Lekker actief weer!quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Juistem!
Lijst!
O: Koffie, banaan, lepel pindakaas
B: Zes kilometer sprintintervalletjes hardgelopen
B: Drie kwartier baantjes trekken in het zwembad
D: Nacho's met tomaat, ui, guacemole, zwarte bonen, salsa en lokale boerenkaasToe frambozen en een beetje chocoladevla.
En ik ga zo naar de kapper, dat scheelt natuurlijk ook wat in gewicht
Ik één keer, minimaal 15 jaar geleden.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:37 schreef SilverEyes het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest
quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:55 schreef SQ het volgende:
[..]
dus toen heb ik een kwartier rondjes om mijn kookeiland gelopen
Ja ik heb een smartwatch dus die doet het automatisch voor mijquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik track mijn stappen niet meer.
Kan ze iig al bijna op twee handen tellen
Ik moest de mijne retourneren om een defect.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik heb een smartwatch dus die doet het automatisch voor mij![]()
Is wel een beetje een way of life geworden inmiddels. Ik denk dat ik m nu alweer 3 jaar draag
Jep. Volgens mij hadden wij toen ongeveer tegelijk een fitbit en de mijne werd afgelopen juli dacht ik 3.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik heb een smartwatch dus die doet het automatisch voor mij![]()
Is wel een beetje een way of life geworden inmiddels. Ik denk dat ik m nu alweer 3 jaar draag
Ik track nu 'active minutes'. Dus 4000 stappen en een uur fietsen is ook helemaal prima. Ik ben niet meer zo gefocust op stappen. 10.000 is ook een verzonnen getal door een marketingbureau, de gezondheidswinst ligt tussen de 7000 en 8000 stappen. En ik ga zéker niet meer rondjes in de woonkamer doen om de 10k te halenquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik track mijn stappen niet meer.
Kan ze iig al bijna op twee handen tellen
Stairs is de minst interessante statistiekquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Al vind ik de stappen de minst boeiende statistiek, de slaapscore, rusthartslag en m'n exercise goals halen zijn voor mij interessanter.
Stairs was ik inderdaad vergeten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik track nu 'active minutes'. Dus 4000 stappen en een uur fietsen is ook helemaal prima. Ik ben niet meer zo gefocust op stappen. 10.000 is ook een verzonnen getal door een marketingbureau, de gezondheidswinst ligt tussen de 7000 en 8000 stappen. En ik ga zéker niet meer rondjes in de woonkamer doen om de 10k te halenEcht, te idioot voor woorden eigenlijk.
[..]
Stairs is de minst interessante statistiekMaar stappen vind ik inmiddels ook niet meer boeiend nee.
En zo inaccuraat als de pest. Ik heb prachtige badges voor het beklimmen van allerlei gebouwen. Is niet waar. Ik heb gewoon in fikse wind gewandeld en zo.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Stairs was ik inderdaad vergeten.Nutteloos ding.
Als het een beetje waait heb je zo weer allemaal nieuwe records/badgesquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stairs was ik inderdaad vergeten.Nutteloos ding.
Ik zit in het westen he, waarschijnlijk heb ik ze allemaal al een tijdje.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als het een beetje waait heb je zo weer allemaal nieuwe records/badges
I know I know maar ja, ik kick zo op een groene sterretjes streakquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik track nu 'active minutes'. Dus 4000 stappen en een uur fietsen is ook helemaal prima. Ik ben niet meer zo gefocust op stappen. 10.000 is ook een verzonnen getal door een marketingbureau, de gezondheidswinst ligt tussen de 7000 en 8000 stappen. En ik ga zéker niet meer rondjes in de woonkamer doen om de 10k te halenEcht, te idioot voor woorden eigenlijk.
[..]
Stairs is de minst interessante statistiekMaar stappen vind ik inmiddels ook niet meer boeiend nee.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:54 schreef SQ het volgende:
I know I know maar ja, ik kick zo op een groene sterretjes streak
Had ik ook hoor toen ik dat ding nog had.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:54 schreef SQ het volgende:
[..]
I know I know maar ja, ik kick zo op een groene sterretjes streak
Dat is zo hatelijk altijd. Je weet rationeel ook wel dat het niet zo is, maar toch voelt het wel alsof je inderdaad een kilo aankomt van een stukje taartquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn stukje taart van woensdag is meteen afgestraft: al 2 dagen 78,2 na ruim een week elke dag 77,5.
Nee, tuurlijk niet, maar het is gewoon raar om weer getalletjes boven de 78 te zien, ik dacht dat ik dat getal echt achter me gelaten had. Maar weer het mantra herhalen ‘afvallen gaat niet lineair’ ‘afvallen gaat niet lineair’ ‘afvallen gaat niet lineair’
quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:50 schreef minilot het volgende:
En ik ga zo naar de kapper, dat scheelt natuurlijk ook wat in gewicht
Nog steeds hetzelfde exemplaar? Ik ben inmiddels aan mijn 5e bezigquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Volgens mij hadden wij toen ongeveer tegelijk een fitbit en de mijne werd afgelopen juli dacht ik 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |