35 keer Julio Iglesias.quote:Op maandag 29 november 2021 10:46 schreef ijs_beer het volgende:
Erg benieuwd naar het lijstje van strani
quote:Op maandag 29 november 2021 10:36 schreef Guanabana het volgende:
The Supermen Lovers – Starlight (met dank aan @:H_T leren kennen dit jaar!)
Sterktequote:Op maandag 29 november 2021 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen
M'n kantoor is een vrieskist.
Ik beschuldig de fysiotherapeut van temperatuur manipulatie, gek genoeg lijkt de temperatuur in hun ruimte die van mij te beïnvloeden.quote:
Nr1 resultaat bij zoekopdracht 'image of warmth'quote:Op maandag 29 november 2021 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen
M'n kantoor is een vrieskist.
Zo’n brandend haardvuurtje instellen als screensaverquote:Op maandag 29 november 2021 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik beschuldig de fysiotherapeut van temperatuur manipulatie, gek genoeg lijkt de temperatuur in hun ruimte die van mij te beïnvloeden.
Kan i.i.g. op Netflix.quote:Op maandag 29 november 2021 11:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo’n brandend haardvuurtje instellen als screensaver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Die had je agenda gezien en vond dat je er nu wel zo'n beetje uit moest gaan komen.quote:Op maandag 29 november 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Ik heb me een beetje verslapen en nu zit ik met m'n slaperige hoofd in een call met India waarin ik zo ook een stukje moet presenteren. Gelukkig maakte één van m'n katten me 20 minuten voor aanvang van de call wakker.
Met een slaperig hoofd naar mensen over de telefoon uit India luisteren is meestal vrij zinloos, want dan pik je precies niets opquote:Op maandag 29 november 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Ik heb me een beetje verslapen en nu zit ik met m'n slaperige hoofd in een call met India waarin ik zo ook een stukje moet presenteren. Gelukkig maakte één van m'n katten me 20 minuten voor aanvang van de call wakker.
quote:Op maandag 29 november 2021 11:48 schreef Yesse het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerst gestemd bij de Top 2000. Ik ben nooit zo'n fan van de top 10 maar ach, ik dacht why not
Ik heb het alleen wel in willekeurige volgorde geplaatstIk luister de laatste tijd veel naar Midnight Train to Georgia als ik buiten loop met m'n oordopjes. Heerlijk nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duidelijk jaquote:Op maandag 29 november 2021 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die had je agenda gezien en vond dat je er nu wel zo'n beetje uit moest gaan komen.
Goed begin, lekker bezig, maandagwaardig.quote:Op maandag 29 november 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Haha nou precies! En we hebben een man of 7 in één ruimte in India, dus ik weet ook nooit wie praat en de meeste versta ik inderdaad amperquote:Op maandag 29 november 2021 11:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een slaperig hoofd naar mensen over de telefoon uit India luisteren is meestal vrij zinloos, want dan pik je precies niets op
Haha ja echt hè. Ennn m'n microfoon deed het opeens niet, dus moest ik de call weer uit om dat te fixen. En vervolgens misten er opeens een hoop rows uit de Excel die ik zo nodig heb voor mijn stukje. Maar dat was gefixt door 'm opnieuw te openen. Inderdaad een echte maandagquote:Op maandag 29 november 2021 11:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed begin, lekker bezig, maandagwaardig.
Nu nog even halverwege je praatje jezelf op mute zetten en je bent wel klaar voor vandaag.quote:Op maandag 29 november 2021 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja echt hè. Ennn m'n microfoon deed het opeens niet, dus moest ik de call weer uit om dat te fixen. En vervolgens misten er opeens een hoop rows uit de Excel die ik zo nodig heb voor mijn stukje. Maar dat was gefixt door 'm opnieuw te openen. Inderdaad een echte maandag
Dat geeft geen warmte af.quote:Op maandag 29 november 2021 11:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo’n brandend haardvuurtje instellen als screensaver
Tijdje terug voor werk naar een helpdesk gebeld en ook een Indiase gesproken. Zij leek het interessanter te vinden hoe ik heette dan wat het probleem precies was. Na een moeizaam gesprek maar erop gegokt dat de bedoeling was overgekomen en opgehangenquote:Op maandag 29 november 2021 11:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou precies! En we hebben een man of 7 in één ruimte in India, dus ik weet ook nooit wie praat en de meeste versta ik inderdaad amper
Mijn tv geeft wel degelijk wat warmte af als die aan staatquote:
Dat kan er ook nog wel bij jaquote:Op maandag 29 november 2021 11:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu nog even halverwege je praatje jezelf op mute zetten en je bent wel klaar voor vandaag.
Hahaha dat is wel heel bijzonder ja! Ik heb heel verschillende ervaringen met India. De meesten zijn nogal vaag maar met sommigen kan ik ook weer heel goed samenwerken. Maar dit zitten dan meestal hogerop, óf in IT / Development.quote:Op maandag 29 november 2021 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Tijdje terug voor werk naar een helpdesk gebeld en ook een Indiase gesproken. Zij leek het interessanter te vinden hoe ik heette dan wat het probleem precies was. Na een moeizaam gesprek maar erop gegokt dat de bedoeling was overgekomen en opgehangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |