Volgens mij zeker die eerste keer nog wel precies 2000 hoor. Het stond ook allemaal op Teletekst met codes erbij, dus ik kan me niet voorstellen dat het veel meer is geweest.quote:Op zondag 28 november 2021 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij waren er toen wel meer dan 2000 liedjes waaruit je kon kiezen toch? Maar dan ook weer niet zo heel veel keuze.
Ik had nog liever Coldplay gehad dan een matig nummer van John Mayer. Als het nou nog Waiting on the world to change ofzo was...quote:Op zondag 28 november 2021 23:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
HuhIk heb direct min eigen lijst maar ven gecheckt voor het geval dat ik plotseling op Coldplay had gestemd
Ah ok. Heb het toen nog maar beperkt gevolgd. Mijn broer en ik waren eigenlijk meer bezig met de TMF top 1000. Die was eigenlijk nog zelfs beter dan die van Radio 2, ondanks dat het TMF was.quote:Op zondag 28 november 2021 23:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij zeker die eerste keer nog wel precies 2000 hoor. Het stond ook allemaal op Teletekst met codes erbij, dus ik kan me niet voorstellen dat het veel meer is geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
quote:Op zondag 28 november 2021 23:14 schreef koffieleuk het volgende:
Meer statistiekjes komen, maar hier alvast alle titels met minstens 3 stemmen
Dit gaat dan over de eerste eerste 15 stemlijsten.Smaak hier hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit gaat dan over de eerste eerste 15 stemlijsten.Toch wel blij dat ik de meeste hiervan ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dit gaat dan over de eerste eerste 15 stemlijsten.Leuk, ook meerdere nummers waar op ik ook had kunnen stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je dan vlucht naar je eigen huis ofzo, zou ik dan nog enigszins begrijpen. Maar dat je doodleuk in een vliegtuig stapt terwijl je weet dat je besmet bentquote:
quote:Op zondag 28 november 2021 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier is het wel blijven liggen. Was daardoor ook spekglad.
Zo zag het er hier ook uit. En even naar buiten gekeken, nu nog steeds. Dus dat er ongelukken gebeuren verbaasd mij niets. Het was ook hier niet op deze manier verwacht. En sowieso hebben veel mensen moeite met rijden als het niet droog is...quote:Op zondag 28 november 2021 23:44 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn foto's van net op de A4
Oh ik had er juist een beeld bij dat het mensen waren die niet in Nederland wonen, bang zijn dat ze hier nog heel lang moeten blijven..quote:Op zondag 28 november 2021 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat je dan vlucht naar je eigen huis ofzo, zou ik dan nog enigszins begrijpen. Maar dat je doodleuk in een vliegtuig stapt terwijl je weet dat je besmet bent![]()
Uiteraard zijn dit dan weer helden voor de antivaxxers etc
Ah ja dat zou inderdaad kunnen. Is op zich wel logischer.quote:Op zondag 28 november 2021 23:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik had er juist een beeld bij dat het mensen waren die niet in Nederland wonen, bang zijn dat ze hier nog heel lang moeten blijven..
Neem aan dat Nederlanders namelijk gewoon in hun eigen huis in quarantaine mogen
Als je echt pro wordt zijn brass darts misschien niet meer de beste keuzequote:Op zondag 28 november 2021 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vast een pijl ontworpen:
[ afbeelding ]
Hiego de la loena, la tadam, pling plong, tadam, pling plongquote:Op zondag 28 november 2021 22:06 schreef Meke het volgende:
Ook wel een beetje jaarlijkse traditie, om Hijo de la Luna op te zoeken omdat ik me niet kan herinneren hoe die ook alweer klinkt
Ik zal het je volgend jaar laten wetenquote:Op maandag 29 november 2021 00:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Hiego de la loena, la tadam, pling plong, tadam, pling plong
Die toch?
Wij krijgen het kerstpakket zelfs opgestuurdquote:Op maandag 29 november 2021 08:18 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Thuiswerkadvies bij mijn werk is ook weer nog verder aangescherpt, zoals verwacht. Denk dat ik dit jaar alleen nog het kantoor zie als ik mijn kerstpakket ophaal
quote:Op maandag 29 november 2021 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier niks over aangescherpte thuisadviezen gehoord vanuit het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |