohead (met Creep) er voor het eerst in kwam.quote:Op zondag 28 november 2021 21:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De allereerste Top 2000 was überhaupt al voor ik geboren was. Zo veel gemist toen
We wachten vol spanning op dat lijstje met muzikale hoogtepunten Dart Garfunkel.quote:Op zondag 28 november 2021 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu komt Hijo de la Luna zéker niet in m'n lijst
De keuzelijst uitpluizen op Teletekstquote:Op zondag 28 november 2021 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah die tijd miste je niet zoveel aan de lijst zelf. Die is de jaren daarna wel een stuk beter geworden (en een aantal jaar al wat slechter). In die tijd kon je op heel veel liedjes niet eens stemmen en kwamen er toch nooit in. Het was na een een paar jaar al een hele happening dat Radiohead (met Creep) er voor het eerst in kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |