Jammer dat je geen kinderen hebt, anders was de Dartvader wel leuk.quote:Op zondag 28 november 2021 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het Spaans aandoende effect is in Spanje misschien toch wat minder groot.
Haha inderdaadquote:Op zondag 28 november 2021 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jammer dat je geen kinderen hebt, anders was de Dartvader wel leuk.
quote:Op zondag 28 november 2021 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap dat jullie allen erg naar het moment hadden uitgekeken, maar mijn lijstje komt denk ik toch pas morgen.
Doe ik 'm ook morgen, maken we er echt een topdag van.quote:Op zondag 28 november 2021 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap dat jullie allen erg naar het moment hadden uitgekeken, maar mijn lijstje komt denk ik toch pas morgen.
Jaja, beetje mijn thunder stealen zeker!quote:Op zondag 28 november 2021 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe ik 'm ook morgen, maken we er echt een topdag van.
Ja ik ga de mijne echt diréct na de jouwe posten.quote:Op zondag 28 november 2021 21:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaja, beetje mijn thunder stealen zeker!
Maar ik wil alle aandachtquote:Op zondag 28 november 2021 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ga de mijne echt diréct na de jouwe posten.
Misschien kopieer ik wel gewoon jouw hele lijst en je weet hoe mensen zijn; dan complimenteren ze mij natuurlijk met jouw smaak.quote:Op zondag 28 november 2021 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ik wil alle aandacht
[ afbeelding ]
Fijn dat je veilig thuis bent!quote:Op zondag 28 november 2021 21:49 schreef Redefine het volgende:
Het was aardig glad op de weg. Maar ben toch weer heelhuids thuisgekomenGelukkig vroor het niet. Dan was het nog gladder geweest.
Andersom zal niet gebeuren nee.quote:Op zondag 28 november 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien kopieer ik wel gewoon jouw hele lijst en je weet hoe mensen zijn; dan complimenteren ze mij natuurlijk met jouw smaak.
Die staat er bij mij al inquote:Op zondag 28 november 2021 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu komt Hijo de la Luna zéker niet in m'n lijst
Zijn jouw dartpijlen zo scherp danquote:Op zondag 28 november 2021 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn dat je veilig thuis bent!
Het had wel meer impact geweest als je een uur of drie geleden iets als "glad, gevaarlijk, vecht voor m'n leven" had gepost.
Toen ik nog in de luiers zatquote:Op zondag 28 november 2021 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die staat er bij mij al in
Zag dat veel mensen 'm hier haddenNou, ik stemde daar al op toen jullie nog op de basisschool zaten kijkbuiskinderen!
Ja bij mij staat 'ie er ook vaak in en soms niet. Dit jaar doe ik 'm denk ik wel weerquote:Op zondag 28 november 2021 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die staat er bij mij al in
Zag dat veel mensen 'm hier haddenNou, ik stemde daar al op toen jullie nog op de basisschool zaten kijkbuiskinderen!
Haha. Toen was wel de eerste Top 2000 toch?quote:
De allereerste Top 2000 was überhaupt al voor ik geboren was. Zo veel gemist toenquote:Op zondag 28 november 2021 21:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha. Toen was wel de eerste Top 2000 toch?
Maar ik stem pas mee sinds een jaar of... zes?
Mwah die tijd miste je niet zoveel aan de lijst zelf. Die is de jaren daarna wel een stuk beter geworden (en een aantal jaar al wat slechter). In die tijd kon je op heel veel liedjes niet eens stemmen en kwamen er toch nooit in. Het was na een een paar jaar al een hele happening dat Radiohead (met Creep) er voor het eerst in kwam.quote:Op zondag 28 november 2021 21:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De allereerste Top 2000 was überhaupt al voor ik geboren was. Zo veel gemist toen
We wachten vol spanning op dat lijstje met muzikale hoogtepunten Dart Garfunkel.quote:Op zondag 28 november 2021 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu komt Hijo de la Luna zéker niet in m'n lijst
De keuzelijst uitpluizen op Teletekstquote:Op zondag 28 november 2021 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah die tijd miste je niet zoveel aan de lijst zelf. Die is de jaren daarna wel een stuk beter geworden (en een aantal jaar al wat slechter). In die tijd kon je op heel veel liedjes niet eens stemmen en kwamen er toch nooit in. Het was na een een paar jaar al een hele happening dat Radiohead (met Creep) er voor het eerst in kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |