Misschien heeft jouw naam wel een betekenis in haar taal, altijd een mogelijkheid.quote:Op maandag 29 november 2021 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Tijdje terug voor werk naar een helpdesk gebeld en ook een Indiase gesproken. Zij leek het interessanter te vinden hoe ik heette dan wat het probleem precies was. Na een moeizaam gesprek maar erop gegokt dat de bedoeling was overgekomen en opgehangen
Ja, ik ben er zo gek op. Het is mijn moeders favoriete nummer van vroeger dus ik heb hem héél vaak gehoord.quote:Op maandag 29 november 2021 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd veel naar Midnight Train to Georgia als ik buiten loop met m'n oordopjes. Heerlijk nummer
Hahaha wat vetquote:Op maandag 29 november 2021 12:05 schreef H_T het volgende:
Ik had in de browserversie van Spotify een nummer aan waar in de titel Star Wars voorkomt en de progress bar veranderde in een lightsaber
[ afbeelding ]
Dat heb je met al die vragen die je niet kan beantwoorden. Dan ben je zo druk bezig dat je niet doorhebt dat de tijd voorbij gaatquote:Op maandag 29 november 2021 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vroeg me af waarom ik honger heb, maar het is al half 1.
Ik had hetzelfde, toch maar even ontbijt gemaakt dus.quote:Op maandag 29 november 2021 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sorry had nog geen tijd gehad om terug te lezenquote:Op maandag 29 november 2021 10:36 schreef Guanabana het volgende:
Zal ik deze maandagochtend dan maar eens opvrolijken met mijn stemlijstje! @:koffieleuk
Dire Straits – Sultans of Swing
Mark Knopfler - What It Is
Elton John - I'm Still Standing
Queen - Don't Stop Me Now
Mecano – Hijo de la Luna
Dire Straits – Telegraph Road
Dire Straits - Where Do You Think You're Going
Billie Eilish - Everything I Wanted
The Cure - A Forest
Tasmin Archer - Sleeping Satellite
The War on Drugs – Red Eyes
Radiohead – Creep
Air – All I Need
Queen – Bohemian Rhapsody
Fleetwood Mac – Go Your Own Way
Joni Mitchell – Both Sides Now
Eminem - Lose Yourself
Agnes Obel - Riverside
Radiohead – Paranoid Android
Robert Miles - Children
The Smashing Pumpkins – Bullet with Butterfly Wings
Umberto Tozzi & Raf - Gente Di Mare
Metallica – Master of Puppets
Nirvana – Smells Like Teen Spirit
Dire Straits – Private Investigations
Hall & Oates – Maneater
Editors – The Racing Rats
The Supermen Lovers – Starlight (met dank aan @:H_T leren kennen dit jaar!)
Vrije keuze:
Barbara Pravi – Voila
Tori Amos – Icicle
Deep Purple – Lazy
Joni Mitchell – Little Green
Ennio Morricone – L’estasi Dell’oro (The Ecstasy Of Gold)
Chris Stapleton – Outlaw State of Mind
Alice & Franco Battiato - I Treni Di Tozeur
Recentelijk las ik ergens: ''Wetenschap is ook maar een mening''.quote:Op maandag 29 november 2021 10:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, haar urenlange queeste op Facebook heeft veel meer waarde dan de jarenlange “studies” van die “wetenschappers”
Ik las dat ook ja, ergquote:Op maandag 29 november 2021 12:57 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Recentelijk las ik ergens: ''Wetenschap is ook maar een mening''.
Daar word je toch verdrietig van.
En complottheorieën zijn feit zeker? "ONDERZOEK ZELLUF".quote:Op maandag 29 november 2021 12:57 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ontbijt, goed ideequote:Op maandag 29 november 2021 12:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, toch maar even ontbijt gemaakt dus.
Sorryquote:Op maandag 29 november 2021 10:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Prima lijstje. Ik heb voor mezelf nog wel de regel van 1 plaat per uitvoerende aangehouden, maar zolang het de Dire Straits zijn, en niet Blof of de Cats is dat niet zo'n bezwaar
Jij denkt dat ik een tv op kantoor heb?quote:Op maandag 29 november 2021 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn tv geeft wel degelijk wat warmte af als die aan staat
Ik heb net geluncht, maar ik heb nog steeds zin in wat.quote:Op maandag 29 november 2021 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In wat?quote:Op maandag 29 november 2021 13:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb net geluncht, maar ik heb nog steeds zin in wat.
Het is ook wel een klassieker om cynisch te gebruiken natuurlijk. En soms, bijvoorbeeld bij sociologisch onderzoek, ook niet helemaal onwaar. Maar bij de werking van een vaccin is het onderzoeksresultaat toch redelijk zwart-wit en makkelijk te testen.quote:Op maandag 29 november 2021 12:57 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik welquote:Op maandag 29 november 2021 13:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een tv op kantoor heb?
Kregen jullie niet de standaard kantoorkeuze? Elektrische kachel óf tv?quote:Op maandag 29 november 2021 13:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een tv op kantoor heb?
Ik vind pannekoeken smerig.quote:Op maandag 29 november 2021 13:17 schreef H_T het volgende:
Mochten er nog mensen inspiratieloos zijn voor het avondeten: het is vandaag Sint PannekoekIk eet vanavond op het werk dus ik denk dat ik vandaag niet aan een pannenkoek toe kom, maar gelukkig heb ik ze niet al te lang geleden nog gehad
Wij hebben het gisteren (blijkbaar) al gevierdquote:Op maandag 29 november 2021 13:17 schreef H_T het volgende:
Mochten er nog mensen inspiratieloos zijn voor het avondeten: het is vandaag Sint PannekoekIk eet vanavond op het werk dus ik denk dat ik vandaag niet aan een pannenkoek toe kom, maar gelukkig heb ik ze niet al te lang geleden nog gehad
Bij Sint Pannekoek is het de bedoeling dat je het eten op straat zet en er dan 30 keer met een camera omheen draait?quote:Op maandag 29 november 2021 13:17 schreef H_T het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar toch maar overstag gegaan en alleen gekozen voor liedjes die ook in het systeem staan.
[ Bericht 0% gewijzigd door Strani op 29-11-2021 13:28:51 ]
Is deze Sint vandaag geboren, vandaag gestorven, vandaag voor het eerst bepoederd of bestroopt, waarom deze dag?quote:Op maandag 29 november 2021 13:17 schreef H_T het volgende:
Natuurlijk niet joh! Dat zou raar zijn. In plaats daarvan doe je een pannenkoek op je hoofd en geef je een warm onthaal aan het gezinshoofdquote:Op maandag 29 november 2021 13:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij Sint Pannekoek is het de bedoeling dat je het eten op straat zet en er dan 30 keer met een camera omheen draait?
Heb je al eens ze geprobeerd te bakken voor je ze eet?quote:
Toch mooi dat we die hier recent besproken hebbenquote:Op maandag 29 november 2021 13:22 schreef ijs_beer het volgende:
Al die liefde voor Landslide dit jaar.
Jij verwacht dat een organisatie in oost-Groningen daar geld voor heeft? Met wat geluk mag je een kampvuurtje stoken op kantoor.quote:Op maandag 29 november 2021 13:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kregen jullie niet de standaard kantoorkeuze? Elektrische kachel óf tv?
Ah, een maaltijd met een diepere betekenis die niemand gaat snappen.quote:Op maandag 29 november 2021 13:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Natuurlijk niet joh! Dat zou raar zijn. In plaats daarvan doe je een pannenkoek op je hoofd en geef je een warm onthaal aan het gezinshoofd
Sowieso kan ik me wel vinden in je lijstje. Lang niet op alles zou ik stemmen, maar van het meeste zou ik het terecht vinden als het in de top 2000 komt.quote:Op maandag 29 november 2021 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch mooi dat we die hier recent besproken hebben
Ik was wel net een boodschappenlijstje aan het makenquote:Op maandag 29 november 2021 13:17 schreef H_T het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat jullie dagelijks eerst even gaan turfsteken, om de kachel te kunnen stoken.quote:Op maandag 29 november 2021 13:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij verwacht dat een organisatie in oost-Groningen daar geld voor heeft? Met wat geluk mag je een kampvuurtje stoken op kantoor.
Groningen is toch waar al dat gas vandaan komt? Dan zou je toch mogen verwachten dat het een behoorlijk rijke provincie is? Met iig genog geld voor hier en daar een tvtje?quote:Op maandag 29 november 2021 13:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij verwacht dat een organisatie in oost-Groningen daar geld voor heeft? Met wat geluk mag je een kampvuurtje stoken op kantoor.
Daar doe ik het voorquote:Op maandag 29 november 2021 13:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sowieso kan ik me wel vinden in je lijstje. Lang niet op alles zou ik stemmen, maar van het meeste zou ik het terecht vinden als het in de top 2000 komt.
Ik vond ze als kind niet zo lekker. Toen werden er een keer pannenkoeken uitgedeeld op school tijdens een of andere feestdag, maar ik weigerde en zei dat ik geen pannenkoeken lustte. Toen zei het meisje dat ze uitdeelde 'So, ben je een mongool ofzo'.quote:
quote:Op maandag 29 november 2021 13:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, een maaltijd met een diepere betekenis die niemand gaat snappen.
Ook altijd interessant.
quote:Op maandag 29 november 2021 13:19 schreef Strani het volgende:
Nou, m'n lijstje, deels ingevuld nog tijdens de call met India omdat ik het wel mooi geweest vond. Vanmiddag ook eindelijk alle andere lijstjes bekijken
Jamiroquai Virtual - InsanitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar toch maar overstag gegaan en alleen gekozen voor liedjes die ook in het systeem staan.
Deze ken ik niet!
Die zal nu wel niet gevaccineerd zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 13:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond ze als kind niet zo lekker. Toen werden er een keer pannenkoeken uitgedeeld op school tijdens een of andere feestdag, maar ik weigerde en zei dat ik geen pannenkoeken lustte. Toen zei het meisje dat ze uitdeelde 'So, ben je een mongool ofzo'.
/random anekdote.
Daar hebben we de nachtdienst voor.quote:Op maandag 29 november 2021 13:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat jullie dagelijks eerst even gaan turfsteken, om de kachel te kunnen stoken.
Zoals altijd profiteert de provincie waar het vandaan komt nergens van. Het gaar rechtstreeks naar de rijken in het westen van het land.quote:Op maandag 29 november 2021 13:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Groningen is toch waar al dat gas vandaan komt? Dan zou je toch mogen verwachten dat het een behoorlijk rijke provincie is? Met iig genog geld voor hier en daar een tvtje?
quote:Op maandag 29 november 2021 13:19 schreef Strani het volgende:
Ja ok, prima lijst wel idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 29 november 2021 13:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jamiroquai Virtual - Insanity
Deze ken ik niet!
Fleecedekensquote:Op maandag 29 november 2021 13:28 schreef Arizona het volgende:
Ik had een lunchwandeling gemaakt, was lekker! En toen ik thuiskwam voelde het heel lekker warm in huisMaar nu heb ik het ook alweer koud.
@:cyan9 jij al een oplossing? Ik zit nu onder een fleecedeken
Soepje makenquote:Op maandag 29 november 2021 13:28 schreef Arizona het volgende:
Ik had een lunchwandeling gemaakt, was lekker! En toen ik thuiskwam voelde het heel lekker warm in huisMaar nu heb ik het ook alweer koud.
@:cyan9 jij al een oplossing? Ik zit nu onder een fleecedeken
In het westen?quote:Op maandag 29 november 2021 13:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar hebben we de nachtdienst voor.
[..]
Zoals altijd profiteert de provincie waar het vandaan komt nergens van. Het gaar rechtstreeks naar de rijken in het westen van het land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |