SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen overstappen op een insectendieet is wat rigoreus hoorquote:Op donderdag 9 september 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
30 Kilometer gefietst door de polder.
Nog wel wat extra calorieën gehapt door laagvliegende muggen…
Wat goed! En jakkes!quote:Op donderdag 9 september 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
30 Kilometer gefietst door de polder.
Nog wel wat extra calorieën gehapt door laagvliegende muggen…
Dank!quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:10 schreef SQ het volgende:
Veel plezier miss_sly!
Ik haal zelf zondag level 40, dus dan zal het ook wel niet geheel netjes binnen de lijntjes zijn. Gelukkig al wel weer anderhalve kilo vakantie / cyclusballast uitgeplast, voelt net weer een tikje comfortabeler.
Ik wilde het aanvankelijk wel, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik te laks ben geweest om iets te organiserenquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank!
Dat is een mooi feestje, 40. Ga je het ook groots vieren?
@Deisyy en ik heten je welkom in de 40+ sc vanaf zondagquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:10 schreef SQ het volgende:
Veel plezier miss_sly!
Ik haal zelf zondag level 40, dus dan zal het ook wel niet geheel netjes binnen de lijntjes zijn. Gelukkig al wel weer anderhalve kilo vakantie / cyclusballast uitgeplast, voelt net weer een tikje comfortabeler.
O, haha, dat ben ik ieder jaar, dus dat herken ik wel. En ook daarmee stijgt dat getalletje gewoon ieder jaar. Zelfs toen ik 50 werd heb ik er niets aan gedaan. Ik vind het wel best.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik wilde het aanvankelijk wel, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik te laks ben geweest om iets te organiserendus nu maar gewoon wat familie op de koffie en bbq.
Ah well, age is just a number
Oh yes! Ik mag weer bij een clubje!!quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:23 schreef MCH het volgende:
[..]
@:deisyy en ik heten je welkom in de 40+ sc vanaf zondag
Oh ja het gaat me ook niet zozeer om de verjaardag hoor, maar ik hou wel van feestjes en borrelen en allesquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:40 schreef minilot het volgende:
Ik sluit in december aan, qua veertigZonder viering want grondige verjaardagshekel
oeh bikkel. Hoeveel km ga je doen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, ik moet actiever m'n eiwitten omhoog gaan gooien. Snackbuien.
Vanmiddag een relatief relaxed rondje in de sportschool, zondag moet ik hier opdraven en daar wil ik geen spierpijn bij. En nee, ik snap mezelf ook niet helemaal.
Verder vanavond pizzadag en morgenavond een verjaardagsbezoek, maar bij die laatste ga ik het rustig houden qua alcohol ivm de zondag ook.
De 6km, m'n sportclubje heeft een eigen startvak. En dat vind ik qua obstakels ook wel zat.quote:
Ja ik overweeg dus wel 'even een borrel misschien' aan het eind van de middag/avond, maar ik ken ook mijn ruggegraat dus mja mja.quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, ik moet actiever m'n eiwitten omhoog gaan gooien. Snackbuien.
Vanmiddag een relatief relaxed rondje in de sportschool, zondag moet ik hier opdraven en daar wil ik geen spierpijn bij. En nee, ik snap mezelf ook niet helemaal.
Verder vanavond pizzadag en morgenavond een verjaardagsbezoek, maar bij die laatste ga ik het rustig houden qua alcohol ivm de zondag ook.
Wat zou je iemand anders aanraden die morgen een wedstrijd moet tillen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:37 schreef Lonaa het volgende:
Ja ik overweeg dus wel 'even een borrel misschien' aan het eind van de middag/avond, maar ik ken ook mijn ruggegraat dus mja mja.![]()
Wil morgen toch eigenlijk wel niet-brak zijn. Het is maar 6x iets op tillen maar ik wil dat wel graag goed doen.
"Is niet heel verstandig"quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zou je iemand anders aanraden die morgen een wedstrijd moet tillen?
Ik vind dat verstandig adviesquote:
Maar ook saai advies.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat verstandig advies
Ik hoop wel dat je een super dag hebt morgen
Ik ben meer van het type saai & degelijk dan van het feesten & bier. Dus dan krijg je ook saai adviesquote:
Zeker, and I will.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben meer van het type saai & degelijk dan van het feesten & bier. Dus dan krijg je ook saai adviesMaar mórgen kan je toch naderhand lekker feesten & bier doen?
Ja, moest gewoon even zeuren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:59 schreef SQ het volgende:
Lonaa, ga gewoon op tijd naar bed en pak je borrel morgen na je wedstrijd. Dan smaakt ie écht beter
Ja, het blijft altijd een beetje flauw, dat moeten kiezen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja ik overweeg dus wel 'even een borrel misschien' aan het eind van de middag/avond, maar ik ken ook mijn ruggegraat dus mja mja.![]()
Wil morgen toch eigenlijk wel niet-brak zijn. Het is maar 6x iets op tillen maar ik wil dat wel graag goed doen.
Dit is wel precies waarom ik niet heel fit/goed/dun ben. Heb ook maar soort van besloten dat ik alle 3 wel nastreef maar zonder de "heel erg "quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het blijft altijd een beetje flauw, dat moeten kiezen.
Check. Daarom heb ik al jaren geaccepteerd dat m'n weekenden qua inname gewoon troep zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is wel precies waarom ik niet heel fit/goed/dun ben. Heb ook maar soort van besloten dat ik alle 3 wel nastreef maar zonder de "heel erg "
Ja, herken wel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Daarom heb ik al jaren geaccepteerd dat m'n weekenden qua inname gewoon troep zijn.![]()
En als ik braaf blijf bewegen en doordeweeks niet óók troep eet, och.
Wederom, check.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, herken wel.![]()
Al was ik wel van plan om na de vakantie (volgende week laatste week) actiever op te letten, toch een tekort te creeeren om toch nog wel wat kilo's af te vallen. Denk dat ik daar gelukkiger mee ben en dat het m'n sportprestaties ten goede komt.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:38 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa, gewoon niet zuipen maar een lijntje van het één of ander en tot morgen blijven doorpakken: ook een gezellige avond, intensere sportprestaties én goed voor het kwijtraken van een paar kilo's. Win-win-win.
#geensaaiadvies
Ja dit is ook al wel door mijn hoofd gegaan.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:38 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa, gewoon niet zuipen maar een lijntje van het één of ander en tot morgen blijven doorpakken: ook een gezellige avond, intensere sportprestaties én goed voor het kwijtraken van een paar kilo's. Win-win-win.
#geensaaiadvies
Ik vind vloeibare eiwitten sowieso iets waar ik niet heel blij van wordt. Shakes maar ook kwark/skyr eet ik gewoon niet regelmatig genoeg want best wel tegen heug en meug. Heb wel repen van MyProtein en dat gaat beter.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wederom, check.![]()
Afgelopen week weer écht begonnen met actiever op m'n eten te letten en weer echte regelmaat in m'n sporten te brengen. Daarom moet ik straks ook, ik wil de gewoonte van het heengaan niet meteen saboteren omdat ik wat geklauter van plan ben. Hoogstens wissel ik m'n maandagavondtraining met een rondje sportschool (al doet de maandagavondtrainer dus mee zondag, dus die zal heus wel een beetje genade hebben dan).
Alleen mentaal ben ik nog niet toe aan eiwitten in de vorm van shakes, maar ik zie ook niet echt andere opties, dus meh.
Ja, ik heb ook wel wat repen, maar een hoop is dankzij domme darmen geen langdurige optie.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind vloeibare eiwitten sowieso iets waar ik niet heel blij van wordt. Shakes maar ook kwark/skyr eet ik gewoon niet regelmatig genoeg want best wel tegen heug en meug. Heb wel repen van MyProtein en dat gaat beter.
Weet ik tochquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja dit is ook al wel door mijn hoofd gegaan.![]()
![]()
Muffe drekzooiquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel wat repen, maar een hoop is dankzij domme darmen geen langdurige optie.![]()
Oh well. Meer spier = meer verbranden = meer mogen eten, toch? Kan er ook wel een mottige shake bij.
Je weegt 1x per week? Dat zou ik niet fijn vinden, omdat ik dan geen zicht heb op natuurlijke schommelingen, keertje zouter gegeten, richting tijd van de maand, ... Dus misschien ben je wel afgevallen en laat de weegschaal het vandaag niet zien, al is het voornaamste inderdaad wat je als laatste zegt. Goed bezig!quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:46 schreef Sangha het volgende:
Deze week niet afgevallen; goed aan de calorieën gehouden, veel bewogen, dus er was echt een calorie-tekort, maar het heeft zich niet vertaald in minder wegen.Ik voelde wel even teleurstelling maar heb me herpakt.
Het blijft mysterieus en apart hoe een lichaam kan reageren en dat het niet zo makkelijk is te berekenen zoals vaak wordt gedacht. Er zijn zoveel extra zaken die meewegen of je al dan niet aankomt of afvalt.
Feit is wel dat kleding losser zit en dat het slaapapneu-masker-riempje weer strakker moest en dat mijn bloedwaarden en glucosewaarden sterk waren verbeterd, en daar is ook veel voor te zeggen. Dus vooral zo door gaan!
Ja ik weeg eens per week, soms een keer meer als ik denk te merken dat ik afgevallen ben, dan ben ik gewoon benieuwd.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:57 schreef Holyme het volgende:
[..]
Je weegt 1x per week? Dat zou ik niet fijn vinden, omdat ik dan geen zicht heb op natuurlijke schommelingen, keertje zouter gegeten, richting tijd van de maand, ... Dus misschien ben je wel afgevallen en laat de weegschaal het vandaag niet zien, al is het voornaamste inderdaad wat je als laatste zegt. Goed bezig!
En hoe vaak weeg jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:57 schreef Holyme het volgende:
[..]
Je weegt 1x per week? Dat zou ik niet fijn vinden, omdat ik dan geen zicht heb op natuurlijke schommelingen, keertje zouter gegeten, richting tijd van de maand, ... Dus misschien ben je wel afgevallen en laat de weegschaal het vandaag niet zien, al is het voornaamste inderdaad wat je als laatste zegt. Goed bezig!
Lol, zo ging dat bij mij ook een tijdje, dus herkenbaar. En op die dagen dat je je dikker voelt het liefst maar 'de kop in het zand'!quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:30 schreef SilverEyes het volgende:
Ik weeg soms elke dag, soms 1x per week of 5 dagen. Eigenlijk alleen maar als ik me 'slank' voel
Elke ochtendquote:
Ok, nou klinkt wel plausibel zo ja. Ik denk dat het voor mij niet goed is, dat gewicht wiebelt teveel denk ik en ik dus zelf ook met de gedachten / conclusies die ik eraan verbind.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:41 schreef Holyme het volgende:
[..]
Elke ochtendDoe dat al jaren, bevalt prima. Is het enige wat ik nog track, slaap + gewicht. Geeft me ook inzicht in dingen als cyclus, of als mijn lijf even in de war is (zoals nu).
Ik zit zó vol dat ik de chips lekker kan skippen vanavondquote:Op vrijdag 10 september 2021 07:19 schreef Declan-Harp het volgende:
Veel plezier Mini!
Bijslaaps vandaag![]()
O: Calvé pindakaas reepje
L: Kwark/blauwebessen/banaan en 3 maiswafels eiersalade
D: Twisterfries en chili cheese nuggets (6stks) uit de oven + bakje rauwkost
T: Bakje chips en glas fris (filmavondje)
Dat had ik vroeger ook, inmiddels gelukkig zelden meerquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:44 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ok, nou klinkt wel plausibel zo ja. Ik denk dat het voor mij niet goed is, dat gewicht wiebelt teveel denk ik en ik dus zelf ook met de gedachten / conclusies die ik eraan verbind.
Anders misschien ook gaan meten? Ik meet vaker mijn buikomtrek dan ik op de weegschaal sta en daar kan ik echt aan zien dat ik afval ook al werkt de weegschaal dan niet mee. Ik ben nu ook zwaarder bijvoorbeeld omdat ik vocht vast hou maar wel een centimeter kwijt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:18 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik weeg eens per week, soms een keer meer als ik denk te merken dat ik afgevallen ben, dan ben ik gewoon benieuwd.Ja wat je zegt klopt denk ik wel, thanx, ik voel me namelijk wel afgevallen. Merk het ook aan kleding enzo.
Ja dat is een goede tip, dank je! Ga ik doen! Ik merk ook dat ik deze week slecht naar het toilet kon, obstipatie, dus hou misschien ook wel vocht vast. Lichaam is duidelijk even in verwarring.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Anders misschien ook gaan meten? Ik meet vaker mijn buikomtrek dan ik op de weegschaal sta en daar kan ik echt aan zien dat ik afval ook al werkt de weegschaal dan niet mee. Ik ben nu ook zwaarder bijvoorbeeld omdat ik vocht vast hou maar wel een centimeter kwijt.
Even vraagje: drink je genoeg? Want om vocht kwijt te raken moet je o.a. goed blijven drinkenquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja dat is een goede tip, dank je! Ga ik doen! Ik merk ook dat ik deze week slecht naar het toilet kon, obstipatie, dus hou misschien ook wel vocht vast. Lichaam is duidelijk even in verwarring.
Ja zeker; 2 liter water per dag, een glas melk, 2 koffie en een glaasje zero limonade.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Even vraagje: drink je genoeg? Want om vocht kwijt te raken moet je o.a. goed blijven drinken
Zou heel goed kunnen inderdaad!quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja dat is een goede tip, dank je! Ga ik doen! Ik merk ook dat ik deze week slecht naar het toilet kon, obstipatie, dus hou misschien ook wel vocht vast. Lichaam is duidelijk even in verwarring.
Goed bezig. Dat heb je toch maar mooi voor elkaar gekregenquote:Op zaterdag 11 september 2021 07:57 schreef SQ het volgende:
Kilootje gedropten 2,5 vakantiekilo lichter sinds maandag. SHED ALL THE FLUIDS.
Moet ook zeggen dat het echt serieus lang geleden was dat ik 5 aaneengesloten dagen mooi onder de 2000 kcals was gebleven.
Ik moet standaard minimaal 1 keer en de meeste nachten wel 2 keer, zo blij dat ik geen trap meer af hoef zoals vroeger.quote:Op zaterdag 11 september 2021 09:49 schreef Holyme het volgende:
Nice SQ, lijkt me lastig als je ineens weer lager moet gaan zitten met kcal.
Hier ook een vochtdrop (van 1.4kg, jezus, nieuw record denk ik), ben blij dat mijn wc vlakbij mijn bed is
Het beweegt de goede kant op. Die (relatief)wat kleinere doelen werken best fijn he? Hoe lang heb je over het eerste doel gedaan en hoe beviel het?quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:06 schreef SilverEyes het volgende:
Hier vanochtend toch ook weer gewogen, en weer -0.4. Dat betekent dat ik nu onder de 125 ben (begonnen op 132). Eerste doel gehaald! Nu op naar de 119, dan heb ik een BMI onder de 40. We komen er wel
Ik ben op 20 juli de confrontatie met de weegschaal aangegaan. Toen een dag gejankt (quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het beweegt de goede kant op. Die (relatief)wat kleinere doelen werken best fijn he? Hoe lang heb je over het eerste doel gedaan en hoe beviel het?
W00t!quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:29 schreef MadMaster het volgende:
Geen fluid drop hier, maar wel weer 2 kilo kwijt.
Zelfs na een dubbelcheck, aangezien ik het na 1 keer wegen niet geloofde…![]()
Volgens de OP is deze reeks tegenwoordig ook voor mensen 'die op gewicht willen blijven' dus mwehquote:Op zaterdag 11 september 2021 11:06 schreef Holyme het volgende:
Even iets anders, zijn er mensen die na dit topic door willen schuiven naar gezond slank? Ik zou die reeks wel willen opgraven, maar niet om daar een monoloog te beginnen
Wauw, doel gehaald, dat voelt vast fijn!quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:06 schreef SilverEyes het volgende:
Hier vanochtend toch ook weer gewogen, en weer -0.4. Dat betekent dat ik nu onder de 125 ben (begonnen op 132). Eerste doel gehaald! Nu op naar de 119, dan heb ik een BMI onder de 40. We komen er wel
Ik blijf liever hier, bij m'n kliekjequote:Op zaterdag 11 september 2021 11:06 schreef Holyme het volgende:
Even iets anders, zijn er mensen die na dit topic door willen schuiven naar gezond slank? Ik zou die reeks wel willen opgraven, maar niet om daar een monoloog te beginnen
Misschien moet ik de OP weer eens lezen danquote:Op zaterdag 11 september 2021 11:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Volgens de OP is deze reeks tegenwoordig ook voor mensen 'die op gewicht willen blijven' dus mwehMaar indien toch gewenst dan schuif ik wel op hoor.
Goed bezig man, 2 kilo is aanzienlijk! top!quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:29 schreef MadMaster het volgende:
Geen fluid drop hier, maar wel weer 2 kilo kwijt.
Zelfs na een dubbelcheck, aangezien ik het na 1 keer wegen niet geloofde…![]()
En @:Declan-Harp, bedankt voor de pindakaas reep tip!
Flink uitdelen dus en niet de spatel aflikken…quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:52 schreef SQ het volgende:
Ik ben een karamel-chocoladetaart aan het bakken voor mijn verjaardag morgen en het ding bevat gewoon 8500 kcal!!!!
Nee het is geen aflikwaardig beslag, dat scheelt. Denk dat ik op 12 puntjes ga mikken en dan maar even accepteren dat ik morgen wat hoger uitkom. Je wordt maar 1 keer 40 toch.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flink uitdelen dus en niet de spatel aflikken…
Thanks!quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:53 schreef SQ het volgende:
En MadMaster en SilverEyes, gefeliciteerd met de mooie resultaten tot dusver
Ik schrik altijd enorm van de kcal van gebak, ik had toevallig een stapel Libelle’s en daar staan recepten in met kcal erbij, ik moet steeds twee keer kijken of het er echt staatquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:52 schreef SQ het volgende:
Ik ben een karamel-chocoladetaart aan het bakken voor mijn verjaardag morgen en het ding bevat gewoon 8500 kcal!!!!
Uit ervaring kan ik dat laatste bevestigen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee het is geen aflikwaardig beslag, dat scheelt. Denk dat ik op 12 puntjes ga mikken en dan maar even accepteren dat ik morgen wat hoger uitkom. Je wordt maar 1 keer 40 toch.
Jup, het is een beetje vergelijkbaar met een reep tony in je hoofd proppen eigenlijk. Maar goed, daarom bak ik ook niet zo vaak.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik schrik altijd enorm van de kcal van gebak, ik had toevallig een stapel Libelle’s en daar staan recepten in met kcal erbij, ik moet steeds twee keer kijken of het er echt staat
Damn!!quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:52 schreef SQ het volgende:
700 maar inderdaad, het is geen light snack ofzoquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:26 schreef Declan-Harp het volgende:
Dan zit je alsnog op 800kcal per puntDude!
Jouw taart klinkt lekker, geniet ervan morgen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:52 schreef SQ het volgende:
Ik ben een karamel-chocoladetaart schwarzwalderkirschtaart aan het bakken voor mijn verjaardag morgen en het ding bevat gewoon 8500 kcal als ik het opzoek tussen de 300 en 400 kcal per 100 gram!!!!
Ik krijg er spontaan diabetes van, maar jij vooral lekker genieten morgenquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:30 schreef SQ het volgende:
[..]
700 maar inderdaad, het is geen light snack ofzo
Ben jij ook jarig?quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:32 schreef Hupje het volgende:
[..]
Jouw taart klinkt lekker, geniet ervan morgen.En deel goed uit.
Ah joh, van 1 zo'n stukje krijg je geen diabetes hoor. Spring jij nooit een klein beetje uit de band? Ik geloof er niets vanquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:32 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan diabetes van, maar jij vooral lekker genieten morgen
Niet overdrijven. Ik krijg op de meeste dagen aan tussendoortjes buiten mijn maaltijden om ook wel zeker 600 kcal binnen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:32 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan diabetes van, maar jij vooral lekker genieten morgen
Ik zou gerust een tweede punt nemen en dan vervolgens mijn avondeten overslaan omdat ik toch wel redelijk vol zit en in een soort suikercoma belandquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:58 schreef SQ het volgende:
Als ik nou die hele taart in mijn eentje naar binnen zou schrokken, vooruit. Maar dat lukt mij zelfs niet
* Isabeau voegt nieuw item toe aan Bucketlistquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:58 schreef SQ het volgende:
Als ik nou die hele taart in mijn eentje naar binnen zou schrokken, vooruit. Maar dat lukt mij zelfs niet
Bulstronk approvesquote:Op zaterdag 11 september 2021 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau voegt nieuw item toe aan Bucketlist
Aha, ik ken je nog uit mijn korte verblijf in CUL van een aantal jaar geleden en toen was je volgens mij een echte mini Lot.quote:Op zondag 12 september 2021 05:25 schreef minilot het volgende:
Een uit de hand gelopen kook- maar vooral bakhobby is exact waarom ik een paar jaar geleden bijna twee keer zoveel woog als vandaag de dag. Ik bakte meerdere keren per week allerlei lekkers en ik at het allemaal opNaja, geen spijt van, was erg leuk om te doen en ik ben er heel goed van gaan bakken
Ik was als klein meisje toen ik die film keek al soort van jaloers op dat ventje die die taart moest eten. Het zat er toen al inquote:
Hier sluit ik me bij aan. Vandaag eten we allemaal taart om het te vieren, toch? Het grote Dieetclub verjaardagsfeestquote:
quote:Op zondag 12 september 2021 11:53 schreef minilot het volgende:
En even verlate kudos voor de Mathildareferentie van @:SQ![]()
Was je aan het demonstreren?quote:Op zondag 12 september 2021 13:01 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren 2 PR's getild, weggesprint voor rennende politiepaarden, gemiddelde rusthartslag van 107 gehad, minimaal 10 bier gedronken en ruim 16 uur op mn voeten gestaan.
Vandaag moe.
Tof!quote:Op zondag 12 september 2021 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Obstacle run gehaald, nu ben ik kapot.![]()
In mijn jonge jaren mee begonnen, jaren niet gedaan en nu sinds een jaar of drie a vier geleden weer opgepakt. Thuis een flinke bokszak hangen, heb een deel van mijn huis als gym ingericht, dus kan lekker tekeergaan!quote:Op zondag 12 september 2021 11:52 schreef minilot het volgende:
Wat tof @:Sangha - kickboksen!Hoe lang die je dat al?
Wat gaaf zeg! Stoer!quote:Op zondag 12 september 2021 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Eat all the things.
Ik merk ook dat het veel invloed heeft op mijn humeur, maar ook dus ten positieve. Als ik dan (significant) ben afgevallen, kan mijn dag niet meer stuk!quote:Op zondag 12 september 2021 18:08 schreef Pinuts het volgende:
Zo. Terug van vakantie. Heerlijk genoten, maar vanaf morgen weer in het gareel. Wel ga ik proberen om me eens een tijdje niet te wegen, omdat ik merk dat dat mijn humeur toch te veel beïnvloed. Dus gewoon gezond eten en lekker bewegen. Dan komt de rest vanzelf wel weer.
Goede keuze om een kledingstuk met capuchon te kiezen.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:04 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Vooral heel apart. Ik heb écht geen maat S![]()
Had ook nog een mooi lang truitje met capuchon, was ook S.. die trok ik in de kringloop even snel over m'n jurk heen, past ook prima.
Niet eensquote:
Brrr nee daar moet ik ook niks van hebbenquote:Op zondag 12 september 2021 21:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet eens
Voetbalwedstrijd en we stonden op best een afstand te kijken hoe het uitvak de boel afbrak. Toen besloten de polisie te paard ineens toch ook charges op ons uit te voeren
Ik hou niet van paarden en ze zijn echt Heel Groot. En Snel.
Oh jakkes, dan is het helemaal niet leukquote:Op zondag 12 september 2021 21:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet eens
Voetbalwedstrijd en we stonden op best een afstand te kijken hoe het uitvak de boel afbrak. Toen besloten de polisie te paard ineens toch ook charges op ons uit te voeren
Ik hou niet van paarden en ze zijn echt Heel Groot. En Snel.
Was het een toffe run?quote:Op zondag 12 september 2021 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Eat all the things.
Ja, dat wel hoor.quote:Op zondag 12 september 2021 21:16 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Oh jakkes, dan is het helemaal niet leuk![]()
Wel zonder kleerscheuren er van af gekomen?
Gelukkigquote:Op zondag 12 september 2021 21:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat wel hoor.
Net thuis van een verjaardag, straks lekker naar bed en morgen weer gewoon trainen. Nog wel weekje vakantie.
Leuk om een keer gedaan te hebben.quote:Op zondag 12 september 2021 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was het een toffe run?
Nu even bijkomen
Lekker!quote:Op zondag 12 september 2021 21:24 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
GelukkigGeniet nog van je vakantie!
Wij mogen over 5 weken alweer
Dit was je eerste keer? Ik was na mijn eerste Mud Masters ook echt helemaal kapotquote:Op zondag 12 september 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk om een keer gedaan te hebben.En nu lig ik voor pampus.
quote:Op zondag 12 september 2021 21:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit was je eerste keer? Ik was na mijn eerste Mud Masters ook echt helemaal kapotGoed eten en uitrusten!
Een eigen gym. Dat is wel gaaf.quote:Op zondag 12 september 2021 16:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
In mijn jonge jaren mee begonnen, jaren niet gedaan en nu sinds een jaar of drie a vier geleden weer opgepakt. Thuis een flinke bokszak hangen, heb een deel van mijn huis als gym ingericht, dus kan lekker tekeergaan!
Fietsen stelenquote:Op zondag 12 september 2021 23:02 schreef minilot het volgende:
Nou, schrap de B van tweeëntwintig kilometer fietsen maar uit mijn lijst, want mijn fiets is zojuist gestolen![]()
En ik dacht nog, ik kan bergen vage gerechten eten + wijn erbij want dat fiets ik er toch wel weer af
Dubbel slot erop zelfs. Maar ze hadden gewoon het fietsnietje doorgezaagdquote:
Klopt. Bij mij ook. Maar als ik bijv 'maar' 0.3 kg ben afgevallen ben ik teleurgesteld terwijl ik eigenlijk blij kan zijn met alle progressie. En als er niks af is of omhoog bent ik echt chagrijnig, zelfs als ik de oorzaak prima weet.quote:Op zondag 12 september 2021 18:37 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik merk ook dat het veel invloed heeft op mijn humeur, maar ook dus ten positieve. Als ik dan (significant) ben afgevallen, kan mijn dag niet meer stuk!Is ook erg motiverend.
quote:Op zondag 12 september 2021 23:02 schreef minilot het volgende:
Nou, schrap de B van tweeëntwintig kilometer fietsen maar uit mijn lijst, want mijn fiets is zojuist gestolen![]()
Dubbel slot en alsnog gestolen.quote:Op zondag 12 september 2021 23:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Dubbel slot erop zelfs. Maar ze hadden gewoon het fietsnietje doorgezaagdMatig hoor, ik keek zowaar serieus uit naar het nachtelijk huiswaarts fietsen!
Crapquote:Op zondag 12 september 2021 23:02 schreef minilot het volgende:
En ik dacht nog, ik kan bergen vage gerechten eten + wijn erbij want dat fiets ik er toch wel weer af
Zeker, heb een best wel lange huiskamer van bijna 10 meter, de helft is een gym, met bokszak, hometrainer, barbells, dumbbells, halterbank, spinningbike en nog wat spul. Dan hoef ik niet eerst naar een externe gym voor het sporten, lekker laagdrempelig. En heb gelukkig ook de discipline.quote:
Ja, met een klein beetje afgevallen zijn herken ik dat ook wel eigenlijk ja. Wil gewoon minstens een kilo zien, zo niet dan is het balen geblazen.quote:Op zondag 12 september 2021 23:14 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Klopt. Bij mij ook. Maar als ik bijv 'maar' 0.3 kg ben afgevallen ben ik teleurgesteld terwijl ik eigenlijk blij kan zijn met alle progressie. En als er niks af is of omhoog bent ik echt chagrijnig, zelfs als ik de oorzaak prima weet.
Sh*t wat irritant zeg!quote:Op zondag 12 september 2021 23:02 schreef minilot het volgende:
Dat laatste is wel essentieel ja! Als ik zulke spullen in mijn woonkamer had staan, dan deden al die toestellen vermoedelijk dienst als plantentafel / postvak / wasgoedhouder / poppentheater en voelde ik me de hele dag crappy schuldig als ik ernaar keekquote:Op maandag 13 september 2021 07:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zeker, heb een best wel lange huiskamer van bijna 10 meter, de helft is een gym, met bokszak, hometrainer, barbells, dumbbells, halterbank, spinningbike en nog wat spul. Dan hoef ik niet eerst naar een externe gym voor het sporten, lekker laagdrempelig. En heb gelukkig ook de discipline.
Oef, sterkte daarmee!quote:Op maandag 13 september 2021 08:20 schreef SQ het volgende:
400 gram plus na gisteren, valt me nog mee. Uiteraard wel 2 stukken taart gehad en een fles bubbels. En een wakker kind tussen 00:30 en 03:45. Dus ik ga nu even wat hoofden afbijten brb.
Oh ja!quote:Op zondag 12 september 2021 07:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, ik ken je nog uit mijn korte verblijf in CUL van een aantal jaar geleden
Verkeerde topicquote:Op maandag 13 september 2021 08:54 schreef Declan-Harp het volgende:
Even jompelen voor Domino's! 3,99 p/s bij afhalen, vrijdag pizzadag
Ai, dat zijn altijd zure nachten, vooral ook nog na een feestje. Sterkte ermee!quote:Op maandag 13 september 2021 08:20 schreef SQ het volgende:
400 gram plus na gisteren, valt me nog mee. Uiteraard wel 2 stukken taart gehad en een fles bubbels. En een wakker kind tussen 00:30 en 03:45. Dus ik ga nu even wat hoofden afbijten brb.
Herkenbaar! Ik heb ze herontdekt en ze bevallen prima voor onderweg eigenlijk.quote:Op maandag 13 september 2021 10:25 schreef minilot het volgende:
@:Lucky_Strike Evergreen, wat retro!Die heb ik volgens mij voor het laatst gegeten in de brugklas
Oh dat heeft mijn man nu ook, best handig.quote:Op maandag 13 september 2021 12:02 schreef SilverEyes het volgende:
Ik kan een van mijn broeken aan en uit doen zonder de knoop los te doen
Ik ging toch trainen vanochtend. Was verschrikkelijk.quote:Op maandag 13 september 2021 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Alles doet pijn.Vandaag hou ik het ook lekker bij m'n woon-werk fietstochtje qua beweging.
![]()
Wel grappig, gisteren had ik echt totaal geen honger, te moe om te eten is iets wat me niet vaak overkomen is. Vandaag daarentegen heb ik trrrrrrrek.
Oei, lastig, heb zelf ook fibromyalgie, nare aandoening. En dan druk ik het nog zachtjes uit. Sport jij regelmatig? En hoe ervaar jij dat in combi met de FM. Het belet mij enorm flink te sporten, maar niet sporten is ook geen optie. Alles moet behoedzaam en regelmatig gaat het niet, ook gewoon bewegen niet of nauwelijks.quote:Op maandag 13 september 2021 13:31 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik werd weer wakker met een fibromyalgie ''aanval''Ben strompelend naar school gelopen, kind (en de rest van de straat) hebben wat nieuwe vloekwoorden geleerd.
Linkerheup, rechterknie, onderrug en rechterkant van m'n nek helemaal vast en pijnlijk
Bij mij komt het in ''aanvallen'', dan word ik wakker en zit compleet vast. Duurt soms wel weken voor het weer beter wordquote:Op maandag 13 september 2021 13:36 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oei, lastig, heb zelf ook fibromyalgie, nare aandoening. En dan druk ik het nog zachtjes uit. Sport jij regelmatig? En hoe ervaar jij dat in combi met de FM. Het belet mij enorm flink te sporten, maar niet sporten is ook geen optie. Alles moet behoedzaam en regelmatig gaat het niet, ook gewoon bewegen niet of nauwelijks.![]()
Anyway, positief afsluiten; ik ga nu de spinningbike op, of misschien de hometrainer, effe zien wat ik aankan.
Ok, ik heb wel de 'moeheidaanvallen', de pijn is bijna altijd wel zeurderig op de achtergrond aanwezig. Goed dat je wandelt en fietst. Zwemmen vind ik zelf ook fijn, ook ivm het overgewicht.quote:Op maandag 13 september 2021 13:38 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Bij mij komt het in ''aanvallen'', dan word ik wakker en zit compleet vast. Duurt soms wel weken voor het weer beter wordIk sport niet meer, dat was niet vol te houden. Wandelen is perfect voor mij, af en toe fietsen.
Van zwemmen verkramp ik. Net als lang autorijden, 3 kwartier is wel echt de max voor mij, anders heb ik geheid dagen pijn.quote:Op maandag 13 september 2021 13:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ok, ik heb wel de 'moeheidaanvallen', de pijn is bijna altijd wel zeurderig op de achtergrond aanwezig. Goed dat je wandelt en fietst. Zwemmen vind ik zelf ook fijn, ook ivm het overgewicht.
Dat langdurige is geen succes nee.quote:Op maandag 13 september 2021 14:17 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Van zwemmen verkramp ik. Net als lang autorijden, 3 kwartier is wel echt de max voor mij, anders heb ik geheid dagen pijn.
Toen ik last kreeg van m'n fibro had ik ook langdurige pijnklachten, maar nadat ik eens een kuurtje Baclofen heb gehad was dat over. Nu komt het af en aan in periodes, dus gelukkig niet meer 24/7 (tenzij lang autorijden of sporten, wat ik dus vermijd)
Beterschapquote:Op maandag 13 september 2021 13:31 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik werd weer wakker met een fibromyalgie ''aanval''Ben strompelend naar school gelopen, kind (en de rest van de straat) hebben wat nieuwe vloekwoorden geleerd.
Linkerheup, rechterknie, onderrug en rechterkant van m'n nek helemaal vast en pijnlijk
Lekker, noodles!quote:Op maandag 13 september 2021 14:23 schreef Sangha het volgende:
Voor vanavond heb ik noodels staan met vleesvervanger, kipstuckjes van de vega-slager, lekker gemarineerd. En straks roerbakken met veel groenten, verse knoflook en een pittig rood pepertje.
[..]
Dat langdurige is geen succes nee.Baclofen gebruik ik ook trouwens. Helpt me deels, maar heb ook oxycodon in kuren.
Dat is wel zwaar spul ja, maar toch valt de pijnstilling tegen, maar heb naast de FM ook reuma en ziekte van Lyme, veel pijn dus, soms kan ik er niet door lopen. En door oxy in kuren of 'zo nodig' te gebruiken werkt het goed en went het niet.quote:Op maandag 13 september 2021 16:16 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Lekker, noodles!
Oxy is wel heavy shit hoor, damn.. Ik verdraag geen zware pijnstilling, word er enorm ziek van. Als het even niet meer wil neem ik een Oxazepam, dat ontspant lekker
Dankje @:LPFAN
Hier niets bijzonders op het menu. Vanochtend -700gr tov de laatste tijd, dat is altijd mooi meegenomen. Deze week maar kalm aan met het voer gezien ik niet intensief kan bewegen. Normaal heb ik op maandag de helft van m'n zoneminuten binnen, nu heb ik er 10
Wat tof!quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:04 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ging gisteravond een stuk wandelen. Het ging zo makkelijk en goed dat ik zelfs een stukje heb gejogt. Niet te ver, want dat is absoluut nog niet goed voor mijn gewrichten, maar jeej!
Goed bezig!!quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:04 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ging gisteravond een stuk wandelen. Het ging zo makkelijk en goed dat ik zelfs een stukje heb gejogt. Niet te ver, want dat is absoluut nog niet goed voor mijn gewrichten, maar jeej!
Ouch.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:03 schreef Lonaa het volgende:
Mijn benen voelen echt verschrikkelijk. Zo verschrikkelijk dat ik mijn traps en lats amper nog voel.![]()
![]()
Die WOD is overigens:
Every 3 mins for 24 mins do:
Row, 250/200 m
9 Deadlifts, 70/47 kg
6 Hang Power Cleans, 70/47 kg
3 Shoulder-to-Overheads, 70/47 kg
Wat ongeveer alles aanspreekt wat nu zeer doet, dus jippie
Donequote:Op dinsdag 14 september 2021 09:30 schreef minilot het volgende:
Mogelijk extra B vandaag van een uur baantjes trekken in het zwembad indien mijn dude in de gelegenheid blijkt om de koter van de peuterschool op te halen
WOD van gisteren en maandag was heel vies, zeker na het (mijn) weekend. Maar mijn schouder doet ook echt kut. Het is een slijmbeurs- en peesontsteking. Heb met de fysio alle registers open getrokken om het op te lossen dus er zal vast verbetering komen maar het is nu gewoon kut met peren.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Noes!Naja, recent toch wel een hoop PRs?
Shitquote:Op woensdag 15 september 2021 13:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
WOD van gisteren en maandag was heel vies, zeker na het (mijn) weekend. Maar mijn schouder doet ook echt kut. Het is een slijmbeurs- en peesontsteking. Heb met de fysio alle registers open getrokken om het op te lossen dus er zal vast verbetering komen maar het is nu gewoon kut met peren.
Bedankt.quote:
Haha herkenbaar. Pijn went (helaas).quote:Op woensdag 15 september 2021 13:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bedankt.(Jij ook nog, trouwens. Ik kan helaas wel ietsje relateren aan je verhaal.
)
Het drukt me ook met de neus op de feiten dat ik begonnen ben met 'ongemak' ook aan te merken als pijn. Want stiekem weet ik wel dat wat ik "ongemak" noem voor een ander doorgaat als pijn.
quote:Op woensdag 15 september 2021 13:30 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Pijn went (helaas).
Ik pak 's ochtends wat beweging en doe de rest van de dag niets meer. Vol aan de Diclofenac en hopen dat het snel beter wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Oei auw beterschap!quote:Op woensdag 15 september 2021 13:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
WOD van gisteren en maandag was heel vies, zeker na het (mijn) weekend. Maar mijn schouder doet ook echt kut. Het is een slijmbeurs- en peesontsteking. Heb met de fysio alle registers open getrokken om het op te lossen dus er zal vast verbetering komen maar het is nu gewoon kut met peren.
quote:Op woensdag 15 september 2021 13:30 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Haha herkenbaar. Pijn went (helaas).
Ik pak 's ochtends wat beweging en doe de rest van de dag niets meer. Vol aan de Diclofenac en hopen dat het snel beter wordt.
quote:Op woensdag 15 september 2021 13:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]MènnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er een oorzaak bekend?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Niet echt. Ik heb ooit een fibro-diagnose gehad maar ook een fysio die zei dat het niet echt pastte. Heb wel altijd enorm gevoelige drukpunten/triggerpoints en mijn lijf reageert soms wel irrationeel heftig op dingen waarbij dat niet hoeft.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:25 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
MènnIs er een oorzaak bekend?
Ik vind het super kneuterig dat je moeder speciaal daarvoor komt om patat en snacks te etenquote:Op woensdag 15 september 2021 12:57 schreef minilot het volgende:
Mijn moeder en haar lief vandaag op bezoek vanuit de andere kant van het land. De historische snackbar in mijn dorp sluit deze week na vijftig jaar de deuren en mijn mam en ik hebben daar gedurende mijn hele jeugd onze patatjes gehaald dus een ongezonde maar nostalgische D
B: Huis schoonmaken
T: Amarettogebakje, bonbons, zoutjes, nootjes, kerstomaatjes
D: Patat frites + snacks. Mogelijk chocoladevla met slagroom toe. En er zijn nog frambozen.
T: Wodka, pittige worstjes in croissantdeeg
Morgen uiteraard balansdag
Oh gatverquote:Op woensdag 15 september 2021 15:08 schreef Isabeau het volgende:
van pijn word je moe - van moe zijn wordt de pijn erger - van pijn word je moe....etc
Ik ging lunch maken. Uitje gebakken, champignons, tomaatjesBesloot daar nog een eitje door te doen
Eitje was snotterig dun groen/blauwgroen
![]()
Alles weg gegooid, pan schoon gemaakt, weer uitje gebakken, champignons en tomaat. Eitje verder laten zitten. Alles beetje met lange tanden opgegeten alsof er nog steeds rot ei door zat :[
Ik heb ook nog wat nootjes gehad net. Vanavond nog een keer trainen.quote:Op woensdag 15 september 2021 11:53 schreef Lonaa het volgende:
Workout ging kut.
O/L: shake, boterham smeerkaas, boterham filet americain
T: bramen denk ik
D: falafel met groente
T: skyr met fruit en vlokken.
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 15 september 2021 16:58 schreef MadMaster het volgende:
Ben nu in Duitsland op vakantie en ik doe qua ontbijt en lunch rustig aan. Diner is buiten de deur en dus typisch Duits, app bijhouden is niet te doen...
Maar wel elke dag ruim 10 kilometer lopen (vandaag 13 kilometer), dus dat zal wel wat compenseren, hoop ik...
Het schoot door mijn hoofd het eitje eerst in een kopje te doen, want dat doe ik meestal. Maar aanrecht stond vol omdat ik kastjes aan het schoonmaken was. Dus even laten zittenquote:Op woensdag 15 september 2021 16:43 schreef Holyme het volgende:
Ik kluts mn eitjes meestal van tevoren, nu maar even extra bewust gedaan![]()
Ik zou me op vakantie niet zo druk maken. Hoe zwaar je bent is afhankelijk van wat je meestal doet, niet van wat je soms doet. En ik ga er vanuit dat je vakantie soms doetquote:Op woensdag 15 september 2021 16:58 schreef MadMaster het volgende:
Ben nu in Duitsland op vakantie en ik doe qua ontbijt en lunch rustig aan. Diner is buiten de deur en dus typisch Duits, app bijhouden is niet te doen...
Maar wel elke dag ruim 10 kilometer lopen (vandaag 13 kilometer), dus dat zal wel wat compenseren, hoop ik...
Gij spierbundelquote:Op woensdag 15 september 2021 21:57 schreef Lonaa het volgende:
Dingen die ik wel kan gedaan
PR's across the board![]()
80 kg front squat in the pocket
61 kg clean ook in the pocket![]()
Woahquote:Op woensdag 15 september 2021 21:58 schreef SQ het volgende:
Ik had 2 bonbons net. Gevaarlijk, triggert vaak weer een EAT ALL THE THINGS. Maar, niet gedaan. En ik heb zelfs de resterende 3 bonbons die over waren niet snel achterover gedrukt.
Trots.
Bier drink ik sowieso nietquote:Op woensdag 15 september 2021 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou me op vakantie niet zo druk maken. Hoe zwaar je bent is afhankelijk van wat je meestal doet, niet van wat je soms doet. En ik ga er vanuit dat je vakantie soms doetDaarbij ga je vast niet los wbt bier, veel worsten, snoep en ijsjes.
Ha! Ik had laatst voor het eerst in twee decennia weer eens Passoa en had er eenzelfde sensatie bijquote:Op donderdag 16 september 2021 11:49 schreef SQ het volgende:
Ik ben dus sinds kort weer helemaal terug naar de mierzoete mixdrank
#ninetiesrevival #jeugdsentiment #itsa40'sthing
quote:
ook jij bent geen 23 meer beste IJsdraak.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al helpt het gebrek aan "doortankevenementen" wel, ik kan duidelijk minder hebben dan vroegah.
Ik troost me met de gedachte dat ik een stuk fitter ben dan op m'n 23e.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:22 schreef SQ het volgende:
[..]
ook jij bent geen 23 meer beste IJsdraak.
Haha godsamme ik ookquote:Op donderdag 16 september 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik troost me met de gedachte dat ik een stuk fitter ben dan op m'n 23e.
Oh, ja, dat sowieso. Ik kan gewoon niet op de seintjes van m'n lichaam vertrouwen qua honger. En op zich is dat geen ramp, na tig jaar track-ervaring kost dat ook nog amper moeite.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:49 schreef SQ het volgende:
Levenslang, heb ik me allang bij neergelegd. Tenzij mijn hersenen echt geherprogrammeerd kunnen raken.
Als ik incidentieel valium slik heb ik wel altijd last van een onbezorgd gevoel over eten en de gevolgen daar van. Dus uh, dan eet ik.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:30 schreef Declan-Harp het volgende:
Hier gelukkig geen problemen met drank en drugs. Alleen met benzo's, maar die zijn kcal-arm
Altijd leuk.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:55 schreef Sangha het volgende:
Eigenlijk is zaterdag mijn meetmoment maar kon me niet beheersen, 2 kg eraf sinds afgelopen zaterdag! Yes, geeft de burger weer moed!Heb er ook veel voor gedaan en gelaten dus het mag ook wel!
Oh boy, da's geen goede combi neequote:Op donderdag 16 september 2021 13:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik incidentieel valium slik heb ik wel altijd last van een onbezorgd gevoel over eten en de gevolgen daar van. Dus uh, dan eet ik.
Ja alprazolam/xanax is pittig spul. Heb er vroeger ook veel last van gehad toen ik er veel van gebruikte. Nu gelukkig ervan af.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:16 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Oh boy, da's geen goede combi nee![]()
Ik slik 1x per week Oxazepam of Lorazepam, incidenteel nog een keertje extra. Vroeger eens verslaafd geweest aan Alprazolam, dat wil ik never nooit niet weer(Verslaafd zijn wel, het afkicken niet....)
Ik vind dat best heel netjes voor een dagje Eftelingquote:Op donderdag 16 september 2021 18:08 schreef minilot het volgende:
Zo, op naar de uitgang van de Efteling en de schade beperkte zich tot een paar likjes van een smeltend softijsje en drie stukjes patat frites. Meevaller
Dit is waar.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:05 schreef SQ het volgende:
Ja maar minilot gaat elke week naar de efteling, je kunt je moeilijk elke keer helemaal vol vreten![]()
Goed bezig mini!
quote:Op donderdag 16 september 2021 22:37 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest
Juistem!quote:Op donderdag 16 september 2021 19:05 schreef SQ het volgende:
Ja maar minilot gaat elke week naar de efteling, je kunt je moeilijk elke keer helemaal vol vreten![]()
Lekker actief weer!quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Juistem!
Lijst!
O: Koffie, banaan, lepel pindakaas
B: Zes kilometer sprintintervalletjes hardgelopen
B: Drie kwartier baantjes trekken in het zwembad
D: Nacho's met tomaat, ui, guacemole, zwarte bonen, salsa en lokale boerenkaasToe frambozen en een beetje chocoladevla.
En ik ga zo naar de kapper, dat scheelt natuurlijk ook wat in gewicht
Ik één keer, minimaal 15 jaar geleden.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:37 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest
quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:55 schreef SQ het volgende:
[..]
dus toen heb ik een kwartier rondjes om mijn kookeiland gelopen
Ja ik heb een smartwatch dus die doet het automatisch voor mijquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik track mijn stappen niet meer.
Kan ze iig al bijna op twee handen tellen
Ik moest de mijne retourneren om een defect.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik heb een smartwatch dus die doet het automatisch voor mij![]()
Is wel een beetje een way of life geworden inmiddels. Ik denk dat ik m nu alweer 3 jaar draag
Jep. Volgens mij hadden wij toen ongeveer tegelijk een fitbit en de mijne werd afgelopen juli dacht ik 3.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik heb een smartwatch dus die doet het automatisch voor mij![]()
Is wel een beetje een way of life geworden inmiddels. Ik denk dat ik m nu alweer 3 jaar draag
Ik track nu 'active minutes'. Dus 4000 stappen en een uur fietsen is ook helemaal prima. Ik ben niet meer zo gefocust op stappen. 10.000 is ook een verzonnen getal door een marketingbureau, de gezondheidswinst ligt tussen de 7000 en 8000 stappen. En ik ga zéker niet meer rondjes in de woonkamer doen om de 10k te halenquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik track mijn stappen niet meer.
Kan ze iig al bijna op twee handen tellen
Stairs is de minst interessante statistiekquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Al vind ik de stappen de minst boeiende statistiek, de slaapscore, rusthartslag en m'n exercise goals halen zijn voor mij interessanter.
Stairs was ik inderdaad vergeten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik track nu 'active minutes'. Dus 4000 stappen en een uur fietsen is ook helemaal prima. Ik ben niet meer zo gefocust op stappen. 10.000 is ook een verzonnen getal door een marketingbureau, de gezondheidswinst ligt tussen de 7000 en 8000 stappen. En ik ga zéker niet meer rondjes in de woonkamer doen om de 10k te halenEcht, te idioot voor woorden eigenlijk.
[..]
Stairs is de minst interessante statistiekMaar stappen vind ik inmiddels ook niet meer boeiend nee.
En zo inaccuraat als de pest. Ik heb prachtige badges voor het beklimmen van allerlei gebouwen. Is niet waar. Ik heb gewoon in fikse wind gewandeld en zo.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Stairs was ik inderdaad vergeten.Nutteloos ding.
Als het een beetje waait heb je zo weer allemaal nieuwe records/badgesquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stairs was ik inderdaad vergeten.Nutteloos ding.
Ik zit in het westen he, waarschijnlijk heb ik ze allemaal al een tijdje.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als het een beetje waait heb je zo weer allemaal nieuwe records/badges
I know I know maar ja, ik kick zo op een groene sterretjes streakquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik track nu 'active minutes'. Dus 4000 stappen en een uur fietsen is ook helemaal prima. Ik ben niet meer zo gefocust op stappen. 10.000 is ook een verzonnen getal door een marketingbureau, de gezondheidswinst ligt tussen de 7000 en 8000 stappen. En ik ga zéker niet meer rondjes in de woonkamer doen om de 10k te halenEcht, te idioot voor woorden eigenlijk.
[..]
Stairs is de minst interessante statistiekMaar stappen vind ik inmiddels ook niet meer boeiend nee.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:54 schreef SQ het volgende:
I know I know maar ja, ik kick zo op een groene sterretjes streak
Had ik ook hoor toen ik dat ding nog had.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:54 schreef SQ het volgende:
[..]
I know I know maar ja, ik kick zo op een groene sterretjes streak
Dat is zo hatelijk altijd. Je weet rationeel ook wel dat het niet zo is, maar toch voelt het wel alsof je inderdaad een kilo aankomt van een stukje taartquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn stukje taart van woensdag is meteen afgestraft: al 2 dagen 78,2 na ruim een week elke dag 77,5.
Nee, tuurlijk niet, maar het is gewoon raar om weer getalletjes boven de 78 te zien, ik dacht dat ik dat getal echt achter me gelaten had. Maar weer het mantra herhalen ‘afvallen gaat niet lineair’ ‘afvallen gaat niet lineair’ ‘afvallen gaat niet lineair’
quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:50 schreef minilot het volgende:
En ik ga zo naar de kapper, dat scheelt natuurlijk ook wat in gewicht
Nog steeds hetzelfde exemplaar? Ik ben inmiddels aan mijn 5e bezigquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Volgens mij hadden wij toen ongeveer tegelijk een fitbit en de mijne werd afgelopen juli dacht ik 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |