Wij ook. Al komt dat ook wel omdat het gewoon door de brievenbus kan.quote:Op maandag 29 november 2021 08:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij krijgen het kerstpakket zelfs opgestuurd
Ik zag gisteren bij Tan een grafiekje van de besmettelijkheid van die Omikron-variant in vergelijking met de eerste en de Delta-variant.quote:Op maandag 29 november 2021 08:37 schreef Redefine het volgende:
[..]En jullie zullen niet de enige zijn in Nederland. Zo blijven de besmettingen ook wel hoog...
We weten er nog niet zoveel over. Als deze variant veel lichter is dan Delta kan het zelfs een positieve ontwikkeling zijn en moet je juist willen dat deze dominant wordt. Maar dat kun je nu nog niet zeggen.quote:Op maandag 29 november 2021 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag gisteren bij Tan een grafiekje van de besmettelijkheid van die Omikron-variant in vergelijking met de eerste en de Delta-variant.Dat stemt mij ook allerminst vrolijk.
Wij krijgen meestal een enorm grote doosquote:Op maandag 29 november 2021 08:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij ook. Al komt dat ook wel omdat het gewoon door de brievenbus kan.
Ik ga vandaag weer lekker naar de uni omdat nog steeds niet alle colleges op worden genomenquote:Op maandag 29 november 2021 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier niks over aangescherpte thuisadviezen gehoord vanuit het werk.
En want de scholen moesten koste wat koste open blijven.quote:Op maandag 29 november 2021 09:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer lekker naar de uni omdat nog steeds niet alle colleges op worden genomenWe krijgen niet eens zelf de keuze of we komen of niet
Voor de afwisseling dan wel leuk om naar kantoor te gaan ja.quote:Op maandag 29 november 2021 08:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij krijgen meestal een enorm grote doos![]()
Ze maken er echt wel werk van.
Vorig jaar moesten we het ook ophalen. Was toen wel fijn, na maanden weer een ritje naar kantoor
Goh wat doen we er in Nederland toch veel aan om besmettingen te voorkomenquote:Op maandag 29 november 2021 09:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer lekker naar de uni omdat nog steeds niet alle colleges op worden genomenWe krijgen niet eens zelf de keuze of we komen of niet
Bij een snotneus moet je al wegblijven, maar vervolgens wordt er geen enkel alternatief geboden. Zo slecht he.quote:Op maandag 29 november 2021 09:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat komt puur omdat het maandag is.quote:Op maandag 29 november 2021 09:27 schreef Arizona het volgende:
Ik vind het thuiswerken deze keer zwaarder dan eerst. Ik heb nu geroken aan mijn optimale werkbeleving (1-2 dagen kantoor, 2-3 thuis) en ik vind het heel moeilijk om mijn energie en motivatie te behouden nu. Ben lamlendig en lui![]()
En dan nog blijven er mensen roepen dat we in een dictatuur of iets dergelijks levenquote:Op maandag 29 november 2021 09:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goh wat doen we er in Nederland toch veel aan om besmettingen te voorkomenMaar ja het is slechts een advies hé, dus dan denken er genoeg daar ze er niks mee hoeven te doen
Ja. Dat blijft altijd zo achterlijkquote:Op maandag 29 november 2021 09:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan nog blijven er mensen roepen dat we in een dictatuur of iets dergelijks leven
Was het maar waarquote:Op maandag 29 november 2021 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat komt puur omdat het maandag is.
Oh, jammer.quote:Op maandag 29 november 2021 09:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was het maar waarHet zit wel dieper dan alleen de dag van de week
Het hoger onderwijs, een ietwat in zichzelf gekeerd wereldje. Dit soort dingen doen bij mij altijd weer herinneringen boven komen aan soortgelijke situaties, en het "praktisch" handelen van de, in mijn geval, hogeschool.quote:Op maandag 29 november 2021 09:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Topshowquote:Op maandag 29 november 2021 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De klanten zijn over op een nieuw systeem en gaan daar nu vragen over stellen, maar ik heb nog geen rechten tot dat nieuwe systeem.
Wie heeft bepaald dat je klanten over gaan op het nieuwe systeem? Zij zelf of heeft er iemand liggen slapen bij de uitrol?quote:Op maandag 29 november 2021 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De klanten zijn over op een nieuw systeem en gaan daar nu vragen over stellen, maar ik heb nog geen rechten tot dat nieuwe systeem.
Ik heb het ook op donderdag. En soms op woensdag of dinsdag. Op vrijdag heb ik het nooit (maar dan ben ik vrij). Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dat op kantoor ook altijd wel eens had. Ik heb gewoon dagen waarop ik niks anders doe dan Fok bekijken, NOS.nl lezen, mezelf vermaken met alles behalve werken. Me schuldig voelen over dat ik niets doe aan werk. Aan het eind van de dag me bedenken dat ik dan beter iets anders nuttigs had kunnen doen bijvoorbeeld de was wegstrijken. En dan een dag of 2 dagen later ben ik opeens super gemotiveerd en krijg ik alles af wat ik in die 3 dagen wilde doenquote:Op maandag 29 november 2021 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat komt puur omdat het maandag is.
Ja maar je moet een mondkapje opquote:Op maandag 29 november 2021 09:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan nog blijven er mensen roepen dat we in een dictatuur of iets dergelijks leven
Dat tweede.quote:Op maandag 29 november 2021 09:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wie heeft bepaald dat je klanten over gaan op het nieuwe systeem? Zij zelf of heeft er iemand liggen slapen bij de uitrol?
Zolang je alles op tijd af krijgt, is er niks aan de hand.quote:[..]
Ik heb het ook op donderdag. En soms op woensdag of dinsdag. Op vrijdag heb ik het nooit (maar dan ben ik vrij). Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dat op kantoor ook altijd wel eens had. Ik heb gewoon dagen waarop ik niks anders doe dan Fok bekijken, NOS.nl lezen, mezelf vermaken met alles behalve werken. Me schuldig voelen over dat ik niets doe aan werk. Aan het eind van de dag me bedenken dat ik dan beter iets anders nuttigs had kunnen doen bijvoorbeeld de was wegstrijken. En dan een dag of 2 dagen later ben ik opeens super gemotiveerd en krijg ik alles af wat ik in die 3 dagen wilde doen
Ben wel benieuwd welke soortgelijke situatie aan deze coronacrisis jij dan mee hebt gemaakt van je hogeschool?quote:Op maandag 29 november 2021 09:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het hoger onderwijs, een ietwat in zichzelf gekeerd wereldje. Dit soort dingen doen bij mij altijd weer herinneringen boven komen aan soortgelijke situaties, en het "praktisch" handelen van de, in mijn geval, hogeschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |