quote:Op zondag 28 november 2021 15:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Lijstje is klaar! En alvast bedankt @:koffieleuk voor het harde werk van alles weer verzamelenAdiemus! Begint al goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zondag 28 november 2021 16:27 schreef Arizona het volgende:
Ah en paar daarvan heb ik nog overwogen voor mijn lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Dat deed ik eerder ook wel eens, maar toen mocht je nog minder nummers kiezenquote:Op zondag 28 november 2021 16:25 schreef Arizona het volgende:
Ik heb alweer 14 liedjes verzameld voor nog een lijst![]()
Wat een toeval dat alle deelnemers een cijfer als naam hebben gekozen.quote:Op zondag 28 november 2021 16:38 schreef Cyan9 het volgende:
Pssssstt..
ESF / [2022] Tsjechië: Eurovision Song CZ
Gisterenavond had ik dat gevoel helemaal in Den Haag bij de 40+ meetquote:Op zondag 28 november 2021 17:40 schreef AgnesGru het volgende:
Nog lekker even een biertje gedaan in het centrum om de vakantie af te sluiten. Kroegen waren goed bezet, denk dat meer mensen dachten ‘nu kan het nog’.
SPOILER: En de individuele lijstjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
quote:Op zondag 28 november 2021 18:00 schreef koffieleuk het volgende:
En weer de update!
Ben zo vrij geweest om de lijst van @:Greys van Twitter te plukken
De playlist tot nu toeSPOILER: En de individuele lijstjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
En weer de update!
De playlist tot nu toeLekker bezig!SPOILER: En de individuele lijstjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
En weer de update!
De playlist tot nu toeZijn er ook al wat dubbelingen?SPOILER: En de individuele lijstjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behoorlijk veel ja!quote:
Lijstjesquote:Op zondag 28 november 2021 18:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Behoorlijk veel ja!
Ik hoop er deze week nog wat statistiekjes over te kunnen maken
Statistiekjes! Ik zit hier nu zo:quote:Op zondag 28 november 2021 18:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Behoorlijk veel ja!
Ik hoop er deze week nog wat statistiekjes over te kunnen maken
Jij ontmoet wel veel uiteenlopende figuren met dartsquote:Op zondag 28 november 2021 18:36 schreef Strani het volgende:
Ik stond net een potje darts te spelen met een Spaans koppel. En die vrouw vertelt dat haar man een hele goede harmonicaspeler is. Dus ik hem thuis googlen en blijkt hij met zo'n beetje de voltallige Spaanse muziekindustrie te hebben samengewerkt, en zelfs met Toots Thielemans. Toch grappig.
Ja als ik nog even doorga kan ik er straks een boek over schrijvenquote:Op zondag 28 november 2021 18:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij ontmoet wel veel uiteenlopende figuren met darts
Nog even en je maakt deel uit van de jetsetquote:Op zondag 28 november 2021 18:36 schreef Strani het volgende:
Ik stond net een potje darts te spelen met een Spaans koppel. En die vrouw vertelt dat haar man een hele goede harmonicaspeler is. Dus ik hem thuis googlen en blijkt hij met zo'n beetje de voltallige Spaanse muziekindustrie te hebben samengewerkt, en zelfs met Toots Thielemans. Toch grappig.
Nooitquote:Op zondag 28 november 2021 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nog even en je maakt deel uit van de jetset![]()
Ons niet vergeten dan he!
quote:Op zondag 28 november 2021 17:40 schreef AgnesGru het volgende:
Nog lekker even een biertje gedaan in het centrum om de vakantie af te sluiten. Kroegen waren goed bezet, denk dat meer mensen dachten ‘nu kan het nog’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |