ja over ER inderdaad. Het is veel, en als je eenmaal achter raakt is het lastig in de halen ook nog. En dat meh herken ik van die paar afleveringen die ik wel heb gezien.quote:Op zondag 28 november 2021 18:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaat dit over Expeditie Robinson?Ik begrijp het wel, 2x per week is veel. Ik heb vanmiddag nog naar de uitzending van donderdag teruggekeken en kreeg weer een 'meh'-gevoel.
quote:
Je kunt je opmaken voor het videoland seizoenquote:Op zondag 28 november 2021 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee joh ik heb er echt niks meer van meegekregen, ik denk dat ik dit seizoen als verloren beschouw
Nou in principe zit ik nog niet helemaal op dat niveau maar zodra ik dat bereik (en dat is natuurlijk een kwestie van tijdquote:Op zondag 28 november 2021 18:53 schreef Cee het volgende:
@:Strani heb je ondertussen ook een opkomst nummer en een bijnaam net als al die andere dartsgoden, en zo ja, welke?
En je bijnaam?quote:Op zondag 28 november 2021 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou in principe zit ik nog niet helemaal op dat niveau maar zodra ik dat bereik (en dat is natuurlijk een kwestie van tijd), wordt het Lose Yourself van Eminem
wahhh cool!!!quote:Op zondag 28 november 2021 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hè!
Slechte kwaliteit video maar je ziet ze hier samenspelen, een klein stukje:
dat kan...hoewel het zoveel leuker is om te kijken met Fok! erbijquote:Op zondag 28 november 2021 18:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kunt je opmaken voor het videoland seizoen
Jaquote:
Je bent altijd welkomquote:Op zondag 28 november 2021 18:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat kan...hoewel het zoveel leuker is om te kijken met Fok! erbij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 november 2021 19:19 schreef zorro28 het volgende:
Onze kat weet echt telkens een nieuwe warme plek te vinden om te gaan liggenLaatst zelfs op de inductieplaat nadat erop gekookt was
Graag gedaanquote:Op zondag 28 november 2021 19:24 schreef Strani het volgende:
* Dankt @:Meke voor de like op een post uit 2013
Onze kat houdt ook echt van hitte. Warmte is te zacht uitgedruktquote:Op zondag 28 november 2021 19:19 schreef zorro28 het volgende:
Onze kat weet echt telkens een nieuwe warme plek te vinden om te gaan liggenLaatst zelfs op de inductieplaat nadat erop gekookt was
The Sint biedt nog meer voordelen, je hoeft je baard niet meer te trimmenquote:Op zondag 28 november 2021 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vast een pijl ontworpen:
[ afbeelding ]
Dat is wel multi-interpretabelquote:Op zondag 28 november 2021 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
The Sint biedt nog meer voordelen, je hoeft je baard niet meer te trimmen
Als opkomstlied stel ik dan "Sinterklaasje kom maar binnen met je pijl" voor.
Uitstekend ideequote:Op zondag 28 november 2021 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:
Hij ziet er beter uit als de president tenminstequote:Op zondag 28 november 2021 19:43 schreef Meke het volgende:
De nieuwe premier van Tsjechië is beëdigd, en die foto's![]()
![]()
Echt een sterke, daadkrachtige leider![]()
https://nos.nl/index.php/(...)uwe-premier-tsjechie
Ja, ik eet mijn avondeten wel vaker 's avonds pas. Crazy, i know.quote:
Ohquote:Op zondag 28 november 2021 19:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hij ziet er beter uit als de president tenminste
Ik krijg hier beelden bijquote:Op zondag 28 november 2021 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |